| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1139
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Ocena policije v medijih - primerjava med slovenskimi in avstrijskimi časopisi
Sebastjan Kunčnik, Vinko Gorenak, 2007, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, mediji, odnosi z javnostmi, komuniciranje
Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 105; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (735,64 KB)

2.
Komunikacijski stili slovenskih kriminalistov
Irena Gorenak, 2006, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: kriminalisti, komuniciranje, načini komuniciranja, stili komuniciranja
Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 103; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (349,53 KB)

3.
Organizacija usposabljanja slovenskih policistov za potrebe mirovnih misij
Robert Kerep, 2006, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, usposabljanje, mirovne operacije, izobraževanje, komuniciranje
Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 70; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (603,52 KB)

4.
5.
Povezanost vertikalnega komuniciranja in zadovoljstva policistov pri delu v slovenski policiji
Irena Gorenak, 2005, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, policisti, komuniciranje, vertikalno komuniciranje, zadovoljstvo pri delu
Objavljeno v DKUM: 21.03.2024; Ogledov: 104; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (224,34 KB)

6.
Vloga in pomen stikov z javnostjo v slovenski policiji
Franc Virtič, Milan Pagon, 2002, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: stiki z javnostjo, policija, zagotavljanje varnosti, javno mnenje, komuniciranje, računalniki, internet
Objavljeno v DKUM: 11.03.2024; Ogledov: 84; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (278,34 KB)

7.
Komuniciranje kot osnovno orodje dela policistov - kriminalistov
Asta Čater, Mirjana Ule, Branko Lobnikar, 2002, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, kriminalistika, komuniciranje, psihologija
Objavljeno v DKUM: 11.03.2024; Ogledov: 115; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (465,78 KB)

8.
Uspešno komuniciranje - eden izmed pogojev uspešnega dela
Irena Gorenak, 2002, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: komuniciranje, delo, organizacije, policisti
Objavljeno v DKUM: 11.03.2024; Ogledov: 154; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (232,88 KB)

9.
Marketinško komuniciranje rokometnih klubov na družbenih omrežjih
Luka Milič, 2023, magistrsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje ima tako v svetu, kakor tudi pri zasnovi organizacije velik pomen, saj si z njim organizacije pomagajo uspešno priti na trg z določenim izdelkom. Preden se organizacija loti načrta marketinškega komuniciranja, mora imeti izbrano svojo blagovno znamko ter svoj izdelek, oziroma storitev, ki jo bo ponujala na trgu potrošnikom. Marketinško komuniciranje zahteva veliko načrtovanja in premišljenosti. Pred vstopom na trg mora vsaka organizacija vedeti, kaj bo ponujala na trgu, komu bo ponujala to storitev ali izdelek, kako bo stopila v stik z bodočimi potrošniki, kako bo ohranjala zveste stranke in podobno. Ker živimo v hitro razvijajočem se svetu, se je tudi marketinško komuniciranje prestavilo na digitalne medije. Marketinško komuniciranje je zelo pomembno upoštevati tudi v športu in trženju športnih klubov. Pri športnem marketingu lahko tržimo izdelke, dogodke ali pa celo posamezne igralce. Prav tako je potrebno biti pri športnem marketingu pozoren na to, kaj se bo oglaševalo, kako se bo oglaševalo in kaj bo od tega imela določena športna organizacija. Pri športnem marketingu so prav tako pomembni sponzorji, ki so eden od glavnih finančnih virov športnih organizacij. V magistrski nalogi je bolj podrobno opisana blagovna znamka, kot tudi proces marketinškega komuniciranja in zakaj je le ta tako zelo pomemben. Prav tako se v magistrski nalogi srečamo z bolj podrobnimi oblikami marketinškega komuniciranja ter digitalnega marketinškega komuniciranja. V zadnjem poglavju teoretičnega dela je bolj podrobno zapisano tudi zakaj je marketing tako zelo pomemben v športu. Po teoretičnem delu sledi še empirični del, kjer smo s pomočjo anketnega vprašalnika pridobili mnenje ljudi o rokometnih klubih na družbenih omrežjih. Prvi del magistrske naloge je bil teoretičen, kjer smo s strokovno literaturo bolj podrobno pregledali teorijo marketinškega komuniciranja, v drugem empiričnem delu pa smo naredili še raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika in le to analizirali. V empiričnem delu smo se osredotočili na lastno raziskavo s katero smo želeli pridobiti mnenja ljudi o rokometnih klubih na družbenih omrežjih. V prvem delu empiričnega poglavja smo predstavili metodo raziskovanja in na kratko opisali vprašanja, ki jih je zajemal anketni vprašalnik. Sledila je analiza demografskih vprašanj, potem pa še analiza glavnih vprašanj naše raziskave. Na koncu je sledilo še preverjanje zastavljenih hipotez in sklep.
Ključne besede: družbena omrežja, rokometni klub, šport, športni marketing, športni management, informiranje, blagovna znamka, marketinško komuniciranje.
Objavljeno v DKUM: 16.02.2024; Ogledov: 327; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

10.
Prepoznavnost blagovnih znamk in vloga marketinškega komuniciranja v organizaciji x
Jan Ošlak, 2023, magistrsko delo

Opis: Blagovne znamke so postale izredno pomemben dejavnik v moderni družbi in jih lahko zaznamo skoraj na vsakem koraku. Zaradi vpliva, ki ga imajo na naše življenje, jih moramo obravnavati s številnih perspektiv. Prav tako so postale izredno pomemben del premoženja organizacije, saj ji omogočajo oziroma prinašajo dodatne koristi (Kapferer, 2019, str. 7). Zaradi velikega števila blagovnih znamk, ki so v današnjem času prisotne na trgu, so izrednega pomena tudi aktivnosti marketinškega komuniciranja, ki jih izvajajo posamezne blagovne znamke. V zadnjih 10 letih smo na tem področju priča zelo velikim spremembam. Govorimo predvsem o pojavu digitalnega marketinškega komuniciranja, ki je močno spremenil številne marketinške strategije organizacij. Januarja 2021 je bilo na svetu kar 4.66 milijard uporabnikov interneta oz. 59.9 % celotnega prebivalstva (Statista, 2021). Številna podjetja so se v zadnjih letih uspešno transformirala in uspešno digitalizirala svoje notranje okolje, kamor sodi tudi področje marketinškega komuniciranja. Digitalni marketing, katerega del je tudi digitalno marketinško komuniciranje, dokazano spreminja vedenje kupcev, to pa tudi neposredno vpliva na prepoznavnost blagovne znamke, za katero velja, da je eden izmed najpomembnejših dejavnikov pri izgradnji dolgoročne konkurenčne prednosti na trgu (Khwaja et al., 2020). V teoretičnem delu magistrske naloge so podrobneje opisani blagovne znamke in orodja digitalnega marketinškega komuniciranja. Podrobneje smo zajeli orodja, kot so e-poštni marketing, optimizacija SEO, marketing družbenih omrežji in marketing vsebine. Prav tako smo prikazali nekaj primerov uspešnega digitalnega marketinškega komuniciranja. V empiričnem delu smo preučevali razlike v prepoznavnosti med obravnavanimi blagovnimi znamkami. Prav tako smo s pomočjo globinskega intervjuja, ki smo ga izvedli z zaposlenim iz organizacije, ki ima v lastni obravnavane blagovne znamke, ugotovili, kako se je organizacija odzvala na spremembe s področja marketinškega komuniciranja in kakšna je njena vizija digitalnega marketinškega komuniciranja.
Ključne besede: digitalno marketinško komuniciranje, blagovne znamke, družbena omrežja, prepoznavnost blagovne znamke, marketinško komuniciranje
Objavljeno v DKUM: 15.01.2024; Ogledov: 232; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (5,44 MB)

Iskanje izvedeno v 1.63 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici