| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Projektna logistika na območju balkanske regije: vplivni dejavniki transporta projektnega tovora : magistrsko delo
Benjamin Herman, 2022, magistrsko delo

Opis: Logistika projektnega tovora zahteva izredne rešitve, saj bo povzročila nestandardne težave. Transport projektnega tovora velja za eno najzahtevnejših oblik transporta. Govorimo o tovoru, ki presega zakonske omejitve zaradi svoj izrednih dimenzij, tež, kompleksnejših oblik in visokih vrednosti. V segmentu projektnega tovora so izjemno visoka tveganja in vložki. Z znanstvenega vidika je na tem področju še veliko neraziskanega. Z magistrskim delom želimo postaviti temelje in osnovno razumevanje kompleksnosti izvajanja projektne logistike. Omenjeno smo storili na območju držav Balkanskega polotoka. Cilj naloge je prepoznati vplivne dejavnike transporta projektnega tovora, prikazati, s kakšnimi izzivi se strokovnjaki tega področja srečujejo, ter prepoznati priložnosti nadaljnjega razvoja. To smo uspeli doseči s pomočjo strokovnjakov, ki se poslovno aktivno ukvarjajo s to dejavnostjo že več let in delujejo na območju te regije. Najprimernejša metoda za pridobitev strokovnih mnenj je Metoda delfi. S pomočjo metode delfi in anketnega vprašalnika smo pridobili mnenja strokovnjakov (konsenz) o vplivnih dejavnikih transporta projektnega tovora na območju balkanske regije. Za ta segment so značilni daljši dobavni roki in večja izpostavljenost vplivnim dejavnikom. Večina teh dejavnikov lahko ima močan vpliv na končni rezultat projekta. Ključnega pomena je, da jih prepoznamo, predvidimo in pravočasno ukrepamo, da minimiziramo tveganje in brez večjih odstopanj dosežemo zastavljen končni cilj.
Ključne besede: projektna logistika, projektni tovor, izredni prevoz, specialni transport, Balkanski polotok, Balkanska regija, metoda delfi
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 787; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (2,92 MB)

2.
METODOLOGIJA ZA NAČRTOVANJE PROMETNO VARNE CESTNE INFRASTRUKTURE
Ksenja Stojan, 2016, magistrsko delo

Opis: Načrtovanje prometno varne cestne infrastrukture izhaja iz vizije “Trajnostne varnosti”, katere je sestavni del osnovnih varnostnih načel (funkcionalnost, homogenost, predvidljivost, ozaveščenost) načelo odpuščanja napak voznikov (“odpuščanje”), ki predstavlja temelj koncepta “odpuščajočih cest”. Koncept odpuščajočih cest je sodoben pristop zagotavljanja varnejših cest, s katerim je mogoče preprečiti ali znižati določen odstotek prometnih nesreč, katerih vzroki so napake voznikov. Koncept je inženirski pristop, ki na način prilagoditve cestne infrastrukture in obcestja človeku (ob upoštevanju njegovih kognitivnih in fizičnih omejitev ter zmožnosti) izključi – v največji možni meri – možnosti za človeške napake in tako zagotovi zmanjšanje števila prometnih nesreč oziroma preprečitev njihovih hudih posledic. Magistrsko delo obravnava problematiko načrtovanja prometno varne cestne infrastrukture in obcestja na sekundarnih cestah zunaj naselij. V ta namen smo proučili osnovna izhodišča, osnovni cilj in namen koncepta “odpuščajočih cest” ter izkušnje za njegovo uporabo v nekaterih evropskih državah. Določili smo vidike načrtovanja prometno varne cestne infrastrukture in obcestja, ki izhajajo iz ugotovitev več raziskovalnih projektov v evropskih državah s področja zagotavljanja varnejše cestne infrastrukture, odpuščajočih cest in obcestja. Raziskavo smo izvedli v mesecu februarju 2016 s pomočjo metode delfi, in sicer smo anketirali 36 strokovnjakov s področja prometnoinženirske stroke. Namen raziskave je bil ugotoviti vpliv različnih tehničnih ukrepov koncepta odpuščajočih cest na izboljšanje prometne varnosti oziroma na prometno varno načrtovanje cestne infrastrukture in kakšna bi bila možnost njihove aplikacije/uporabe v Sloveniji. Na podlagi podanih mnenj strokovnjakov v anketnim vprašalnikom, smo podatke frekvenčno in statistično analizirali ter na njihovi osnovi izoblikovali in podali predloge tehničnih ukrepov koncepta odpuščajočih cest za dvo-pasovne ceste zunaj naselij v Sloveniji.
Ključne besede: odpuščajoče ceste (ceste, ki odpuščajo napake voznikov), prometna varnost, trajnostna varnost, človeški dejavnik, napake voznikov, varnejša cestna infrastruktura in obcestje, metoda delfi.
Objavljeno v DKUM: 08.08.2016; Ogledov: 2614; Prenosov: 446
.pdf Celotno besedilo (8,21 MB)

3.
METODE IN TEHNIKE SPODBUJANJA USTVARJALNOSTI IN INOVATIVNOSTI
Ines Satler, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Vodje, ki želijo imeti uspešno podjetje, morajo iz svojih sodelavcev oblikovati ustvarjalni tim, ki bi sodeloval pri iskanju in odkrivanju rešitev za najrazličnejše probleme. Da pa bi to dosegli, morajo uporabljati metode in tehnike za spodbujanje ustvarjalnosti in inovativnosti. Pri spodbujanju ustvarjalnosti gre za nov način motiviranja ljudi ter preprečevanja zavor pri posameznikih in skupinah. Prav tako lahko omogoča spremembe v podjetju, ki se odražajo od izbire novih sodelavcev, klimi podjetja, sodelovanja med zaposlenimi in poslovnimi partnerji do razvoja novih izdelkov in storitev ter spremembi v organizacijski strukturi. Ustvarjalnost in inovativnost omogočata podjetju njegovo enkratnost. V diplomskem seminarju teče glavna beseda o ustvarjalnosti in inovativnosti ter o metodah in tehnikah, ki spodbujajo ustvarjalno in inovativno razmišljanje.
Ključne besede: ustvarjalno razmišljanje, inovativno razmišljanje, metode in tehnike za spodbujanje ustvarjalnosti, viharjenje možganov, metoda delfi, tehnike prisilnih povezav
Objavljeno v DKUM: 22.12.2010; Ogledov: 8006; Prenosov: 2299
.pdf Celotno besedilo (862,94 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici