1. Od znamčenja do oblikovanja celostne grafične podobe na primeru neobstoječega podjetja : diplomsko deloSanja Ekart, 2024, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu preučujemo proces ustanovitve novega podjetja in nato oblikovanje celostne grafične podobe. Oblikovati celostno grafično podobo za obstoječe podjetje je drugače kot podjetje ustvariti − popolnoma interpretirati, v smislu ustvarjanja imena, identitete, vizije ipd. Dobro celostno grafično podobo lahko ustvarimo le, če organizacijo res razumemo v smislu razumevanja njene filozofije in vizije. Zato se bomo mi poglobili v samo srce organizacije, kar nam bo pomagalo ustvari učinkovito celostno grafično podobo. S pomočjo metode preučevanja informacij bomo raziskovali teoretične vidike blagovne znamke, v smislu kaj je in ustvarjanje le-te. Poglobili se bomo v identiteto podjetja in imidža. Praktični del vsebuje primer na našem neobstoječem podjetju in smernice za ustvarjanje vizualne identitete podjetja. V praktičnem delu smo proces ustvarjanja celostne grafične podobe še realizirali. Ključne besede: znamčenje, blagovna znamka, identiteta in imidž znamke, celostna grafična podoba, logotip. Objavljeno v DKUM: 14.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 24
Celotno besedilo (1,87 MB) |
2. Proces preoblikovanja logotipa glasbenih skupin : diplomsko deloLaura Drašček, 2024, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo obravnava področje preoblikovanja logotipov, s poudarkom na preoblikovanju logotipov glasbenih skupin. Ker je preoblikovanje logotipov pomemben proces, so najprej opredeljeni pojmi vizualna komunikacija, celostna grafična podoba in logotip. Predstavljeno je tako oblikovanje kot preoblikovanje logotipov, kjer je izpostavljen njihov pomen, razlogi in posledice. Drugi del diplomskega dela je osredotočen na preoblikovanje logotipov glasbenih skupin, ki delujejo v široko opredeljenem punk žanru. Analiza logotipov izbranih glasbenih skupin predstavlja osnovo za praktični primer – preoblikovanje logotipa slovenske glasbene skupine Alo!Stari. Za glasbene skupine je zelo pomemben promocijski material, na katerega so prototipno umeščeni novo nastali logotipi. Ključne besede: logotip, preoblikovanje logotipa, glasbena skupina, punk, Alo!Stari Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 27
Celotno besedilo (7,43 MB) |
3. Oblikovanje celostne grafične podobe za namišljeno podjetjeLuka Lah, 2024, diplomsko delo Opis: Celostna grafična podoba je kompleksen in pomemben del vizualnega komuniciranja. Je način, kako se podjetje ali znamka predstavi javnosti in z njo komunicira. Diplomsko delo predstavi zgodovino znamčenja in kako je to privedlo do prvih celostnih grafičnih podob in kako so te v sedanjosti dobile ključen pomen pri komuniciranju. Preučeni so osnovni elementi celostne grafične podobe in psihološki vpliv oblikovanja na vidno zaznavnost. V praktičnem delu je ustvarjena celostna grafična podoba za namišljeno podjetje in podani primeri praktičnih rešitev. Ključne besede: oblikovanje, vizualna identiteta, logotip, barva, tipografija Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 27
Celotno besedilo (3,02 MB) |
4. Celostna grafična podoba "Rucksarch" : diplomsko deloJovana Jolić, 2023, diplomsko delo Opis: Cilj diplomske naloge je izdelava celostne grafične podobe za novo podjetje Krearh d.o.o., ki se ukvarja s proizvodnjo, prodajo in distribucijo nahrbtnikov in cegerjev z motivi arhitekture ter promocijo kulturne dediščine Slovenije. V tej nalogi je predstavljen celoten proces ustvarjanja celostne grafične podobe, tako v teoretičnem kot v praktičnem delu. V teoretičnem delu so bili najprej opredeljeni procesi, stopnje in segmenti, ki jih je treba izpolniti za kakovostno oblikovanje same rešitve. Po teoretičnem delu se je prešlo na grafični del, ki je bil izveden ob upoštevanju navodil naročnika projekta. Cilj te naloge je bil rešiti problem celostne grafične podobe in
prilagoditi jo trenutnim ter načrtovanim širitvam same blagovne znamke. Delo skozi podporo teoretičnega, raziskovalnega in grafičnega dela zajema še veliko drugih segmentov projekta, kot so oblikovanje embalaže, možnosti prilagajanja logotipa prihodnjim vizijam, izdelava vizitk ter ilustracij objektov, na katerih temelji ideja blagovne znamke RUCKSARCH Ključne besede: vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, logotip, tipografija Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 526; Prenosov: 142
Celotno besedilo (8,25 MB) |
5. Celostna grafična podoba podjetja : diplomsko deloMaša Pauman, 2022, diplomsko delo Opis: Cilj diplomskega dela je bil razvoj popolnoma nove celostne grafične podobe za podjetje Konting, Nevenka Klemenčič s.p., ki se ukvarja z računovodstvom, knjigovodstvom, finančnim, davčnim, poslovnim in kadrovskim svetovanjem. Diplomsko delo predstavlja postopek nastanka celostne grafične podobe skozi teoretični kot tudi praktični del. V teoretičnem delu je predstavljena vizualna komunikacija, podrobneje pa oblikovanje, načela oblikovanja ter elementi oblikovanja, ki so v oblikovanju nepozabljivi in jih mora oblikovalec dobro poznati. Prav tako je predstavljeno še grafično oblikovanje, saj v tej diplomski nalogi igra pomembno vlogo. V zadnjem delu je predstavljen in prikazan proces nastanka celostne grafične podobe podjetja. Ustvarila sem logotip, pri čemer sem upoštevala znanje, pridobljeno v teoretičnem delu. Podjetju sem oblikovala osnovne tiskovine in promocijske izdelke. Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, tipografija, vizualna komunikacija Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 806; Prenosov: 216
Celotno besedilo (1,85 MB) |
6. Prenova celostne grafične podobe »Studio Alp« : diplomsko deloValentina Teršek, 2022, diplomsko delo Opis: Namen diplomskega dela je predstaviti preoblikovanje celostne grafične podobe podjetja. V uvodnem delu sta seznanitev s teoretičnim ozadjem oblikovanja in preučitev procesa oblikovalskega razmišljanja. V glavnem delu so predstavljeni celostna grafična podoba in njeni elementi ter se analizira stari CGP in ugotovijo njegove pomanjkljivosti. V praktičnem delu se prikaže ustvarjanje nove identitete. Prenovljena CGP nadaljuje zgodbo stare korporativne identitete, vendar je vizualno nadgrajena, bolje predstavlja dejavnosti zavoda in je uporabniku prijaznejša. Ob koncu dela je predstavljen postopek oblikovanja novega logotipa, tiskovin, promocijskega gradiva in spletne strani. Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, logotip Objavljeno v DKUM: 21.10.2022; Ogledov: 648; Prenosov: 95
Celotno besedilo (5,43 MB) |
7. Celostna grafična podoba "Sweet Peak" : diplomsko deloNeža Sešel, 2022, diplomsko delo Opis: Celostna grafična podoba je ključni del podjetja. Omogoča učinkovito komuniciranje s potrošniki, predstavljanje blagovne znamke in trženje. V diplomskem delu smo obravnavali namen in funkcijo celostne grafične podobe, njenih elementov in kako se uporablja na spletni platformi Instagram. Prav tako smo analizirali celostne grafične podobe podjetij, ki delujejo na področju slaščičarstva. V praktičnem delu je predstavljen proces ustvarjanja in aplikacije celostne grafične podobe spletne slaščičarne. Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, logotip, barve, tipografija Objavljeno v DKUM: 21.10.2022; Ogledov: 1057; Prenosov: 167
Celotno besedilo (4,03 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
8. Celostna grafična podoba lastnega podjetja : diplomsko deloHristina Trajkoska, 2021, diplomsko delo Opis: Naš cilj diplomskega dela je bil razvoj učinkovite celostne grafične podobe lastnega podjetja Feelingran, ki je družinsko podjetje, ki se ukvarja z izdelavo filigranskega nakita. Diplomsko delo raziskuje in pojasnuje proces oblikovanja celostne grafične podobe, ki skozi teoretični in praktični del predstavlja rešitev oblikovalske problematike.
V teoretičnem delu smo najprej predstavili oblikovanje na splošno, njegov namen, grafično oblikovanje in kategorije grafičnega oblikovanja. Nato smo opredelili pomen vizualnega komuniciranja in pojasnili osnovne elemente in načela le-tega. Za konec teoretičnega dela smo obravnavali tudi vlogo grafičnega oblikovalca in proces oblikovanja vizualnih sporočil. Podrobno smo opisali tudi pomen celostne grafične podobe ter njene elemente.
Naslednji del diplomskega dela predstavlja konkretno rešitev in oblikovanje celostne grafične podobe lastnega podjetja. Ustvarili smo logotip, pri čemer smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela, naredili tudi konceptualne in profesionalne fotografije za prikaz nakita in promocijo ter izbrali ustrezna komunikacijska sredstva. Nato smo celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke. Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, logotip, filigran Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 1105; Prenosov: 173
Celotno besedilo (2,05 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
9. Celostna grafična podoba na primeru podjetja Kvaliteta d.o.o. : diplomsko deloRebeka Škrlec, 2021, diplomsko delo Opis: Celostna grafična podoba podjetja je zelo pomembna, saj vpliva na prvi vtis, ki ga naredi podjetje. Cilj je, da si ga potrošniki zapomnijo, zato mora biti unikaten in preprost, vendar dovolj kompleksen, da je opazen. Zajemati mora bistvo organizacije, ki jo predstavlja.
Diplomsko delo smo razdelili na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo preučili proces kreiranja logotipa, uporabo, pomen in učinkovitost izbranih barv ter različne vrste tipografij. V praktičnem delu smo teoretične ugotovitve uporabili na primeru nove grafične podobe podjetja Kvaliteta d.o.o. in preučili dosedanjo. V okviru praktičnega dela smo pred procesom ustvarjanja nove podobe analizirali tudi podobo konkurence. Za izbrano podjetje smo izdelali promocijski material in osnovne komunikacijska sredstva (vizitke, pisemska ovojnica in dopisni list). Ključne besede: celostna grafična podoba, logotip, grafično oblikovanje Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 1019; Prenosov: 100
Celotno besedilo (4,84 MB) |
10. Prenova celostne grafične podobe turističnega podjetja : diplomsko deloKlemen Sajko, 2020, diplomsko delo Opis: Močna blagovna znamka je ključnega pomena za razlikovanje podjetja od konkurence. Velik del tega je celostna grafična podoba, ki predstavlja vizualni vidik sloga, za katerega se odloči podjetje, in osebnosti.
V teoretičnem delu diplomske naloge smo se najprej osredotočili na definiranje pojma blagovne znamke, raziskovanje njene zgodovine in dejavnike, ki jo naredijo uspešno. Nato smo opredelili celostno grafično podobo, njeno vlogo v podjetju in opisali elemente grafičnega oblikovanja. Prav tako smo analizirali turistično podjetje Sajko turizem, d. o. o., grafične podobe konkurenčnih podjetij in še nekaterih drugih turističnih podjetij po svetu.
Na podlagi pridobljenega znanja smo v praktičnem delu izdelali celostno grafično podobo podjetja Sajko turizem, d. o. o. Določili smo barvno paleto, tipografijo, simbol in logotip ter jih nato implementirali v komunikacijska sredstva. Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, blagovna znamka, marketing, logotip Objavljeno v DKUM: 28.01.2021; Ogledov: 1502; Prenosov: 135
Celotno besedilo (3,69 MB) |