| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 68
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
Digital marketing communication in developing countries : evidence from the Western Balkans
Visar Rrustemi, Ganimete Podvorica, Gezim Jusufi, 2020, izvirni znanstveni članek

Opis: Digital marketing has made significant progress in recent years, in all countries, both developed and developing. Many local and international companies have largely placed their marketing activities in the digital environment. Now, the COVID-19 pandemic has made it even more important for many companies and consumers to conduct marketing, buying and selling activities through social media. Like companies, consumers are changing their buying behaviors by focusing more on social media, from which they are providing the necessary and sufficient information about all the products and services that are marketed online. This paper is of particular importance because it addresses the issue of digital marketing activities in the Western Balkans region, specifically the behavior of consumers from countries of this region on social media. From the results of the paper it can be concluded that consumers from these countries are quite engaged in social media, where they receive the necessary information for different products and services, follow the activities of different companies, etc.
Ključne besede: digital marketing, communication, social media, Western Balkans, internet
Objavljeno v DKUM: 15.01.2021; Ogledov: 560; Prenosov: 0

2.
Primerjava različnih platform socialnih omrežij z vidika dobičkonosnosti
Urška Hacin, 2020, diplomsko delo

Opis: Živimo v dobi interneta, ki nikoli ne spi. Ne samo svoj prosti čas, tudi posel se vse hitreje pomika na splet, zaradi svoje priročnosti in velikega dosega. Še nikoli se ni bilo lažje prebiti na tuji trg kot sedaj. Z razvojem različnih poslovnih strategij se hkrati razvijajo tudi novi poklici. Če bi pred 10 leti nekdo svoje delo opredelil kot influencerstvo, bi ga verjetno gledali postrani. Dandanes pa veljajo za eno izmed najmočnejših marketinških orodij. Na vprašanje, ali se dejansko lahko živi od tega, že poznamo odgovor, tukaj bomo podrobneje pogledali, katera platforma socialnih omrežij je tista, ki velja med influencerji za najbolj dobičkonosno. Primerjali bomo tri gigante, in sicer: Instagram, Facebook in Youtube. Empiričen del bo razdeljen na dva dela, in sicer na sledilce in dejanske ustvarjalce. V prvem delu bomo raziskovali s pomočjo ankete, ključni vprašanji bosta, koliko je naš domači slovenski trg sploh dovzeten za socialna omrežja in kje se najpogosteje zadržujejo, medtem ko se bomo v drugem delu osredotočali na influencerje. Vsakemu bomo preko intervjuja zastavili 5 enakih vprašanj, s katerimi se bomo dokopali do odgovora, katera platforma zagotavlja največ možnosti za dobiček.
Ključne besede: socialna omrežja, Facebook, Instagram, Youtube, influencerji, zaslužek, ustvarjalci, sledilci, internet, marketing, oglaševanje, posel
Objavljeno v DKUM: 19.11.2020; Ogledov: 693; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (537,41 KB)

3.
Vpliv digitalnega marketinga na spletno prodajo
Monika Ribič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Danes vse več podjetij uporablja spletne trgovine za prodajo svojih izdelkov in storitev. Naš namen je bil odgovoriti na vprašanje, ali digitalni kanali sploh vplivajo na prodajo. Podjetja svoje izdelke ter storitve oglašujejo preko različnih digitalnih kanalov, zato je zanje ključnega pomena, da izberejo tiste, za katere mislijo, da jim bodo prinesli največji učinek. V teoretičnem delu smo opredelili ključne pojme v povezavi z digitalnim marketingom, prav tako pa smo spoznali pomembne mejnike v razvoju digitalnega marketinga. V nadaljevanju smo se srečali z digitalnim marketinškim spletom, digitalnimi kanali ter strategijami digitalnega marketinga. Seznanili smo se tudi s pojmom spletna prodaja ter njeno zgodovino. V nadaljevanju smo opredelili vrste spletne prodaje ter predstavili ključne elemente za uspešno spletno prodajo. Na kratko pa smo opisali tudi spletno prodajo v Sloveniji. Na koncu teoretičnega dela pa smo ugotavljali povezanost med digitalnim marketingom ter spletno prodajo. V raziskovalnem delu smo analizirali in primerjali odgovore, ki smo jih dobili preko intervjujev. Želeli smo ugotoviti, ali se izbrana podjetja poslužujejo digitalnega marketinga, katere digitalne kanale uporabljajo ter kakšni so učinki. Ugotovili smo, da se vsa izbrana podjetja poslužujejo digitalnega marketinga in uporabljajo podobne digitalne kanale. Pridobljene rezultate smo medsebojno primerjali in jih analizirali. Ugotovili smo, da digitalni marketing v veliki večini pripomore k povečanju prepoznavnosti blagovne znamke ter k zanimanju za izdelke, posledično pa tudi poveča spletno prodajo. Podjetja morajo dobro premisliti, koliko so pripravljena vložiti v digitalni marketing, in premišljeno izbrati prave digitalne kanale, preko katerih bodo oglaševala svoje izdelke in storitve.
Ključne besede: digitalni marketing, digitalni kanali, internet, spletna prodaja, spletna trgovina
Objavljeno v DKUM: 30.08.2018; Ogledov: 3717; Prenosov: 366
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

4.
Internet marketing communication and schools : the Slovenian case study
Aleš Tankosić, Anita Trnavčevič, 2008, izvirni znanstveni članek

Opis: Worldwide, some 1.32 billon people now use the Internet (Internet World Stats 2007). In the developed countries the Internet is also present in educational institutions; schools use the Internet as a means of communication with their customers. In Slovenia, however, research focusing on Internet marketing communication are rare in the field of education. This paper provides the theoretical framework and the results of the qualitative case study conducted at a school centre in Slovenia in 2005. Data were collected through group interviews and document analysis. The findings support the School Centre teachers' claim that the Internet does not enable personal contacts and the sensory collection of physical evidence, which are considered to be major disadvantages of Internet marketing communication. The teachers who consider Internet marketing communication to be an advantage stress the importance of virtuality which can function as a simulation of communication in the real world. Their adversaries, on the other hand, stress the importance of the physical world and warn us of the negative sides of virtuality.
Ključne besede: education, marketing, internet, communication
Objavljeno v DKUM: 04.12.2017; Ogledov: 738; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (207,16 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Analysis of online marketing management in Czech Republik
Zdenek Smutny, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: Background and Purpose: Doing business over the Internet has become increasingly competitive for many companies. The aim of this study is to analyse the current state of utilizing online tools, approaches of Czech companies to the management of online marketing activities and to identify weaknesses and opportunities of these activities. Methodology/Approach: The paper presents empirical research that uses two different approaches in investigation: (1) descriptive quantitative research of current state, based on examination of websites of a sample of 4,584 Czech companies and (2) questionnaire survey among 161 Czech companies which do business via the Internet. Results: There is a large gap that currently exist between the use of social media and its connection to marketing activities. The competitive level of the use of social media in the Czech Republic is still low compared to the USA companies. The online marketing management (OMM) of the majority of companies rely on individual assessment and do not use any metrics or management methodologies. One of the main problems of OMM is the ever increasing number of tools used in marketing activities as well as low possibility of a broader perspective on the success of cross channel marketing activities. Conclusion: In the future, it is expected that a large number of Czech companies will increasingly use online tools as social media for their marketing activities. In the context of this development they cannot rely only on individual assessment to manage these activities as they do currently, but they will have to use comprehensive tools or methodologies. Based on this, we can conclude that Czech companies still have enough opportunities for a better use of online tools for marketing purposes.
Ključne besede: online marketing, management, analysis, social media, Czech companies, Internet
Objavljeno v DKUM: 28.11.2017; Ogledov: 1080; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (692,41 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Search engine optimization : understanding key elements of high page ranking
Marko Urh, 2010, izvirni znanstveni članek

Opis: The paper deals with the importance of web page optimization. Internet and its characteristics are shown in the beginning of this paper, as the main source of obtaining information. Web pages should have all the necessary information that people are seeking and should also be ranged as high as possible in the search engines. The fact is that almost every search begins through a search engine. The basic tool that is used here are words that describe your search area and are called keywords. Examples are showing us the differences between optimized and not-optimized pages. Article deals with the basic examples of a page optimization (on-page optimization) and also web page optimization outside the page (off-page optimization). Further on we can know about the recommended techniques and possibility how to use them in online optimization to increase your competitiveness in search marketing which leads to more web page visitors. It also shows the advantages of optimized web pages and its trends that are shown in the area of search marketing.
Ključne besede: optimization, search engine optimization, internet marketing, page ranking
Objavljeno v DKUM: 03.11.2017; Ogledov: 1012; Prenosov: 443
.pdf Celotno besedilo (160,45 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
VPLIV VIRUSNEGA MARKETINGA NA VEDENJE POTROŠNIKOV
Luka Perčič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo se posvetili virusnemu marketingu. Opredelili smo prednosti in slabosti virusnega marketinga ter vzroke za njegovo uspešnost. V teoretičnem delu smo opisali spletno tržno komuniciranje ter virusni marketing. Opisali smo, katera orodja se uporabljajo, njihove prednosti in slabosti. V raziskovalnem delu smo z anketnim vprašalnikom preverili, kako pogosto se anketiranci srečujejo z virusnimi oglasi in kako pogosto tovrstne oglase širijo. Zanimalo nas je tudi, kakšen odnos imajo anketiranci do virusnega oglaševanja. Po opravljeni raziskavi smo prišli do zaključka, da je virusno oglaševanje nadpovprečno uspešno, saj je v primeru dobro zasnovane kampanje širjenje hitro in dosega veliko populacijo. Kljub temu lahko slabo zasnovana kampanja ter slaba komunikacija z uporabniki privede do negativnih rezultatov ter posledično slabega zgleda za podjetje. Vedno več posameznikov in podjetij se odloča za virusno oglaševanje, saj jim omogoča cenovno ugodno in zelo učinkovito širjenje oglasov. Vsi kazalniki kažejo na to, da bo prihodnost virusnega marketinga zelo svetla, vprašanje je le, kakšne nove ideje nas čakajo.
Ključne besede: Virusni marketing, oglaševanje, spletno komuniciranje, internet, socialna omrežja
Objavljeno v DKUM: 08.07.2016; Ogledov: 1072; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

8.
Uporabniki interneta in njihov odnos do komuniciranja prek spletnih medijev
Renata Kužnik, 2016, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obsega teoretična izhodišča in raziskovalni del. Teoretična izhodišča so narejena na osnovi domače in tuje literature. Za začetek so raziskani pojmi internet, splet 2.0, kaj nas na tem področju čaka v prihodnosti (semantični splet). Podjetja imajo res veliko priložnosti za učinkovito komuniciranje prek spletnih medijev. Eno od teh so zagotovo družbena omrežja. Če podjetje danes ni prisotno na nobenem družbenem omrežju, je to precejšnja škoda zanj in za promoviranje njegovih izdelkov in storitev. Elektronska pošta je pomemben del komuniciranja, ki ima številne prednosti, so pa tudi pasti, ki jih je treba upoštevati, preden se lotimo promocije prek tega kanala. Virusni marketing je povezan s pojmom sporočanja od ust do ust, pravzaprav je to najstarejša metoda promocije, le da se je v zadnjih letih preselila na splet (spletno sporočanje od ust do ust). Blogi so posebna oblika komuniciranja, podjetja pa na svojih straneh pišejo svoje bloge. Pri blogih je pomembna vsebina. Če podjetje v blogu nima sposobnosti ponuditi kakovostne vsebine, je bolje, da ga ne uporablja. Elektronsko poslovanje je poseben del, ki ga danes uporabljamo vsi, je široko področje in obsega različne oblike e-poslovanja. Je del našega vsakdanjika. Vsemu skupaj pa mora vladati ustrezna zakonodaja, ki ščiti potrošnike pred vsiljivim komuniciranjem organizacij. Tega je danes veliko, kar meče slabo luč na celotno digitalno oglaševanje. Osnova za raziskovalni del, v katerem je bil cilj odgovoriti na vprašanje, kakšen odnos imajo uporabniki interneta do novodobnih spletnih medijev, je bila spletna anketa. Odziv na anketo je bil dober, predvsem glede na kratek čas anketiranja. Nekateri odgovori so bili pričakovani, nekateri so bili presenetljivi. Velik odstotek vprašanih uporablja družbena omrežja, zato je prisotnost na teh res pomembna, res pa je, da so oglasi na družbenih omrežjih precej moteči. Zanimivo je, da oglasi bolj motijo mlado populacijo kot srednje staro in starejšo populacijo. Družbena omrežja so med vprašanimi torej zelo popularna, manj popularni pa so blogi in nekatere oblike elektronskega poslovanja. Zanimiv je tudi podatek o poznavanju zakonodaje na tem področju, uporabniki bi lahko bolje poznali zakonodajo, tako bi manjkrat prišlo do slabe volje, negativnega odnosa do komuniciranja prek spletnih medijev in, ne nazadnje, bilo bi manj spletnih zlorab.
Ključne besede: internet, oglaševanje, družbeni mediji, družbena omrežja, elektronska pošta, virusni marketing, blogi, elektronsko poslovanje
Objavljeno v DKUM: 31.05.2016; Ogledov: 1257; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

9.
10.
DRUŽBENA OMREŽJA NA INTERNETU
Alen Ploj, 2013, diplomsko delo

Opis: Družbena omrežja na spletu so zadnje čase zelo popularen način posredne komunikacije in predstavljajo naš vsakdan. Uporaba je enostavna in hitra, učinkovitost pa neverjetna. Zaradi priljubljenosti družbenih omrežij se njihove uporabe poslužujejo tudi različne organizacije, ki z njihovo pomočjo širijo obseg svojega delovanja ter obveščanja uporabnikov o svojih izdelkih/storitvah (marketing). Kot vsako donosno tržišče je tudi internetno tržišče nasičeno z družbenimi omrežji, ki ponujajo najrazličnejše storitve in načine uporabe. Nameni uporabe so številni, od tistih, ki so specializirani za fotografije, videoposnetke in bloge, do takšnih, ki te funkcije kombinirajo in imajo zato večjo dodano vrednost. Večini uporabnikov so zanimiva tista omrežja, katera že imajo veliko uporabnikov, saj se tako veliko lažje povežejo s svojimi prijatelji in znanci, hkrati pa se vedno kaj zanimivega dogaja. Daleč najbolj priljubljeno družbeno omrežje na spletu je Facebook, katerega uporablja skoraj sedmina celotne svetovne populacije. Številka bi bila verjetno še večja, če bi bila določena območja na svetu bolj razvita, kot so sicer. Z velikostjo in popularnostjo družbenih omrežij pa se pojavijo tudi nevarnosti, ki prežijo na naivne in nevedne uporabnike. Med nevarnosti spadajo predvsem kraje osebnih in bančnih podatkov, vsiljena elektronska sporočila in sovražni govor.
Ključne besede: družbena omrežja, tržišče, Facebook, marketing, komunikacija, posredno komuniciranje, internet, proces komunikacije
Objavljeno v DKUM: 21.11.2013; Ogledov: 2580; Prenosov: 557
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici