| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ANALIZA UPORABE JAVNEGA MESTNEGA POTNIŠKEGA PREVOZA V MARIBORU
Dunja Špiljak, 2009, diplomsko delo

Opis: Uporaba javnega mestnega potniškega prevoza v Sloveniji z leti upada, saj se prebivalci raje odločajo za prevoz z osebnim vozilom, kar vodi do nasičenosti mest z vozili. Potreben je pristop, ki bo nudil sodoben, hiter, udoben, racionalen in varen prevoz ter tako ljudi vzpodbudil k uporabi javnega prevoza v mestih. Namen raziskave je bil ugotoviti v kolikšni meri meščani Maribora in okolice uporabljajo javni mestni potniški prevoz in s kakšnim namenom. Analizirano je bilo tudi, kako so potniki zadovoljni s ceno vozovnic, z voznim redom, s prijaznostjo voznikov avtobusov, z udobjem na avtobusu, z urejenostjo avtobusa in postajališč. Glavne ugotovitve raziskave so: - Dnevne potnike predstavljajo učenci in dijaki, tedenske uporabnike predstavljajo upokojenci. - Največ potnikov uporablja javni mestni potniški prevoz, ker nima druge možnosti prevoza. - Večina potnikov je zadovoljna s pogostostjo voženj oz. voznim redom. - Kljub nižji ceni vozovnice se večina anketiranih oseb ne bi pogosteje vozila z javnim mestnim potniškim prevozom. - Večina potnikov je dokaj zadovoljnih glede udobja in urejenosti mestnega avtobusa.
Ključne besede: Ključne besede: mobilnost, javni prevoz potnikov, javni mestni potniški prevoz, Veolia Transport.
Objavljeno: 08.06.2010; Ogledov: 1877; Prenosov: 436
.pdf Celotno besedilo (708,80 KB)

3.
MOŽNOST UVEDBE POTNIŠKIH PREVOZOV NA POZIV, ŠTUDIJA POVEZAVE KAMNIK - VRANSKO - KAMNIK
Anže Šimenc, 2012, diplomsko delo

Opis: Primestni potniški promet je promet med območjem mesta in njegovo okolico. V Sloveniji je ta vrsta prometa zaradi reliefne razčlenjenosti močno prisotna. A mnogokrat se primestne potniške linije soočajo s problemom rentabilnosti. S tem problemom se sooča tudi linija Kamnik−Vransko, ki je kot študija primera predstavljena v diplomskem delu. Skozi analizo linije diplomsko delo poda ugotovitve in predlagane ukrepe optimizacije linije, ki so vezane na sodobne fleksibilne transportne rešitve.
Ključne besede: javni potniški promet, obravnava (optimizacija) avtobusne linije, merila za izbiro BUS prevoznika, transport odziven na povpraševanje.
Objavljeno: 09.05.2012; Ogledov: 1470; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (994,14 KB)

4.
5.
6.
MESTNI PROMET V MARIBORU
Darja Welza, 2016, diplomsko delo

Opis: Današnji tempo življenja vpliva na vedno večjo motorizacijo našega planeta in povzroča vedno večjo odvisnost ljudi od transporta. Vsak človek je v današnjem času vsakodnevno neposredno povezan s prometom: na poti v šolo, službo, po opravkih, na potovanjih ... Skratka, promet nas spremlja na vsakem koraku našega življenja in brez mobilnosti si skorajda ne moremo več predstavljati življenja v 21. stoletju. Geografske značilnosti, položaj, gospodarska in socialna struktura Maribora so tesno povezane s prometom. Maribor ima izjemen strateški geoprometni položaj, dobro prometno dostopnost in povezanost z drugimi kraji po Sloveniji in s sosednjimi državami; poleg tega leži na območju V. in X. Evropskega prometnega koridorja. Razmere v mestu močno pogojuje tudi mestni promet, ki pa ima še vedno številne pomanjkljivosti. Slabo je namreč urejen javni mestni promet, slabo je urejen mirujoči promet, ki predstavlja enega največjih problemov v mestu, saj povzroča vizualno degradacijo okolja in zaseda pomembne javne mestne površine, ki bi lahko bile namenjene drugim dejavnostim. Kot slabost mestnega prometa v Mariboru vidimo tudi nedoslednost in nezanimanje za uveljavitev trajnostnih oblik prometa v mestu – na primer pešačenje in kolesarjenje, ki nima zadostno urejenih površin v mestu, prav tako pa ni ustrezno poskrbljeno za prometno varnost kolesarjev in pešcev. Promet mestu povzroča tudi degradacijske probleme kot so onesnaževanje okolja, hrup in vizualna degradacija okolja. Rešitev v razbremenitvi mestnega jedra je v uvajanju trajnejših oblik prometa, kot je kolesarjenje in bolje urejen javni potniški promet (zlasti kombinacija avtobusnega prometa z železniškim).
Ključne besede: mestni promet, prometna dostopnost in povezanost, mobilnost, transport, javni potniški promet, trajnost
Objavljeno: 07.09.2016; Ogledov: 753; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (5,65 MB)

7.
Preučevanje sodobnih tehnoloških rešitev v javnem potniškem transportu in implementacija v celju
Natalija Kroflič, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Glede na vse večjo problematiko onesnaženosti okolja vidimo v pomanjkanju uporabe javnega mestnega potniškega prometa velik problem, saj z uporabo lastnega prevoza po mestnih središčih, le te še dodatno okoljsko obremenjujemo. Največji problem vpeljave in povečanja uporabe javnega mestnega potniškega prometa med prebivalstvom so finančni stroški. Namreč večina mest si zaradi nizkega proračuna ne more privoščiti visokih finančnih vložkov, ki bi bili potrebni za popolno spremembo in reorganizacijo prometne ureditve mestnih središč. Raziskovali, analizirali in primerjali smo dve slovenski mesti, Velenje in Celje. Med prebivalci Celja smo izvedli anketo o uporabi javnega potniškega transporta, v nadaljevanju JPT, in jo statistično analizirali z uporabo metode za analizo statističnih podatkov. Ugotovili smo, da prebivalci Celja redko za transport uporabijo JPT. Razlog nizke uporabe je, da je vozni red zelo nefleksibilen, hkrati pa so tudi avtobusi izrabljeni, neprilagojeni invalidom. Zaključimo lahko, da imajo evropska mesta, za razliko od slovenskih mest zelo dobro poskrbljeno za javni mestni potniški transport, v nadaljevanju JMPT. Vozne linije so številne in tudi časovno zelo pogoste, hkrati pa so tudi avtobusi prilagojeni in dostopni tako invalidom kot tudi otroškim vozičkom. V večini slovenskih mest primanjkuje finančnih sredstev, s katerimi bi posamezne občine uredile JMPT, ki bi bil prebivalcem prijazen, in tako ostaja problem prenasičenosti mestnih središč z avtomobili, velika onesnaženost mest in gneče ob dnevnih konicah.
Ključne besede: javni mestni potniški transport, javni potniški transport v Celju, tehnološke rešitve v javnem transportu, mestni avtobus
Objavljeno: 03.08.2018; Ogledov: 301; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici