| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 978
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalno marketinško komuniciranje
Lucijan Kantoci, 2024, diplomsko delo

Opis: Ljudje preživljajo vedno več časa za malimi ekrani, bodisi mobilniki, računalniki itd. To so podjetja seveda prepoznala, zato vedno več pozornosti usmerjajo v digitalni marketing. Ljudje si z brskanjem po spletu, listanjem po Facebooku, Instagramu … krajšajo čas in se preprosto sprostijo ter odklopijo od realnega stresnega življenja. Med tem brskanjem in listanjem pa našo pozornost zmotijo tudi reklame. V prvem delu diplomskega projekta (teoretični del) bomo spoznali marketing, natančneje digitalni marketing, ter digitalne kanale. Najprej bomo o vseh naštetih povedali nekaj na splošno kasneje pa še predstavili odnos, razlike in primerjave med omenjenima marketingoma. V drugem delu diplomskega projekta (praktični del) bomo predstavili vprašalnik, ki smo ga ustvarili in uporabili za našo raziskavo. Odkrivali smo, kaj je ljudem pomembno pri oglasih, kaj ne, kaj jih pritegne, kaj ne, kako dolgo se ob oglasu zadržijo, kako pogosto se odločijo za nakup, ali je koronavirus kaj vplival na njihovo nakupovanje preko spleta, kateri marketing (tradicionalni ali digitalni) se jim zdi bolj učinkovit, kaj najpogosteje kupujejo preko spleta ipd. V zaključku bomo pregledali zadane hipoteze ter jih potrdili ali ovrgli, predstavili problem digitalnega marketinškega komuniciranja in podali izboljšave.
Ključne besede: digitalno marketinško komuniciranje, oglasi, vprašalnik, digitalni kanali, marketing, digitalni marketing.
Objavljeno v DKUM: 12.06.2024; Ogledov: 39; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (3,39 MB)

2.
Heritage tourism, retail revival and city center revitalization : a case study of Koper, Slovenia
Armand Faganel, Beti Reisman, Tina Tomažič, 2023, izvirni znanstveni članek

Opis: The focus of the paper is the revitalization of a heritage city center and the significance of retail trade and cruise ship tourism within this context. Fundamental concepts have been presented in the literature review and explored the factors contributing to the decline of old city centers. The empirical section of the paper comprises a case study that highlights a specific municipality's efforts to revive its heritage city center. The main attraction in Koper is its well-preserved medieval city center with five centuries old Venetian architecture. An analysis of the municipality's initiatives has been made and a qualitative study that investigates the perceptions and experiences of stakeholders regarding the situation and the municipality's actions to preserve commercial activity in the city center. The results of the semi-structured interviews conducted with three distinct stakeholder groups were analyzed using the qualitative content analysis method. The findings reveal that the chosen municipality has achieved relative success in revitalizing its heritage city. Concurrently, stakeholders' perspectives were utilized to identify potential drawbacks and explore opportunities for mitigating them. The paper concludes by presenting theoretical and methodological contributions to the field of heritage city centers revitalization, not only in the selected municipality but also beyond. These insights inform the appropriate sustainable policy development and marketing strategy.
Ključne besede: revitalization, retail trade, marketing strategy, city center, stakeholders, heritage
Objavljeno v DKUM: 04.06.2024; Ogledov: 70; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Spletni vplivneži in digitalni marketing
Maja Cafuta, 2024, diplomsko delo

Opis: V digitalnem marketingu imajo pomembno vlogo tako virtualni vplivneži kot resnični vplivneži. Virtualni vplivneži blagovnim znamkam ponujajo priložnosti za inovativno sodelovanje ciljne publike, pri čemer je uporabljena umetna inteligenca. Zagotavljajo nadzorovane platforme za partnerstva z blagovnimi znamkami, čeprav sta pristnost in zaupanje lahko vprašljiva. Virtualni vplivneži so računalniško ustvarjeni liki, zasnovani za sodelovanje z občinstvom na družbenih medijih, ki nimajo fizičnega obstoja, vendar ponujajo stalno dostopnost. Realni vplivneži po drugi plati ustvarjajo pristno vsebino, pri čemer izkoriščajo svojo osebnost in izkušnje, s katerimi dokazujejo, da resnično podpirajo izdelek podjetja, ki ga oglašujejo. V raziskovalnem delu diplomskega dela smo ugotavljali glavne razlike med virtualnimi in resničnimi vplivneži. Raziskovali smo, koliko ljudi sploh pozna virtualne vplivneže in ali jih ločijo od resničnih. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, ali imajo sledilci sploh zaupanje v izdelke, ki jih oglašujejo spletni vplivneži na splošno.
Ključne besede: vplivnež, marketing, socialna omrežja
Objavljeno v DKUM: 28.05.2024; Ogledov: 167; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (2,71 MB)

4.
Humor v spletnem oglaševanju
Karmen Šprah, 2024, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo raziskuje raznolikost humorja v spletnem oglaševanju, pri čemer najprej obravnava zgodovinski razvoj, pomen in različne vrste humorja in oglaševanja, ki se uporabljajo v digitalnem (spletnem) okolju. Namen magistrske naloge je razčleniti, kako se je humor skozi čas preoblikoval v oglaševalskih praksah, njegov vpliv na znamke in potrošnike ter učinkovitost različnih vrst humorja pri različnih izdelkih in ciljnih skupinah (kot je prikazano v empiričnem delu v nadaljevanju). Teoretično ozadje magistrske naloge obravnava različne pristope k oglaševanju, vrste oglaševanja, in vlogo humorja v njem ter zagotavlja celovit pregled literature o oglaševalskih strategijah in aplikacijah ter učinkovitosti humorja. Raziskovalni del magistrske naloge vključuje poglobljeno vsebinsko analizo spletnih oglasov z uporabo humorja, pri čemer so podatki pridobljeni z razbiranjem, kako humor prispeva k uspešnim oglaševalskim kampanjam. Raziskovalni pristop ponuja analizo spletnih oglasov in opredelitev najbolj razširjenih vrst humorja. Poleg tega uporablja induktivno-deduktivno sklepanje za oblikovanje smernic za učinkovito uporabo humorja v spletnem oglaševanju, s čimer želi izboljšati razumevanje in pomagati podjetjem pri optimizaciji njihovih oglaševalskih strategij. Magistrsko delo tako prispeva k zbirki znanja o spletnem oglaševanju s predstavitvijo praktičnih smernic, ki temeljijo na empiričnih ugotovitvah. Poudarja pomen izbire ustreznih vrst humorja in upoštevanja ciljnega občinstva za dosego želenih oglaševalskih ciljev in okrepitev prodaje izdelkov ali ciljev blagovne znamke. Naloga v diskusiji tudi predlaga, kako lahko humor v strateškem in celovitem spletnem oglaševanju ustvari pozitivno povezavo med blagovnimi znamkami in potrošniki, kar vodi k večji prepoznavnosti blagovne znamke in prodaji.
Ključne besede: humor, spletno oglaševanje, digitalni marketing, vsebinska analiza.
Objavljeno v DKUM: 14.05.2024; Ogledov: 176; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

5.
Avtomobilska fotografija v kontekstu vsebinskega marketinga : diplomsko delo
Marko Matjašič, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se ukvarja s tematiko avtomobilske fotografije v kontekstu vsebinskega marketinga, kako ustvariti dobro avtomobilsko fotografijo ter kako fotografijo kot vsebinski marketing avtomobilskih podjetij implementirati v marketinški načrt. Poleg teoretičnega pregleda konceptov avtomobilske fotografije diplomsko delo vključuje tudi praktični del. Ta del obsega analizo avtomobilskih fotografij, ustvarjenih s strani dveh profesionalnih avtomobilskih fotografov. Namen analize je bil oceniti kakovost, kompozicijo, osvetlitev in druge pomembne vidike fotografij ter izluščiti ključne elemente, ki prispevajo k uspehu avtomobilskih posnetkov. Na podlagi te analize je bila izdelana tudi galerija avtomobilskih fotografij, ki je fotografski portfelj podjetja Tushek, saj predstavlja njihove avtomobilske izdelke in izkušnje. V okviru praktičnega dela tega diplomskega dela je podrobno predstavljen tudi postopek izdelave fotografij te galerije.
Ključne besede: digitalni marketing, vsebinski marketing, fotografija, avtomobilska fotografija.
Objavljeno v DKUM: 26.04.2024; Ogledov: 292; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (4,79 MB)

6.
Preharvest treatments with low-risk plant protection products can help apple growers fulfill the demands of supermarket chains regarding pesticide residues and marketing apples under 0-residue brands
Andrej Paušič, Mihaela Roškarič, Mario Lešnik, 2023, izvirni znanstveni članek

Opis: As a result of worried consumer pressure, European supermarket chains (ESC) have developed very strict rules about the number and concentration of pesticide active substance residues (AS) accepted in fruits. So-called fruit quality toxicological burden indicators were developed. If fruit suppliers do not comply with ESC requirements, their fruit is often rejected. It is becoming increasingly difficult for apple producers to meet all the requirements of the ESC, so they need new residue reduction tools. One of the options to lower the concentrations of residue on apples is a preharvest application of low-risk preparations (LRP) based on potassium bicarbonate (KHCO3) = PBC, coconut di-ethanol amide ((CH3(CH2)nC(=O)N(CH2CH2OH)2) = DEA, hydrogen peroxide (H2O2) = HP, and a mixture of microbes (EM) that have the ability to dissolve or disintegrate the AS residue. Trials were carried out to test the concept mentioned above. The application of LRP during the last four weeks of preharvest significantly reduced the residue concentration of pesticide AS in apples. Reduction rates among 25 active substances ranged from 0 to 100%, depending on the combination of LRP and AS. HP had the highest capacity to accelerate AS degradation, PB was the second most efficient, and DEA and EM displayed a low residue disintegration ability. The application of the tested LRP can enable apple growers to produce fruits with significantly lower residue concentrations and allows them to comply more successfully with strict ESC rules based on the calculations of toxicological burden indicators.
Ključne besede: hydrogen peroxide, potassium bicarbonate, effective microbes, detergent, pesticide residues, fruit marketing rules
Objavljeno v DKUM: 19.04.2024; Ogledov: 168; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (330,68 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Strateška zavezništva na področju co-marketinga in co-brandinga na primeru podjetja X
Narina Kosec, 2023, magistrsko delo

Opis: Podjetja razvijajo nove strategije in znova odkrivajo blagovno znamko, da bi sledili priložnostim na svetovnem trgu. V magistrskem delu smo pojasnili strategije co-brandinga in co-marketinga. Dandanes so blagovne znamke zelo razširjene, zato lahko zasledimo veliko informacij v literaturi. Kreativna načina za nastanek blagovne znamke sta co-branding in co-marketing, kjer se dve podjetji odločita za strateško zavezništvo. Izbira partnerja je izredno velikega pomena in tukaj mora biti podjetje zelo previdno, saj z nepravilno izbiro partnerja lahko pride do neuspeha. Za uspešna co-branding in co-marketing morata imeti podjetji nekaj skupnih točk.
Ključne besede: co-branding, co-marketing, zavezništvo, strateško zavezništvo, sodelovanje, dejavniki uspeha.
Objavljeno v DKUM: 09.04.2024; Ogledov: 149; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (906,23 KB)

8.
Marketing v nogometnem klubu velesovo
Luka Sanković, 2024, diplomsko delo

Opis: Nogometni klub Velesovo je športna organizacija, ki skrbi za razvoj mladih nogometašev ter tekmovanja vseh selekcij v slovenskih nogometnih ligah. Poleg tega, da izvaja program nogometne šole, je klub neposredno vpet v segment marketinga. V prvem delu bomo predstavili teoretične temelje marketinga, športnega marketinga ter natančneje opisali področje sponzorstva. V nadaljevanju bomo izpostavili probleme, s katerimi se klub sooča v zadnjih obdobjih. V drugem delu smo na podlagi rezultatov anketnega vprašalnika ter usmerjenih intervjujev oblikovali predlogo, ki bi lahko pripomogla k boljšemu delovanju marketinške službe NK Velesovo. Za ključni cilj zaključnega dela smo si zadali pripraviti rešitve na področju digitalnega marketinga s poudarkom na večji prepoznavnosti kluba ter učinkovitejšem izvajanju sponzorskih aktivnosti s pomočjo spletnih platform ter povečanju vpisa mlajših otrok v nogometno šolo. Menimo, da smo dosegli vse zastavljene cilje zaključnega dela.
Ključne besede: Marketing v športu, sponzorstvo, digitalni marketing
Objavljeno v DKUM: 20.03.2024; Ogledov: 191; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (3,03 MB)

9.
Uporaba in uspešnost 'meme' marketinga kot metode pozicioniranja na trgu : magistrsko delo
Mitja Potočnik, 2024, magistrsko delo

Opis: Marketing je pomemben aspekt uspešnosti podjetja. Za trenutno informacijsko dobo je bil ključnega pomena razvoj interneta, ki se lahko razume za enega najpomembnejših izumov človeštva. Vsako podjetje stremi k čim večji uspešnosti, kar se najbolj izraža v dobičku. Tukaj nastopi vloga marketinga, ki se je v zadnjih letih in z razvojem tehnologije prevesil iz metod oglaševanja v tradicionalnih medijih v metode oglaševanja v digitalnih medijih. Podjetja se morajo priučiti ciljnega oglaševanja in uporabe aktualnih popularnih kultur, kar so v letih postali internetni memi. V nalogi smo ugotovili, da so internetni memi v Sloveniji že prisotni in poznani. Rezultati ankete so pokazali, da internetni memi lahko postanejo zanimivo marketinško sredstvo za boljše pozicinoniranje na trgu, če je ciljna skupina mlajša.
Ključne besede: marketing, internetni meme, pozicioniranje na trgu
Objavljeno v DKUM: 19.03.2024; Ogledov: 178; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (2,82 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Strateški marketing : Temeljni koncepti, metodologija in uporaba
Matjaž Iršič, 2024

Opis: Strateški način razmišljanja organizacij zahteva tudi na področju marketinga prehod od kratkoročnega načrtovanja, izvajanja in nadzora marketinških aktivnosti k strateški naravnanosti in sprejemanju strateških marketinških odločitev, ki so usmerjene k oblikovanju, ohranjanju in povečevanju trajne konkurenčne prednosti organizacije na njenih trgih. Da bi bile organizacije s svojim strateškim načinom delovanja na področju menedžmenta marketinga uspešne in učinkovite, morajo poskrbeti za to, da bodo našle in izkoristile na stežaj odprta »strateška okna« na trgu, ki se bodo pojavila takrat, ko bodo njene strateške konkurenčne prednosti usklajene s priložnostmi v zunanjem okolju, ob sprejemljivi stopnji tveganja, obvladljivih nevarnostih ter uspešnem zmanjševanju njenih pomanjkljivosti v notranjem okolju. Za uresničevanje tega cilja pa morajo poskrbeti s kontinuiranim sistematičnim spoznavanjem svojega notranjega in zunanjega okolja ter poznavanjem ključnih dejavnikov njihove uspešnosti na posameznih trgih. Ob upoštevanju omejitev, ki izhajajo iz njihovih razpoložljivih resursov, pa naj bi oblikovale takšne strateške cilje marketinga in udejanjale takšne strategije marketinga, ki jim bodo omogočale dolgoročno uspešnost na trgu.
Ključne besede: strateški marketing, strateška analiza in diagnoza, strateško načrtovanje marketinga, generične strategije marketinga, temeljne strategije marketinga, instrumentalne strategije marketinga, strateški marketinški načrt
Objavljeno v DKUM: 27.02.2024; Ogledov: 483; Prenosov: 402
.pdf Celotno besedilo (14,09 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 3.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici