| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 141
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
OTS 2022 Sodobne informacijske tehnologije in storitve : zbornik petindvajsete konference, Maribor, 7. in 8. september 2022
2022, zbornik

Opis: V zborniku petindvajsete konference OTS 2022 so objavljeni prispevki strokovnjakov s področja informatike, v katerih so predstavljene izkušnje in, skozi konkretne projekte, dokazano uspešni pristopi in dobre prakse naslavljanja arhitekturnih izzivov, povezanih z vpeljavo umetne inteligence in strojnega učenja, zasnove in vpeljave rešitev poslovne inteligence, učinkovite obdelave velepodatkov in podatkovnih tokov, apliciranja vzorcev pri zasnovi mikrostoritvenih in brezstrežniških arhitektur, uporabe zmožnosti tehnologij veriženja blokov in decentraliziranih aplikacij, digitalne preobrazbe in posodobitve IKT rešitev na osnovi funkcionalnosti, ki jih omogočajo digitalne denarnice, apliciranja agilnih metod ter izboljšanjem odzivnosti pri zagotavljanju učinkovite podpore poslovnim procesom, integracije sistemov in razvoja podpornih storitev pametnega doma, telemedicine in zelenega prehoda, razvoja in optimizacije mobilnih, spletnih in oblačnih rešitev ter uporabe sodobnih in aktualnih, tudi odprtokodnih, tehnologij pri razvoju naprednih informacijskih rešitev in storitev.
Ključne besede: informatika, informacijske tehnologije, programsko inženirstvo, informacijske rešitve, digitalna preobrazba, razvoj mobilnih in spletnih rešitev, poslovna inteligenca, umetna inteligenca in strojno učenje, obdelava velepodatkov in podatkovnih tokov, agilne metode, tehnologije veriženja blokov, kibernetska varnost
Objavljeno v DKUM: 07.09.2022; Ogledov: 61; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (44,60 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Pregled in primerjava orodij za vodenje razvojnega cikla informacijskih rešitev : diplomsko delo
Irem Ismail, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je namenjeno pregledu ter primerjavi orodij za vodenje razvojnega cikla informacijskih rešitev. V njem predstavimo zgodovino orodij ter upravljanje življenjskega cikla razvoja informacijskih rešitev, glavne karakteristike orodij za vodenje razvojnega cikla rešitev ter predstavitev vsakega orodja posebej z vsemi lastnostmi, prednosti ter pomanjkljivosti. Platforme tudi primerjamo z namenom ugotoviti katere so glavne razlike med orodji ter njihove podobnosti. S pomočjo ankete smo ugotovili katera orodja so najbolj razširjena med udeleženci.
Ključne besede: orodja za vodenje, informacijske rešitve, cikel, Git, repozitorij, SDLC
Objavljeno v DKUM: 06.07.2022; Ogledov: 269; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (4,94 MB)

3.
Informacijske rešitve digitalnega marketinga na primeru podjetja Kompetentnost d. o. o. : diplomsko delo
Urška Lopert, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili pojem digitalnega marketinga. Opisali smo prednosti in slabosti tovrstnega načina oglaševanja ter podali različne strategije digitalnega marketinga, ki jih uporabljajo podjetja za oglaševanje preko spleta. Za lažje razumevanje smo diplomsko nalogo pisali na primeru podjetja, ki se ukvarja z digitalnim marketingom. Prikazali smo kako v podjetju oglašujejo preko spleta, kakšne strategije uporabljajo in katere so najbolj učinkovite. Pripravili smo tudi prodajni lijak za stranko podjetja, v katerem so prikazane strategije digitalnega marketinga, ki so se v podjetju uporabile za večjo učinkovitost poslovanja. Uporabljene strategije iz prodajnega lijaka smo v empiričnem delu tudi analizirali in predstavili.
Ključne besede: digitalni marketing, prodajni lijak, merjenje uspešnosti digitalnega marketinga, informacijske rešitve
Objavljeno v DKUM: 29.03.2022; Ogledov: 546; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (2,95 MB)

4.
Uporaba programskega jezika al v okolju microsoft dynamics 365 business central
Sara Čelan, 2021, magistrsko delo

Opis: Celovita informacijska rešitev je programska oprema, ki jo podjetja uporabljajo za upravljanje in integracijo poslovnih procesov znotraj podjetja. Dandanes podjetja nenehno iščejo načine, kako izboljšati svojo uspešnost, pridobiti poslovno prednost in ostati konkurenčen na svojem trgu. Konkurenca jih sili k temu, da čim bolj optimizirajo področja, na katerih delujejo, iščejo nove rešitve in tehnologije ter tako povečujejo pomen sodobnih informacijskih sistemov. Sodobno vodstvo se močno opira na informacije kot nujen vir za razvoj drugih virov in pridobivanje prednosti pred konkurenco. Uporaba ene baze podatkov dramatično poenostavi pretok informacij v celotnem podjetju. Celovite informacijske rešitve vključujejo več modulov, povezanih z eno centralizirano bazo podatkov. Ti moduli so: prodaja, človeški viri, finance, logistika, proizvodnja, izpolnjevanje naročil in upravljanje dobaviteljev. Celovite informacijske rešitve tako odpravljajo težave s podatki, kot so odvečnost, nedoslednost, podvojenost itn. Omogočajo tudi vpogled celo podjetje v realnem času, saj omogočajo sledenje naročil in inventarja izdelkov, avtomatizacijo naročil in plačil, nižje stroške namestitve, skrajšanje časa cikla naročil in izboljšanje upravljanja z denarnimi sredstvi. Večina podjetij, ki imajo uvedene celovite informacijske rešitve, ima višje rezultate pri odločanju in višjo kakovost sprejetih odločitev. Ena izmed teh rešitev je tudi Microsoft Dynamics 365 Business Central, ki je oblačna rešitev za mala in srednja podjetja. Microsoft uporablja Visual Studio Code kot razvojno okolje za Business Central. Visual Studio Code je bil predstavljen aprila 2015 in je brezplačen odprtokodni urejevalnik kod. Prav tako si je treba namestiti tudi programski jezik AL. Z nekaj izjemami ves razvoj aplikacij Business Central poteka v Visual Studio Code. V praktičnem delu bomo predstavili del razvoja Business Central v programskem jeziku AL. Ustvarili bomo razširitev za nadzor kakovosti, v katerem bomo ustvarili nove tabele, strani, razširitve tabel, jih med seboj povezali in prikazali končni izdelek v rešitvi Business Central.
Ključne besede: Microsoft Dynamics 365 Business Central, celovite informacijske rešitve, programski jezik AL, programiranje, oblačna rešitev.
Objavljeno v DKUM: 20.12.2021; Ogledov: 294; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (3,03 MB)

5.
Uporabniška izkušnja rešitve erp v javni upravi: študija primera
Maruška Dvoršak, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo raziskovali, kako pomembno vlogo ima dobra uporabniška izkušnja pri uvedbi nove rešitve ERP. Ugotovili smo, da samo dobra rešitev ERP ni dovolj, da jo bodo uporabniki sprejeli, z veseljem uporabljali ter tako bili bolj učinkoviti pri svojem delu. Večina uporabnikov žal nima potrebnega predznanja. Rešitve ERP pa so velikokrat prezapletene, da bi jih običajni uporabniki znali uporabljati, zato morajo biti enostavne za uporabo. Tako smo ugotovili, da igra odločilno vlogo za učinkovito uporabo rešitev ERP dobra uporabniška izkušnja. Le-ta uporabniku lahko omogoči prijaznejšo in enostavnejšo uporabo programske opreme, ter posledično večjo učinkovitost in zadovoljstvo pri delu. V magistrskem delu smo se osredotočili na uporabniško izkušnjo rešitve ERP v javni upravi. V študiji primera smo izvedli anketni vprašalnik za ocenitev uporabniške izkušnje rešitve ERP Cadis poslovanje. Anketirali smo zaposlene enega izmed oddelkov v občini x, kjer uporabljajo rešitev ERP Cadis poslovanje.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, celovite informacijske rešitve (ERP), javna uprava, rešitev ERP Cadis poslovanje
Objavljeno v DKUM: 20.12.2021; Ogledov: 270; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

6.
Digitalizacija in digitalna strategija
Teo Toplak, 2021, diplomsko delo

Opis: V času v katerem živimo so digitalne tehnologije v razmahu. Sedaj pa se je začel trend digitalne transformacije. Četrta industrijska revolucija prinaša spremembe v življenjski dobi naših podjetij. Poslovni procesi in tehnologija v podjetjih so zastareli, počasni in stroškovno preveč obremenjujoči. Z digitalizacijo in digitalno transformacijo podjetja se nadgradijo poslovni procesi, uredijo se podatki, zmanjšajo se stroški, zvišajo se prihodki in kompetence zaposlenih, ter pozitivno vplivamo na okolje. Digitalna transformacija podjetja je pomemben faktor v obstoju podjetja, saj velik pomen na transformacijo podjetja daje tudi država, katera skozi javne razpise financira projekte digitalne transformacije. Vsi ti dejavniki, vse te spremembe katere pridobimo s digitalno transformacijo nam pomagajo pri gradnji blagovne znamke in imidža podjetja. Na naslednjih nekaj straneh je predstavljena digitalizacija v širšem pomenu in vpliv le-te na poslovne procese v podjetjih ali organizacijah.
Ključne besede: digitalizacija, digitalna strategija, industrija 4.0, informacijske rešitve, digitalna transformacija
Objavljeno v DKUM: 08.11.2021; Ogledov: 528; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

7.
Vpliv informacijskih tehnologij na trajnostno uspešnost organizacij
Doroteja Vidmar, 2021, doktorska disertacija

Opis: Organizacije se v današnjem času spopadajo z zahtevami po hitrih prilagoditvah poslovanja, ki prihajajo s strani njihovih strank, poslovnih partnerjev, konkurentov in s strani zakonodaje. Tako digitalna kot trajnostna preobrazba sta v zadnjih letih postali nujni strateški usmeritvi, ki se ju organizacije poslužujejo z namenom dolgoročnega preživetja in izboljšanja konkurenčne prednosti. Predstavljena raziskava prikazuje, da je trajnostni in digitalizacijski vidik sprememb, ki se v organizacijah odvijajo sočasno, mogoče integrirati. Povezava je prikazana v interdisciplinarnem raziskovalnem modelu, ki povezuje področja informacijskih sistemov, poslovnih modelov in trajnostnega razvoja. V okviru raziskave smo izvedli intervjuje in anketiranje v malih, srednje velikih in velikih organizacijah v Sloveniji. Raziskali smo, kateri dejavniki informacijskih tehnologij, organizacijski dejavniki in dejavniki poslovnega okolja vplivajo na spremembe, uvedene v poslovni model, s poudarkom na digitalizaciji poslovnega modela. Prav tako smo se osredotočili na vpliv sprememb poslovnega modela na tri sestavine trajnostne uspešnosti: finančno, okoljsko in družbeno. Gre za prvo tovrstno integracijo raziskovalnih področij informacijskih sistemov, poslovnih modelov in trajnostnega razvoja. Izsledki raziskave ponujajo globlji vpogled v spremembe, ki se v organizacijah odvijajo pod vplivom informacijskih tehnologij ter organizacijskega in poslovnega okolja. Rezultati raziskave so zanimivi tako za deležnike v organizacijah kot za raziskovalce, ki iščejo nove načine za spodbujanje trajnostnega razvoja in digitalizacije v organizacijah.
Ključne besede: informacijske tehnologije, IT, IS, poslovni modeli, trajnostna uspešnost
Objavljeno v DKUM: 03.11.2021; Ogledov: 471; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (3,23 MB)

8.
Digitalna transformacija podjetij: analiza vloge celovite informacijske rešitve
Tilen Sašo Kaloh, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo obravnavali digitalno transformacijo organizacij, pri čemer smo se osredotočili na celovito informacijsko rešitev. V teoretičnem delu smo raziskali pojma digitalna transformacija in celovite informacijske rešitve. V prvem sklopu teoretičnega dela smo s pomočjo domače in tuje literature predstavili pojme digitalna transformacija, internet stvari in industrija 4.0, različne modele digitalne zrelosti, strategije digitalne transformacije, primere in posledice, ki jih ima digitalna transformacija za organizacije, ter trende digitalizacije na ravni Republike Slovenije. V drugem sklopu teoretičnega dela pa smo opredelili pojem celovite informacijske rešitve s pomočjo domačih in tujih avtorjev. Spoznali smo zgodovinski razvoj celovitih informacijskih rešitev, uvajanje rešitev ter katere so pozitivne in katere negativne lastnosti uporabe celovitih informacijskih rešitev. V nadaljevanju smo predstavili dva ponudnika rešitev in njune metodologije za uvajanje rešitev in izzive, s katerimi se soočajo organizacije pri uporabi in implementaciji celovitih informacijskih rešitev. V empiričnem delu magistrskega dela smo raziskovali celovito informacijsko rešitev iScala, ki jo podjetje ponuja s pomočjo partnerskega podjetja LANCom. Podjetje LANCom smo kot ponudnika primerjali z izzivi celovitih informacijskih rešitev, ki smo jih našli v literaturi, in spoznali lastnosti celovite informacijske rešitve iScala.
Ključne besede: digitalna transformacija, digitalizacija, celovite informacijske rešitve, uvajanje celovitih informacijskih rešitev, COVID-19.
Objavljeno v DKUM: 21.10.2021; Ogledov: 426; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

9.
10.
Družbeni mediji : interno učno gradivo za predmet Arhitektura interaktivnih medijskih vsebin
Gregor Polančič, 2015, drugo učno gradivo

Ključne besede: informacijske tehnologije, družbeni mediji
Objavljeno v DKUM: 05.01.2021; Ogledov: 468; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici