| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV TELEVIZIJSKEGA OGLAŠEVANJA NA REAKCIJE IN NAKUPNE ODLOČITVE GLEDALCEV
Alenka Vantur, 2010, diplomsko delo

Opis: Televizija je, po podatkih Mediane, Inštituta za raziskovanje trga in medijev, glede sredstev investiranih v oglaševanje, dominanten medij. V Sloveniji ima skoraj vsako gospodinjstvo televizijski sprejemnik, gledalci pa tako veliko možnosti, da se srečajo s televizijskimi oglasi, ki prispevajo k prodaji oglaševanih izdelkov. V diplomski nalogi proučujemo potrošnika in njegovo nakupno vedenje ter se podrobno lotimo oglaševanja in oglaševalskih vsebin na televiziji. Govorimo o pomenu televizijskega oglaševanja in pravilih in omejitvah ter prednostih in slabostih televizijskega oglaševanja. Največjo pozornost namenjamo odnosu gledalcev do oglasov na televiziji. Na podlagi teoretičnih dognanj in rezultatov opravljene raziskave med prebivalci štirih občin iz območja Upravne enote Slovenska Bistrica smo proučevali vpliv televizijskih oglasov na gledalce, katere aktivnosti izvajajo gledalci med oglasi in ali oglasi vplivajo na njihove nakupne odločitve.
Ključne besede: oglaševanje, televizijski oglas, javna televizija, komercialna televizija, gledalec, potrošnik, izdelek
Objavljeno: 08.12.2010; Ogledov: 7682; Prenosov: 237
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

2.
ANALIZA USPEHA LICENČNE ZABAVNE TV ODDAJE
Mateja Plesec, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Licenčne oddaje so čedalje bolj priljubljeni formati, tako za ustvarjalce oziroma producente, kot tudi za gledalce in na drugi strani prav tako tudi za oglaševalce. Kateri imajo od njih večji dobiček in boljše zasluge, pa smo preučili v diplomski nalogi Analiza uspeha licenčne zabavne TV oddaje. Oddaje uvrščamo v najrazličnejše žanre, zato smo na začetku razdelali tovrstne pojme, nato pa smo se lotili same analize uspeha, primerjave in omenili najbolj poznane licenčne tipe oddaj danes — resničnostne šove.
Ključne besede: licenčna oddaja, lastna produkcija, zabavna oddaja, javna televizija, komercialna televizija.
Objavljeno: 12.01.2011; Ogledov: 7911; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

3.
POMEN NARODNO-ZABAVNE GLASBE V PROGRAMIH JAVNE TELEVIZIJE
Matjaž Kitak, 2011, diplomsko delo

Opis: Glasba je poleg jezika, književnosti, umetnosti pomemben medij za oblikovanje kulturne identitete. V Sloveniji nosi del te vloge narodno-zabavna glasba, ki se neguje in razvija s pomočjo množičnih medijev. Na tem mestu pa največjo odgovornost prevzame javna televizija, ki mora skrbeti za zadovoljitev potreb različnih javnosti s kakovostnim lastnim programom. V diplomskem delu definiramo funkcije in delovanje slovenske javne televizije ter se posvečamo spoznavanju slovenske nacionalne identitete preko fenomena narodno-zabavne glasbe. S pomočjo analize statističnih podatkov o gledanosti narodno-zabavnih vsebin smo ugotavljali, da je ta zvrst glasbe na TV Slovenija dovolj razširjena, vendar manjkajo kakovostni kriteriji, tako imenovano sito, ki loči zrno od plevela.
Ključne besede: javna televizija, narodno-zabavna glasba, kulturna identiteta, javni interes.
Objavljeno: 20.06.2011; Ogledov: 11062; Prenosov: 261
.pdf Celotno besedilo (3,08 MB)

4.
TABLOIDIZACIJA TELEVIZIJE
Mateja Bogme, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi opredelimo pojem tabloid in proces tabloidizacije oziroma spremembe v slovenskih televizijskih informativnih oddajah. V ospredje je postavljeno pojavljanje procesa tabloidizacije na televiziji oziroma v informativnih oddajah in elementi tabloidizacije, ki jih ustvarjalci vodilnih slovenskih televizijskih oddaj najpogosteje uporabljajo. S pomočjo analize osrednjih informativnih oddaj ugotovimo, da so elementi tabloidizacije prisotni v slovenskih informativnih oddajah komercialne in javne televizije.
Ključne besede: tabloidizacija, komercialna in javna televizija, informativna oddaja
Objavljeno: 03.06.2011; Ogledov: 10808; Prenosov: 359
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

5.
PRIMERJAVA REGIONALNIH PRISPEVKOV V ODDAJAH 24 UR IN DNEVNIK
Marko Maučec, 2013, diplomsko delo

Opis: Javna TV Slovenija in komercialna Pop TV sta glavni televiziji v Sloveniji, ki imata tudi največji delež gledanosti. To velja tudi za njuni osrednji informativni oddaji – Dnevnik na javni televiziji in 24 ur na komercialni televiziji. Obe dajeta velik poudarek prav tema oddajama, saj imata tudi največji delež gledanosti. V diplomski nalogi smo opredelili pojme televizije, njene vloge v družbi, navedli razlike med javno in komercialno televizijo v Sloveniji in svetu. Javna in komercialna televizija imata že v osnovi drugačne cilje: na eni strani služenje javnosti in na drugi strani dobiček, kar posledično vpliva tudi na obe dnevnoinformativni oddaji ter na kriterije, po katerih uvrščata prispevke. Primerjali in analizirali smo regionalne prispevke iz Pomurja, predvajane v Dnevniku in 24 urah, ter ugotavljali, zakaj sta o nekaterih dogodkih poročali obe televiziji, o nekaterih pa le javna oziroma komercialna televizija.
Ključne besede: Televizija, javna in komercialna televizija, informativni program, regionalni prispevki.
Objavljeno: 05.02.2014; Ogledov: 1265; Prenosov: 207
.pdf Celotno besedilo (6,74 MB)

6.
PRIMERJALNA ANALIZA SITKOMOV NA SLOVENSKI TELEVIZIJI
Sabina Zag, 2016, magistrsko delo

Opis: Sitkom, ki se je razvil iz kratkih radijskih oddaj, je v ZDA izredno popularen žanr. Njegov glavni namen je, da nasmeji gledalce, medtem ko obravnava vsakdanje teme, s katerimi se lahko marsikdo poistoveti. Ta kratka serija nudi več kot samo zabavo. S svojo humornostjo se poleg vsakdanjih tem dotakne marsikatere tabu teme, velikokrat pa je prežeta z mnogimi stereotipi. Svojo pot si je utrla tudi na slovensko javno in komercialno televizijo. Porast komercialnih televizij je pomembno vplival na razvoj javne televizije, zato mora ta vložiti več truda v svojo programsko shemo. Tekma za gledalce spodbuja televizije, da izbirajo popularne vsebine in s tem obdržijo ali celo povečajo število gledalcev. Tako smo lahko priča predvajanju popularnega sitkoma Sodobna družina na javni televiziji in mnogih drugih sitkomov na komercialni.
Ključne besede: humorno, komično, sitkom, javna televizija, komercialna televizija
Objavljeno: 19.07.2016; Ogledov: 503; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

7.
JAVNA TELEVIZIJA V BOSNI IN HERCEGOVINI: PRIMERJALNA ANALIZA OSREDNJIH DNEVNIKOV
Luka Kristić, 2016, diplomsko delo

Opis: Bosna in Hercegovina je multietnična država s tremi konstitutivnimi narodi, zato ima kompleksen model javne televizije. Takšen sistem se sooča s številnimi izzivi. V tej diplomski nalogi ga bomo predstavili, hkrati pa opredelili tudi modele javne televizije v drugih multietničnih državah. Da bi bolje razumeli problematiko, je treba govoriti tudi o specifični državni ureditvi Bosne in Hercegovine ter prikazati model ustanovitve javne televizije v BiH in aktualne težave, s katerimi se sooča. Skozi analizo osrednjih dnevnikov na treh javnih servisih smo ugotavljali osrednje razlike med njimi, najbolj zastopano tematiko in novinarsko obliko poročanja. Ocenjevali smo tudi koliko se posamezni javni servis trudi obdržati objektivnost pri poročanju in zagotavljati služenje interesu vseh državljanov oz. konstitutivnih narodov.
Ključne besede: javna televizija, Bosna in Hercegovina, osrednji dnevnik, primerjava
Objavljeno: 06.09.2016; Ogledov: 464; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

8.
ANALIZA RAZVEDRILNE ODDAJE NA RTV SLOVENIJA
Karin Kegel, 2016, diplomsko delo

Opis: Mediji časopis, radio, televizija, internet so najpomembnejši vir informacij in so se bistveno spremenili v tehnološkem, gospodarskem in uporabnem vidiku. Mediji morajo izpolnjevati potrebe javnosti, ki pričakuje, da se jih informira, izobražuje in zabava. Televizija velja za najmlajši tradicionalni medij, ki gledalce umešča v središče globalnih dogajanj in ima osrednjo vlogo pri delovanju sodobnih demokratičnih družb, zlasti pri razvoju in prenosu družbenih vrednot. V sodobnem času ima pomembno vlogo obveščanja ter podajanja novih informacij, kakor tudi predvajanja oddaj različnih žanrov. Predmet obravnave diplomskega dela je razvedrilna oddaja in javna televizija, kot javni zavod, ki javnosti zagotavlja programe več vrst, zadovoljuje potrebe po informacijah, izobraževanju in razvedrilu. V prvem delu diplomskega dela bomo predstavili teoretična izhodišča javne televizije v Sloveniji, oddaj lastne produkcije in licenčnih oddaj. Drugi del diplomskega dela zajema analizo oddaje Moja Slovenija, pri kateri bomo pregledali štiri oddaje od 2. do 6. sezone, v obdobju od leta 2012 do leta 2014.
Ključne besede: javna televizija, nacionalna televizija, javni servis, razvedrilna oddaja, oddaja Moja Slovenija
Objavljeno: 06.09.2016; Ogledov: 794; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

9.
PRIMERJAVA ŠPORTNIH VSEBIN V DNEVNOINFORMATIVNIH ODDAJAH NA NACIONALNI IN KOMERCIALNI TELEVIZIJI
Miloš Tarlać, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo raziskuje, primerja in analizira športne vsebine v dnevnoinformativnih oddajah na nacionalni in komercialni televiziji. V teoretičnem delu naloge je opisan razvoj obeh televizij, predstavljene so njune programske sheme in dnevnoinformativne oddaje Dnevnik na Televiziji Slovenija ter 24ur na POP TV. Opisane so tudi televizijske pravice za neposreden prenos športnih dogodkov, in analizirana je gledanost informativnih oddaj ter športnih vsebin. V glavnem, empiričnem delu naloge je s pomočjo analize občinstva in primerjavo športnih vsebin raziskana razlika v podajanju športnih novic v osrednjih informativnih programih obeh televizij. V nalogi smo ugotavljali razlike in podobnosti v strukturi programske sheme, podajanju športnih poročil in kdo je njihovo ciljno občinstvo.
Ključne besede: dnevnoinformativna oddaja, športna poročila, šport, komercialna televizija, javna televizija, gledanost
Objavljeno: 09.09.2016; Ogledov: 1076; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

10.
ANALIZA INFORMATIVNE ODDAJE ODMEVI
Katja Urgl, 2016, diplomsko delo

Opis: Dnevno informativne oddaje so namenjene doseganju in obveščanju široke javnosti. Njihova ključna naloga je informirati javnost o preteklih oziroma najaktualnejših dogodkih. Poleg podajanja informacij je njihova funkcija vplivati na ljudi, vzgajati ter zabavati. Danes imamo gledalci na voljo več različnih dnevno informativnih oddaj. V diplomski nalogi smo analizirali informativno oddajo Odmevi. Naloga je sestavljena iz dveh delov: teoretičnega in empiričnega. V prvem delu smo s pomočjo literature analizirali pomembne pojme za nadaljnjo analizo. Drugi del sestavlja podrobna analiza informativne oddaje Odmevi. Iz analize je razvidno, da informativna oddaja Odmevi aktualno, zanimivo predvsem pa verodostojno poroča o trenutno najpomembnejših dogodkih oziroma dogajanjih pomembnih za družbo.
Ključne besede: javna televizija, komercialna televizija, medijske zvrsti, informativna oddaja
Objavljeno: 27.10.2016; Ogledov: 980; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (912,21 KB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici