| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vidiki prehoda na celovito spletno bančništvo : diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Informacijska varnost
Tina Slavec Ojstrež, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se nanaša na ponudbo spletnih bank in morebitnega bančnega poslovanja na daljavo. Namen je ugotoviti, zakaj nam banke v vseh letih sprejemanja ter promocije spletne in mobilne banke še niso ponudile celovitega spletnega bančništva, ko obisk poslovalnic sploh ne bi bil potreben. V teoretičnem delu so predstavljene spreminjajoče se navade komitentov, v praktičnem delu pa opredeljene razlike med ponudbo bank v sklopu spletne banke in z intervjujem pridobljene informacije, kako se na banki X oblikuje vsebina, ki je ponujena preko digitalnih kanalov banke in kaj komitentom povzroča največ težav. Pregledana je uporabo varnostnih mehanizmov ob vpisu v spletno banko in uporabi storitev znotraj spletne banke. Opredeljeni so izzivi bank ob oblikovanju vsebine spletne banke in komitentov pri uporabi spletne banke ter narejena primerjava ponudbe spletnih bank v Sloveniji in dveh tujih samo-digitalnih bank. Ugotovljene so velike razlike pri ponudbi celovitih storitev spletnih bank ali drugačnega poslovanja na daljavo, prav tako pa lahko trdimo, da so si v tem trenutku večja konkurenca le obstoječe banke v Sloveniji, ker tuje banke še ne ponujajo vseh svojih storitev. S pridobljeni podatki v sklopu intervjuja ugotavljamo, da je celovito poslovanje preko spleta popolnoma dosegljivo in bi koristilo tako bankam kot komitentom.
Ključne besede: spletno bančništvo, poslovanje na daljavo, izzivi, banke, komitenti, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 04.11.2022; Ogledov: 698; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

2.
UGOTAVLJANJE USPEŠNOSTI TRŽENJSKIH METOD PRI BANČNIH STORITVAH V PODJETJU ABANKA VIPA D.D.
Alma Lužajić, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali trženje bančnih storitev v Abanki Vipa d.d. Osredotočili smo se predvsem na načine trženja ter analizirali in primerjali uspešnost trženjskih metod, ki jih uporabljajo. Zanimalo nas je, kaj lahko banka sploh še naredi, da ohrani stare in pridobi nove komitente, v razmerah popolne konkurence. Predstavili smo tudi omenjeno podjetje oz. naše delovno okolje. V prvem delu diplomska naloga podaja teoretične osnove za lažje razumevanje teme diplomske naloge. Pomagali smo si z literaturo priznanih avtorjev, ki so na različne načine preučevali trženje storitev. V drugem, praktičnem delu smo naredili podrobno analizo problemskega stanja, podali osnovne hipoteze in uporabili metodo anketnega vprašalnika za zbiranje podatkov. Z anketo smo želeli pridobiti informacijo, kako se obstoječi komitenti odzivajo na različne tržne metode, ki jih uporabljajo v tem podjetju. Anketirali smo komitente v poslovalnici Abanke v Tržiču, nekaj rešenih anket smo prejeli prek elektronske pošte. Podatke, pridobljene na vzorcu 94 komitentov, smo statistično obdelali, obrazložili zastavljene hipoteze in predstavili ugotovitve ter predlagali morebitne izboljšave.
Ključne besede: • bančne storitve trženje storitev, strategija trženja, komunikacijski splet, promocija, segmentiranje trga, komitenti
Objavljeno v DKUM: 13.05.2013; Ogledov: 1747; Prenosov: 101
URL Povezava na celotno besedilo

3.
INOVATIVNOST IMA POMEMBNO VLOGO V BANČNIŠTVU
Maja Rožman, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Vedno znova je pomembna inovativnost na področju bančništva. Odraža se na tržni in konkurenčni priložnosti bank. V današnjem času vse več komitentov izvršuje plačila in dvige izven poslovalnic bank. Vse več komitentov uporablja inovativne storitve, ki nudijo večje udobje in svobodno delovanje, ter hitrejši postopek poslovanja. Velika prednost inovativnosti bančništva na področju elektronskega poslovanja omogoča bankam manj papirnatega dela, hitrejše in učinkovitejše poslovanje in krepitev svojega ugleda doma in v tujini. Ključ do dolgoročnega uspeha v zadovoljstvu in zaupanju strank, pa temelji tudi na poglobljenem znanju in motivaciji vseh zaposlenih.
Ključne besede: Inovativnost, invencija, inovacija, difuzija novosti, agenti spreminjanja, metoda USOMID, ustvarjalnost, konkurenca, bančne storitve, zaposleni, komitenti, uporabniki, motivacija, timsko delo
Objavljeno v DKUM: 04.08.2011; Ogledov: 3038; Prenosov: 365  (2 glasa)
.pdf Celotno besedilo (577,91 KB)

4.
TRENDI NA PODROČJU E-BANČNIŠTVA V EVROPI
Klemen Hafner, 2010, diplomsko delo

Opis: Banke in vse ostale finančne institucije želijo čim bolje odgovoriti na povpraševanje, ki se pojavlja na finančnem trgu, obenem pa se želijo tudi razlikovati od konkurence, zato se temu v sled poslužujejo različnih tehnologij, s katerimi bi komitentom ponudile poleg klasičnega elektronskega bančništva še kaj več. Trudijo se, da bi nudile čim več udobja, kar se le da hitre postopke in čim večjo razpoložljivost. A nove tehnologije poleg številnih prednosti prinašajo žal tudi slabosti in tveganja, vendar v primeru elektronskega bančništva prednosti nedvomno prevladujejo in so ključni kriterij odločitev bank za ponujanje tovrstnih storitev. Dandanes praktično ni več banke, ki ne bi ponujala internetne različice bančnih storitev, saj le-ta ne predstavlja več samo konkurenčne prednosti, temveč nujo za zadovoljitev potreb svojim komitentom. Pri uvajanju in kasneje tudi uporabi elektronskega bančništva pa je zagotovo najpomembnejši dejavnik zagotovitev varnosti pri uporabi le-tega. Zagotavljanje varnosti je naloga tako banke kot uporabnika, s tem da je banka dolžna postaviti varne sisteme poslovanja, ki komitentom omogočajo varno in enostavno upravljanje bančnih storitev, dolžnost komitentov pa je zagotoviti skrbno in odgovorno ravnanje. Za komitente banke je vsekakor tak način poslovanja zelo udoben, saj lahko poslujejo z banko, ne glede na njen delovni čas, z visoko zasebnostjo pri opravljanju bančnih poslov in konec koncev z nižjimi stroški poslovanja. Z uvedbo elektronskega bančništva so se razbremenili tako bančni uslužbenci kot njeni uporabniki. Komitentom v današnjem času obisk banke ne pomeni istega opravila kot nekoč. Prav tako se lahko tudi svetovanje izvaja preko elektronske banke s pomočjo elektronske pošte, tako da se fizično v bančnih poslovalnicah opravlja le še dokončne korake finančnih načrtov, kot so podpisi pogodb, gotovinsko poslovanje ipd.
Ključne besede: internet, elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, varnost elektronskega bančništva, prednosti in slabosti, plačilne kartice, stroški, trendi, tveganje, razvoj, komitenti.
Objavljeno v DKUM: 15.02.2011; Ogledov: 2394; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (407,84 KB)

5.
UVAJANJE SPLETNEGA BANČNIŠTVA IN NJEGOV SPREJEM S STRANI KOMITENTOV
Aleš Bezjak, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Banka je imela v svojem nastanku in zgodovinskem razvoju raznolike funkcije, od hranjenja takrat kovanega denarja, pa vse do funkcije financiranja. Predvsem raznovrstna ponudba bančnih storitev postaja danes, v obdobju številnih prevzemov, združitev in predvsem močne konkurence med bankami, vse bolj pomembna. V kolikor želi sodobna banka preživeti in uspešno poslovati na trgu, mora svojim komitentom ponujati celo paleto storitev in svoje stranke postavljati na prvo mesto ter jim zagotoviti dostop do najboljših storitev in izdelkov. Predvsem pa si morajo prizadevati, da bodo prihranki njihovih komitentov čim bolj varno naloženi. Zato banke pospešeno iščejo predvsem učinkovite rešitve pri uvajanju njihovih tržnih poti in razširitvi ponudbe bančnih storitev, kar jim omogoča tudi nova tehnologija, ki je v določeni meri spremenila organizacijske prijeme določenih bančnih storitev. Spletno bančništvo je banki ponudilo nove načine in poti komuniciranja ter možnost uvajanja novosti. Danes banka brez podpore elektronskega bančništva in predvsem spletnega bančništva ne bi mogla preživeti. Banka bi počasi začela izgubljati komitente, klasično poslovanje bi predstavljalo velike stroške, ki jih ne bi mogla minimizirati in tako bi izgubila konkurenčno prednost. Pogoj za uspeh je pripravljenost na hitro in konstantno prilagajanje spremembam na trgu, izkoriščanje novih priložnosti in prisluhniti željam komitentov. Banke, ki že poslujejo elektronsko, ugotavljajo, da bi svoje poslovanje lahko še pospešile in pocenile, če bi bilo več njihovih partnerjev pripravljenih na elektronsko poslovanje. Med ovirami za hitrejše uvajanje podjetja navajajo nerazvit domači trg, pomanjkanje ustrezno izobraženih kadrov, visoke stroške informacijske tehnologije, premalo uporabnikov posamezne storitve, nezaupanje, drago in nezanesljivo infrastrukturo ter pomanjkanje ustreznih zakonskih okvirov in družbenega konsenza za uveljavitev informacijske družbe. Ugotavljajo tudi, da bi zagotavljanje nekaterih infrastrukturnih rešitev na ravni države olajšalo uvajanje elektronskega poslovanja.
Ključne besede: Bančne storitve, odjemalci, komitenti, komercialisti, e-bančništvo, spletno bančništvo, elektronsko poslovanje, uvajanje.
Objavljeno v DKUM: 26.11.2010; Ogledov: 2535; Prenosov: 352
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

6.
Ali pomeni "Schengen" izgubo komitentov? : diplomsko delo
Polona Blaj, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: špedicija, komitenti, carinjenje, carinski sporazum, izvozni postopek, uvozni postopek
Objavljeno v DKUM: 22.12.2008; Ogledov: 2895; Prenosov: 284
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

Iskanje izvedeno v 2.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici