| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 47
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova celostne grafične podobe turističnega podjetja
Klemen Sajko, 2020, diplomsko delo

Opis: Močna blagovna znamka je ključnega pomena za razlikovanje podjetja od konkurence. Velik del tega je celostna grafična podoba, ki predstavlja vizualni vidik sloga, za katerega se odloči podjetje, in osebnosti. V teoretičnem delu diplomske naloge smo se najprej osredotočili na definiranje pojma blagovne znamke, raziskovanje njene zgodovine in dejavnike, ki jo naredijo uspešno. Nato smo opredelili celostno grafično podobo, njeno vlogo v podjetju in opisali elemente grafičnega oblikovanja. Prav tako smo analizirali turistično podjetje Sajko turizem, d. o. o., grafične podobe konkurenčnih podjetij in še nekaterih drugih turističnih podjetij po svetu. Na podlagi pridobljenega znanja smo v praktičnem delu izdelali celostno grafično podobo podjetja Sajko turizem, d. o. o. Določili smo barvno paleto, tipografijo, simbol in logotip ter jih nato implementirali v komunikacijska sredstva.
Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, blagovna znamka, marketing, logotip
Objavljeno: 28.01.2021; Ogledov: 242; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (3,69 MB)

2.
Rekonstrukcija vizualne identitete na primeru fotografske dejavnosti
Mitja Studenčnik, 2020, diplomsko delo

Opis: V uvodnem delu diplomskega dela smo razčlenili cilje in definirali raziskovalna vprašanja pri rekonstrukciji vizualne identitete fotografskega podjetja. Opisali smo omejitve in metode dela, s katerimi smo v nadaljevanju izvedli celoten proces preoblikovanja. Nadaljevali smo s predstavitvijo teoretičnih osnov grafičnega oblikovanja in vizualne identitete. S pomočjo evalvacije mnenj in ugotovitev primerjalne analize simbolov konkurenčnih podjetij smo zasnovali osrednji grafični simbol podjetja Foto Anka, ki je služil kot temelj pri nadaljnji zasnovi. Definirali smo osnovne barve in tipografijo ter oblikovali preostale elemente vizualne podobe. V sklepni fazi diplomskega dela smo le-te predstavili in prikazali njihovo uporabo.
Ključne besede: vizualna identiteta, celostna grafična podoba, logotip, grafično oblikovanje
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 92; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (5,84 MB)

3.
Celostne grafične podobe v finančnem svetu
Aljaž Gašperič, 2020, diplomsko delo

Opis: To delo definira osnove grafičnega oblikovanja in vizualnih komunikacij. Prav tako pa je zasnova celostne grafične podobe za podjetje v finančnem svetu. Loti se raziskovanja osnov oblikovanja in celostnih grafičnih podob. Da bo naloga tudi praktično podkovana, je v sodelovanju s podjetjem NAKO nastala nova celostna grafična podoba, ki upošteva vsa načela naučena skozi nalogo. Potreben je bil pogovor s podjetjem o novi podobi, izgledu in sporočilnosti. Tekom naloge so se pojavile ovire. Pomanjkanje domišljije, ustrezna raznolikost, omejitev sredstev in literature zaradi koronavirusa. Področje je najprej raziskano nato še preizkušeno. Na koncu pa ta naloga doseže novo podobo podjetja NAKO. Sedaj se lahko na trg poda z novim izgledom in zagonom po uspehu.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, tipografija, logotip, NAKO
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 208; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (3,19 MB)

4.
Proces izdelave celostne grafične podobe na primeru podjetja JSR d. o. o.
Daša Šeruga, 2020, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba je podoba podjetja, je način, kako se podjetje predstavi ljudem, kupcem. Vključuje vse vizualne vidike in elemente podjetja, od logotipa do izdelkov za tisk, itd. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del, pri čemer smo v teoretičnem delu predstavili znanje, ki ga potrebujete za lažje razumevanje praktičnega dela diplomske naloge. Predstavili smo grafično oblikovanje, opisana je celostna grafična podoba, naštete in opisane so faze oblikovanja ter predstavljeni so trendi grafičnega oblikovanja. V praktičnem delu smo kot glavni namen ustvarili celostni grafični priročnik na primeru podjetja JSR d. o. o., zraven tega pa smo opravili analizo celostnih grafičnih podob konkurenčnih podjetji.
Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 133; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (6,07 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA »OPTIKA FLAJŠAKER«
Mirjeta Zogaj, 2020, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela, ki je razdeljeno na uvodni del, glavni del in na koncu praktični del, je predstaviti spremembe celostne grafične podobe podjetja. V uvodnem delu je predstavljen teoretični del, ki razlaga osnovne pojme, s katerimi se srečujemo v diplomski nalogi in so povezani z izdelavo celostne grafične podobe. Nato opisujemo dejavnike in procese, ki so ključni pri spremembi identitete podjetja Flajšaker. Temu sledi prikaz in opis sedanje celostne grafične podobe ter opis značilnosti, kot so barva, oblika, tipografija ter implementacija, nato pa tudi opis razlogov in izhodišč za novo preoblikovano podobo, ki jo prikazujemo skozi preoblikovanja s pomočjo grafičnih orodij. V zadnjem delu prikažemo proces in zasnovo nove celostne grafične podobe optike Flajšaker.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, logotip, tipografija, uporabniški vmesnik
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 182; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (4,10 MB)

6.
Logotip in pomen barve
Katja Božič, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali barvno teorijo in psihološki in fiziološki vpliv, ki ga imajo barve na ljudi. Raziskovali smo vpliv barve v logotipu in naredili analizo logotipov. Pri analizi nas je zanimalo, katere barve in kateri barvni kontrasti se v logotipih uporabljajo. Ugotovili smo, da sta v logotipih najpogosteje uporabljena modra barva in svetlo-temni barvni kontrast.
Ključne besede: barve, logotip, kontrast, psihologija
Objavljeno: 23.11.2019; Ogledov: 477; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

7.
Posodobitev celostne grafične podobe avstrijskega podjetja
Tomaž Lazar, 2019, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba je temeljni gradnik uspešnega podjetja. Preko nje podjetje predstavi svojo identiteto in dejavnost. Podoba mora biti skrbno premišljena in natančno definirana. Danes se veliko podjetij odloča za prenovo celostne grafične podobe, na področju medijskih komunikacij pa je ta tema zelo pomembna. Podjetje Palfinger se je odločilo za prenovitev grafične podobe proizvodnih prostorov v Mariboru. Naš namen je preučiti trenutno grafično podobo ob preučevanju elementov celostne grafične podobe v splošnem. Cilj diplomske naloge je preoblikovanje notranje grafične podobe podjetja Palfinger Maribor d.o.o. Na koncu diplomskega dela smo opisali postopek izdelave izbranih elementov celostne grafične podobe in predstavili končne izdelke ter zapisali ugotovitve.
Ključne besede: celostna grafična podoba, logotip, zloženka, oglasni pano
Objavljeno: 21.11.2019; Ogledov: 397; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

8.
Pomen likovnega jezika pri nastanku logotipa
Špela Goričnik, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preučevali pomembnost likovnega jezika pri grafičnem oblikovanju logotipa za podjetje. Pri likovnem jeziku smo se osredotočili na likovne prvine, likovne spremenljivke in likovno kompozicijo. Pri preučevanju smo iskali vzporednice z oblikovanjem logotipa in pomembnost, ki jo le-ta določa. V drugem delu smo v ospredje postavili zgodovino logotipa in tipografijo. Pri tipografiji smo razdelali področje anatomije črke in značilnosti tipografskih vrst. Vse to znanje smo v tretjem delu združili v praktičen del. Na primeru logotipa LASER wood imagination smo predstavili, kako pomembno je imeti pri oblikovanju znanje likovnega jezika in tipografije, da na koncu dosežemo želeni rezultat.
Ključne besede: logotip, likovni jezik, tipografija, grafično oblikovanje
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 428; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

9.
Mehanska obdelava lesa z računalniško vodenimi obdelovalnimi stroji
Goran Arsenijević, 2018, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je predstaviti mehansko obdelavo lesa z računalniško vodenimi obdelovalnimi stroji-CNC stroji. V delu so predstavljene teoretične osnove parametrov za optimalno mehansko obdelavo lesa in CNC strojev. V praktičnem delu naloge je predstavljena izdelava reliefne lesene plošče in akrilne plošče. Predstavljena je primerjava med mehanskimi obdelavami in problematika izdelave reliefnih plošč.  
Ključne besede: les, mehanska obdelava, logotip, G-koda, CNC stroj
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 888; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (2,64 MB)

10.
Načrtovanje in razvoj vizualne identitete na primeru podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER s.p.
Patrik Rac, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali razvoj vizualne identitete. Podrobneje smo se posvetili razvoju celostne grafične podobe. V teoretičnem delu smo predstavili pojme, kot so vizualna identiteta, celostna grafična podoba in elemente, ki so del razvoja CGP. Poudarek smo naredili na elementih, ki imajo po našem mnenju poseben pomen − v procesu razvoja CGP. Ti elementi so: ime podjetja, logotip, slogan, barve in tipografija. V nadaljevanju smo se posvetili predstavitvi in analizi podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. Opravili smo tudi analizo konkurenčnih podjetij v ožji okolici. V praktičnem delu smo se osredotočili na razvoj celostne grafične podobe podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. Razvoj je zajemal oblikovanje logotipa, simbola in slogana. Glede na gostinsko dejavnost podjetja, smo dodatno razvili potrebna komunikacijska sredstva. V zadnji fazi smo oblikovali priročnik celostne grafične podobe, s pomočjo katerega bo podjetje v prihodnosti ustrezno uporabljalo elemente CGP.
Ključne besede: vizualna podoba, celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, priročnik celostne grafične podobe, vizualna komunikacija
Objavljeno: 30.11.2017; Ogledov: 1506; Prenosov: 236
.pdf Celotno besedilo (3,36 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici