| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 42
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
Vodenje malega in velikega podjetja
Ana Mari Mihelič, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Poznamo vodenje v različno velikih organizacijah. Na splošno vodenje vpliva na delovanje podjetij vseh vrst in velikosti. V diplomski nalogi je opisano kako vodenje vpliva na velika in mala podjetja ter kakšne so razlike med njima.
Keywords: Vodenje, veliko podjetje, malo podjetje, motivacija
Published in DKUM: 07.05.2024; Views: 255; Downloads: 35
.pdf Full text (1,12 MB)

2.
Prenova informacijske tehnologije v malem podjetju
Tim Bercko, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opisuje prenovo informacijske tehnologije v manjšem podjetju. Opisana prenova informacijske tehnologije obsega zamenjavo dveh starih strežnikov in celovito prenovo omrežja. Prav tako je bila potrebna prenova varnostne politike po ISO-standardih, ker nekatere stranke podjetja to zahtevajo. Za lažjo sledljivost in obnavljanje v primeru izpadov je bilo potrebno narediti načrt za varnostno kopiranje. Prav tako je bilo potrebno ustrezno nastaviti obstoječe računalnike skladno s prenovljenimi strežniškimi sistemi. Pred prenovo se je obstoječe stanje natančno pregledalo in popisalo, da smo lahko na podlagi tega naredili ustrezen načrt. V jedru naloge je opisan potek prenove IT-infrastrukture.
Keywords: prenova, informacijska tehnologija, virtualizacija, malo podjetje, varnostno kopiranje
Published in DKUM: 30.06.2022; Views: 780; Downloads: 95
.pdf Full text (2,12 MB)

3.
Priprava in vodenje projekta razvoja novega izdelka v malem podjetju
Tilen Klavžar, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Bistvo razvoja je, da prinaša novosti, odkritja in izboljšave, kar pa je za podjetja lahko zelo drag in tehnično ter časovno zelo kompleksen proces. V diplomskem delu sem raziskal in opisal projekt razvoja novega izdelka v podjetju Naviter, d. o. o. Podjetje se ukvarja z razvojem naprav in aplikacij, ki olajšujejo jadralno letenje. V teoretičnem delu sem najprej opisal razvoj izdelkov, projektni management in letalske navigacijske naprave. Nato sem opisal podjetje Naviter, d. o. o., njegovo strukturo, področje dela in izdelke ter storitve, ki jih podjetje ponuja. Opisal sem prednosti in slabosti trenutnega načina dela v podjetju po agilnem modelu. Na podlagi teoretičnih izhodišč in dobrih praks sem predlagal vzpostavitev novega načina vodenja projektov, in sicer s klasičnim projektnim načinom dela.
Keywords: projektni management, malo podjetje, razvoj izdelka, letalski navigacijski instrumenti
Published in DKUM: 09.03.2022; Views: 1189; Downloads: 93
.pdf Full text (2,76 MB)

4.
Digitalna prisotnost malega trgovskega podjetja na primeru podjetja Avtosotla, d.o.o.
David Romih, 2020, master's thesis

Abstract: Digitalizacija poslovanja in digitalna prisotnost sta danes eni ključnih strateških usmeritev podjetij. Hiter življenjski tempo narekuje nenehno prilagajanje podjetnikov na trgu. Za doseg in iskanje novih strank je v porastu uporaba digitalnih rešitev. V magistrskem delu predstavljamo digitalno prisotnost v malem trgovskem podjetju Avtosotla, d.o.o. in na njegovem primeru prikažemo možno uporabo digitalnih strategij prisotnosti. Natančneje predstavimo 3 digitalne strategije prisotnosti: spletno mesto in SEO optimizacija, družbeno omrežje Facebook in oglaševanje ter e- poštni marketing. Na primeru podjetja Avtosotla, d.o.o. prikažemo uporabo teh strategij, s katerimi želimo doseči naslednje cilje: povečanje prepoznavnosti podjetja in pošiljanje ponudb pravim kupcem, pridobivanje novih zvestih strank prek spleta in zagotavljanje ustreznih informacij na spletnem mestu ter povečanje obiska spletnega mesta. Nadalje ugotavljamo, ali se razlikuje upravljanje digitalne prisotnosti v malih in srednje velikih ter velikih podjetjih. Preverjamo hipotezo o tem, ali ima digitalna prisotnost podjetja pozitivne učinke na poslovanje, in o tem, ali so strategije spletno mesto, Facebook oglaševanje in e-poštni marketing primerne za uvedbo v malem trgovskem podjetju, ki se ukvarja s prodajo rezervnih delov za avtomobile.
Keywords: digitalna prisotnost, strategije digitalne prisotnosti, malo trgovsko podjetje Avtosotla, d.o.o., spletno mesto, družbena omrežja, e-poštni marketing
Published in DKUM: 03.02.2021; Views: 1011; Downloads: 78
.pdf Full text (3,14 MB)

5.
Izzivi vodenja malega zasebnega družinskega podjetja s koncesijo
Tim Nedeljko, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu diplomskega projekta smo pregledovali in proučevali literaturo s področja dostopnosti zdravstvenih storitev, prednostih, slabostih malih družinskih podjetij, problematike ureditve koncesij, javnega in zasebnega zdravstva ter raziskovali gospodarski pomen in vlogo malega podjetja. Cilji raziskave so bili ugotoviti, kateri izzivi in problemi vodenja malega družinskega podjetja so v ospredju, katere so prednosti in pomanjkljivosti dejstva, da je podjetnik koncesionar ter pregledati in predstaviti povezavo med javnim in zasebnim. Ugotovili smo, da največjo promocijo podjetja predstavljajo kvalitetne in dobro opravljene storitve. Tudi mala družinska podjetja s koncesijo so konkurenčna javnim zavodom. Izziv podjetja v prihodnje je ohraniti kvalitete, kot so: strpnost, dober občutek za uporabnike, potrpežljivost, pozitivna miselnost, varnost, razumevanje in natančnost. V empiričnem delu smo predstavili izbrano malo družinsko podjetje s podeljeno koncesijo za opravljanje prevozov na preglede, zdravljenje in terapije na podlagi dokumenta Nalog za prevoz, ki ga izda osebni zdravnik. Opravili smo intervju z direktorjem in lastnikom podjetja o izzivih in viziji vodenja malega družinskega podjetja ter ugotovili, da je osrednji izziv lastnika podjetja tudi v prihodnje ohraniti dobre medsebojne odnose med zaposlenimi in uporabniki storitev, ustrezno kvaliteto in dostopnost storitev, kar smo tudi raziskovali s pomočjo anketnega vprašalnika, rezultate smo grafično prikazali ter analizirali. Na podlagi rezultatov smo ugotovili, da je malo družinsko podjetje v kvaliteti in izvedbi storitev lahko konkurenčno velikim javnim zavodom.
Keywords: Izzivi vodenja, malo družinsko podjetje, koncesija, uporabniki zdravstvenih storitev
Published in DKUM: 30.11.2020; Views: 1079; Downloads: 93
.pdf Full text (1,52 MB)

6.
Vodenje malega podjetja
Tomaž Orthaber, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Vodenje podjetja pomembno določa raven njegovega delovanja in tudi pričakovanih rezultatov. To še posebej velja za mala podjetja, pri katerih ima vodenje odločilno vlogo pri obstoju in razvoju. Naloga obravnava problematiko vodenja malih podjetij, na katero vplivajo značilnosti delovanja teh podjetij ter specifičnosti pri oblikovanju ter izvajanju vodenja. Zaradi svojih posebnosti se vodenje malega podjetja pomembno razlikuje od vodenja velikega podjetja. Iz celotne teorije vodenja smo v nalogi predstavili in preučili Fiedlerjev model vodenja, transformacijski model vodenja ter Crosbyjev pristop k vodenju. Teoretična spoznanja o vodenju smo nato uporabili za obravnavo slogov vodenja po Kurtu Lewinu in Rensisu Likertu ter značilnosti njihove uporabe v okolju malih podjetij. Dodatno smo primernost posameznih slogov vodenja preučili v okviru življenjskega cikla obravnavanih podjetij. V nalogi smo življenjski cikel podjetij preučili na osnovi teorije rasti in razvoja podjetij. V aplikativnem delu naloge pa smo teoretična spoznanja o vodenju povezali z dejavnostmi in procesi, ki potekajo v temeljnih fazah življenjskega cikla malih podjetij. To smo naredili tako, da smo izvedli intervju z lastnikom malega podjetja, nato pa smo povezali njegove izkušnje in prakso s teoretičnimi spoznanji v tem diplomskem delu.
Keywords: vodenje, malo podjetje, stil vodenja, teorije vodenja, življenski cikel, organizacija
Published in DKUM: 28.11.2018; Views: 1320; Downloads: 167
.pdf Full text (578,76 KB)

7.
Uvedba rešitve CRM v malo podjetje na primeru Andrej Puconja s.p.
Sara Cokan, 2018, master's thesis

Abstract: Zanimivo je, ko razmišljamo o tem, kako se trg vsak dan veča s pojavljanjem novih podjetij, ki se ukvarjajo s toliko različnimi dejavnostmi, katere niti na prste ne moremo prešteti, a imajo prav vsa podjetja tisti eden, glavni cilj, ki je kot nekakšno gonilo do uspešnega dela, to je zadovoljiti svoje stranke. Vendar je tisto kar šteje, zmožnost, da znamo te dobljene stranke tudi obdržati, ter poleg vsega še prodati čim več storitev oziroma izdelkov. Vse te cilje pa nam lahko pomaga doseči programsko orodje CRM (upravljanje odnosov s strankami), ki je v pomoč podjetjem pri vodenju celotnega poslovanja. Poznavanje strankinih potreb in želj, podjetjem predstavlja prednost, saj lahko le s pomočjo čim več pridobljenih informacij, ugotovijo, kaj stranka od njih želi in ji kasneje tudi ustrežejo. Da ne bi prišlo do pomanjkanja ali nevednosti o podatkih o vsaki izmed strank, nam uvedba nove rešitve v podjetje omogoča beleženje in celovit pregled nad vsemi strankami in dogajanjem v podjetju in predstavlja večjo konkurenčno prednost na trgu pred drugimi podjetji. Kadar so stranke zadovoljne, je večja verjetnost, da se bodo odločile za nakup, ter širile dobro ime o našem podjetju, ter se kasneje tudi vrnile. CRM je postala že nekakšna stalnica v poslovnem svetu, o tem koraku pa razmišlja tudi naše obravnavano podjetje Andrej Puconja s.p., katero do zdaj še ni uporabljalo kakšnih rešitev CRM. Gre za malo podjetje, katero se pred velikim korakom k uvedbi nove rešitve CRM v podjetje želi prej prepričati, kakšne prednosti in kakšne slabosti po uvedeni rešitvi v podjetje bi pridobili, kakšne funkcionalnosti ponujajo posamezne rešitve, ter kakšni stroški bi pri tem nastali. Ko se bo podjetje odločilo za eno rešitev, ki jo bo izbralo izmed treh obravnavanih od treh različnih ponudnikov, ter pričeli z uvedbo rešitve CRM v podjetje, bomo lahko rezultate spremljali, ter ocenili, ali so zaposleni z uvedbo programske rešitve zadovoljni in ali je bila novo uvedena rešitev CRM koristna naložba v podjetje.
Keywords: CRM rešitev v oblaku, upravljanje odnosov s strankami, Intrix CRM, Salesforce CRM, Microsoft Dynamics CRM, malo podjetje.
Published in DKUM: 15.06.2018; Views: 1818; Downloads: 193
.pdf Full text (2,49 MB)

8.
Izbor celovite programske rešitve za manjše podjetje
Rok Murnik, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu so predstavljene osnovne lastnosti celovitih programskih rešitev ali ERP-sistemov. Predstavljeni so možni načini uvajanja celovitih programskih rešitev in celovita struktura projekta uvedbe celovite programske rešitve. V osrednjem delu diplome je na podlagi študije primera predstavlje izbor in uvedba celovite programske rešitve v manjšem podjetju. Predstavljena je primerjalna analiza treh celovitih programskih rešitev, ki se v Sloveniji najpogosteje uporabljajo v manjših podjetjih. Prikazali in predstavili smo jih na primeru prototipnem namestitve programa Datalab Pantheon, nastavitve programa kot tudi ob poskusni uporabi programa s funkcijami, ki jim jih izbrana celovita programska rešitev ponuja. Poskusna uporaba izbrane celovite programske rešitve je pokazala povečanje učinkovitosti zaposlenih pri izvajanju nekaterih procesov v proučevanem podjetju.
Keywords: Celovite poslovne programske rešitve, Poslovni informacijski sistem, Uvajanje, Malo podjetje
Published in DKUM: 21.09.2017; Views: 1510; Downloads: 217
.pdf Full text (3,31 MB)

9.
POSLOVNO ORGANIZACIJSKI KONCEPT RAVNANJA Z OKOLJEM V MALEM STORITVENEM PODJETJU
Božidar Kastelic, 2016, master's thesis

Abstract: Z obremenjevanjem naravnega okolja in s pomanjkanjem skrbi za okolje se srečujemo vsak dan, na vsakem koraku. Najhuje se posledice v zadnjem času kažejo v klimatskih spremembah. Vendar tudi druga področja, kot so onesnaženost tal, voda in zraka, ne zaostajajo veliko. Pomemben delež onesnaženja in pomanjkanje skrbi za okolje je moč pripisati podjetjem, tudi malim storitvenim podjetjem. Medtem ko večja podjetja upoštevajo zakonodajo in razvijajo prostovoljne pobude v skrbi za okolje, srednja ter mala podjetja zaradi omejenih virov temu vidiku ne namenjajo dovolj pozornosti. Poslovna podjetniška politika bo v prihodnosti morala vključevati širše dimenzije, kot je to veljalo v preteklosti. Ne samo zasledovanje ekonomskih, temveč tudi okoljskih in socialnih dimenzij. Poslovno organizacijski koncept ravnanja z okoljem v podjetniški praksi malih storitvenih podjetij naj bi bolj upošteval spoznanja, da je potrebno ob učinkovitosti bolj kot doslej upoštevati celovitost pristopa, znanje, okoljsko osveščenost, za ustvarjalnost spodbudne medosebne odnose, okoljsko odličnost poslovanja, podporni in skrben odnos do naravnega ter drugega okolja. Gre za celoviti več- in medstrokovni pristop, ki v malem podjetju predstavlja problem. Zaradi omejenih človeških virov sta vloga in pomen lastnika oziroma managerja na področju ravnanja z okoljem še toliko bolj izpostavljena. Predlagani managerski model z vključenim ravnanjem z okoljem izhaja iz Lipovec-Rozmanove teorije organizacije in dodanim Kraljevim pristopom k okoljski odličnosti. Poudarek temelji na planiranju, uveljavljanju in kontroli poslovanja ter planiranju, uveljavljanju in kontroli organizacije, ki v vseh korakih vključuje skrb za okolje v malem storitvenem podjetju. V raziskavi preučujemo posamezne sestavine ravnanja z okoljem v managerskem procesu, in sicer v poslovanju ter organiziranju, in kako se vključujejo v vsakodnevne podjetniške aktivnosti planiranja, izvajanja in kontroliranja v avtopralnicah. V zaključkih magistrske naloge smo lahko ugotovili, da smo z nalogo, izvedeno raziskavo in analizo raziskovalne ankete izpolnili nekatere cilje, ki smo si jih zastavili v nalogi. Glavno sporočilo naloge je, da stalno in nenehno prilagajanje podjetij za ohranjanje konkurenčnosti postavlja zahtevo o skrbi za okolje ter ravnanju z njim med prednostne cilje v poslovanju in tudi organiziranju podjetja. Med cilje poslovanja in organiziranja se tako kot nepogrešljiva stalnica uvrščajo tudi cilji ravnanja z okoljem. Vse tri hipoteze, ki smo jih postavili v uvodnem delu naloge in se nanašajo na poslovno organizacijski koncept ravnanja z okoljem v malem storitvenem podjetju, smo z analizo anketnega vprašalnika ter analizo dobljenih odgovorov ob ustreznem razmisleku in natančni primerjavi dikcije hipotez z dikcijo vprašanj na koncu uspešno potrdili.
Keywords: kontrola, management, malo storitveno podjetje, planiranje, ravnanje z okoljem, uveljavljanje
Published in DKUM: 13.12.2016; Views: 1569; Downloads: 127
.pdf Full text (10,56 MB)

10.
PRENOVA PROIZVODNIH PROCESOV V PODJETJU CERJAK, D.O.O.
Saša Levak, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Podjetje, ki vstopa na domač, še bolj pa na svetovni trg, lahko preživi samo s pravim, skoraj personaliziranim izdelkom, ki ga izdela ob pravem času in mestu ter po primerni ceni, seveda v okviru stroškov, ki omogočajo rast in razvoj podjetja. To pomeni, da mora biti naročen izdelek popoln. Kakovost je samoumevna. Fleksibilnost je nujna in prav mala podjetja, s kakršnim se bomo v diplomski nalogi ukvarjali, lahko v tem najdejo svojo prednost zaradi svoje specifike in znotraj svojih procesov, saj zahteve kupcev pogosto narekujejo organizacijo proizvodnih procesov. Na splošno velja, da je majhno podjetje zelo fleksibilno in prožno, vendar s precej omejenimi resursi, kar predstavlja problem ter hkrati izziv pri organizaciji proizvodnih procesov. Prav zaradi tega je potrebno podrobno proučiti to področje, saj je pomen malih podjetij za gospodarstvo v državi in tudi globalno vedno večji. Ta podjetja bodo preživela samo z nenehnim nadgrajevanjem svojega znanja, tehnologije in razvoja, kar bo pripeljalo do optimalne organizacije proizvodnih procesov. Podjetja si želijo odpraviti kritične točke trenutnega stanja, zmanjšati stroške, izboljšati kakovost in s tem povečati produktivnost. Predviden rezultat naloge je boljša organizacija proizvodnih procesov v smislu poenostavitve postopkov in predpisov, večja fleksibilnost delovnega časa in delovne sile, pravilna razporeditev delovnih sredstev, delovnih mest ter skladiščnih prostorov in pravilna organizacija internega transporta. Skupni rezultat naloge je dvig produktivnosti proizvodnih procesov in s tem večja učinkovitost podjetja kot celote.
Keywords: malo podjetje, proizvodnja, proizvodni proces, prenova proizvodnega procesa, transportne poti
Published in DKUM: 23.11.2016; Views: 1306; Downloads: 120
.pdf Full text (1,06 MB)

Search done in 1.92 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica