| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 63
First pagePrevious page1234567Next pageLast page
1.
Prvi vtis in uspešna prodaja: kult ali realnost?
Anže Toman, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Na trg vsakodnevno prihajajo številni novi izdelki in storitve, ki jih podjetja prek različnih prodajnih kanalov poskušajo prodajati kupcem. Eden izmed teh kanalov je neposredno trženje, natančneje trženje od vrat do vrat, kjer terenski prodajalci omenjene izdelke ali storitve predstavljajo in prodajajo na domovih ljudi. Terenskih prodajalcev je iz dneva v dan več, njihova fluktuacija v podjetjih pa je zaradi takšnih ali drugačnih razlogov zelo visoka. Teoretični del diplomskega dela je namenjen povezovanju prvega vtisa z elementi uspešne prodaje od vrat do vrat. Prvi vtis je pomemben tako v prodaji kot tudi v vsakdanjem svetu, ustvarimo pa ga v nekaj sekundah, in sicer na podlagi zunanje podobe, načina nastopanja in verbalne komunikacije sogovorca. Prodajalec se mora pri svojem delu prilagajati tudi na stranke, ki smo jih razdelili po temperamentu in zaznavnih tipih osebnosti. Predstavljeni sta verbalna in neverbalna komunikacija ter opisan primeren zunanji videz prodajalca. Glavni cilj diplomskega dela je dokazati pomembnost prvega vtisa in predlagati možne izboljšave, ki jih prodajalci lahko uporabijo pri svojem delu. Raziskava je bila izvedena s pomočjo anketnega vprašalnika, v katerem so anketiranci odgovarjali na vprašanja o pomembnosti prvega vtisa in pomembnosti posamezne lastnosti prodajalca pri njegovem ustvarjanju. V raziskavi je bilo dokazano, da je prvi vtis pomembna odskočna deska za uspešen prodajni proces, hkrati pa je podanih nekaj možnih rešitev in izboljšav, ki jih prodajalci lahko izkoristijo za povečanje uspešnosti prodaje.
Keywords: prodajalec, prvi vtis, komuniciranje, kupec
Published in DKUM: 06.11.2020; Views: 811; Downloads: 103
.pdf Full text (636,10 KB)

2.
Uvajanje novega izdelka v podjetju TPV d.o.o. : diplomsko delo
Tomaž Rojko, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Ideja za opravljanje diplomske naloge je prišla v času opravljanja prakse v podjetju TPV Prikolice d. o. o., kjer sem se vključil v izdelavo dokumentacije v oddelku kakovosti in tehnološkega razvoja. Prav takrat je podjetje Daimler AG poslalo povpraševanje za želen izdelek. Za področje dela diplomske naloge bom načrtoval postopek uvajanja novega izdelka v podjetju. Pri tem bom zajel področja pridobivanja posla, študijo izvedljivosti, posebne zahteve odjemalcev, planiranje kakovosti, vrednotenje, FMEA, zagotavljanje kakovosti, zvezke zahtev, nabavo KMP opreme, sodelovanje z dobavitelji, plan obvladovanja, vhodno kontrolo, kontrolne liste in vpisne liste, avtokontrolo, tekočo kontrolo, statistično obvladovanje procesov, sodelovanje z odjemalci, izdelavo prototipa, začetni vzorec, potrditev vzorca s strani kupca, odobritev delovnega procesa, izmet in reklamacije, obvladovanje in izboljševanje kakovosti, kazalnike kakovosti, presoje in QRCI metodo. Diplomska naloga bo obsegala predpise s strani podjetja in predstavitve mojega dela pri posameznem sklopu.
Keywords: Novi izdelek, kupec, dobavitelj, zahteve kakovosti, vzorec, reklamacije.
Published in DKUM: 11.11.2019; Views: 1361; Downloads: 180
.pdf Full text (3,50 MB)

3.
Uvedba spletne trgovine v podjetje jagros d. o. o.
Tjaša Ratajc, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu želimo predstaviti spletno trgovino in uvajanje spletne trgovine v podjetje Jagros d.o.o. Podjetje se ukvarja z prodajo živil, tehnike in tekstila. Podjetje se želi modernizirati na tem področju saj sedaj ne uporabljajo nobenih spletnih trgovanj.
Keywords: splet, spletna trgovina, e-poslovanje, kupec, prodajalec
Published in DKUM: 08.11.2017; Views: 6942; Downloads: 116
.pdf Full text (972,82 KB)

4.
Vloga dejavnikov kakovosti pri doseganju uspešnosti podjetja – študija primera Petrol d.d., Ljubljana
Janez Šifkovič, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: V današnjem času je kakovost ključnega pomena za vsako podjetje, saj si podjetja s tem skušajo pridobiti nove kupce in hkrati povečati svoj tržni delež. Dobra kakovost storitev in izdelkov nam lahko prinese konkurenčno prednost. To slišimo skoraj vsak dan. Danes kakovost predstavljajo bolj kakovostne tehnologije kot tudi pregled in simplifikacija že znanih tehnologij. Hitreje in boljše želimo doseči z manj sredstvi. Petrol d. d. je v letih svojega delovanja veliko vložil v kakovost storitev ter izdelkov na prodajnih mestih. Namen diplomskega dela je ugotoviti, kje lahko Petrol d. d. izboljša storitev, ki jo ponuja na svojih prodajnih mestih. Ugotovitve smo dobili s pomočjo SERVQUAL analize, s katero smo prikazali, v katerih segmentih kakovosti podjetje Petrol d. d. še potrebuje izboljšave. V raziskavi smo merili, kakšen je razkorak med pomembnostjo ter izvajanjem storitve na prodajnem mestu. Vprašanje, katerega si bomo zastavili, je, ali obstajajo razlike med pričakovano ter zaznano kakovostjo storitev na prodajnem mestu. S tem nam bodo zaposleni povedali, kakšne so njihove naloge ter ali jih izpolnjujejo v celoti. Poskušali bomo ugotoviti, če imajo zaposleni dobre vodje ter ali potrebujejo samo pravo usmeritev in malo več motivacije za delo. Če Petrol d. d. najde rešitev, s katero bi dvignil motivacijo zaposlenega, je velika možnost, da se bo kakovost storitev povečala. Včasih je bila v podjetju Petrol d. d. primarna dejavnost prodajanje naftnih derivatov. Sčasoma pa je podjetje začelo ponujati poleg goriv tudi najbolj splošne življenjske potrebščine. Širitev ponudbe na prodajnih mestih se je spreminjala s časom, saj je potrebno ponuditi več, kot ponuja konkurenca. Mislimo, da je v današnjem času kakovost ključnega pomena za vsako podjetje, tako za malo kot za veliko. Z dobro kakovostjo si prizadevajo zmanjšati stroške in povečati prodajo, saj je cilj vsakega podjetja poslovati s čim višjim dobičkom
Keywords: management kakovosti, storitve, modeli kakovosti, kupec, stroški
Published in DKUM: 09.06.2017; Views: 1512; Downloads: 148
.pdf Full text (1022,67 KB)

5.
ODLOČITVENI SISTEM ZA IZBOR OSKRBOVALNE VERIGE V AVTOMOBILSKI INDUSTRIJI NA PRIMERU SKUPINE NOVEM
Gordana Tepić, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Uspešno upravljanje oskrbovalnih verig je ena izmed poglavitnih nalog v poslovnem svetu. V diplomskem delu opredelimo pojem oskrbovalnih verig in skozi glavne kazalnike predstavimo značilnosti globalne oskrbovalne verige. Ugotavljamo, da je globalna oskrbovalna veriga na konkretnem primeru kompleksna in zahtevna ter bistveno bolj tvegana kot lokalne oskrbovalne verige. Nestabilno povpraševanje oziroma nepredvideno obnašanje avtomobilskega trga namreč igra poglavitno vlogo pri tveganju v globalni oskrbovalni verigi. Geografska oddaljenost proizvodnje polizdelkov pogojuje dolge dobavne in reakcijske čase. Ugotavljamo tudi, da bi bila donosnost izdelka, proizvedenega v celoti v Sloveniji, boljša. V diplomskem delu uporabljamo izraz dolga oskrbovalna veriga za globalno oskrbovalno verigo in izraz kratka oskrbovalna veriga za lokalno oskrbovalno verigo.
Keywords: oskrbovalna veriga, kupec, tveganje, strošek, donosnost izdelka.
Published in DKUM: 23.11.2016; Views: 1495; Downloads: 191
.pdf Full text (1,93 MB)

6.
VARSTVO KUPCEV PSOV
Klara Škopelja, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu Varstvo kupcev psov želim predstaviti problematiko omenjenega področja. Vedno več ljudi se namreč odloča za nakup psa kot hišnega ljubljenčka, vendar so kot kupci, velikokrat žrtev preprodajalcev psov oziroma nakupa psa, ki nima ustreznih dokumentov. V Sloveniji ni na voljo področnega zakona ali uredbe, ki bi strnjeno urejal pravice in obveznosti tako prodajalca kot kupca psov, zato je potrebno izhajati iz določb Obligacijskega zakonika kot splošnega zakona, Zakona o zaščiti živali, Zakona o varstvu potrošnikov in pravilnikov Kinološke zveze Slovenije. V njih so opredeljene pravice in dolžnosti vzrediteljev, prodajalcev, pa tudi kupcev psov. V mnogih državah so pravice kupca v primeru nakupa hišnih živali zelo dobro in natančno določene s tako imenovanim »lemon law« specialnim zakonom na nacionalni ravni. Podobna ureditev bi bila smiselna tudi pri nas. Bistvenega pomena ob nakupu psa je tudi prodajna pogodba, ki mora biti sestavljena tako, da varuje interese obeh pogodbenih strank. Sklenitev dobre pogodbe, ki varuje obe stranki, je bistvenega pomena za razmejitev odgovornosti med eno in drugo stranko pogodbe. Drugi problem, na katerega prav tako opozarjam v nalogi, je vzreja psov. Z vzrejo se v Sloveniji lahko ukvarja vsak, ki pridobi vzrejno dovoljenje za psa, nikjer (v nobenem pravilniku) pa ni predvideno, kakšna znanja naj bi imel vzreditelj psov in kakšnim pogojem naj bi vzreditelj zadostil. Menim, da bi bile stvari veliko bolje urejene in tudi pregledne, če bi na nivoju države pripravili področni akt, ki bi podrobno uredil medsebojna razmerja med prodajalcem in kupcem za primer nakupa psa ali druge domače živali.
Keywords: Vzreja psov, vzreditelj, kupec, zakonske obveznosti, pravno varstvo.
Published in DKUM: 18.11.2016; Views: 2428; Downloads: 223
.pdf Full text (1,20 MB)

7.
Poslovna etika v trgovskem podjetju AFP d.o.o. na lokaciji Celje
Mirjana Lazarevič, 2016, master's thesis/paper

Abstract: Podjetja, ki želijo biti uspešna na dolgi rok, se morajo zavedati pomena poslovne etike. Ta pa je definirana kot pošten odnos do potrošnikov, dobaviteljev in drugih udeležencev na trgu. Predmet magistrskega dela je etika poslovanja z vidika potrošnika. Zanimalo nas je, kako potrošniki vidijo etično ravnanje prodajalca. Magistrsko delo smo razdelili na dva dela, in sicer na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo najprej definirali etiko, potem pa natančneje opredelili še poslovno etiko. Opisali smo proces osebne prodaje, v zadnjem poglavju pa smo prikazali etiko v osebni prodaji. Tu smo predstavili Evropski kodeks ravnanja v odnosu do potrošnikov na področju direktne prodaje in opisali varstvo potrošnikov. V empiričnem delu smo na podlagi teoretičnih izhodišč pripravili anketni vprašalnik zaprtega tipa. Ciljna skupina v anketnem vprašalniku so bili potrošniki podjetja AFP, d. o. o., na lokaciji Celje v obdobju od 25. 4. do 8. 5. 2016. Proučevano podjetje AFP, d.o.o., je bilo ustanovljeno leta 1990 in se ponaša s 40 let družinske tradicije podjetništva v tekstilni panogi. Maloprodajna mreža vključuje 12 lastnih prodajnih enot po Sloveniji, med katerimi je tudi proučevana poslovalnica v Celju.
Keywords: poslovna etika, osebna prodaja, prodajno osebje, kupec, potrošnik, varstvo potrošnikov, etični kodeks
Published in DKUM: 16.11.2016; Views: 1783; Downloads: 165
.pdf Full text (757,92 KB)

8.
NAKUPNE ODLOČITVE SLOVENSKEGA POTROŠNIKA PRI NAKUPU V TRGOVSKI VERIGI SPAR
Tina Gosar, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Obravnavamo področje nakupnih odločitev potrošnikov, ki nakupujejo v trgovski verigi Spar Slovenija d.o.o.. Predstavljamo potrošnika v njegovi vlogi in dejavnikih, ki vplivajo nanj. Opredeljujemo potrošnika, dejavnike, procese in odločitve, ki vplivajo na nakup, ter jih podrobneje razdelamo. Opredeljujemo tudi trenutne trende in trende v prihodnosti. Zanima nas potrošnik in njegova izhodišča za nakup. V ospredju se nam vedno pojavlja kupec, ki bodisi deluje kot potrošnik, porabnik, bodisi kot kupec in ne porabnik.
Keywords: Nakupne odločitve, nakupni proces, dejavniki vplivanja na nakup, cena, država porekla, promocije, izkušnje z izdelkom, zdravstvena varnost izdelka, priporočila prijateljev in znancev, kvaliteta, embalaža, storitve prodajnega osebja, blagovna znamka, oglaševanje, okus, označevanje izdelkov, izgled prodajnega mesta, kupec, potrošnik, Spar Slovenija d.o.o., spletna trgovina, trendi nakupovanja, marketing, prodaja, segmentacija
Published in DKUM: 06.10.2016; Views: 1960; Downloads: 175
.pdf Full text (1,95 MB)

9.
IZGRADNJA PODATKOVNEGA SKLADIŠČA V PODJETJU INFOSYS
Matej Žlof, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času se soočamo z vedno večjim številom podatkov. Analize morajo biti narejene v najkrajšem možnem času, saj je ravno čas bistven v boju za konkurenčnost, kjer je kupec kot uporabnik vedno bolj zahteven. Če v podjetju želijo oblikovati kupčeve navade, je dobro imeti kvalitetno izdelano bazo podatkov. V diplomski nalogi smo predstavili podjetje, ki nudi programe in programsko opremo širšemu krogu podjetij, njihova ponudba pa vključuje tudi celotno podporo njihovim programom in sistemom. Naredili smo podatkovno skladišče, predstavili tehnologijo za analizo podatkov v podatkovnem skladišču in naredili nekaj primerov analiz. Podatkovna skladišča so odlična osnova za izračun ključnih kazalnikov poslovanja podjetja. Glede na podatke prodaje določenih izdelkov, lahko podjetje na podlagi dnevne in mesečne analize spremlja kupčeve navade. Predstavili smo model poslovanja, kjer lahko podjetje preko baze v katero se vnašajo podatki dobi profil kupca in njegovih nakupovalnih navad. Glede na program zvestobe (v obliki kartic zvestobe) lahko tako podjetje oblikuje profil kupca in mu ponudi izključno izdelke, ki so zanj zanimivi.
Keywords: Podatkovno skladišče, kupec, izgradnja, podatkovne baze, podatki
Published in DKUM: 21.09.2016; Views: 2135; Downloads: 249
.pdf Full text (1,68 MB)

10.
Uporaba metod vrednostne analize pri razvoju mikrovalovne pečice
Dejan Škoflek, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Predmet diplomske naloge je bila definicija novega modela mikrovalovne pečice za potrebe podjetja GORENJE gospodinjski aparati, d.d., ki bi ga lahko podjetje v nadaljevanju tudi dejansko implementiralo v svoj nabor aparatov in ga plasiralo na trg. Glede na potrebe trga oziroma kupcev smo z uporabo metod vrednostne analize pokazali, da ima nov model mikrovalovne pečice s keramičnim dnom in stirrer tehnologijo distribucije mikrovalov tiste funkcije, ki jih kupci želijo in pričakujejo. Z zbranimi podatki in analizami smo določili takšen model, ki bi naj z razmerjem med vrednostjo in ceno čim bolj zadovoljil potrebe oziroma želje kar se da široke skupine kupcev.
Keywords: vrednostna analiza, mikrovalovna pečica, razvoj, trg, kupec, cena, vrednost, funkcije, konkurenca, snovanje, kakovost, marketing
Published in DKUM: 09.09.2016; Views: 1522; Downloads: 150
.pdf Full text (2,38 MB)

Search done in 0.29 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica