| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Učinkoviti modeli izterjave zapadlih terjatev v socialno varstvenih zavodih
Martina Vogrin, 2017, magistrsko delo

Opis: Plačilna nedisciplina je globoko vraščena v slovenski družbi in poslovni praksi, njene posledice pa postajajo vse bolj usodne, saj so z njo povezani najosnovnejši problemi slovenske ekonomije. Zaradi plačilne nediscipline imajo težave tudi socialno varstveni zavodi, predvsem s predpostavljanjem svojega finančnega stanja, to pa posledično pomeni, da manj vlagajo v širitev poslovanja in prosperiteto. Zavodi želijo biti dobri, uspešni in imeti dober poslovni izid. Za likvidnost zavoda je potrebno pravočasno pridobivanje denarnih sredstev iz zapadlih terjatev. Razplet navedenega osnovnega vprašanja pa se zgodi vedno v okviru določenega veljavnega pravnega reda. V večji meri to velja za neprostovoljno izpolnitev, v okviru katere upnik za uveljavitev svoje terjatve na način v skladu z veljavnim pravnim redom potrebuje posredovanje sodišča. V prvem delu magistrske naloge smo predstavili terjatve in plačilno nedisciplino v socialno varstvenih zavodih, spremljanje terjatev do kupcev, proces in metode izvensodne izterjave terjatev, izvršbo in sodne postopke, konflikte in stres, pri katerih se srečujejo zaposleni v izterjavi, učinkovitost in posledice izterjave; v aplikativnem delu magistrskega dela pa smo naredili še analizo izterjave zapadlih terjatev v socialno varstvenih zavodih po Sloveniji. Ob sprejemu v institucionalno varstvo je potrebna večja pozornost pri pridobivanju podatkov, spremljanje odprtih terjatev in hiter odziv, veliko sodelovanja med socialno, finančno in pravno službo ter na ravni države hitrejše delovanje sodišč, kot tudi nujna sprememba zakonodaje na področju dedovanja.
Ključne besede: plačilna nedisciplina, terjatve, izterjava dolgov, socialno varstveni zavodi, konflikti.
Objavljeno: 13.07.2017; Ogledov: 622; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (4,09 MB)

2.
INSTRUMENTI ZAVAROVANJA TERJATEV IN PROCES IZTERJAVE ZAPADLIH TERJATEV
Klara Slemenik, 2016, diplomsko delo

Opis: Plačilna disciplina je vse od pojava finančne in gospodarske krize velik problem slovenskega gospodarstva, saj veliko podjetnikov obravnava plačilno nedisciplino kot povsem običajen pojav na trgu. Podjetja se lahko zaradi neporavnanih terjatev znajdejo v težavah z likvidnostjo in s tem posledično sami postanejo dolžniki, kar lahko sproži domino učinek. Zato je za uspešno poslovanje podjetja pomembno, da dobro upravlja s svojimi terjatvami. Pomembno je tudi, da se podjetniki pred sklepanjem poslov seznanijo tudi z morebitnim tveganjem in z vsemi instrumenti zavarovanja, s katerimi lahko to tveganje obvladujejo. V kolikor podjetja nimajo kvalificiranega kadra ali iz morebitnih drugih razlogov njihovo upravljanje s terjatvami ni učinkovito, lahko pomoč poiščejo pri eni izmed mnogih organizacij, katerih dejavnost je izterjava dolgov. V diplomskem delu bom predstavila vse možne instrumente zavarovanja terjatev in proces izterjave. Na primeru obravnavanega podjetja bom raziskala, kako upravljajo s terjatvami in kako plačilna nedisciplina vpliva na poslovanje podjetja. Po analizi pridobljenih podatkov bom podala morebitne predloge za izboljšanje.
Ključne besede: plačilna nedisciplina, terjatve, upravljanje s terjatvami, instrumenti zavarovanja, izterjava dolgov
Objavljeno: 07.11.2016; Ogledov: 886; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

3.
PRIMERJAVA UPRAVLJANJA S TERJATVAMI V DOMAČEM IN V MEDNARODNEM PODJETJU
Mateja Ranca, 2016, magistrsko delo

Opis: Upravljanje s terjatvami je pomemben proces v vsakem podjetju, saj vpliva na likvidnost podjetja. Proces upravljanja s terjatvami je v vsakem podjetju zastavljen nekoliko drugače in je odvisen od značilnosti podjetja in okolja, v katerem to podjetje posluje. Zagotavljanje poplačila terjatev je zmeraj veljalo za občutljivo opravilo, pri katerem so potrebna posebna znanja za doseganje želenih rezultatov. V nalogi sem osvetlila postopek upravljanja s terjatvami v dveh podjetjih, ki poslujeta v enakem poslovnem okolju, vendar imata različen pristop k reševanju problema. Predstavljeni so finančni učinki postopkov upravljanja s terjatvami in njihove posledice na likvidnost obeh podjetij. Problem upravljanja s terjatvami vpliva na več področij poslovanja v podjetju, saj ima vpliv na odnose s kupci, posledično tudi na odnose z dobavitelji in druga področja poslovanja. Posledice postopka upravljanja s terjatvami so težje merljive kot učinki, ki jih ima na finančno sliko v podjetju.
Ključne besede: terjatve, izterjava dolgov, plačila, plačilna sposobnost, sodna izvršba, boniteta, komuniciranje, denarna sredstva, obveznosti, plačilna nedisciplina, likvidnost
Objavljeno: 03.08.2016; Ogledov: 824; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

4.
POTROŠNIŠKO KREDITIRANJE V TURISTIČNI AGENCIJI X
Simona Karničnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Smo v času gospodarske krize, ko vsi ugibajo, ali je smiselno najemati kakršnikoli kredit ali je s tem pametno še počakati. V negotovih časih je namreč težko predvideti, kako se bodo razmere obrnile. Banke na trgu ponujajo le še kredite v evrih in nič več v švicarskih frankih. Poleg vsega tega je potrebno kredit zavarovati še nekoliko bolj kot nekoč. Banke kreditojemalca vzamejo še bolj pod drobnogled. Pribitki na obrestne mere so višji, ker tudi banke potrebujejo denar. Torej, četudi obrestne mere padajo, se stroški za najetje kredita dvigujejo. Prav zaradi tega je pred najetjem katerega koli kredita za kateri koli namen potrebno, da si vzamemo dovolj časa in obiščemo čim več ponudnikov ter zberemo čim več ponudb. Čeravno je kriza, si želimo privoščiti počitek nekje na lepšem. Postavi se vprašanje: kako poplačati aranžma? Ravno zaradi tega, sem se odločila, da povzamem to v moji diplomi in se osredotočim na ponudbo turistične agencije in jo primerjam s ponudbo v izbrani banki. Iz primera se izkaže, da je v dani situaciji kredit v turistični agenciji »X« ugodnejši.
Ključne besede: banka, kreditno tveganje, potrošniški kredit, turistična agencija, izterjava dolgov.
Objavljeno: 12.01.2010; Ogledov: 1763; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici