| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 14
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Razvoj spletne aplikacije ugani pesem
Tadej Korošec, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo preučili uporabljena ogrodja (Angular, ASP.NET), integrirana razvojna orodja (Visual Studio Code, Visual Studio 2022, mySQL Workbench) in knjižnice (BCrypt, Spotify API), s pomočjo katerih je bila nato izdelana zabavna spletna tekstovna aplikacija. Namen aplikacije je, da se lahko uporabniki v obliki kviza pomerijo v znanju različnih pesmi. Aplikacija prav tako vsebuje lestvico točk in varno prijavo ter registracijo. Razvili smo jo z namenom, da igralcem razširimo znanje o pesmih.
Keywords: Angular, ASP.NET, MySQL, spletne igre, igrifikacija
Published in DKUM: 07.11.2022; Views: 153; Downloads: 34
.pdf Full text (2,08 MB)

2.
Razvoj platforme za podporo spletnim skupnostim : diplomsko delo
Nejc Podvratnik, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je izdelava prototipa platforme, ki omogoča odgovarjanje in postavljanje vprašanj prijavljenim uporabnikom. Opisan je postopek, kako motiviramo uporabnika s pomočjo igrifikacije. Našteti so že obstoječi sistemi za podporo spletnim skupnostim. Vsebuje kratek opis tehnologij in orodij, s katerimi je platforma izdelana. Predstavljena in razložena sta izgled in funkcionalnost čelnega dela kot tudi zalednega dela in podatkovne baze. V zadnjem delu je prikazan postopek testiranja aplikacije.
Keywords: platforma, hibridna aplikacija, igrifikacija
Published in DKUM: 21.10.2022; Views: 52; Downloads: 5
.pdf Full text (2,37 MB)
This document has many files! More...

3.
Načrtovalski vzorci igrifikacije v poslovnih aplikacijah : diplomsko delo
Aljaž Lipar, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je prikazana primerjava že obstoječih načrtovalskih vzorcev igrifikacije z lastnim vzorcem, ki je produkt diplomskega dela. Delo se prične s predstavitvijo igrifikacije, pri čemer so opisani tudi ključni elementi igrifikacije in obstoječi načrtovalski vzorci igrifikacije. Omenjeni so tudi pozitivni in negativni učinki igrifikacije na posameznike. V zaključnem poglavju diplomskega dela je predstavljena analiza lastne prototipne aplikacije z načrtovalskim vzorcem in primerjava z že obstoječimi.
Keywords: igrifikacija, načrtovalski vzorci, elementi igrifikacije, prototipna aplikacija
Published in DKUM: 22.08.2022; Views: 442; Downloads: 74
.pdf Full text (1,22 MB)

4.
Didaktična igra Kreativke pri likovni umetnosti
Urša Vidmar, 2020, master's thesis

Abstract: Kako učencem približati ustvarjalnost? Kako jim na zanimiv način predstaviti ustvarjalno mišljenje in jih k temu spodbuditi? Učenci se najlažje spoznajo z ustvarjalnostjo v realni situaciji, ko sami nekaj doživljajo in se preizkušajo. V magistrskem delu na začetku opredeljujemo predmet likovna umetnost, katerega lahko povežemo z igro, ki je bistvena za razvoj otroka. Igre učence spodbujajo, hkrati pa jim približajo proces učenja na način, da se preko igre naučijo nekaj novega. Prav to prinaša izkustveno učenje, ki temelji na učenčevih lastnih doživljanjih in jih s tem spodbuja k večji ustvarjalnosti. Namen praktičnega dela je bil oblikovati didaktično igro pri likovni umetnosti za učence tretje triade. S tem bi spodbujali ustvarjalno izražanje pri učencih. Didaktično igro smo natančno načrtovali, izvedli in ocenili. Prišli smo do spoznanja, da so učenci nad didaktično igro navdušeni, da pri takšnem načinu izvajanja pouka uživajo in radi sodelujejo.
Keywords: likovna umetnost, izkustveno učenje, igrifikacija, didaktične igre, ustvarjalnost, kreativke
Published in DKUM: 25.11.2020; Views: 726; Downloads: 123
.pdf Full text (2,16 MB)

5.
Združevanje igrifikacije in mešane resničnosti v sodobnem oglaševanju : magistrsko delo
Monika Zorko, 2020, master's thesis

Abstract: Učinkovito oglaševanje je zaradi velike količine konkurenčnih oglasov postalo težka naloga. Pri tej nalogi nam lahko pomaga sodobna tehnologija. V magistrski nalogi raziskujemo neizkoriščen potencial, ki ga prinaša oglaševanje s pomočjo kombinacije igrifikacije in mešane resničnosti. S tem namenom smo izdelali prototip aplikacije ter iz njega ustvarili predstavitvene videoposnetke. Rezultate smo pridobili s pomočjo vprašalnika o vplivu aplikacije ter dveh standardiziranih vprašalnikov o uporabnosti in uporabniški izkušnji. Ugotovimo da oglas, ki vsebuje mešano resničnost in igrifikacijo nekoliko izstopa od ostalega načina oglaševanja. Prav tako lahko takšen oglas dvigne stopnjo namena nakupa izdelka. Ugotovili smo tudi, da povezava med starostjo uporabnika in razumevanjem aplikacije ne obstaja. Za nadaljnje raziskovalce predlagamo raziskave, v katerih se primerja tradicionalno oglaševanje s predstavljenim načinom oglaševanja.
Keywords: igrifikacija, mešana resničnost, oglaševanje
Published in DKUM: 04.11.2020; Views: 496; Downloads: 108
.pdf Full text (3,04 MB)

6.
Digitalna rešitev za pomoč mladim pri finančni izobrazbi : diplomsko delo
Jani Kaukler, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se spoznali s področjem uporabniške izkušnje in vsemi fazami, ki jih vključuje. Te faze smo uporabili kot vodilo pri raziskavi in razvoju prototipa aplikacije za finančno izobrazbo mladih. V okviru raziskave smo opravili tudi anketo, kjer smo skušali spoznati želje mladih pri aplikacijah za učenje. To nam je pomagalo pri razvoju prototipa, ki smo ga razvili s pomočjo orodja Figma, kar je prototipu dodalo interaktivnost.
Keywords: uporabniška izkušnja, prototip, igrifikacija
Published in DKUM: 03.11.2020; Views: 455; Downloads: 35
.pdf Full text (1,77 MB)

7.
Programske platforme za vključitev elementov igre v resne spletne aplikacije
Ines Marko, 2018, master's thesis

Abstract: Pojem igrifikacija je najenostavneje povzeti kot vključitev elementov igre v neigralnem kontekstu. Elemente igre tako danes najdemo že v mnogih resnih spletnih aplikacijah, kjer je njihov namen ohranjanje motivacije uporabnika in delanje aplikacije privlačnejše s ciljem, da se uporabniki redno vračajo k njeni uporabi. Namen naše magistrske naloge je torej podrobneje predstaviti igrifikacijo, njeno uporabo v resnih spletnih aplikacijah, obstoječa programska orodja za vključitev elementov igre in nazadnje izdelati še svojo lastno spletno aplikacijo z vključenimi elementi igre.
Keywords: Igrifikacija, elementi igre, programske platforme, spletne aplikacije.
Published in DKUM: 17.07.2018; Views: 880; Downloads: 89
.pdf Full text (3,61 MB)

8.
Prednosti in pridobitve vpeljave igrifikacije pri poučevanju informatike
Alen Rajšp, 2018, master's thesis

Abstract: Potreba po učinkovitejših, privlačnejših pristopih k poučevanju novih generacij študentov je v izobraževanju uveljavila rabo elementov igrifikacije. Z izvedbo sistematičnega pregleda literature smo ugotavljali uporabo in vplive igrifikacije na področju informatike. Večina študij je igrifikacijo dojela kot pozitiven dejavnik vpliva na motivacijo, zadovoljstvo in študijske rezultate udeležencev. Identificirali smo 26 orodij in 7 procesnih ogrodij, podpornih igrifikaciji. Delo predstavlja tudi študijo primera uvedbe orodja ERPsim, ki uporablja podporne in podpira uporabo tehnik igrifikacije v poučevanje predmeta Celovite informacijske rešitve. Tako študenti kot izvajalci predmeta uveden pristop ocenjujejo izrazito pozitivno.
Keywords: računalništvo in informatika, izobraževanje, poslovne informacijske rešitve, igrifikacija, simulacija poslovanja, ERPSim
Published in DKUM: 14.06.2018; Views: 865; Downloads: 212
.pdf Full text (2,13 MB)

9.
Informacijska podpora pedagoškemu procesu z elementi igrifikacije in analitike učenja
Petra Vrbanec, 2017, master's thesis

Abstract: V času šolanja je eden od največjih izzivov, s katerim se srečujemo, kako premostiti dolgočasno gradivo oziroma tisto, kar nam ni všeč. Z vpeljavo igre v proces izobraževanja se nezanimivo in dolgočasno gradivo pretvori v zanimiv izziv, ki nas podzavestno vodi k nadaljnjemu preučevanju in pridobivanju novega znanja. Vsakič, ko je študent v stiku z univerzo, za seboj pusti digitalni odtis. Analitika učenja je proces uporabe takšnih podatkov z namenom izboljšanja učenja in poučevanja. Glavni namen je razviti informatični učni sistem, temelječ na igri (GBLIS), ki bo združeval igrifikacijo in analitiko učenja.
Keywords: igrifikacija, analitika učenja, izobraževanje, motivacija
Published in DKUM: 16.11.2017; Views: 950; Downloads: 302
.pdf Full text (2,32 MB)

10.
Kadrovski management v sodobni organizaciji
2017, scientific monograph

Abstract: Pričujoče delo obravnava nekatere ključne vsebine kadrovskega managementa. Obravnavamo planiranje kadrov, interno komuniciranje, kariere, izobraževanje in usposabljanje krizni management ter izzive zaposlovanja v 21. stoletju. Uvodni prispevek prikazuje vpliv 4. industrijske revolucije na strateško planiranje kadrov v organizacijah. Sledi predstavitev internega komuniciranja. Predstavljamo rezultate raziskave o tem, katere vsebine zaposlene sploh zanimajo. Mnogi zaposleni se v svoji kariere srečajo s problemom prehoda iz ene zaposlitvene kariere v drugo. Predstavljamo primer prehoda kariere vrhunskih športnikov. Realizacija strateškega plana kadrov je pogojena tudi z izobraževalnimi procesi. Predstavljamo prispevek o igrifikaciji. Igrifikacija je nov pristop k izobraževanju. Neprestane spremembe tehnologije in družbene spremembe seveda predstavljajo civilizacijski napredek, vendar hkrati povečujejo možnost za pojav kriz. Avtorji zato izpostavljamo vlogo kriznega managementa. Na koncu obravnavamo še spremembe na trgu dela, ki z novo ekonomijo, globalnim poslovanjem in novimi oblikami dela vplivajo na razvojne koncepte organizacij, posameznika in celotne družbe.
Keywords: kadrovski management, interno komuniciranje, kariera, igrifikacija, trg dela, krizni management
Published in DKUM: 16.11.2017; Views: 1307; Downloads: 441
.pdf Full text (3,13 MB)
This document has many files! More...

Search done in 0.15 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica