| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1299
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Spoznavanje čustev s pomočjo lutk
Rebeka Zdolšek, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Spoznavanje čustev s pomočjo lutk obsega teoretični in praktični del, v okviru katerega smo izvedli projekt spoznavanja čustev z lutkovno-gledališkimi dejavnostmi. V teoretičnem delu so predstavljene lutke na splošno in vrste lutk. Osredotočili smo se tudi na metode dela z lutkami oz. uporabo lutke v vzgojno izobraževalnem procesu ter na vpliv lutk na različna področja otrokovega razvoja. Opisali smo tudi, na kakšen način uporabljamo lutko v prvem in drugem starostnem obdobju in vlogo vzgojitelja v lutkovnem procesu. Opisali smo tudi posamezna temeljna čustva, kot so veselje, jeza, žalost, strah in kompleksno čustvo sram. Vsa ta čustva smo nato vključili v praktični del. V praktičnem delu smo predstavili projekt, ki je obsegal sedem dni dejavnosti za otroke. Pred začetkom projekta smo otroke vprašali o čustvih in njihovem poznavanju le-teh. Prav tako smo to storili po zaključenem projektu ter tako dobili vpogled v njihov napredek. Priprave za posamezne dejavnosti so zasnovane tako, da smo vključili različne metode dela z lutko in različne lutkovno-gledališke dejavnosti. Ob koncu projekta smo prišli do ugotovitev, da so otroci bolje poznavali čustva. Znali so jih poimenovati in izraziti (z mimiko, kretnjami, besedami).
Ključne besede: Lutke, metode dela, čustva.
Objavljeno: 25.01.2022; Ogledov: 56; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

2.
3.
Numerične metode v elektrotehniki
Marko Jesenik, Mladen Trlep, 2022, drugo učno gradivo

Ključne besede: numerične metode, elektrotehnika, diferencialne enačbe, odvajanje, integriranje, učno gradivo
Objavljeno: 13.01.2022; Ogledov: 63; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

4.
Pomen izkustvenega učenja za profesionalni razvoj vzgojiteljev
Danijela Ratkovica, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Pomen izkustvenega učenja za profesionalni razvoj vzgojiteljev je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo najprej opredelili, kaj sploh pomeni izkustvo in izkustveno učenje v vzgoji in izobraževanju. Predstavili smo, kako se udejstvuje pri predšolskih otrocih, v programih izobraževanja bodočih vzgojiteljev in pri vseh vidikih vzgojnega dela. Posebno poglavje smo namenili izkustvenim metodam in profesionalnemu razvoju vzgojiteljev, ki se kaže v osebnostnem dozorevanju in pridobivanju poklicnih znanj ter praktičnih izkušenj. Ker nas je zanimalo, kakšen pomen ima izkustveno učenje za profesionalni razvoj vzgojiteljev, smo z empiričnim delom želeli ugotoviti, na kakšne načine ga vzgojitelji pri svojem delu uresničujejo. Empirični del zajema raziskavo o izkustvenem učenju. Za potrebe raziskave smo potrebovali 100 v celoti rešenih anketnih vprašalnikov, ki so bili primerni za nadaljnjo obdelavo. Z raziskavo smo ugotovili, da se vzgojitelji najpogosteje izkustveno učijo iz lastnih izkušenj pri delu v skupini otrok, ko razvijajo njihovo samostojnost, odgovornost in samoorganiziranost, izmenjava izkušenj z zunanjimi pedagoškimi strokovnjaki pa je za zdaj še redko prisotna. Tudi v vrtcih so na integrirani in strnjeni praksi študentov izkustvene metode po mnenju vzgojiteljev premalo prisotne, njihovo prihodnost pa vidijo v skupnem delovnem projektu vzgojiteljev in napredovanju v smeri kritičnega in odgovornega odločanja v praksi, na področju profesionalnega razvoja.
Ključne besede: Izkustveno učenje, prenos teorije v prakso, profesionalni razvoj, izkustvene metode, reflektivna praksa
Objavljeno: 13.12.2021; Ogledov: 67; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (2,22 MB)

5.
Analiza sistematičnih pregledov literature na področju steganografije
Gregor Klemenčič, 2021, diplomsko delo

Opis: Sistematični pregledi literature so bistvenega pomena tako za pregled raziskanosti določene teme kot tudi za potek nadaljnih raziskav na akademskih prodročjih. Predstavljajo natančen pregled že objavljenega gradiva na določeno temo. Pri opravljanju pregleda si večina pomaga z uporabo različnih metod, ki pomagajo pri doslednjem načrtovanju in ohranjajo integriteto pri samem izvajanju pregleda. Zato smo v tem diplomskem delu preverjali dejansko stanje uporabe metod, njihovo delovanje in popularnost, saj je objavljenih raziskav na to temo zelo malo. Dodatno smo pregledovali tudi steganografske metode, ki se uporabljajo v multimediji, saj na tem področju še ni bilo opravljenih nobenih raziskav. Zaradi vsakdanje uporabe vseh vrst medijev smo pregledovali, katere metode so najbolj v uporabi in tudi s katerimi metodami se raziskovalci največ ukvarjajo. Da bi preverili stanje, smo opravili dve študiji v bibliografskima bazama Web of Science in Scopus. V prvi študiji smo preverili stanje metod za sistematični pregled literature, pri kateri smo preverili 61 virov, od katerih je bilo 23 skladnih s postavljenimi kriteriji. Od teh jih je osem izpostavilo metodo pregleda literature. V drugi študiji smo preverili steganografske metode v skupnih 209 virih, od katerih je kriterijem ustrezalo 46 virov, ki so bili vključeni v študijo. Rezultati prve študije so nam prikazali, da se večina raziskovalcev poslužuje metode PRISMA. To so po našem mnenju pričakovani rezultati, saj je ta metoda ena izmed najbolj razširjenih in ima poleg glavnega načrta dela še dodatne razširitve za ostale vrste pregledov literature. Zanimivi so podatki, da velik del pregledanih virov ne navaja uporabljene metode, torej lahko sklepamo, da veliko raziskovalcev ne uporablja metod pri opravljanju pregledov literature. Rezultati druge študije, kjer smo pregledovali steganografske metode v multimediji, prikažejo kot najbolj uporabljeno metodo LSB (angl. least significant bit). Druge najpogosotejše metode si po številu virov sledijo: discrete cosine transform, lastne metode oz. tiste, ki so jih avtorji sami predlagali, discrete wavelet transform, OutGuess, F5, JSteg, chi-square in Stegosploit. Ostale metode so bile omenjene le v posameznih primerih. Poleg tega pa smo opazili, da je od vseh različnih medijev najbolj raziskan slikovni oziroma fotografski, najmanj pa besedilni medij.
Ključne besede: diplomske naloge, steganografija, pregled literature, steganografske metode v medijih, mediji
Objavljeno: 08.12.2021; Ogledov: 104; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

6.
7.
Izgradnja spletnega učnega okolja o globalnih standardih gs1
Betka Fink, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja potek izgradnje učnega okolja o globalnih standardih GS1. Predstavljene so možnosti inovativnih pristopov v poučevanju z različnimi vrstami učenja kot so: navzkrižno učenje, učenje z argumentacijo, naključno učenje, kontekstno učenje, učenje z zgodbami in izkustveno učenje; različnimi tehnikami kot so: analitično razmišljanje, prikrito ocenjevanje, viharjenje misli, timsko delo in orodji kot so avdio, video, uganke, igre, virtualna resničnost, igrifikacija, mobilne aplikacije in e-učilnica. Podana je predstavitev sistema za podporo učenja Moodle in vtičnikov za inovativne načine priprave vsebin. Končni izdelek je prototip spletne učilnice za namene poučevanja kandidatov za prvo stopnjo certificiranja GS1 "Razume standarde GS1". V prototipu so uporabljene privzete funkcije Moodla kot so forumi, slovar, strani, povezave do video vsebin in vtičniki H5P, Igra, Level Up! ter BigBlueButton.
Ključne besede: Standardi GS1, Moodle, spletna učilnica, inovativne metode učenja
Objavljeno: 24.11.2021; Ogledov: 83; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

8.
Primerjava metod SCRUM in Kanban
Jan Kačičnik, 2021, diplomsko delo

Opis: Ob nenehnem napredovanju in razvoju tehnologij, ki olajšujejo procese razvoja informacijskih rešitev, se vse pogosteje srečujemo z agilnimi metodami. Med najbolj razširjenimi sta metoda Scrum in metoda Kanban. V diplomskem delu so predstavljene značilnosti agilnih metod ter rezultati podrobne primerjave metod Scrum in Kanban. Raziskali in opisali smo tudi orodje Jira, ki je eno najbolj razširjenih podpornih orodij za agilne metode. Ugotovitve kažejo, da se, kljub skupnim izhodiščem, metodi razlikujeta tako glede vlog, izdelkov kot postopka razvoja ter nudita različne načine nenehnega izboljševanja razvojnega procesa.
Ključne besede: informacijski sistemi, agilni razvoj, agilne metode, Scrum, Kanban, orodje Jira
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 116; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

9.
Orodje za pomoč pri izbiri agilne metode za podan projekt
Ana Plečko, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo opisali najaktualnejše agilne metode in prakse, ki jih zaznavajo letne ankete. Vsaka metoda in praksa je podrobno opisana in predstavljena. Lastnosti vsake izmed metod smo združili v generalizirani tabeli. Po predstavitvi metod smo sestavili skupno tabelo s trditvami, ki opisujejo metode in jih ovrednotili. Odločitveni model je sestavljen iz vprašalnika. Vsak odgovor je ovrednoten z ustrezno utežjo za posamezno metodo. Vrednost točk posamezne metode se tako za vsako vprašanje preračunava. Metoda, ki ima največ točk najbolj ustreza podanemu projektu. Odločitveni model smo implementirali v spletno informacijsko rešitev, izdelano s pomočjo knjižnice React.js. Cilj diplomske naloge je izdelati spletno informacijsko rešitev, ki je uporabniku v pomoč pri izbiri agilne metode za podan projekt.
Ključne besede: agilne metode, agilne prakse, odločitveni model, informacijska rešitev, React.js
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 102; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

10.
Metode prekrivanja informacije v slikah PNG
Luka KOvačič, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu najprej predstavimo pomembne aspekte slikovnega formata PNG, kjer razložimo koncept prepletanja in filtre PNG. Nato se osredotočimo na metode za prekrivanje informacije. Osredotočimo se na metode LSB, LSBMR, PVD, PPV in EMD. Metode implementiramo in jih nato med seboj primerjamo.
Ključne besede: steganografija, prostorska domena, rastrske slike, metode LSB, LSBMR, PVD, PPV, EMD
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 69; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (2,83 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici