1. COVID-19 and social distancing : ǂa ǂcross-cultural study of interpersonal distance preferences and touch behaviors before and during the pandemicIlona Croy, Andreja Avsec, Tina Kavčič, Bojan Musil, Nejc Plohl, Gaja Zager Kocjan, Maja Zupančič, 2024, izvirni znanstveni članek Opis: The COVID-19 pandemic has led to the introduction of unprecedented safety measures, one of them being physical distancing recommendations. Here, we assessed whether the pandemic has led to long-term effects on two important physical distancing aspects, namely interpersonal distance preferences and interpersonal touch behaviors. We analyzed nearly 14,000 individual cases from two large, cross-cultural surveys – the first conducted 2 years prior to the pandemic and the second during a relatively stable period of a decreased infection rate in May-June 2021. Preferred interpersonal distances increased by 54% globally during the COVID-19 pandemic. This increase was observable across all types of relationships, all countries, and was more pronounced in individuals with higher self-reported vulnerability to diseases. Unexpectedly, participants reported a higher incidence of interpersonal touch behaviors during than before the pandemic. We discuss our results in the context of prosocial and self-protection motivations that potentially promote different social behaviors. Ključne besede: neverbalna komunikacija, preference glede medosebne razdalje, medosebni dotiki, pandemija, kovid, COVID-19, fizična distanca, medkulturna psihologija, coronavirus, nonverbal communication, interpersonal distance preferences, interpersonal touch behaviour, cross-cultural psychology, physical distancing Objavljeno v DKUM: 02.08.2024; Ogledov: 89; Prenosov: 6
Povezava na celotno besedilo |
2. |
3. Organizational behaviourRobert Kreitner, Angelo Kinicki, Marc Buelens, 1999, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: organizacija poslovanja, vedenje, behaviorizem, organizacijski sistemi, organiziranost, organizacija, evalvacija, ocenjevanje, organizacijske strukture, uspešnost poslovanja, vodenje, TQM, management, celovita kvaliteta, uporaba človeških zmogljivosti, rezultati, organizacijska kultura, življenjski cikel, človeški potencial, vrednote, učni proces, spremembe, medkulturna komunikacija, individualizem, osebnost, psihologija osebnosti, čustva, zaznavanje, motiviranje, delovne skupine, zaposlenost, moč, enakopravnost, konflikti, reševanje problemov, pogajanje, modifikacija, samospoznavanje, stres Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1626; Prenosov: 125
Povezava na celotno besedilo |
4. Marketing and competition in the information age : proceedings of the 28th EMAC Conference, May 11-14, 1999, Humboldt University Berlin1999, zbornik Ključne besede: marketing, trženje, tržne raziskave, konkurenca, konkurenčnost, poslovna strategija, potrošnik, kupci, vedenje, psihologija potrošnika, čustva, odločanje, poslovne odločitve, kupoprodaja, ponudba, verige, medkulturna komunikacija, dežele, informacijska družba, informacijska tehnologija, informacije, internacionalizacija, prodaja na drobno, blagovne znamke, modeli, modeliranje, mediji, posvetovanja, zborniki Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 971; Prenosov: 40
Povezava na celotno besedilo |
5. Kiss, bow, or shake hands : how to do business in sixty countriesTerri Morrison, Wayne A. Conaway, George A. Borden, priročnik Ključne besede: mednarodno poslovanje, mednarodni ekonomski odnosi, globalizacija, poslovno okolje, svet, dežele, poslovna pogajanja, kultura, pogajanje, poslovno sodelovanje, mednarodna trgovina, poslovna etika, medkulturna komunikacija, poslovni razgovori, vedenje, informacije, poslovna psihologija, komuniciranje, mednarodno podjetje, vodiči, pravila, pregledi Objavljeno v DKUM: 06.06.2012; Ogledov: 1708; Prenosov: 110
Povezava na celotno besedilo |
6. Cultural foundations of political psychologyPaul Roazen, pregledno delo Ključne besede: kultura, vrednote, teorija, medkulturna komunikacija, politična psihologija, politična filozofija, politična sociologija, socialna filozofija, politične teorije, filozofija, filozofi, intelektualci, metodologija, nacionalizem, psihologija, ženske, žensko vprašanje, študije, primeri, case study Objavljeno v DKUM: 02.06.2012; Ogledov: 1978; Prenosov: 136
Povezava na celotno besedilo |
7. Značilnosti neverbalne komunikacije v japonskih podjetjih : diplomsko deloJure Praper, 2007, diplomsko delo Ključne besede: poslovno komuniciranje, poslovno okolje, komuniciranje, podjetništvo, podjetje, tehnika, Japonska, pravila, vedenje, medkulturna komunikacija, darila, poslovni razgovori, poslovni bonton, sociologija kulture, poslovna etika, kultura, definicija, kultura podjetja, poslovna psihologija, razlike, etnične karakteristike, dežele, država, psihologija osebnosti, poslovni razgovori, praksa Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2114; Prenosov: 143
Celotno besedilo (450,27 KB) |
8. Analiza uporabnikov lokalne kabelske televizije : diplomsko deloNina Krebl, 2007, diplomsko delo Ključne besede: televizija, psihologija osebnosti, komunikacije, osebnost, vrednote, vedenje, motiviranje, demografija, vedenje, lastnosti, kultura, čustva, medkulturna komunikacija, telekomunikacije, povezanost, storitve, strategija, dejavnost, elektronsko poslovanje, prenosni sistemi, avdiovizualna sredstva, cilj, Slovenija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1693; Prenosov: 44
Celotno besedilo (508,99 KB) |
9. Vpliv empatije in kulture na komunikacijo : diplomsko deloInes Fabič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: kultura, medkulturna komunikacija, trendi, komuniciranje, komunikacije, razlike, svet, dežele, čustva, povezanost, psihologija osebnosti, osebnost, inteligenca, vedenje, lastnosti, sposobnosti, poslovna psihologija, cilj, medosebni odnosi, zadovoljstvo, Francija, Latinska Amerika, Japonska Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1938; Prenosov: 118
Celotno besedilo (307,94 KB) |
10. Etika v mednarodnem poslovanju : diplomsko deloBernarda Zver, 2007, diplomsko delo Ključne besede: mednarodno poslovanje, poslovna etika, poslovna morala, metode, kodeksi, poslovno okolje, poslovno komuniciranje, medkulturna komunikacija, poslovni bonton, poslovni razgovori, vedenje, poslovna psihologija, družbena odgovornost, svet, darila, promocija, uspešnost poslovanja, management, podjetje, odločanje, človeška kultura, razlike, izboljšave, pospeševanje prodaje, prodaja Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2441; Prenosov: 201
Celotno besedilo (498,22 KB) |