| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
GRAFIKA IN IGRALNA MEHANIKA VEČIGRALSKE IGRE REVOLUTION
Marko Ramšak, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisan proces izdelave 3D-igre Revolution z uporabo igralnega pogona Unity3D. Delo je osredotočeno na igralno mehaniko, igralni način in grafično podobo igre, del diplomskega dela pa je posvečen tudi 3D-modeliranju, teksturiranju, skriptiranju in optimizaciji igre. Igra Revolution je več igralska 3D-arkadna igra. V njej igralec z enostavnimi kontrolami v tretjeosebnem pogledu upravlja kroglo in proti sotekmovalcem prek internetnega omrežja tekmuje v uničevanju elementov igre, ki mu prinašajo točke.
Ključne besede: video igra, Unity3D, 3D-modeliranje, igralna mehanika, igralni način, grafika video igre
Objavljeno v DKUM: 05.09.2016; Ogledov: 1115; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (4,11 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici