| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Primerjalna analiza treh največjih oblačnih CRM rešitev v Sloveniji
Gregor Bukovac, 2019, undergraduate thesis

Abstract: CRM-rešitve so bile ustvarjene za pomoč podjetjem, da učinkovito upravljajo z obstoječimi strankami in spremljajo potencialne stranke. S tem se razbremenijo zaposleni, da se lahko osredotočijo na druge poslovne procese. Ker pa je ponudnikov veliko, se je težko odločiti, katero rešitev izbrati, zato smo v diplomskem projektu primerjali tri največje oblačne CRM-rešitve v Sloveniji. V diplomskem projektu smo najprej predstavili računalništvo v oblaku, povedali smo, kaj to je, kateri modeli obstajajo, katere vrste poznamo, ter navedli prednosti in slabosti. Nadaljevali smo z opisom CRM, ugotovili, katere vrste poznamo, kateri so ponudniki in kakšni so trendi. Nato smo predstavili vsako CRM-rešitev posebej, na kratko smo predstavili podjetje, ki ponuja rešitev, in opisali rešitev CRM. Na koncu smo naredili primerjalno analizo vseh treh rešitev glede na pakete, ki jih ponujajo, na prilagodljivost rešitev, povezljivost z obstoječimi programi v podjetju, razlike v funkcionalnosti, sledenje trendom ter ugotovili, ali se oblačne CRM-rešitve med seboj bistveno razlikujejo ali ne. V diplomskem projektu smo najprej predstavili računalništvo v oblaku, povedali smo kaj to je, kateri modeli obstajajo, katere vrste poznamo ter prednosti in slabosti. Nadaljevali smo z opisom CRM-ja, katere vrste poznamo, kateri so ponudniki in kakšni so trendi. Nato smo predstavili vsako CRM rešitev posebej, na kratko smo predstavili podjetje, ki ponuja rešitev in opisali rešitev CRM. Na koncu smo naredili primerjalno analizo vseh treh rešitev glede na pakete, ki jih ponujajo, na prilagodljivost rešitev, povezljivost z obstoječimi programi v podjetju, razlike v funkcionalnosti, sledenje trendom ter ugotovili ali se oblačne CRM rešitve med seboj bistveno razlikujejo ali ne. V diplomskem projektu smo najprej predstavili računalništvo v oblaku, povedali smo kaj to je, kateri modeli obstajajo, katere vrste poznamo ter prednosti in slabosti. Nadaljevali smo z opisom CRM-ja, katere vrste poznamo, kateri so ponudniki in kakšni so trendi. Nato smo predstavili vsako CRM rešitev posebej, na kratko smo predstavili podjetje, ki ponuja rešitev in opisali rešitev CRM. Na koncu smo naredili primerjalno analizo vseh treh rešitev glede na pakete, ki jih ponujajo, na prilagodljivost rešitev, povezljivost z obstoječimi programi v podjetju, razlike v funkcionalnosti, sledenje trendom ter ugotovili ali se oblačne CRM rešitve med seboj bistveno razlikujejo ali ne.
Keywords: CRM, stranke, management odnosov s strankami, oblačne rešitve
Published: 09.12.2019; Views: 437; Downloads: 72
.pdf Full text (580,65 KB)

2.
ZAVEDANJE UPORABNIKOV O ZASEBNOSTI IN VARNOSTI OBLAČNIH STORITEV
Dejan Tojnko, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Varnost in zasebnost podatkov, je v današnjem času zelo pomembna, saj se informacije o ljudeh zbirajo na vsakem koraku na vsakem koraku. Naloga skrbnikov podatkov je, da podatke zaščitijo in tako varujejo zasebnost, naloga ljudi pa je, da z svojimi podatki ravnajo odgovorno in so seznanjeni komu jih predajajo. V prvem delu diplomskega dela smo teoretično opisali, kaj pomeni varnost in zasebnost podatkov in kako se zagotavlja. V drugem delu, pa smo izvedli raziskavo z pomočjo eksperimenta, ki je vključeval napravo za sledenje očem in anketni vprašalnik. V tretjem delu naloge smo predstavili rezultate raziskave in podali nekaj predlogov. Rezultati raziskave so pokazali, da uporabniki ne zaupajo v oblačne storitve, kar je lahko posledica tega, da so zelo slabo seznanjeni z varnostjo in varovanjem zasebnosti v tovrstnih storitvah. Uporabnik prav tako ne pozna svojih pravic in se ne seznani z pogoji uporabe, čeprav jih ponudniki jasno predstavijo. Na splošno je zavedanje o varnosti in zasebnosti zelo nizko. Ugotovili smo, da raziskava pri kateri potrebujemo več kandidatov in posebno opreme še zdaleč ni preprosta za izvedbo in zahteva veliko priprav in načrtovanja.
Keywords: Saas - Software as a service – programska oprema kot storitev, IaaS - Infrastructure as a Service – infrastruktura kot storitev, PaaS - Platform as a Service – platforma kot storitev, CRM – customer relation management - upravljanje odnosov s strankami, AES - advanced encryption standard – napredni šifrirni standard, EU – European Union – Evropska unija, DoS – Denial of Service – zavrnitev storitve
Published: 26.09.2016; Views: 807; Downloads: 66
.pdf Full text (1,57 MB)

3.
E - RAČUNI
Staš Matoh, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V delu diplomskega seminarja z naslovom E-računi (E-Billing) smo želeli spoznati sisteme za elektronsko izdajanje in plačevanje računov. V ta namen smo predstavili elektronsko poslovanje kot osnovo za implementacijo teh sistemov in to povezali z managementom odnosov s strankami. Nato smo si pogledali, kaj elektronski računi so, kaj so njihove prednosti ter ovire, kaj je za njihovo uspešno uporabo potrebno (digitalni podpis, digitalni certifikat, časovni žig, elektronsko arhiviranje, ipd.), slovensko zakonodajo, ki podpira izdajo elektronskih računov ter nekaj primerov podjetij, ki so vključena v proces elektronskih storitev. Omenili smo tudi pobudo in prijeme slovenskih vladnih organov pri vzpodbujanju in širjenju sprejetja ter uporabe elektronskega poslovanja in elektronskih računov pri nas.
Keywords: elektronsko poslovanje, elektronski račun, management odnosov s strankami, e-SLOG, digitalni podpis, digitalno potrdilo, časovni žig, elektronsko arhiviranje
Published: 18.11.2013; Views: 1646; Downloads: 214
.pdf Full text (842,31 KB)

4.
MANAGEMENT PROJEKTOV UVAJANJ POSLOVNIH INFORMACIJSKIH REŠITEV CRM
Luka Prah, 2013, master's thesis

Abstract: Projektni management je apliciranje znanja, veščin, orodji in tehnik na aktivnosti projekta, da dosežemo ali presežemo potrebe in pričakovanja interesne skupine. Projektni managerjem ni cilj samo doseganje specifičnega časa, stroškov in kvalitete projekta, temveč tudi organiziranje celotnega procesa, da le ta dosega pričakovanja ljudi, ki so vključeni v projekt ali le ta vpliva na njih. Projekt je dejansko začasno prizadevanje kreacije edinstvenega produkta ali storitve, ki poteka zunaj vsakodnevnih operacij. Preden začnemo s projektom je bistvenega pomena, da razumemo življenjski cikel projekta. Življenjski cikel je pravzaprav izraz za stvari, ki se ustvarijo imajo svoj življenjski čas in izginejo. Na srečo projektnih managerjev projekti ne trajajo večno. Vsi projekti gredo skozi logičen proces aktivnosti ne glede na to ali gre za gradbeni, proizvodni ali projekt informacijske tehnologije, vse do zaključka projekta. Skozi razvoj projektnega managementa se je pojavilo veliko različnih metodologij za izpeljavo projektov. Metodologije se razlikujejo po področjih v industriji, kljub temu pa je večino bolj znanih metodologij mogoče aplicirati na večino industrij. Med pomembnejše metodologije oziroma tiste, ki se pogosto pojavljajo v praksi lahko štejemo PRINCE, PRINCE2, PMBoK, metodo kritičnih poti, tradicionalni pristop, ASAP in Microsoft Sure Step. Pri uvedbah projektov IT rešitev CRM je prav tako močan vpliv tradicionalnih metodologij, katere pa so podjetja, ki so razvila programske rešitve CRM, začinila s svojimi metodologijami. S tem se seveda pridobi na učinkovitosti in hitrosti, prav tako pa so specifične potrebe programskih rešitev zahtevale tudi prilagoditve pri načinu uvajanja le teh. Tako so posledično tradicionalne metodologije projektnega vodenja bile nadgrajene in prilagojene hitremu razvoju ter specifičnim potrebam določenih projektov. Kot rezultat hitrega razvoja in neprestanih sprememb tehnologij so projekti uvedb informacijskih rešitev, kot so informacijske rešitve CRM, še toliko bolj zahtevni. Pri teh projektih se srečujemo specifičnimi zahtevami, kot so odpor do nove tehnologije, drugačnimi pogledi in željami IT oddelkov, hitro spreminjajočo programsko opremo in težje merljivimi prednostnimi, ki izhajajo iz uvedb takšnih rešitev. Posledično moramo biti pri takšnih projektih še bolj odzivni in natančni. Dobro načrtovanje, odlična komunikacija, dosledno izvajanje nalog, primerni projektni partnerji, trdo delo ter fleksibilno in razumevajoče vodstvo so formula do uspeha pri takšnih projektih.
Keywords: Projektni management, Management odnosov s strankami, CRM, PRINCE 2, ASAP, Microsoft Sure Step, Projekt, Uvedba CRM rešitev, Železni trikotnik, Metodologije projektnega managementa, Vloge na projektih.
Published: 18.10.2013; Views: 1640; Downloads: 240
.pdf Full text (1,25 MB)

5.
ANALIZA KONCEPTA »MARKETING POVEZAV« NA PRIMERU ARITMIJA, D.O.O.
Klavdija Volf, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Marketing povezav predstavlja stičišče med CRM-jem in konceptom marketinga. Zanj sta značilna vzajemna soodvisnost in sodelovanje ter zmanjšana konkurenčnost in izbira. Gre za nenehno iskanje in ustvarjanje novih vrednosti za posamezno stranko ter kontinuirano sodelovanje z njo skozi celotno življenjsko dobo odnosa. Koncept se je razvil iz klasičnega marketinga, ki je pozornost posvečal prodaji, značilnostim izdelka, obdobje menjave je bilo kratko, kvaliteta pa je bila zgolj skrb proizvodnje. Za razliko od tradicionalnega marketinga se pri RM-ju osredotočamo na zadržanje stranke, pozornost posvečamo prednostim izdelka, poudarek se namenja storitvam in močnejšemu stiku s stranko, ki se ji posveča veliko več časa. Za povezovalno menjavo je za razliko od diskretne transakcije značilna visoka intenzivnost povezave, omogoča boljše razumevanje strank, povečuje njihovo lojalnost in dobičkonosnost ter podaljšuje življenjsko vrednost stranke. Med slabostmi partnerskih odnosov so najpomembnejši višji transakcijski stroški, tveganje, da se stranka prične obnašati oportunistično ter zmanjšana neodvisnost podjetja na trgu. Strokovnjaki primerjajo marketing povezav z razmerjem med zakoncema, saj zajema faze zavedanja, raziskovanja, širjenja, zavezanosti in prenehanja. Oglaševalska agencija Aritmija se dobro zaveda koristnosti dolgoročnih odnosov in v svojem poslovanju prevzema miselnost marketinga povezav. Koncept udejanja tudi v razmerju s podjetjem Impol, s katerim se nahaja na stopnji zavezanosti.
Keywords: MMarketing povezav, management odnosov s strankami (CRM), marketing, stranka, odnos, razmerje, povezovalna menjava, diskretna transakcija, transakcijski stroški, oportunizem, oglaševalska agencija, zavezanost.
Published: 17.12.2012; Views: 1199; Downloads: 163
.pdf Full text (1,00 MB)

6.
UVAJANJE CRM REŠITVE V PODJETJE
Borut Zebec, 2011, final seminar paper

Abstract: V diplomskem seminarju smo želeli opisati in razložiti definicijo CRM-ja. Osredotočili smo se na tehnološki vidik, natančneje, na programsko rešitev CRM. Opredelili smo potrebo po informacijski podpori strategije in procesov, naravnanih na stranke in se dotaknili natančne uvedbe rešitev. Glede na opredeljene faze uvedbe, smo navedli potrebne naloge, ki jih morajo podjetja izvesti v okviru uvedbe, da bi le ta bila kar se da učinkovita. Da pa bi še dodatno nakazali na »pasti« pri uvajanju rešitev, smo navedli kritične dejavnike uvajanja, ki kažejo na največje napake pri preteklih uvedbah.
Keywords: Management odnosov s strankami, CRM, strategija, stranka, odnosi, management, tehnologija, programska rešitev CRM, analitični CRM, operativni CRM, kolaborativni CRM, podatkovno skladišče, uvedba, kritični dejavniki
Published: 18.11.2011; Views: 2324; Downloads: 400
.pdf Full text (1,08 MB)

7.
UGOTAVLJANJE DOBIČKONOSNOSTI IN ŽIVLJENJSKE VREDNOSTI STRANK
Matej Glinšek, 2011, final seminar paper

Abstract: Management odnosov s strankami (CRM) je filozofija, ki povezuje vse funkcije v organizaciji, njen glavni namen pa je grajenje dolgoročnih dobičkonosnih odnosov s strankami. Skozi zgodovino se je razvilo več konceptov marketinga, vendar je v najtesnejši povezavi z CRM marketinška orientiranost, ki temelji na poznavanju in prilagajanju potrebam strank. Pri dobičkonosnih odnosih je temeljni proces menjava na trgu, kjer prihaja do menjave vrednosti med stranko in ponudnikom. Temeljni koncepti na poti do dobičkonosnih strank so vrednost za stranko, zadovoljstvo, zadržanje in lojalnost. Dobičkonosna je tista, ki v določenem času organizaciji prinese več prihodkov kot stroškov. Ugotavljanje dobičkonosnosti po metodi ABC temelji na razporejanju stroškov glede na aktivnosti. Pridobljeni podatki so osnova za strateško odločanje o načinu sodelovanja s strankami. Življenjska vrednost stranke pove, kolikšen bo dobiček s strani stranke v celotni dobi sodelovanja. Pomembnejši faktorji pri izračunu so diskontna stopnja, stopnja zadržanja strank in življenjska doba stranke. Pridobljeni podatki se lahko uporabijo kot temelj za odločanje o nadaljevanju sodelovanja, popustih, različnih strateških povezavah in o marketinških aktivnostih.
Keywords: management odnosov s strankami (CRM), marketing, vrednost, lojalnost, zadržanje, zadovoljstvo, dobičkonosnost, življenjska vrednost, prihodki, stroški
Published: 10.11.2011; Views: 2463; Downloads: 244
.pdf Full text (1,16 MB)

8.
UVAJANJE REŠITVE MICROSOFT DYNAMICS CRM NA PRIMERU FAKULTETE DOBA
Denis Škorc, 2010, final seminar paper

Abstract: Po gospodarski krizi, ki je prizadela svetovno gospodarstvo v zadnjih dveh letih, so tako ljudje kot podjetja postali pri svojih nakupih vse bolj previdni in premišljeni. To je povzročilo pravi konkurenčni boj za odjemalce in poslovne partnerje. Stranke so glavni vir dohodka podjetij, zato se jim morajo podjetja maksimalno posvetiti in poskrbeti za njihovo zadovoljstvo, saj lahko le tako posledično dosežejo tudi njihovo lojalnost in maksimizirajo njihovo dobičkonosnost. Do izraza so prišla podjetja, ki imajo dobro urejen in razvit management odnosov s strankami ali CRM. Gre za strateško razvijanje odnosov z donosnimi strankami, katerega namen je povečati število strank, doseči visoko raven ponovnih nakupov, obdržati najdonosnejše kupce, povečati vrednost nakupov, odzivati se proaktivno v očeh kupca in ne izdelka … Za uvedbo koncepta CRM ni zadosti le namestitev programske opreme, ampak je znotraj organizacije najprej potrebno spremeniti miselnost, kulturo in način dela. Sledi implementacija programske oprema za informacijsko podporo udejanjanja koncepta CRM. Ena izmed možnih rešitev je uvedba Microsoft Dynamics CRM, ki omogoča podporo prodajnim, trženjskim in servisnim procesom. Kako poteka uvedba tovrstne rešitve in kakšne prednosti prinaša, pa si lahko podrobneje preberete na straneh 30-36.
Keywords: CRM, upravljanje odnosov s strankami, management odnosov s strankami, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics Sure Step, kupci, odjemalci, stranke, poslovni partnerji, informacijska podpora, izobraževalna ustanova Doba, ORG. TEND.
Published: 22.12.2010; Views: 2833; Downloads: 515
.pdf Full text (1,20 MB)

Search done in 0.27 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica