| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kreativnost na področju vizualne komunikacije : diplomsko delo
Lara Weingerl, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem se dotaknila temeljnih teoretičnih opredelitev kreativnosti in vizualne komunikacije. S pomočjo strokovne literature sem s poudarkom na kreativnosti preučila kreativne tehnike (kot so npr. nevihta možganov, prisilne povezave itd.) in uporabnost le-teh, za ustvarjanje in oblikovanje izvirnejših in uporabnejših idej. Prav tako me je zanimala kreativnost na različnih področjih vizualne komunikacije. Teorijo sem nato povezala s prakso in z uporabo kreativnih metod izdelala naslovnico za Eurotrip journal ter ključne glavne notranje strani.
Ključne besede: kreativnost, vizualna komunikacija, ustvarjalnost, kreativne tehnike
Objavljeno v DKUM: 22.05.2024; Ogledov: 287; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

2.
Uporaba kreativnih metod in tehnik v procesu inoviranja : magistrsko delo
Rebeka Sirc, 2019, magistrsko delo

Opis: Kreativnost in inovativnost gresta z roko v roki. Kreativne tehnike in metode so namenjene spodbujanju produciranja idej. Proces inoviranja pa je proces iskanja novih idej, preizkušanja teh idej in njihova realizacija. Če v proces inovativnosti vnesemo kreativne tehnike in metode, lahko pridemo do mnogo različic rešitev, tudi do nenavadnih. Vse kreativne tehnike in metode niso uporabne v vseh fazah inovacijskega procesa, nekatere so primerne za iskanje idej, spet druge za vrednotenje in realizacijo. Podjetja v Sloveniji so inovativna, vendar smo malo manj, kot je povprečje Evropske unije.
Ključne besede: kreativnost, kreativno mišljenje, kreativne metode, kreativne tehnike, proces inoviranja, inovacijska aktivnost
Objavljeno v DKUM: 12.03.2019; Ogledov: 1879; Prenosov: 259
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

3.
Oblikovanje prtljažnega prostora avtomobila z metodologijo razvoja izdelka
Lea Grešovnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Vsebina diplomske naloge povzema postopek razvoja novega izdelka tekom sedemmesečnega študentskega projekta. Teoretično so predstavljeni termini inovativnost, izdelek, novi izdelek, inovacijski management in proces razvoja novega izdelka. Slednji so osnova za praktični prikaz procesa razvoja izdelka, ki rešuje problematiko manipuliranja prtljažnega prostora v avtomobilu. Uporaba empiričnih metod razumevanja uporabnika ter kreativne metode dela so bile osnova za iskanje zamisli, ki rešujejo omenjeno problematiko. Končni izdelek je integriran v avtomobil in uporabniku ponuja raznolike možnosti zagotavljanja varnega spravljanja prtljage in organiziranja le-te.
Ključne besede: Inovativnost, razvoj novega izdelka, prtljažni prostor v avtomobilu, kreativne tehnike.
Objavljeno v DKUM: 27.09.2016; Ogledov: 1389; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

4.
Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici