| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 43
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Bančne storitve in njihove inovacije : diplomsko delo
Simona Medved, 2005, diplomsko delo

Ključne besede: banke, Slovenija, bančno poslovanje, storitve, inovacije, diverzifikacija, inovativno poslovanje, inovacije
Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2629; Prenosov: 582
.pdf Celotno besedilo (323,02 KB)

3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
LASTNOSTI INOVATIVNIH MANAGERJEV
Darja Kranjc, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V vsakem podjetju potrebujemo inovativnega managerja, ki spodbuja inovativnost. Inovativni manager je sposoben hitro ustvariti mnogo različnih idej, informacije in znanje zna koristno uporabiti, predan je reševanju problemov, željan znanja, vizionar, ciljno usmerjen, dober komunikator in motivator ipd. Ima določene osebnostne, strateške, organizacijske in vodstvene lastnosti, ki mu pomagajo pri njegovem delu. Ker pa so te lastnosti pri vsakem posamezniku različne, mora najprej spoznati svoje dobre lastnosti ter jih razvijati. Razvijati pa je potrebno potencial managerjev in potencial podjetja.Vloga inovativnega managerja je ena izmed najzahtevnejših nalog v podjetju. Je ključna za razvoj in prihodnost uspešnega podjetja. Inovativni manager mora poskrbeti, da se v podjetju neprestano ustvarjajo nove invencije in inovacije. Odgovarja za planiranje strateških odločitev podjetja. Inovacije in strategije imajo skupne dejavnike pri poslovanju podjetja, saj tako podjetje ostane konkurenčno in inovativno.Inovacije so torej nujna sestavina poslovanja podjetja. Postati morajo vsakodnevno opravilo, ki se jih morajo lotevati vsi zaposleni, ne samo vodstvo podjetja. Čeprav se potreba po inoviranju začne pri vodstvu, pa mora iskanje novosti priti v zavest tudi vsem ostalim zaposlenim, saj bodo le tako čutili predanost in veselje do dela ter pripadnost podjetju. Zaposleni so vir novih idej, zamisli in predlogov. Inovacije ne nastanejo same od sebe, ampak so plod vztrajnega razmišljanja in dela. Gre za kontinuiran proces, ki zahteva od podjetij trajno razmišljanje o tem, kako slediti trendom, obenem pa prehiteti konkurenco. Menim, da je potrebno spodbujati inovacije do te mere, ko še prinašajo koristi podjetju, kupcem, družbi in okolju, saj je od tega odvisen uspeh podjetja in celotne družbe.
Ključne besede: inovativni manager, osebnostne lastnosti, strateške lastnosti, organizacijske lastnosti, vodstvene lastnosti, inovacije, inovativno poslovanje, Mojca Kert Kos, Petrol Energetika d.o.o., Multi Utility
Objavljeno: 29.11.2010; Ogledov: 2762; Prenosov: 411
.pdf Celotno besedilo (372,55 KB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici