| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv tvitov Donalda Trumpa na razumevanje njegove predsedniške kampanje
Simon Cigula, 2019, master's thesis

Abstract: Predsedniško kampanjo Donalda Trumpa v letih 2015 in 2016 marsikdo označuje za zgodovinsko. O njej je pisala večina svetovnih medijev, ti pa so še posebno pozornost posvetili Trumpovi rabi Twitterja, ki je predstavljala velik del njegove kampanje. V magistrskem delu so opredeljeni tako tradicionalni množični mediji kot tudi spletni mediji in družbena omrežja. Družbenemu omrežju Twitter je v magistrskem delu namenjena dodatna pozornost, ki je pripomogla pri analizi Trumpovih tvitov. Opredeljene so tudi komunikacijske in politične kampanje. Na podlagi teorije je drugi del magistrskega dela namenjen analizi vpliva Trumpovih tvitov, ki so tvorili sestavni del Trumpove predsedniške kampanje.
Keywords: Twitter, Donald Trump, predsedniška kampanja, komunikacijska kampanja, politično komuniciranje
Published: 13.06.2019; Views: 790; Downloads: 94
.pdf Full text (1,29 MB)

2.
VLOGA ODNOSOV Z JAVNOSTMI V MEDIJSKIH IN PRODUKCIJSKIH KAMPANJAH (PRIMER ŠTUDENTSKE ORGANIZACIJE UNIVERZE V MARIBORU)
Dejan Spital, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Področje odnosov z javnostmi je tako obširno, da ga številni strokovnjaki in analitiki ne morejo opredeliti v eni sami knjigi. Na splošno je to področje težko opredeliti, saj s svojimi aktivnostmi zajema mnogo komunikacijskih prvin ter orodij, ki jih organizacije ter podjetja dan danes uporabljajo v namene komuniciranja s svojimi ključnimi javnostmi. V diplomskem delu bomo raziskali osnovno področje delovanja odnosov z javnostmi, katere aktivnosti ga sestavljajo, kako se odnosi z javnostmi opredeljujejo proti ostalim oblikam strategij komuniciranja. Dotaknili se bomo tudi komunikacijskih kampanj, znotraj katerih bomo predstavili medijsko kampanjo in klasične ter sodobne komunikacijske kanale. Na primeru Študentske organizacije Univerze v Mariboru bomo raziskali vlogo odnosov z javnostmi v komunikaciji in naredili analizo uspešnosti njihove komunikacijske kampanje.
Keywords: Odnosi z javnostmi, komunikacija, komunikacijska kampanja, množični mediji, Študentska organizacija Univerze v Mariboru
Published: 13.09.2016; Views: 1017; Downloads: 142
.pdf Full text (1,00 MB)

3.
ANALIZA KOMUNIKACIJSKE KAMPANJE "10 LET, 10 DPD PRESENEČENJ"
Laura Rozman, 2015, master's thesis

Abstract: Podjetja se danes srečujejo tako z globalno gospodarsko krizo kot tudi močno konkurenco. Prav zaradi tega vedno znova iščejo načine kako biti boljši od konkurence in prepoznavnejši pri potrošnikih. Tega se zaveda tudi podjetje DPD, na katerem pravzaprav temelji naše magistrsko delo. V magistrskem delu se ukvarjamo s kampanjo »10 let, 10 DPD presenečenj!«, ki jo je podjetje pripravilo ob praznovanju desete obletnice delovanja. Teoretični del se nanaša na podrobnejšo razlago določenih pojmov, ki so ključni za razumevanje raziskovalnega dela, v raziskovalnem delu pa smo se poglobili v analizo prej omenjene študije primera.  
Keywords: Komunikacijska kampanja, komunikacijski kanali, odnosi z javnostmi, oglaševanje, študija primera, »10 let, 10 DPD presenečenj«
Published: 30.10.2015; Views: 1253; Downloads: 105
.pdf Full text (2,15 MB)

4.
VPLIV MARKETINŠKEGA INFORMACIJSKEGA SISTEMA NA USPEŠNOST KOMUNIKACIJSKIH KAMPANJ (ŠTUDIJA PRIMERA: UNICEF SLOVENIJA -
Barbara Žejn, 2011, master's thesis/paper

Abstract: Industrializacija je prinesla številne spremembe, ki so terjale napredek v znanosti in posledično razvoj medijev oziroma množičnega komuniciranja. Z nastankom kolonizacijske ekspedicije so se narodi začeli srečevati z ljudstvi, ki po njihovem prepričanju niso bili na enaki razvojni stopnji, in to je vodilo v poseganje v »neznančev« razvojni tok ter vsiljevanje tujega načina življenja, s čimer so povzročili več škode kot koristi. Mnogo kasneje se je Evropa znašla v vrvežu in pohlepu 2. svetovne vojne, ki je sicer pomenila oblikovanje svetovnega razmerja sil, in ZDA so si prizadevale za pomoč nerazvitim državam. Seveda zaradi gospodarskega in političnega interesa. Po mnenju številnih teoretikov je odvisnost med silami le pretveza za ohranjanje obstoječega stanja, iz katerega izhajajo predvsem gospodarske in politične koristi. Vendar kljub vsemu so različni zgodovinski mejniki človeštva prinesli tudi številne prednosti in priložnosti za razvoj ter podporo komunikacije v nerazvitem svetu naše oble. Ob koncu šestdesetih let je ameriška vojska odkrila prednosti in možnosti računalniških povezav, a tedaj prav gotovo še nihče ni slutil, da se bo to omrežje tako hitro razširilo. Včasih je bil tok informacij zelo preprost, z analogijo: kot potok ali reka z malo pritoki. Danes velja ravno nasprotno – soočamo se z razburkanim oceanom informacij, ki se nenehno širi in prestopa bregove. Prebivalci Zemlje vsak dan v povprečju ustvarimo približno 15 petabajtov podatkov, kar je približno osemkrat več informacij, kot jih premorejo vse knjižnice v ZDA. Obvladovanje podatkov in izločanje relevantnih informacij se strmo vzpenjata po seznamu prioritet posameznega podjetja. Poslovna analitika ni več zgolj visokoleteča besedna zveza. Je ena ključnih sestavin uspešnega poslovanja. Prihodnost pač poznajo tisti, ki jo ustvarjajo. Z natančnimi in pravilnimi informacijami. In prihodnost smo spremenili v Sloveniji, za ruandske otroke z ulic. Z vsemi razpoložljivimi resursi (informacije, podatki, tehnologija, znanje in posamezniki), ob podpori marketinško informacijskega sistema in strateškim pristopom pri celoviti komunikaciji smo zasledovali zastavljene cilje, se vtisnili v spomin številnim Slovencem in zasnovali uspešno komunikacijsko kampanjo, preko katere smo omogočili lepši dan marsikateremu otroku v Ruandi.
Keywords: marketinški informacijski sistem, komunikacijska kampanja, marketing, podatki in informacije za odločanje v marketingu
Published: 20.09.2011; Views: 1712; Downloads: 199
.pdf Full text (1,69 MB)

Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica