| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Učiteljeve kompetence v primežu teorije in prakse
Hana Kapitler, 2018, magistrsko delo

Opis: Učiteljev poklic je posebna kombinacija različnih dejavnikov, tako čustvenih, osebnostnih, vedenjskih, kot tudi pedagoških in strokovnih. Sodobni učitelj tujega jezika ima dandanes zelo težko nalogo, saj je zaradi sprememb in različnih teženj družbe in okolja vedno znova postavljen pred različne izzive. Zaradi tega si učitelji in strokovnjaki postavljajo vprašanja, katere kompetence oziroma lastnosti mora imeti sodobni učitelj tujega jezika; katere kompetence in lastnosti so nujne in katere zaželene. Namen magistrske naloge je z dejanskim naborom kompetenc učitelja tujih jezikov prispevati k tovrstnim razpravam. Pri definiranju učiteljevih kompetenc so ključne tudi njegove osebnostne lastnosti. Učiteljeve kompetence in osebnostne lastnosti definira in navaja mnogo slovenskih in tujih didaktikov. Namen magistrske naloge je ugotoviti, kako teoretična izhodišča sovpadajo s prakso, ali so pri definiciji učiteljevih kompetenc prav tako pomembne osebnostne lastnosti, ali jih lahko razmejimo. V teoretičnem delu smo zato osvetlili učiteljeve kompetence in osebnostne lastnosti z vidika slovenskih in tujih didaktikov. V empiričnem delu smo s kvalitativno vsebinsko analizo ustvarili dejanski nabor kompetenc in osebnostnih lastnosti učitelja tujega jezika, ki temelji na izjavah udeležencev raziskave, tj. študentov absolventov tujih jezikov oz. po Cvetkovi klasifikaciji učiteljev začetnikov brez izkušenj, učiteljev tujih jezikov, starih manj kot 40 let, oz. kompetentnih učiteljev in učiteljev tujih jezikov, starih več kot 40 let, oz. učiteljev strokovnjakov. Ugotovili smo, da se kompetence učitelja tujega jezika v praksi razlikujejo od idealnih, ki so definirane v teoretičnem delu, kar sugerira tudi naslov magistrske naloge, in da so v naboru kompetenc prisotne tudi osebnostne lastnosti, ki jih je, v nasprotju s predvidevanji, toliko kot kompetenc.
Ključne besede: učitelji tujih jezikov, učiteljeve kompetence, učiteljeve osebnostne lastnosti, primerjava učiteljevih kompetenc v teoriji in praksi, kvalitativna vsebinska analiza.
Objavljeno: 27.09.2018; Ogledov: 870; Prenosov: 242
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

2.
Informatizacija procesa volitev zastopnikov skupščine družbe za vzajemno zavarovanje
Zvonko Pešić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, d.v.z., je leta 2011 na podlagi zakonske zahteve uspešno uvedla proces volitev zastopnikov skupščine družbe. Volilno pravico je imelo skoraj 870.000 članov zavarovalnice, ki so lahko glasovali na štiri različne načine, med drugim tudi po svetovnem spletu. V diplomskem delu predstavimo organizacijske izzive pri vzpostavitvi novega poslovnega procesa, opišemo ključne vidike njegove informatizacije in predstavimo tehnologije, uporabljene pri implementaciji. S kvalitativno analizo prepoznamo in ovrednotimo aktivnosti, primerne za optimizacijo procesa.
Ključne besede: informatizacija poslovnih procesov, elektronsko glasovanje, kvalitativna analiza
Objavljeno: 06.09.2016; Ogledov: 560; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (8,77 MB)

3.
Model obvladovanja projektnih tveganj pri gradnji zahtevnih inženirskih objektov na primeru izgradnje črpalne hidroelektrarne Kozjak
Rudi Polner, 2016, magistrsko delo

Opis: Projekti so zmeraj izpostavljeni projektnim tveganjem, ki jih lahko definiramo kot negotov dogodek, ki ima v primeru uresničitve večinoma negativen vpliv na projektne cilje: roke, stroške, kakovost. Izpostavljenost tveganjem je logična posledica dejstva, da so projekti vezani na negotovo prihodnost. Zlasti so tveganjem izpostavljeni gradbeni inženirski objekti, ki so primer velikih, tehnično kompleksnih projektov, za katere so značilni visoki finančni vložki, dolgotrajnost in veliko število deležnikov. Za uspešno izvedbo tovrstnih projektov je nujno, da investitor s svojim projektnim timom obvladuje projektna tveganja. To pomeni, da zna tveganja vnaprej prepoznati, oceniti njihovo verjetnost in vpliv na cilje projekta ter sprejeti ukrepe za preprečevanje in/ali zmanjšanje negativnih posledic uresničitve tveganj. Sistematičen pristop k obvladovanju tveganj predstavlja management oziroma obvladovanje projektnih tveganj, ki je premišljen proces ugotavljanja, analiziranja in odzivanja na projektna tveganja. Namen magistrske naloge je prikazati splošni pristop k obvladovanju tveganj, ki ga lahko projektni management smiselno uporabi za potrebe svojih projektov in tako pripomore k njihovi uspešnejši izvedbi.
Ključne besede: projektni management, obvladovanje projektnih tveganj, analiza tveganj, kvalitativna analiza tveganj, kvantitativna analiza tveganj, gradbeni inženirski projekti
Objavljeno: 07.07.2016; Ogledov: 1221; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (2,94 MB)

4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici