| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 30
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Izzivi mednarodnega poslovnega komuniciranja
Eva Božič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Področje raziskovanja v diplomskem projektu so izzivi mednarodnega poslovnega komuniciranja. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo opredelili pojma komuniciranja in poslovnega komuniciranja, tok procesa komunikacije, vpliv kulture podjetja na dinamiko in način komuniciranja ter vpliv kulturnih razlik na komuniciranje, v empiričnem delu pa smo na osnovi zbranih primarnih podatkov analizirali izzive, s katerimi se v mednarodnem poslovnem komuniciranju srečuje izbrano podjetje. Namen tega diplomskega projekta je sintetizirati bistvene vidike v poslovni komunikaciji, s poudarkom na mednarodni poslovni komunikaciji ter prepoznati morebitne izzive podjetij na tem področju. Med ključne cilje diplomskega projekta spadata proučitev procesov komuniciranja v izbranem velikem večnacionalnem podjetju in oblikovanje možnih predlogov za izboljšanje interne komunikacije v velikih večnacionalnih podjetjih.
Keywords: komuniciranje, poslovno komuniciranje, kultura podjetja, kulturne razlike, mednarodno poslovno komuniciranje.
Published in DKUM: 14.10.2020; Views: 1323; Downloads: 117
.pdf Full text (977,46 KB)

2.
Poslovni bonton v nemški kulturi
Monika Ritonja, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Poslovni bonton je prisoten v vsakdanjem življenju poslovnega človeka ter tudi navadnih delavcev, ki ga srečujejo. Pri poslovnem bontonu moramo biti pozorni na njegovo kulturo. Vsaka dežela ima svojo kulturo, svojo obnašanje in tudi svoj bonton. Preden se hočemo iti posla z tujimi partnerji, se moramo o njegovi deželi, gospodarstvu, ter ostalem podučiti. Da se pa tega lahko naučimo, pa nam pomagajo številni domači in tuji avtorji, ki poudarjajo, kako kultura vpliva na mednarodno poslovanje. Poslovni bonton pa vključuje poslovno komuniciranje. Brez komuniciranja, bi ljudje težko preživeli v vsakdanjem življenju. Saj ne mine dan, ko nismo v družbi drugih ljudi. Zato je potrebno vedeti kako se ob stiku in srečanju ljudi obnašamo. V ospredje bomo postavili Nemčijo, eno od vodilnih industrijskih držav. Nemčija spada med najbolj razvita gospodarstva na svetu. Je na četrtem mestu za državami ZDA, Kitajsko in Japonsko. V Nemčiji so zelo razvite avtomobilska industrija, farmacevtska industrija ter komunikacijska tehnologija. V diplomskem projektu smo se osredotočili na podrobno predstavitev poslovnega bontona v nemški kulturi ter njene značilnosti ter nemški poslovni bonton pri besednem in nebesednem komuniciranju.
Keywords: kultura, mednarodno poslovanje, poslovno komuniciranje, poslovni bonton, Nemčija
Published in DKUM: 11.12.2018; Views: 2572; Downloads: 310
.pdf Full text (1,25 MB)

3.
Vpliv kulture na mednarodno poslovno komuniciranje: primer grške kulture
Nuša Širovnik, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Podjetja, ki se vključujejo v mednarodno poslovanje, se soočajo z medkulturnim tveganjem. V komunikaciji poslovnih partnerjev iz različnih kultur lahko zelo hitro nastanejo nesporazumi. Dobro poznavanje kultur tujih poslovnih partnerjev je ključno za primerno mednarodno komunikacijo in uspešno mednarodno poslovanje. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo opredelili pojem »kultura« in predstavili elemente kulture ter izbrane konceptualne modele medkulturnih razlik. Opredelili smo tudi pojem in vrste poslovnega komuniciranja ter pojem in posebnosti medkulturne poslovne komunikacije. V prvem delu empirične raziskave smo analizirali grško kulturo glede na izbrane konceptualne modele medkulturnih razlik in opredelili posebnosti komuniciranja v grškem poslovnem okolju. Na osnovi ugotovitev iz intervjuja z zaposlenimi tujci v mednarodnem podjetju v Grčiji smo v drugem delu empirične raziskave ugotavljali vpliv grške kulture na mednarodno poslovno komuniciranje.
Keywords: mednarodno poslovno komuniciranje, kultura, modeli medkulturnih razlik, medkulturna komunikacija, Grčija
Published in DKUM: 24.10.2018; Views: 1653; Downloads: 262
.pdf Full text (1,05 MB)

4.
VPLIV INDIJSKE KULTURE NA PROCES POGAJANJ
Daša Prevolšek, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju smo proučevali kako indijska kultura vpliva na proces pogajanj. Predstavili smo pojem kulture in njene sestavine ter glavne značilnosti. Prav tako pa smo definirali tudi pogajanja in podrobneje opisali sam pogajalski proces, pristope k pogajanju, strategije ter taktike pogajanj. Spoznali smo, da mora biti vsak poslovnež, ki se pogaja s tujimi poslovneži oziroma s pripadniki drugih kultur, zelo dobro seznanjen s kulturnimi razlikami. Dobro mora poznati poslovni bonton in običaje tuje kulture, saj le tako lahko uspešno posluje. Za uspešen sporazum pri mednarodnih pogajanjih je upoštevanje kulturnih razlik torej bistvenega pomena. V indijskem poslovnem svetu managerji in ostali poslovneži velik pomen pripisujejo nenapisanim pravilom. Spoštovanje do kulture in do drug drugega izražajo predvsem z neverbalnim komuniciranjem – s kretnjami, mimiko obraza, govorico telesa, s pogledom, z dotiki, z izgledom in obleko. V zadnjem delu smo zato predstavili dejanski vpliv indijske kulture na pogajanja in podrobneje opisali poslovne indijske običaje. Prikazali smo kako potekajo poslovna srečanja, poslovne večerje ali kosila ter s kakšnimi darili lahko obdarujemo indijske poslovneže. Spoznali smo, da so Indijci zelo natančni in točni ter, da se držijo obljub in dogovorov. Pogajanja v Indiji so glasna in intenzivna, na odločitve pa pogosto vplivajo odnosi in čustva.
Keywords: kultura, pogajanja, pogajalske strategije, Indija, indijska kultura, poslovno komuniciranje, poslovni bonton, poslovni običaji, poslovni sestanki, sestavine kulture, mednarodno poslovanje
Published in DKUM: 16.10.2013; Views: 2753; Downloads: 288
.pdf Full text (555,40 KB)

5.
6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 6.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica