| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Olajšave za spodbujanje zaposlovanja v invalidskih podjetjih
Anja Martini, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Delo diplomskega projekta smo razdelili na dva delo, teoretični in praktični. V teoretičnem delu smo predstavili invalidska podjetja ter njihove olajšave pri poslovanju, kdo so invalidi in kako jih delimo glede na njihovo kategorizacijo, kaj je poklicna rehabilitacija ter komu je namenjena, dotaknili pa smo se tudi teme problematike pri zaposlovanju invalidnih oseb. Nato smo predstavili tehnike ustvarjalnega reševanja problemov (listo oznak, morfološko analizo, metodo petih zakajev ter miselni vzorec) in jih na kratko opisali. S temi tehnikami smo želeli priti do rešitev zaposlovanja invalidov ter kaj storiti za njihovo večjo zadovoljstvo pri zaposlovanju ter obstoječi zaposlitvi. V praktičnem delu diplomskega projekta smo tehnike ustvarjalnega reševanja problemov uporabili v praktičnih primerih kot so: zaposlovanje invalidnih oseb v podjetjih, ustanovitev invalidskega podjetja, olajšave pri poslovanju invalidskih podjetjih ter na kakšen način povečati zaposlovanje invalidnih oseb in z njimi dobili odgovore ter možne rešitve na problematiko zaposlovanja invalidnih oseb. S tehnikami ustvarjalnega reševanja problemov smo ugotovili zakaj bi mogla podjetja zaposlovati več invalidnih oseb ter kaj storiti za večjo zadovoljstvo svojih zaposlenih. Ugotovili smo, da so invalidne osebe težje zaposljive ter, da potrebujejo večjo mero razumevanja in prilagojenosti na delovnem mestu.
Keywords: Invalidska podjetja, zaposlovanje invalidov, olajšave za zaposlovanje invalidov, kategorije invalidnosti, generiranje idej, metode ustvarjalnega reševanja problemov.
Published: 04.12.2018; Views: 425; Downloads: 55
.pdf Full text (609,32 KB)

2.
USTVARJALNO RAZMIŠLJANJE IN ODLOČANJE O NAČINIH OGLAŠEVANJA V RAČUNOVODSKEM SERVISU
David Kelenc, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V delu diplomskega projekta smo reševali problem oglaševanja računovodskih storitev. Delo diplomskega projekta je sestavljeno iz teoretičnega dela in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili značilnosti posameznih metod ustvarjalnega reševanja problemov, ki smo jih kasneje uporabili pri praktičnem delu na primeru računovodskega servisa C&H d.o.o. Uporabili smo tehniko W, tehniko petih zakajev, listo oznak in morfološko analizo. V praktičnem delu smo uporabili naštete tehnike, s katerimi smo reševali problem oglaševanja računovodskih storitev v računovodskem servisu C&H d.o.o. Uporabili smo tudi program za večkriterijsko odločanje Web-HIPRE, s pomočjo katerega smo dobili končne rezultate glede najboljše alternative oglaševanja. Računovodske storitve lahko oglašujemo na različne načine preko različnih medijev. Pozorni moramo biti na izbiro ciljne publike in na podlagi tega izbrati najprimernejše načine, preko katerih komuniciramo in informiramo ciljno publiko. Tudi izdelava oglasov je pomembna naloga, ki pomaga k večji gledanosti oglasov in s tem k večji uspešnosti oglaševanja, saj kreativni oglasi pritegnejo večjo pozornost javnosti. Ugotovili smo, da je najboljši način oglaševanja računovodskih storitev oglaševanje preko interneta, saj v današnjem času ljudje vse več časa preživijo na spletu. Prednost internetnega oglaševanja je tudi ta, da lahko uporabljamo različne kombinacije internetnega oglaševanja, kot je na primer oglaševanje na družbenih omrežjih preko sponzoriranih objav v kombinaciji s povezavo na uradno spletno stran podjetja. Da je oglaševanje preko interneta najustreznejši način oglaševanja, imajo ključno vlogo stroški, ki so pri tej alternativi v primerjavi z drugimi od vseh možnih alternativ najnižji.
Keywords: Oglaševanje, metode ustvarjalnega reševanja problemov, mediji, računovodski servis, Web-HIPRE.
Published: 30.03.2016; Views: 819; Downloads: 118
.pdf Full text (1,40 MB)

3.
USTVARJALNO DEFINIRANJE IN REŠEVANJE POSLEDIC GOSPODARSKE KRIZE V PODJETJU X
Mateja Jerenko, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V delu diplomskega seminarja smo predstavili trgovsko podjetje X in posledice krize, s katerimi se sooča.Tako smo s pomočjo metod in tehnik ustvarjalnega reševanja problemov poiskali ideje in rešitve za te posledice. Delo diplomskega seminarja je razdeljeno na dva dela, in sicer na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo podrobneje predstavili metode in tehnike ustvarjalnega reševanja problemov. Nato pa smo še predstavili pomen krize v podjetju, njene značilnosti, znake, vzroke, povode, posledice in vrste kriz. V praktičnem delu pa smo predstavili trgovsko podjetje X in posledice krize, s katerimi se spopada podjetje X, te so: padanje obsega prodaje, naraščanje izgube, povečanje zadolženosti in odpuščanje zaposlenih. Nato smo na podlagi metod in tehnik poiskali ideje in rešitve za te posledice. Osredotočili smo se le na nekaj tehnik in sicer: tehniko W, ribjo kost, zapisovanje idej in listo oznak. S tehniko W smo prišli do rešitve problema, medtem ko smo pri ribji kosti analizirali težave in ugotovili vzroke, s katerimi se spopada podjetje X. Pri tehniki zapisovanja idej in liste oznak pa smo s pomočjo zaposlenih razčlenili problem.
Keywords: Ustvarjalno reševanje problemov, metode ustvarjalnega razmišljanja, krize podjetja, trgovsko podjetje X, posledice krize.
Published: 13.01.2012; Views: 2290; Downloads: 272
.pdf Full text (357,32 KB)

4.
UGOTAVLJANJE VPLIVNIH DEJAVNIKOV POSLOVNE IN FINANČNE USPEŠNOSTI V PODJETJU PO VSTOPU HRVAŠKE V EU Z UPORABO METOD ZA USTVARJALNO REŠEVANJE PROBLEMOV
Helena Križan, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Delo diplomskega seminarja je zgrajeno iz dveh delov, teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili različne metode ustvarjalnega razmišljanja, in metode za definiranje problema in priložnosti in za generiranje idej. V delu diplomskega seminarja smo poudarili spremembe v podjetju ob vstopu Hrvaške v Evropsko Unijo, ter kako bo to vplivalo na poslovanje podjetja. Teoretičen del dela diplomskega seminarja je razdeljen na tri poglavja. V prvem delu smo opredelili problem, namen, cilje, teze, predpostavke in metode dela, ki smo jih uporabili. V drugem poglavju smo predstavili nekatere metode ustvarjalnega razmišljanja in metode za definiranje problemov in priložnosti. Špeditersko dejavnost smo obravnavali v tretjem poglavju. Osredotočili smo se predvsem na špedicijo v Sloveniji in v Evropski Uniji. Prav tako pa smo vzeli pod drobnogled in raziskali vstop Hrvaške v Evropsko Unijo, ter kako bo ta dogodek vplival na poslovno in finančno uspešnost v podjetju. Praktičen del dela diplomskega seminarja vsebuje predvsem iskanje rešitev za boljše poslovanje z uporabo metod zapisovanja idej, ribje kosti in miselnega vzorca. Predstavili smo tudi podjetje in njegovo poslovno in finančno uspešnost. S primerjavo metod smo prišli do ugotovitve, da smo s tehniko zapisovanja idej dobili največ rešitev. Tehnika miselnega vzorca je poleg razčlenitve problema omogočila tudi generiranje idej. Ugotovili smo, da bo podjetje moralo zapreti poslovalnice najprej na manjših mejnih prehodih, nato pa tudi na večjih.
Keywords: metode ustvarjalnega reševanja problema, metode za definiranje problemov in priložnosti, poslovna uspešnost, špedicijska dejavnost, vstop Hrvaške v EU
Published: 13.12.2011; Views: 1427; Downloads: 156
.pdf Full text (503,29 KB)

Search done in 0.12 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica