| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V IZOBRAŽEVALNIH INSTITUCIJAH
Nina Pirih, 2012, diplomsko delo

Opis: Obravnavamo področje se nanaša na marketinško komuniciranje izobraževalnih storitev. Marketinško komuniciranje je sestavni del splošnega procesa komuniciranja, skozi katerega organizacija vstopi v dialog z različnimi ciljnimi skupinami. V sloveniji se pojavlja kar nekaj neprofitnih organizacij, katerih cilj je zadovoljiti potrebe različnih interesnih skupin s svojimi proizvodi in storitvami. Ena izmed vej neprofitnih organizacij je tudi izobraževanje. Izobraževalne institucije zadovoljujejo potrebo po izobraževanju. V Sloveniji deluje več izobraževalnih ustanov, kot so na primer univerze, samostoji visokošolski zavodi, ljudske univerze, izobraževalni centri in druge. Vsaka izobraževalna ustanova si skuša pridobiti čim večji ugled, pri čemer si pomaga tudi z marketinškim komuniciranjem. Zelo pomembno je, da pri marketinškem komuniciranju določimo program komuniciranja, pri katerem je zelo pomemben člen izbira marketinškega komunikacijskega orodja. Med orodja komuniciranja uvrščamo oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnose z javnostmi, osebno prodajo in neposredno trženje. V izobraževalnih institucijah uporabljajo prav vsa orodja komuniciranja. Z oglaševanjem informirajo potencialne uporabnike o svojih storitvah, na primer z katalogi, brošurami, plakati, letaki. Z pospeševanje prodaje skušajo pridobiti nove potencialne uporabnike z raznimi predstavitvami, sejmi, razstavami. Odnose z javnostjo uporabljajo predvsem za odnose z mediji, kateri jim pomagajo obveščati vse potencialne uporabnike z različnimi članki in objavami. Osebno prodajo izkoristijo za takojšen neposreden odziv, kar je za izobraževanje zelo pomembno. Prav tako komunicirajo z uporabniki preko neposrednega trženja, torej preko elektronske pošte, telefona, katalogov in naslovjene pošte, kar jim omogoča da prilagodijo vsebino sporočila posamezniku.
Ključne besede: • Marketinško komuniciranje, • Neprofitne organizacije, • Izobraževalne institucije, • Marketinško komuniciranje izobraževalnih institucij, • Oglaševanje, • Pospeševanje prodaje, • Odnosi z javnostmi, • Osebna prodaja, • Neposredno trženje.
Objavljeno: 28.11.2012; Ogledov: 1048; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (719,45 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici