| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 50
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA PROCESA KADROVANJA V MEDNARODNEM PODJETJU X
Katja Cvenkelj, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu je opredeljen postopek kadrovanja v mednarodnem podjetju X. Na začetku smo povzeli splošne definicije ter opredelili trg dela, kadre, kadrovsko službo in kadrovski proces s pomočjo različnih virov in literature. Da bi ugotovili, kako poteka proces kadrovanja v realnem podjetju, smo v mednarodnem podjetju X opravili raziskavo. Z intervjujem smo od vodje za kadrovske zadeve izvedeli kako imajo organizirano kadrovsko dejavnost in kakšen je proces kadrovanja. Za objektivno ocenitev rezultatov intervjuja pa smo opravili še raziskavo med zaposlenimi v poslovalnicah po Sloveniji, ki so z anketnim vprašalnikom podali svoje mnenje glede zadovoljstva s procesom kadrovanja v mednarodnem podjetju X. V začetku magistrskega dela smo si postavili tri glavna vprašanja: Kako imajo v mednarodnem podjetju X organizirano kadrovsko dejavnost?; Kako poteka proces kadrovanja v mednarodnem podjetju X? in Kako so zaposleni v mednarodnem podjetju X zadovoljni s postopkom selekcije, postopkom uvajanja in postopkom razvoja kadrov? Odgovore na ta vprašanja smo podali v ugotovitvah. Ugotovili smo, da je kadrovska dejavnost v podjetju organizirana, vendar pa ne deluje kot kadrovski oddelek ali služba (naloge so razpršene med zaposlenimi na upravi podjetja in poslovalnicah). Prav tako smo ugotovili, da podjetje nima ustreznega kadrovsko-informacijskega sistema. Kar zadeva proces kadrovanja imajo dobro pripravljenega in na vseh področjih zaposlenim namenjajo svojo pozornost ter jih spremljajo pri razvoju. Zaposleni so v anketi s svojim mnenjem v večini potrdili besede vodje za kadrovske zadeve in so zadovoljni s procesom kadrovanja. Na koncu magistrskega dela pa smo predstavili nekaj predlogov, ki bi lahko pripomogli k izboljšanju obstoječega stanja.
Ključne besede: kadri, kadrovski proces, kadrovska dejavnost, mednarodno podjetje
Objavljeno v DKUM: 16.12.2016; Ogledov: 1939; Prenosov: 232
.pdf Celotno besedilo (3,96 MB)

2.
Odločitveni model za izbiro kandidata za razpisano delovno mesto : magistrsko delo
Branka Jeretina, 2007, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je zgrajen model za pomoč pri izbiri kandidata za razpisano delovno mesto, in sicer s pomočjo večparametrskega modela za podporo odločanju. Model je zgrajen na podlagi izbranih parametrov, ki so razvrščeni v hierarhično drevo parametrov. Izbira kandidata je podprta z lupino ekspertnega sistema DEXi, ki omogoča izgradnjo baze znanja, ocenjevanje variant in razlago dobljenih rezultatov. Praktično je model preizkušen na izboru kandidata za prosto delovno mesto administratorja.
Ključne besede: delovna sila, uporaba človeških zmogljivosti, kadri, kadrovska dejavnost, zaposlovanje, večkriterialno odločanje, modeli, analiza
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1107; Prenosov: 213
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
ZADOVOLJSTVO Z REDNIMI LETNIMI RAZGOVORI V PODJETJU SNEŽNIK, D.D.
Vesna Ahac, 2014, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo z naslovom »Zadovoljstvo z rednimi letnimi razgovori v podjetju Snežnik, d. d.,« je sestavljeno iz teoretičnega in empiričen dela. V teoretičnem delu magistrskega dela opredelimo osnove namena, koristi, priprave in izvedbe rednih letnih razgovorov, osnove komunikacij, komunikacijske klime in vedenja na rednih letnih razgovorih ter aktivnosti po izvedbi le-teh. V osrednjem delu predstavimo podjetje Snežnik, kadrovsko dejavnost v podjetju in kadrovsko-informacijski sistem. V empiričnem delu predstavimo z anketo zbrana mnenja zaposlenih v podjetju Snežnik glede zavedanja koristnosti rednih letnih razgovorov, zadovoljstva z izvedbo, komunikacijo, temami in udejanjenimi dogovori v praksi. Na podlagi podanih mnenj naredimo analizo z grafičnimi prikazi in testiramo vnaprej postavljene hipoteze. Na podlagi ugotovitev podamo predloge in mnenja za izboljšanje zadovoljstva z rednimi letnimi razgovori v podjetju.
Ključne besede: Redni letni razgovori, zadovoljstvo, kadrovska dejavnost.
Objavljeno v DKUM: 18.11.2014; Ogledov: 1869; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (954,51 KB)

4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici