| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Detekcija 3D trkov pri razvoju računalniške igre v ogrodju libGDX
Eva Gubenšek, 2020, diplomsko delo

Opis: Namen naloge je bil boljše spoznanje s trki v virtualnih svetovih in pridobitev znanja za implementacijo. Ker so se implementirali trki, se delo nanaša predvsem na področje programiranja. Metodi, ki sta bili uporabljeni, sta bili literatura in programiranje. Pomemben rezultat je, da se trki zaznavajo zelo podobno; razlikujejo se v pomembnosti, torej kateri trki so pomembnejši za obravnavo. Trki pa se razlikujejo po pripravi objekta za trk. Dobro priporočilo je, da razvijalci iger razumejo dogajanje v igri in tako ugotovijo, kje bodo potrebovali detekcijo trkov in kateri trki so pomembni.
Ključne besede: detekcija trkov, 3D, računalniška igra, Bullet, libGDX
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 142; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

2.
Razvoj arkadne igre Ujemi vodno kapljico
Filip Simić, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo izdelali spletno in mobilno arkadno igro Ujemi vodno kapljico, ki je tematsko in vsebinsko povezana s podjetjem Mariborski vodovod. Pridobili smo nova znanja in izkušnje pri izdelovanju spletnih in mobilnih iger, pri delu s storitvami Googlove trgovine in programskim jezikom Java. Poskrbeli smo za optimizacijo igre in dobro uporabniško izkušnjo. Kot rezultat diplomskega dela smo dobili končano igro, ki je sestavljena z ogrodjem LibGDX na podlagi programskega jezika Java.
Ključne besede: arkadna igra, Ujemi vodno kapljico, ogrodje LibGDX, Java
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 169; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

3.
Primerjava med igralnim programom Unity in ogrodjem libgdx na primeru razvoja računalniške igre
Alan Hablak, 2020, diplomsko delo

Opis: To diplomsko delo zajema raziskovanje razlik med igralnim pogonom Unity in ogrodjem libGDX. Vsebuje splošno primerjavo med jezikoma C# in Java, opis pogona Unity in njegovih funkcij in postopek izdelave treh iger v pogonu Unity, ki so v ogrodju libGDX že narejene. Omenjene igre so “Mower”, “Astronaut rescue” in “Minesweeper”. Namen razvoja omenjenih iger ni opis celotnega postopka, temveč ključnih segmentov, ki v določeni igri izstopajo. To so lahko različna pomožna orodja za ustvarjanje atlasov in zvoka, lahko je zaznavanje vnosa uporabnika, postopek zaznave prekrivanj entitet… Vsakemu opisu razvoja igre sledi analiza samega razvoja, kjer je ovrednoten celoten postopek in v splošnem primerjan z enakimi elementi v libGDX.
Ključne besede: Unity, C#, programiranje, igre, libGDX
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 131; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (2,29 MB)

4.
Primerjava izvajalnikov kode orodja Spine
Marko Mlakar, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno orodje Spine, ki služi za izdelavo 2D animacij. Potek izdelave animacij je predstavljen na praktičnih primerih in animacije so implementirane v preprosto 2D igro. Koncept igre je izdelan v pogonih LibGDX in Unity. Narejena je tudi primerjava in implementacija izvajalnikov kode orodja Spine za omenjena pogona.
Ključne besede: Spine, LibGDX, Unity
Objavljeno: 24.10.2018; Ogledov: 463; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (3,40 MB)

5.
Zvok in zvočni efekti pri razvoju iger
Lovro Šarić, 2018, diplomsko delo

Opis: V delu najprej navedemo pomembne faktorje v digitalnem zvoko. Potem analiziramo pogoste avdio formate uporabljane pri razvoju iger in predstavimo avdio sistem LibGDX igralnega pogona. Potem analiziramo Unity avdio sistem na večjem nivoju abstrakcije. Na koncu analiziramo avdio sistem Unreal Engine 4 in implementacije njegovih novih funkcionalnosti, kot so DSP efekti in sintetizatorji.
Ključne besede: video igre, LibGDX, Unity, Unreal Engine 4, DSP efekti
Objavljeno: 09.10.2018; Ogledov: 492; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (649,12 KB)

6.
Dobre prakse pri razvoju računalniških iger
Luka Horvat, 2018, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo predstavi metode in prakse, potrebne za razvoj računalniških iger. Najprej opišemo orodja, ki so nam na voljo od samega začetka koncipiranja do konca razvoja. Zatem se posvetimo tehnični implementaciji in dokumentaciji ustaljenih metod ter praks v treh orodjih: RayLib, LibGDX in pogon Unity. Za potrebo demonstracij opisanih metod implementiramo igro Breakout v vseh treh orodjih in končni izdelek tudi opišemo.
Ključne besede: računalniška igra, metode, prakse, RayLib, LibGDX, Unity
Objavljeno: 23.08.2018; Ogledov: 551; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (4,21 MB)

7.
IGRIFIKACIJA PREVERJANJA ZNANJA IZ PROGRAMSKEGA JEZIKA C++
Niko Štumberger, 2016, magistrsko delo

Opis: Namen magistrske naloge je implementirati igrifikacijo v izobraževalno okolje, in sicer na področje izobraževanja programskega jezika C++. V nalogi smo predstavili igrifikacijo in njeno široko uporabnost ter jo povezali z osnovnimi elementi programskega jezika C++. Na podlagi tega smo izdelali program AIDA. Ustvarjen je bil v programskem jeziku Java z odprto-kodnim ogrodjem libGDX, njegov namen je bil primerjati uspešnost igrifikacije v primerjavi s standardnimi preverjanji znanja. Rezultati so pokazali, da so bili udeleženci pri nalogah igrifikacije manj uspešni, vendar pa so ocenili takšen tip reševanja nalog kot zanimiv, zato bo potrebno implementacijo igrifikacije v izobraževalnem okolju še nadgraditi in razširiti.
Ključne besede: igrifikacija, programski jezik C++, libGDX, preverjanje znanja
Objavljeno: 27.10.2016; Ogledov: 845; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (2,41 MB)

8.
RAZVOJ IGRE S POMOČJO UREJEVALNIKA TILED IN KNJIŽNICE LibGDX
Gregor Mohorko, 2016, diplomsko delo

Opis: Pri razvoju iger je potrebnih veliko različnih znanj. Igre ne potrebujejo samo programsko kodo, ampak tudi narisane objekte, glasbo, zgodbo ipd. Veliki projekti vključujejo tudi po več sto ljudi. Za učinkovitejše usklajevanje vseh, ki sodelujejo na projektu, se po navadi celoten razvoj razdeli na več korakov. Ločeno, vendar hkratno delo je včasih nujno za dosego časovnih omejitev projekta. Eden izmed načinov, kako delo razvoja ločiti pri ustvarjanju iger, je z uporabo urejevalnika Tiled. V njem lahko razvijalci oblikujejo stopnje brez kakršnega koli programiranja. Medtem pa seveda programerji vzporedno delajo na aplikaciji, ki bo pognala stopnjo iz urejevalnika. V delu smo predstavili funkcionalnost in delo z urejevalnikom Tiled. Praktična uporaba orodja je prikazana na implementaciji naše igre, ki poganja stopnje iz urejevalnika. Igra je narejena s pomočjo knjižnice LibGDX. Za podporo hitremu razvoju smo implementirali možnost nalaganja in prenosa stopnje na strežnik, kar omogoča hkratno testiranje stopenj iz različnih naprav.
Ključne besede: Java, igra, urejevalnik stopnje, Tiled, oblikovanje, implementacija, Android, grafika, Android Studio, LibGDX
Objavljeno: 05.09.2016; Ogledov: 881; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

9.
IZDELAVA UPORABNIŠKIH VMESNIKOV V RAZVOJNEM OKOLJU LIBGDX
Adel Bureković, 2014, diplomsko delo

Opis: Pri izdelovanju grafičnih uporabniških vmesnikov se od razvijalcev zahteva vedno več kompleksnih rešitev. Zato je včasih v že uveljavljenih tehnologijah težko izdelati želeni izdelek. V tem diplomskem delu je opisana programska knjižnica libgdx in analizirana izdelava uporabniških vmesnikov, narejenih z njo. Predstavili bomo preprost prototip aplikacije, ki je ustvarjen s pomočjo libgdx knjižnice in se uporablja za shranjevanje delovnih ur. Aplikacija bo podpirala namizne platforme, Android telefone in spletne brskalnike.
Ključne besede: grafični uporabniški vmesniki, libgdx
Objavljeno: 06.11.2015; Ogledov: 910; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

10.
Implementacija urejevalnika mest z uporabo knjižnice libGDX
Luka Horvat, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavi implementacijo urejevalnika mest. Najprej obdelamo programski paket Blender in potrebne postopke za izdelavo ter animacijo 3D modelov. Nato se posvetimo knjižnici libGDX in opišemo njene funkcionalnosti, ki so potrebne za izdelavo aplikacije. Sledita opis same implementacije, uporabljenih pristopov in metod ter predstavitev končne aplikacije.
Ključne besede: urejevalnik mest, računalniška grafika, 3D, Blender, libGDX
Objavljeno: 13.10.2015; Ogledov: 999; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (3,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.44 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici