| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Mediji kot generatorji medijskih memov. Primer: Al Jazeera Balkans
Dragan Petrevski, 2018, magistrsko delo

Opis: Teorija memov, osnovnih enot kulturnega prenosa, izhaja iz ideje, da se kulturne informacije podedujejo v naših možganih, podobno kot biološke v naših telesih. Teorija medijskih memov temelji na prenosu medijskih idej na občinstvo. Namen naloge je bil raziskati, kako se v televizijskih vsebinah oblikujejo in širijo medijski memi, kako se prenašajo na gledalce ter kako na njihovo sprejemanje vpliva gledalčevo morebitno predhodno mnenje/stališče o tej temi. V raziskavi smo obravnavali poročanje Al Jazeere Balkans o obsodbi Radovana Karadžića. Z odprtim kodiranjem, kvalitativno in kvantitativno analizo rezultatov smo potrdili obstoj medijskih memov, ki so vgrajeni v poročanja, prav tako pa smo potrdili tudi obstoj matrice sorodnih memov, ki v naših možganih kot navidezno sito ne dovoljuje novim memom, različnim od njih, da bi se pri nas naselili oziroma podvojili. Naloga predstavlja medijske meme kot nov pristop v študijah občinstva in proučevanju medijskega učinkovanja na mikro ravni in je ena redkih, ki se ukvarja s proučevanjem medijskega mema.
Ključne besede: memi, medijski memi, mempleks, Al Jazeera Balkans
Objavljeno v DKUM: 11.12.2018; Ogledov: 1383; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (2,22 MB)

Iskanje izvedeno v 0.48 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici