| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Periodni sistem elementov
Julijana Rodeš, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem predstavila periodni sistem elementov z dveh vidikov oz. iz dveh delov. V kemijskem delu diplomske naloge sem opisala zgodovino oz. nastanek in zgradbo periodnega sistema. Večji poudarek je na predstavitvi V. in VI. skupine, njunih elementov in njihovih spojin. V tehničnem delu naloge pa sem se osredotočila na delitev kovinskih in nekovinski gradiv, kjer sem poudarek dala nekovinskemu gradivu – lesu. Opisala sem zgradbo lesa in njegove lastnosti. Kot bodoča učiteljica kemije in tehnike, sem želela združiti oba predmeta, z ne samo teoretičnim opisom, pač pa tudi praktičnim izdelkom. Prav zato sem se odločila za periodni sistem elementov ter pripravila vso potrebno dokumentacijo za izdelavo. Tako lahko učenci tudi sami, npr. pri izbirnem predmetu Obdelava gradiv – les, izdelajo svoj periodni sistem elementov in na ta način poglobijo svoje znanje kemije in tehnike.
Ključne besede: periodni sistem elementov, nastanek periodnega sistema, zgradba periodnega sistema, V. skupina, VI. skupina, kovinska gradiva, ne-kovinska gradiva, les, izdelek iz lesa.
Objavljeno: 08.09.2016; Ogledov: 2590; Prenosov: 230
.pdf Celotno besedilo (3,51 MB)

2.
PREDMETI TEHNIŠKE DEDIŠČINE V FUNKCIJI PRIDOBIVANJA NOVIH ZNANJ IN STALIŠČ
Peter Trbuc, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga PREDMETI TEHNIŠKE DEDIŠČINE V FUNKCIJI PRIDOBIVANJA NOVIH ZNANJ IN STALIŠČ je sestavljena iz treh delov: teoretičnega, empiričnega in praktičnega. V teoretičnem delu je predstavljen pojem tehniške kulturne dediščine in pomen ohranjanja le te. Predstavljeno je tudi, kdo danes vse skrbi za ohranjanje tehniške kulturne dediščine, kakšne težave se pojavljajo pri tem in kakšna je uporabnost tehniške kulturne dediščine. V empiričnemu delu je predstavljena raziskava s hipotezami, spremenljivkami, populacijski vzorec in postopki zbiranja podatkov. Raziskava ugotavlja ali učenci vidijo potrebo po ohranjanju tehniške kulturne dediščine, spoznajo pomembnost vključitve šole v ta proces in imajo izkušnje z ohranjanjem tehniške kulturne dediščine. Podatki so bili pridobljeni s pomočjo opazovanja in ankete. Rezultati so prikazani tabelarično in grafično. V praktičnem delu je predstavljena učna priprava za sklop ur, za izdelavo izdelka iz lesa v 6. razredu devetletke, pri predmetu tehnika in tehnologija. V analizi ankete se predstavljeni rezultati ankete. Analiza je opremljena z grafikoni in komentarji rezultatov. V zadnjem delu pa so podana navodila za izdelavo mlina na veter, ki se nahaja na Stari Gori in priložena je dokumentacija s tehničnimi risbami.
Ključne besede: tehniška kulturna dediščina, mlin na veter, tehnika in tehnologija, izdelek iz lesa, tehnična dokumentacija
Objavljeno: 23.12.2010; Ogledov: 2272; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (16,11 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici