| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zdravstvena nega pacienta v okviru konceptualnega modela Virginije Henderson
Tanja Janeš, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so opisane teorije zdravstvene nege, konceptualni model V. Henderson in metoda procesa zdravstvene nege. Predstavljeni so tudi rezultati raziskave, ki smo jo izvedli v aprilu 2009 med medicinskimi sestrami, zaposlenimi na Zavodu za kardiovaskularne bolezni na Kliniki za interno medicino (KBC Rijeka). Namen raziskave je bil ugotoviti mnenja medicinskih sester o možnosti uporabe le-tega pri vsakodnevnem delu. Namen je bil tudi ugotoviti, ali so medicinske sestre strokovno usposobljene, ali imajo potrebno znanje in izkušnje za opravljanje svojega poklica, ali medicinske sestre potrebujejo oz. si želijo dodatnega izobraževanja ter ali so zadovoljne z organizacijo in načinom dela na delovnemu mestu. Rezultati raziskave kažejo na to, da vprašanja, ki so bila postavljena medicinskim sestram glede preverjanja znanja iz teorije o zdravstveni negi, konceptualnem modelu V. Henderson in procesni metodi zdravstvene nege, potrjujejo, da ima večina medicinskih sester znanje iz tega področja, ampak nezadovoljivo in so v njega nesigurne, ker niso dovolj strokovno usposobljene, kar posledično pomeni nezmožnost učinkovitega izvajanja le-tega. Ne glede na to, jih 56 % meni, da je koristno in potrebno uporabljati konceptualni model V. Henderson, prav tako pa si želijo pridobiti znanje na vseh področjih zdravstvene nege. Rezultati tudi kažejo, da medicinske sestre v večini niso zadovoljne z načinom dela, organizacijo in medsebojnimi odnosi na delovnem mestu in da bi želele to spremeniti. Seveda, takšne rezultate je bilo za pričakovati, predvsem zaradi dejstva, da je na večini oddelkov še vedno prisoten tradicionalni in stari način izvajanja zdravstvene nege, pozitivno pa je to, da si 40 % medicinskih sester želi izvajati procesno metodo zdravstvene nege. To nam gre v veliki meri v prid za prihodnost, kjer bo potrebno vložiti še veliko potrpljenja, truda in dela, da bodo medicinske sestre pridobile vsa znanja in veščine, s katerimi bodo lahko nekega dne kakovostno izvajale proces zdravstvene nege.
Ključne besede: Ključne besede: zdravstvena nega, medicinska sestra, pacient, konceptualni model V. Henderson.
Objavljeno: 25.11.2009; Ogledov: 4023; Prenosov: 1273
.pdf Celotno besedilo (275,03 KB)

2.
OTROK S POSEBNIMI POTREBAMI (AVTIZEM)
Anja Horvat, 2009, diplomsko delo

Opis: Teoretična izhodišča diplomske naloge so bila predstaviti otroke s posebnimi potrebami, ter avtizmom. Otroci s posebnimi potrebami, so otroci z motnjami v duševnem razvoju, slepi in slabovidni otroci, gluhi in naglušni otroci, otroci z govorno-jezikovnimi motnjami, gibalno ovirani otroci, dolgotrajno bolni otroci, otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja ter otroci z motnjami vedenja in osebnosti. Avtizem je razvojno-nevrološka motnja, ki se kaže predvsem kot kakovostno spremenjeno vedenje na področju socialne interakcije, verbalne in neverbalne komunikacije ter imaginacije. Sodi med t.i. pervazivne razvojne motnje z začetkom klinične slike v obdobju malčka. Namen diplomske naloge je predstaviti otroke s posebnimi potrebami in otroka z avtizmom po 14 osnovnih življenjskih aktivnostih Virginije Henderson. Cilji študije primera so bili: opisati otroke s posebnimi potrebami, in njihove značilnosti, predstaviti konceptualni model Virginije Henderson, opisati otroka z avtizmom v okviru konceptualnega modela Virginije Henderson. Metodologija raziskovanja. Uporabljena je bila kvalitativna metoda dela. Predstavljamo študijo primera 11. letnega otroka, ki ima avtizem in je umsko manjrazvit, izvedeno leta 2009. Uporabili smo induktivni pristop, saj smo obravnavali in se osredotočili na en problem oz. na določen primer. Podatke smo zbirali na domu otroka, pri tem so sodelovali otrokovi starši. Podatke smo obdelali s pomočjo konceptualnega modela Virginije Henderson. Za prikaz primera smo uporabili pogovor s starši (interviju), vsebinsko analizo intervijuja, opazovanje otroka, poskušali smo doseči sodelovanje otroka pri intervijuju . Za študij smo uporabili domačo in tujo literaturo ter internetne vire. Rezultati. Študija primera je pokazala, da otrok potrebuje spodbudo in pomoč staršev v osnovnih življenjskih aktivnosti prehranjevanje in pitje, izločanje in odvajanje, gibanje in ustrezna lega, telesna čistoča in urejenost, izogibanje nevarnostim v okolju ter pri komunikaciji in pri učenju. Iz pogovora s starši smo ugotovili, po konceptualnem modelu Virginije Henderson ni možna celostna obravnava otroka. Sklep. Danes se o avtizmu kar veliko govori in strokovnjaki na tem področju veliko raziskujejo, kar pripomore k učinkovitejši obravnavi teh otrok. Otrok potrebuje pomoč in spodbudo obeh staršev oziroma svojcev za vsakdanje življenje in za razvoj fizičnih in psihičnih sposobnosti.
Ključne besede: Otrok, avtizem, konceptualni model, primer.
Objavljeno: 25.11.2009; Ogledov: 6812; Prenosov: 1843
.pdf Celotno besedilo (572,00 KB)

3.
Zdravstvena nega otroka z Angelmanovim sindromom
Nastasija Hozjan, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Zdravstvena nega otroka z Angelmanovim sindromom obravnava družino, ki ima otroka obolelega za Angelmanovim sindromom in pridruženim albinizmom, epilepsijo, hiperaktvnostjo in avtizmom. Namen je predstaviti življenje obolele 9-letne deklice, upoštevaje 14 osnovnih življenjskih aktivnostih po Virginiji Henderson. Metodologija raziskovanja. Uporabljena je bila kvalitativna metoda dela. Uporabili smo induktivni in deduktivni pristop. Informacije smo pridobili z intervjujem staršev obolele deklice in z opazovanjem deklice na njenem domu. Intervju smo nato vsebinsko analizirali. Podatke smo obdelali po konceptualnem modelu Virginije Henderson. Dobljeni podatki so bili uporabljeni zgolj za namen raziskave. Rezultati. Ugotovili smo, da imajo starši zelo veliko vlogo pri razvoju otroka s posebnimi potrebami, saj deklica z Angelmanovim sindromom potrebuje pomoč staršev pri večini osnovnih življenjskih aktivnosti: prehranjevanje in pitje, izločanje in odvajanje, gibanje in ustrezna lega, spanje in počitek, vzdrževanje normalne telesne temperature, osebna higiena in urejenost, izogibanje nevarnostim v okolju, komunikacija in učenje, razvedrilo in rekreacija. Vloga medicinske sestre je predvsem zdravstveno-vzgojna in vzpodbujevalna. Sklep. V zdravstveni negi je zelo pomembno sodelovanje staršev, saj le uspešno sodelovanje med starši in zdravstvenimi delavci tvori celoto za uspešno integracijo otrok s posebnimi potrebami v družbo. Starši, ki imajo otroka obolelega za Angelmanovim sindromom, ga morajo spremljati vse življenje, ga vzpodbujati, motivirati ter mu nuditi pomoč v aktivnostih, ki jih sam ni zmožen opravljati. Starši potrebujejo pomoč in nasvete zdravstvenih delavcev, podporo, motivacijo ter spodbudo.
Ključne besede: zdravstvena nega, otrok, konceptualni model Virginije Henderson, Angelmanov sindrom, albinizem, epilepsija, hiperaktivnost, avtizem, študija primera.
Objavljeno: 05.10.2010; Ogledov: 2734; Prenosov: 804
.pdf Celotno besedilo (588,19 KB)

4.
ZASNOVA UPORABNIŠKE REŠITVE ZA ODPIS ČLANARIN OBRTNIKOM IN PODJETNIKOM
Tomaž Utroša, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je izdelana organizacijska rešitev in zasnova informacijske podpore procesu odpisovanja članarin obrtnikom in podjetnikom. V prvem delu je predstavljena organiziranost ter informacijski sistem v obravnavani organizaciji. Sledi opredelitev problema ter ciljev naloge, skozi teoretične osnove informacijskih sistemov pa v tretjem poglavju prehajamo na obravnavanje problemskega stanja. Obstoječe stanje opišemo in prikažemo, le-to pa je osnova za načrtovanje rešitve, ki je jedro naloge. Pri načrtovanju rešitve upoštevamo spoznanja iz literature in preko analize zahtev ter diagrama toka podatkov oblikujemo konceptualni model. Sledi še zasnova predvidenega uporabniškega vmesnika ter ocena učinkov predlagane rešitve.
Ključne besede: zasnova uporabniške rešitve, konceptualni model, diagram toka podatkov, uporabniški vmesnik
Objavljeno: 06.01.2011; Ogledov: 1407; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

5.
Učinkovitost konceptualnega pouka fizike v srednji šoli
Simon Ülen, 2014, doktorska disertacija

Opis: Sodobna informacijska družba od mladega človeka pričakuje, da se bo po končanem izobraževanju znal prilagajati hitrim spremembam. Pričakuje posameznika, ki bo samoiniciativen, fleksibilen, motiviran, usposobljen za reševanje problemov in sposoben sprejemanja odločitev. Posledično postaja poučevanje vedno bolj kompleksno. Tradicionalni pristopi, ki učenca več ali manj postavljajo v položaj pasivnega poslušalca, ne sledijo spremembam v sodobno razvitem svetu. V zadnjih dveh desetletjih se zelo intenzivno iščejo novi učni pristopi v poučevanju, s ciljem izboljšati učni proces. Vpeljava konceptualnega pristopa poučevanja in učenja fizike (Conceptual Learning of Science – CoLoS) je postala ob izrednem napredku informacijsko komunikacijske tehnologije toliko bolj zanimiva tudi za tiste učitelje, ki so sicer bolj naklonjeni tradicionalnim učnim pristopom v poučevanju fizike. V obširni analizi novih učnih pristopov smo ugotovili, da je konceptualni pouk fizike že uveljavljen učni pristop, da pa še ne obstaja znanstveno preverjena raziskava o učinkovitosti konceptualnega učenja fizike v srednjih šolah. Namen raziskave je bil: • analizirati uspešnost konceptualnega pouka fizike, podprtega z izbranimi konceptualnimi modeli (fizleti), v primerjavi s tradicionalnim frontalnim poukom fizike v srednji šoli; • s strategijo presoje kot dodatnim mehanizmom v pedagoškem eksperimentu analizirati uspešnost konceptualnega pouka fizike v doseganju višjih taksonomskih nivojev znanja; • preučiti vplive opazovanih faktorjev na uspešnost izbranega učnega pristopa – spol testiranih dijakov in njihova predhodna ocena iz fizike. Doktorska disertacija je strukturirana iz dveh delov. V teoretičnem delu izpostavimo poglavitne razloge za uvedbo inovativnih didaktičnih (učnih) pristopov v sodobnem izobraževanju. Analiziramo stanje pouka fizike in naravoslovja nasploh. Posebej izpostavimo novejše rezultate mednarodnih raziskav TIMMS (Trends in International Mathematics and Science Study) in Pisa (Programme for International Student Assessment). V nadaljevanju predstavimo pregled raziskav o vlogi in pomenu sodobnih učnih pristopov pouka fizike ter raziskave na področju primerjav sodobnih učnih pristopov (podprtih z računalniškimi simulacijami) s tradicionalnimi pristopi pri pouku fizike. Nato predstavimo različne oblike pouka in metode poučevanja ter izpostavimo sodobnejše, za katere menimo, da so v luči vse hitrejšega razvoja sodobne tehnologije ustreznejše za poučevanje fizike v srednji šoli. Tradicionalni frontalni pouk fizike žal še vedno ostaja najpogostejša oblika poučevanja fizike v srednji šoli, zato ga posebej predstavljamo; obenem izpostavljamo prednosti in pa predvsem slabosti te oblike pouka fizike, na katere opozarjajo številni raziskovalci doma in po svetu, in predstavljajo osnovni motiv inovativnih projektov na področju poučevanja fizike za iskanje novih, ustreznejših učnih pristopov k poučevanju fizike. Nadalje predstavljamo tri ključne komponente, ki bi jih moral vsebovati sodobni pouk fizike: problemski pouk, IKT pri pouku fizike in eksperiment pri pouku fizike. Omenjene komponente so ključne pri konceptualnem učenju fizike, ki ga podrobno obravnavamo – podamo njegove temeljne značilnosti in predstavimo njegovo razširjenost po svetu in pri nas. V ključnem delu teoretičnega dela disertacije postavimo model konceptualnega pouka fizike v slovenski srednji šoli in predstavimo strategije presoje kot analitični mehanizem za določitev taksonomskih nivojev globin znanja. Teoretični del zaključujemo z analizo starega in prenovljenega učnega načrta fizike za srednje šole, pri čemer poudarimo bistvene razlike obeh učnih načrtov in analiziramo možnosti uvajanja konceptualnega pouka fizike z ozirom na obstoječi učni načrt. Na osnovi zgoraj predstavljenih teoretičnih izhodišč smo pripravili komplet gradiv za izvedbo pedagoškega eksperimenta, s ciljem preveriti učinkovitost konceptualnega pouka fizike v srednji šoli: učne priprave za trad
Ključne besede: izobraževanje, fizika, didaktika fizike, poučevanje fizike, učni pristopi, konceptualni pouk fizike, IKT, konceptualni modeli – fizleti, didaktični model, empirična raziskava, interaktivna e-gradiva, strategije presoje
Objavljeno: 24.07.2014; Ogledov: 1664; Prenosov: 239
.pdf Celotno besedilo (5,16 MB)

6.
HIBRIDNI PRISTOP POVRATNEGA INŽENIRSTVA ZA PRIDOBITEV KONCEPTUALNEGA MODELA PODATKOVNE BAZE
Boštjan Bombek, 2014, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo se osredotočili na proces povratnega inženirstva podatkovne baze. Za dosego cilja smo na začetku naloge preučili obstoječe metodologije povratnega inženirstva, ter poiskali njihove pomanjkljivosti in prednosti. Cilj naloge je predlog hibridnega procesa povratnega inženirstva, ki v veliki meri odpravlja pomanjkljivosti, ki jih imajo obstoječe metode na tem področju. Pomanjkljivosti obstoječih metod se nanašajo na omejeno število izvorov informacij, ki jih lahko obravnavajo, majhne avtomatiziranosti in učinkovitosti procesa. Zato je bilo glavno vodilo pri razvoju hibridnega procesa povratnega inženirstva, da je proces čim bolj prilagodljiv z vidika vhodnih podatkov in omogoča visok nivo avtomatizacije procesa. Za predlagani hibridni proces povratnega inženirstva smo razvili aplikacijo ter ga na praktičnem primeru preizkusili in ovrednotili. Za primerjavo rezultatov vrednotenja predlaganega hibridnega procesa povratnega inženirstva smo izpeljali podatkovni model s procesom povratnega inženirstva, ki ga je predlagal avtor Chiang. Rezultati vrednotenj in primerjave procesov potrjujejo, da je predlagan hibridni proces povratnega inženirstva učinkovitejši ter poda ustreznejši podatkovni model na konceptualnem nivoju. Za predlagan hibridni proces povratnega inženirstva lahko zapišemo, da je rezultat dobrih praks in izboljšav obstoječih ter razvoja lastnih metod.
Ključne besede: relacijska podatkovna baza, povratno inženirstvo podatkovnih baz, izločanje strukture podatkov, konceptualni model
Objavljeno: 11.11.2014; Ogledov: 843; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

7.
KONCEPTUALNI MODEL INTERNACIONALIZACIJE PODJETIJ V PANOGI ŽGANIH PIJAČ
Franc Kopatin, 2016, magistrsko delo

Opis: Kjerkoli na svetu vstopimo v bar in odpremo meni pijač vidimo zelo podobno strukturo ponudbe. Naj gre za brezalkoholne pijače, pivo, vino ali žgane pijače vedno lahko izbiramo med domačimi pijačami in pa med globalnimi blagovnimi znamkami. Na policah v trgovinah je slika precej podobna. Za boljše razumevanje tematike internacionalizacije v panogi žganih pijač smo v magistrski nalogi najprej predstavili teoretična izhodišča. Globalizacija je del našega vsakdana in če želimo ali ne, sodelujemo v njej. Gre za zelo obširno tematiko in predstavili smo nekaj osnovnih izhodišč. Zapisali smo nekaj definicij globalizacije, dotaknili smo se njenega zgodovinskega razvoja in tudi izzivov glede njenega merjenja. Globalizacija je tesno prepletena s procesi internacionalizacije. V poglavju 2.2 smo se ukvarjali z internacionalizacijo podjetij. Predstavili smo smeri in potek internacionalizacije; vhodna, izhodna in kooperativna internacionalizacija, govorili smo o štirih tipih podjetij, glede na njihovo mednarodno usmerjenost in o štirih stopnjah mednarodne poslovne usmerjenosti. Predstavili smo motive in vzgibe za internacionalizacijo. Podjetja se seveda internacionalizirajo različno. Obstajajo različni modeli internacionalizacije, ki smo jim posvetili. Najbolj nas je zanimal eden prvih modelov, to je Uppsala model internacionalizacije. Tretje poglavje je namenjeno ožji tematiki globalnega trga žganih pijač, kjer smo najprej izhajali iz celotnega trga alkoholnih pijač in se v nadaljevanju posvetili žganim pijačam. Kot smo zapisali v prvem odstavku se globalne blagovne znamke pojavljajo v vseh menijih širom sveta. Da izvemo več o tistih iz panoge žganih pijač, smo predstavili glavnih šest globalnih ponudnikov in njihove blagovne znamke. Cilj magistrske naloge je predstaviti konceptualni model internacionalizacije podjetij v panogi žganih pijač. Da smo lahko preverjali zastavljene hipoteze smo se omejili na preučevanje trgov žganih pijač v Litvi, na Češkem in v Sloveniji, kjer smo opazovali ponudnike, njihove blagovne znamke in njihovo nastopanje na trgih v regiji in širše. Na podlagi izsledkov iz teorije in pridobljenih opažanj iz obravnavanih trgov, smo oblikovali nabor motivov za internacionalizacijo podjetji v panogi, analizirali notranje in zunanje dejavnike internacionalizacije in predstavili konceptualni model za internacionalizacijo podjetji v panogi žganih pijač.
Ključne besede: globalizacija, internacionalizacija, modeli internacionalizacije, Uppsala model internacionalizacije, alkoholne pijače, žgane pijače, globalne blagovne znamke, konceptualni model
Objavljeno: 15.09.2016; Ogledov: 520; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (2,73 MB)

8.
Konceptualni model transformacije potovalnih agencij v dobi hitrih sprememb vedenja turistov in tehnologije
Vesna Zagoda Peperko, 2016, magistrsko delo

Opis: Potovalne agencije so del globalno delujočega turističnega sistema. Tega v sedanjosti zaznamujejo pospešene spremembe predvsem zaradi hitrega razvoja tehnologije in demografskih sprememb. Potovalne agencije, predvsem tradicionalne, se zato soočajo s številnimi izzivi oziroma z novonastalimi situacijami (med drugim rastoča grožnja, da bodo izločene iz verige ustvarjanja vrednosti turističnega produkta, velika konkurenca v obliki avtomatizacije, kompleksne spremembe v vedenju odjemalcev/turistov), zaradi česar se morajo hitro prilagajati in posledično pogosto celo spreminjati svojo strukturo in svoje ključne kompetence. Strokovna javnost prepoznava prihodnost potovalnih agencij v razvoju ključnih kompetenc v več smereh, od katerih smo dve izbrali in smiselno povezali. Prva smer predlaga nadgradnjo potovalnih agencij v specializirane organizatorje potovanj, ki ponujajo lastne produkte. Vsebinsko se njihova ponudba navezuje na turistične destinacije, v katerih delujejo in tako dopolnjujejo ponudbo te destinacije (oz. ji dodajajo vrednost) ter postanejo aktivni del ustvarjanja celovitega produkta destinacije. To jim omogoča uporabo strategije osredotočanja na posebne interese ali niše, kar tesno povezujemo s kakovostjo ter z neponovljivostjo ponudbe destinacije. Govorimo torej o kompetencah, ki so tesno povezane s poznavanjem destinacije in z znanjem o njej ter posledično o vhodnih potovalnih agencijah. Na tem mestu smo zato uvedli pojem »specializirana vhodna potovalna agencija«. Druga sprememba nakazuje potrebo po sistematičnem razvoju kompetenc potovalne agencije na področju hitrega odzivanja na posebne želje odjemalcev pri kreiranju storitev, ki jih ni možno zlahka udejanjiti z uporabo obstoječih spletnih platform. Magistrsko delo predstavlja v teoretičnem delu konceptualni model transformacije potovalnih agencij v prihodnosti na podlagi omenjenih smeri razvoja ob upoštevanju spremenjenega vedenja odjemalcev/turistov in hitrih sprememb v tehnologiji. Empirični del predstavlja preverjanje konceptualnega modela v praksi slovenskih specializiranih vhodnih potovalnih agencij. Model smo glede na njegovo strukturo preverjali s treh vidikov: 1) z vidika potovalnih agencij, 2) z vidika destinacijskih organizacij in 3) z vidika odjemalcev. Na podlagi analize rezultatov smo oblikovali konkretne predloge, kako v praksi udejaniti konceptualni model transformacije slovenskih malih vhodnih potovalnih agencij. Hkrati smo oblikovali še priporočila za obstoječe in novo nastajajoče potovalne agencije v Sloveniji, ki razmišljajo o specializaciji in delovanju v okviru slovenskih turističnih destinacij.
Ključne besede: potovalne agencije, ključne kompetence, turistična destinacija, vhodni turizem, konceptualni model
Objavljeno: 15.12.2016; Ogledov: 609; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (9,36 MB)

9.
ZDRAVSTVENA NEGA PREDŠOLSKEGA OTROKA Z DOWNOVIM SINDROMOM
Klaudija Šebjanič, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili Downov sindrom, opisali smo najpogostejše telesne, vedenjske in zdravstvene značilnosti Downovega sindroma. V okviru konceptualnega modela Virginie Henderson smo opisali 14. osnovnih življenjskih aktivnosti in proces zdravstvene nege. Z raziskavo in načrtovanjem procesa zdravstvene nege smo želeli ugotoviti, pri katerih osnovnih življenjskih aktivnostih potrebuje predšolski otrok z Downovim sindromom pomoč staršev oziroma svojcev. Metodologija raziskovanja: Empirični del diplomskega dela je temeljil na kvalitativni metodologiji raziskovanja. Izvedli smo študijo primera. Informacije smo dobili s pomočjo delno strukturiranega intervjuja staršev in opazovanjem obolele deklice. Rezultati: S pomočjo študije primera smo ugotovili, da imajo starši zelo veliko vlogo pri razvoju predšolskega otroka z Downovim sindromom. Deklica potrebuje največ pomoči ali nadzora staršev pri naslednjih življenjskih aktivnostih: prehranjevanju in pitju, odvajanju in izločanju, gibanju in ustrezni legi, oblačenju, čistoči in negi telesa, izogibanju nevarnostim v okolju, komunikaciji in učenju, razvedrilu in rekreaciji. Ugotovili smo, da morajo biti starši aktivno vključeni v proces zdravstvene nege, glede na dekličine zmožnosti. Diskusija in zaključek: V zdravstveni negi je zelo pomembno medsebojno delovanje staršev in vseh zdravstvenih delavcev, saj le tako lahko predšolskemu otroku z Downovim sindromom zagotovijo kakovostno in predvsem individualno zdravstveno nego. Ta mu pomaga pri osvajanju osnovnih življenjskih aktivnosti na poti k čim veji meri samostojnosti.
Ključne besede: Downov sindrom, otrok, osnovne življenjske aktivnosti, konceptualni model V. Henderson, študija primera.
Objavljeno: 19.10.2016; Ogledov: 1041; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (796,79 KB)

Iskanje izvedeno v 0.4 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici