| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Trženjski spleti mladinskih hotelov v Posavju
Patricija Kocjan, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Mladinski hotel je turistična nastanitev, ki zadnja leta ni namenjena le mladim turistom, temveč tudi ostalim segmentom gostov različnih starosti. Da bi dosegli uspešno poslovanje turistične nastanitve, moramo dobro poznati njihovo trženje. Na ta način pripomoremo k dobičkonosnosti njenega poslovanja kot ekonomske enote, zadovoljimo gostove potrebe ter razvijamo umetnost prodajanja storitev. Trženjski splet je skupek trženjskih instrumentov, ki se uporabljajo v namen doseganja trženjskih ciljev. V empiričnem delu ugotavljamo elemente trženjskih spletov mladinskih hotelov v Posavju ter raziskujemo razlike in podobnosti med njimi. Ugotavljamo, kako trženjski spleti vplivajo na ocene mladinskih hotelov na rezervacijskem portalu Booking.com. Rezultati raziskave kažejo, da so razlike ter hkrati pomanjkljivosti najbolj vidne pri promociji ter distribucijskih kanalih in da se razlike odražajo na ocenah na rezervacijskem portalu. V zaključku predstavimo predloge izboljšav.
Ključne besede: mladinski hoteli, trženje, trženjski spleti, Posavje
Objavljeno: 25.10.2018; Ogledov: 333; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

2.
PREDSTAVITEV PRILOŽNOSTI ZA DRUGAČEN TURIZEM: COUCHSURFING
Petra Muraus, 2012, diplomsko delo

Opis: V drugem poglavju smo spoznali cenovno ugodne možnosti prenočevanja mladih in predstavili mladinski turizem. Ker se je vsaka zvrst prenočevanja razvijala iz nekega koncepta smo predstavili koncept mladinskih hotelov in nahrbtnikarjev (an. Backpackers). Posledice iskanja cenovno ugodnih možnosti prenočevanja in pristnega stika z lokalnim prebivalstvo, pa so privedle, do ustanovitve organizacij, ki preko svojih spletnih strani omogočajo izmenjavo prenočišč, zato smo v tretjem poglavju predstavili organizacijo Couchsurfing. Predstavili smo vizijo, poslanstvo in zgodovino organizacije. Analizirali smo delovanje organizacije in ključne dejavnike, ki vplivajo na delovanje (varnost, statistika, ambasadorji,..). Preko intervjujev, smo v sklepnem delu poglavja spoznali, da ima organizacija CS potencial in je privlačna priložnost za drugačen turizem. V četrtem poglavju smo predstavili pričakovani razvoj na področju tehnologije, logistike in socialnih omrežij. Razvoj na zgoraj naštetih področji bo vsekakor neposredno vplival na razvoj organizacije. Opravili smo SWOT analizo, na podlagi lastni spoznanj in ugotovitev, ter pripravili sklop predlogov za nadaljni uspešni razvoj organizacije.
Ključne besede: mladinski turizem, cenovno ugodno prenočevanje, nahrbtnikarji, mladinski hoteli, Couchsurfing, socialna omrežja
Objavljeno: 21.11.2012; Ogledov: 1154; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (742,19 KB)

3.
KOMUNICIRANJE Z MLADIMI NA PRIMERU MLADINSKEGA HOTELA
Jože Praper, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga obravnava komuniciranje z mladimi na primeru mladinskega hotela, kateremu so odnosi z javnostmi mladih še posebej pomembni. Poudarek je na obravnavi novih elektronskih oz. sodobnih medijev, povezanih z internetom in mobilnimi telefoni. Ugotovitev diplomske naloge je, da delež komuniciranja mladih z novimi mediji raste in da vedno več mladinskih hotelov uporablja nove medije, kot so spletne strani, Facebook, Netlog, RSS, YouTube, Twiter, Flicker, za predstavljanje, promoviranje in tudi siceršnjo vsakdanjo komunikacijo z notranjimi in zunanjimi javnostmi.
Ključne besede: komuniciranje z mladimi, mladinski hoteli, novi mediji.
Objavljeno: 20.12.2010; Ogledov: 8724; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (4,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici