SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
VIDIKI ZAUPANJA UPORABNIKOV OB UPORABI STORITEV MOBILNEGA PLAČEVANJA
Tina Schweighofer, 2012, magistrsko delo

Opis: Mobilno plačevanje, skupaj z mobilnimi tehnologijami, postaja vse bolj razširjeno, njegovo rast pa napovedujejo tudi v prihodnjih letih. Definirano je kot plačevanje preko mobilne naprave za dobrine ali storitve. V okviru magistrskega dela smo se ukvarjali z vplivi različnih dejavnikov na zaupanje uporabnikov v mobilno plačevanje, oblikovali pa smo tudi raziskovalni model faktorjev vpliva. Z empiričnim raziskovalnim pristopom smo ugotavljali morebiten vpliv izbranih dejavnikov na zaupanje uporabnikov, v okviru tega pa izvedli raziskovalni metodi anketa in eksperiment. Kot rezultat magistrskega dela smo predstavili statistično zanesljive rezultate, ki opisujejo vplive različnih dejavnikov na zaupanje. Analize so pokazale, da na zaupanje uporabnikov v mobilno plačevanje vplivajo zaznana grožnja zasebnosti in zaznana varnostna zaščita ob uporabi, ugled ponudnika storitev mobilnega plačevanja, zaupanje v plačevanje preko spleta, varnostni mehanizmi v sistemu in varnostni incidenti povezani z mobilnim plačevanjem.
Ključne besede: mobilno plačevanje, zaupanje, varnost, zasebnost, varnostni mehanizmi, varnostni incidenti
Objavljeno: 29.08.2012; Ogledov: 1348; Prenosov: 235
.pdf Celotno besedilo (3,65 MB)

6.
ANALIZA VARNOSTNIH INCIDENTOV PRI CERT
Davor Hajdinjak, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili analizo internetnih varnostnih incidentov v letu 2012. Analizirali smo ranljivosti, ki jih je objavil ameriški center za posredovanje pri internetnih incidentih US-CERT. Na podlagi posameznega vnosa o določeni ranljivosti, smo možne incidente razvrščali v smiselno določene kategorije. Vsaka kategorija predstavlja svojo vrsto incidentov, ki smo jih tudi opisno predstavili. Končne rezultate analize smo predstavili s pomočjo grafičnih prikazov, na katerih so temeljile naše obrazložitve. Obrazložili smo glavne ugotovitve in zanimivosti, ki so bile značilne za incidente v letu 2012. Na podlagi rezultatov analize, smo ugotovili, katere vrste incidentov so bile v letu 2012 najpogostejše in kateri meseci najaktivnejši.
Ključne besede: internet, varnostni incidenti, CERT, analiza, spletne goljufije, zaščita računalniškega sistema, leto 2012
Objavljeno: 20.09.2013; Ogledov: 876; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

7.
IZBOLJŠAVE PROCESA V CENTRU ZA PODPORO UPORABNIKOM
Jožef Omerzel, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V nalogi so predstavljene izboljšave v Centru za podporo uporabnikom (CPU) z določitvijo vlog agentov in natančnejšim merjenjem dosežkov agentov. Podlaga izboljšave je ITIL, ki ga sestavlja 5 glavnih delov: strategija storitve (Service Strategy), načrtovanje storitve (Service Design), prehod na nove storitve (Service Transition), izvajanje storitve (Service Operation) in stalno izboljševanje storitve (Continual Service Improvement). V nalogi smo uporabili študijo priporočil ITIL 2 in ITIL 3, modeliranje in merjenje značilnosti procesa ter statistično analizo meritev. Meritve procesov v CPU so bile narejene z orodjem COCOS v letih 2011—2013. Ključni pokazatelji procesa so odstotek zgrešenih klicev, povprečno število odgovorjenih klicev na dan in povprečni čas reševanja zahtevkov. Na podlagi meritev je bila uvedena razdelitev vlog agentov na telefonista in terenskega agenta. Rezultat uvedbe orodja COCOS in organizacijskih sprememb so izboljšave: odstotek zgrešenih klicev se je zmanjšal za 8,21 %, čas reševanja zahtevka se je skrajšal za 80,43 % razmerje med zabeleženimi in odgovorjenimi klici se je povečalo za 4,32 %. Merjenje procesa v CPU omogoča tudi rotacijo vlog, identifikacijo manj učinkovitih agentov in predvsem nadzor v realnem času. Izboljšala se je tudi motiviranost agentov v CPU.
Ključne besede: center za podporo uporabnikom, ITIL, upravljanje z incidenti
Objavljeno: 14.04.2015; Ogledov: 1225; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (3,00 MB)

8.
MENEDŽMENT INFORMACIJSKE VARNOSTI V LEKARNIŠKIH ZAVODIH
Patricija Gabrijan, 2016, magistrsko delo

Opis: Z vidika dejavnosti, ki jo opravljajo, imajo javni zavodi s področja lekarniške dejavnosti opravka z občutljivimi osebnimi podatki, ki so izpostavljeni raznim grožnjam in posledično varnostnim incidentom, ki lahko resno ogrozijo njih zaupnost, celovitost ali razpoložljivost. Pri tem so pomembni vsi trije vidiki, saj oslabitev enega vpliva tudi na druga dva. Zato moramo pristopati k varovanju informacij celovito, kar dosežemo z uvedbo menedžmenta informacijske varnosti po enem od standardov oz. dobro prakso s področja informacijske varnosti. Resnosti groženj, ki pretijo osebnim podatkom, se zavedajo tudi vlade širom sveta, kar dokazujejo s sprejeto zakonodajo. Z ustreznimi zakonskimi akti, sprejetimi na nacionalnem nivoju, urejajo področje varovanja osebnih podatkov, zagotavljanje skladnosti z njimi pa zahteva od zavodov uvedbo sistema upravljanja informacijske varnosti. Vendar bi moralo zdravstvene zavode vsaj toliko kot sankcije zaradi neskladnosti z zakonodajo skrbeti izguba ugleda oz. zaupanja in poslovna škoda, odvisno od vrste varnostnega incidenta, ki bi se zgodil. Zato je cilj te magistrske naloge, da s predstavitvijo rezultatov raziskav o varnostnih incidentih, ki so jih izvedle razne organizacije v svetu in pri nas, prikažemo izpostavljenost informacij oz. občutljivih osebnih podatkov grožnjam, ki samo čakajo, da izkoristijo ranljivosti. S cilji, ki smo si jih zastavili za teoretični del, želimo prikazati širino področja informacijske varnosti in nakazati poti in rešitve za obvladovanje situacije, seveda v dopuščenih okvirjih. Zato v teoretičnem delu naloge predstavimo osnovne področja informacijske varnosti, zakonodajo, ki ureja področje varovanja osebnih podatkov, standarde oz. dobre prakse za menedžment informacijske varnosti, stanje na področju informacijske varnosti v svetu in pri nas, predstavimo rezultate raziskave s področja informacijske varnosti, ki smo jo opravili med lekarniškimi zavodi ter nazadnje prikazali model sistema upravljanja informacijske varnosti po standardu ISO 27001:2013, ki je primeren za vse javne zavode s tega področja. Magistrsko nalogo zaključimo s predstavitvijo rezultatov raziskave, ki smo jo izvedli na vzorcu lekarniških zavodov s ciljem ugotoviti oz. ovrednotiti uvedenost menedžmenta informacijske varnosti v slovenskih lekarniških zavodih.
Ključne besede: Občutljivi osebni podatki, varnostni incidenti, menedžment informacijske varnosti, sistem upravljanja varovanja informacij, upravljanje tveganj
Objavljeno: 30.06.2016; Ogledov: 350; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (3,54 MB)

9.
VARNOST INFORMACIJSKIH SISTEMOV
Tomaž Konajzler, 2016, diplomsko delo

Opis: Z informacijskimi sistemi imamo v organizacijah boljši in hitrejši pregled nad poslovanjem. Namen IS je povečati produktivnost zaposlenih in povečati učinkovitost delovnih procesov v podjetju. Vedno večje organizacije potrebujejo dober IS in brez le-tega ne morejo poslovati uspešno. IS med drugim zajema tudi podatke o zaposlenih, njihovih plačah, poslovanju, itd. Podjetja zaradi tega posvečajo vse več pozornosti na varnosti. Večina ljudi ima napačno predstavo o tem, kakšne naloge varovanje IS pravzaprav opravlja. Zmotno mislijo, da so njihove naloge obramba pred različnimi virusi, itd. Varovanje IS vključuje preprečitev odpovedi razne strojne opreme, izpad električne energije, razne naravne katastrofe, nedovoljene aktivnosti zaposlenih, itd. V tem diplomskem projektu bomo opisali informacijski sistem, informacijsko varnost in na koncu varnost informacijskih sistemov. Nato bomo preučili nekaj vdorov v organizacije. Vsak incident bomo podrobno preučili. Nato bomo pregledali podatke o incidentih za leto 2015.
Ključne besede: informacijski sistem, informacijska varnost, varnost informacijskih sistemov, računalniški incidenti, kibernetska varnost
Objavljeno: 22.11.2016; Ogledov: 1385; Prenosov: 230
.pdf Celotno besedilo (937,56 KB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici