1. Uporaba senzorja GPS na pametni uri Apple WatchNino Pintarić, 2018, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu predstavimo razvojno okolje Xcode, ki nam omogoča razvoj aplikacij za pametne telefone iPhone, ter pametno uro Apple Watch. Nalogo začnemo z opisom razvojnega okolja Xcode in programskega jezika Swift ter predstavitvijo pametne ure Apple Watch. Predstavimo zasnovo, razvoj aplikacije, možnost uporabe GPS senzorja ter povezljivost pametnega telefona in pametne ure. Opišemo navodila, pravila in omejitve pri povezavi med pametnim telefonom ter pametno uro. Na podloga zbranih ugotovitev razvijemo aplikacijo, ki omogoča uporabo GPS senzorja ter na podlagi lokacije odpre ustrezno digitalno črtno kodo kartice. Na koncu predstavimo začetno verzijo aplikacije. Keywords: Okolje Xcode, pametni telefon iPhone, pametna ura Apple Watch, mobilna
aplikacija, aplikacija za pametno uro, GPS senzor, programski jezik Swift Published in DKUM: 23.08.2018; Views: 1582; Downloads: 127
Full text (5,50 MB) |
2. ODNOS MED VPLIVOM ČUSTEV IN VSEBINO OGLASNEGA SPOROČILA PRI NAKUPU iPHONE-aUrban Kržičnik, 2016, bachelor thesis/paper Abstract: V diplomskem delu smo raziskovali vedenja in nakupne navade potrošnikov, ko gre za mobilni aparat, ter v koliki meri jih pri tem zanesejo v nakup čustva. Prav tako smo predstavili marketinške prijeme prodaje podjetja Apple, še posebej njihovih pametnih telefonov iPhone ter vpliv na nakup preko čustvene odzivnosti nanje. Skozi raziskovalni del in raziskovalna vprašanja smo ugotovili, da se ljudje še vedno velikokrat za nakup odločijo glede na viden izdelek ali aparat in da so pri nakupih predvsem razumni in ne toliko zapravljivi, kot bi si oglaševalski lobiji morebiti želeli. Keywords: Oglaševanje, marketing, vpliv čustev, Apple, iPhone Published in DKUM: 03.10.2016; Views: 953; Downloads: 81
Full text (16,48 MB) |
3. Implementacija aplikacije Smart Watch Workout za naprave iOS s pametno uro Apple WatchDejan Skledar, 2016, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu opišemo in predstavimo naprave ter operacijske sisteme, na katerih teče naša aplikacija. Le-ta je namenjena mobilnim navdušencem, ki jim pomaga do vsakodnevne aktivnosti. Prav tako opišemo potek, razvoj in cilje končnega izdelka na napravi iPhone kot tudi na napravi Apple Watch. Podatki, ki so pomembni za pravilno delovanje aplikacij, se shranjujejo v lokalno podatkovno bazo. Keywords: mobilna aplikacija, pametna ura, iOS, watchOS, iPhone Published in DKUM: 06.09.2016; Views: 1219; Downloads: 111
Full text (1,84 MB) |
4. MOBILNE PLATFORME ZA RAZVOJ APLIKACIJPeter Okorn, 2014, undergraduate thesis Abstract: V diplomski nalogi sem predstavil zgodovino razvoja brezžične telefonije. Povzel sem značilnosti sodobnih mobilnih operacijskih sistemov in njihovih sistemskih arhitektur. Podrobno sem opisal zgradbo platforme Android in predstavil knjižnice, ki so namenjene razvoju aplikacij. Opisal sem operacijski sistem iOS ter različne arhitekturne nivoje, pomembne za razvijalce aplikacij. Predstavil sem večplatformni način razvoja aplikacij ter lastnosti tega pristopa. V praktičnem delu naloge sem prikazal sodoben način gradnje aplikacije za pregled delovnih mest. Najprej sem aplikacijo razvil na domorodnem orodju za razvoj Android aplikacije. Enako nalogo sem opravil še skozi vidik večplatformnega razvoja aplikacij v ogrodju Titanium. Identificiral sem izzive, s katerimi se srečajo razvijalci aplikacij, in poskusil ugotoviti, kdaj je kateri pristop k razvoju aplikacij bolj primeren. Keywords: Android, iOS, iPhone, mobilne platforme, večplatformni razvoj, BlackBerry OS, Titanium, mobilna aplikacija Published in DKUM: 12.06.2014; Views: 2012; Downloads: 339
Full text (3,60 MB) |
5. INFORMACIJSKE REŠITVE V SODOBNIH HIŠAHAziz Lesnik, 2012, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo preučuje informacijske sisteme, kateri se uporabljajo v sodobnih hišah. Navedeni so protokoli, ki se uporabljajo za povezavo in komuniciranje gospodinjskih aparatov, ter njihovi primeri uporabe. Predstavlja tudi rešitve, ki so namenjene uporabnikom. Podrobneje primerja operacijske sisteme za mobilne telefone, Android, iOS in Windows7, kateri služijo pri nadzorovanju in interakciji s hišnimi sistemi. Zadnji del diplomskega dela obsega implementacijo programa za operacijski sistem Android, ki omogoča nadzor žarnice preko spletne storitve, nameščene na strežniku, kateri je povezan na modul Arduino Uno. Keywords: Domotika, Hišni sistemi, Pametne hiše, Android, iPhone, Windows 7 Published in DKUM: 22.06.2012; Views: 2019; Downloads: 215
Full text (2,31 MB) |
6. APLIKACIJA ZA PRIKAZ SLEDENJA VOZIL NA OPERACIJSKEM SISTEMU iOSTilen Mlinar, 2011, bachelor thesis/paper Abstract: V diplomski nalogi prikazujemo razvoj aplikacije za operacijski sistem iOS. Razvili smo aplikacijo za sledenje vozil. V teoretičnem delu se najprej seznanimo z operacijskim sistemom iOS ter njegovo arhitekturo, nato predstavimo arhitekturo aplikacij iOS. Sledi opis kompleta razvojnih orodij v iOS SDK. V nadaljevanju se seznanimo še s programskim jezikom Objective-C, lokacijsko odvisnimi storitvam, podsistemom MapKit in delovanjem aplikacije v ozadju operacijskega sistema. V praktičnem delu opišemo razvoj aplikacije za sledenje vozil na operacijskem sistemu iOS, nato opišemo še rezultate ter podamo sklep. Keywords: mobilno računalništvo, distribuirane aplikacije, lokacijsko odvisne storitve, sledenje vozil, GPS, iOS, iPhone, PHP, MySQL, MapKit, KML, JSON, Core Plot Published in DKUM: 16.09.2011; Views: 2734; Downloads: 216
Full text (13,70 MB) |
7. RAZVOJ PROGRAMSKE OPREME ZA MOBILNO PLATFORMO iOSBorut Skok, 2011, undergraduate thesis Abstract: Cilj diplomskega dela je raziskati potek razvoja in distribucije programskih vsebin za mobilno platformo iOS. Predstavljena so potrebna znanja, orodja ter procesi med razvojem, objavo in distribucijo mobilnih aplikacij. Prikazani so glavni elementi mobilne platforme, kot so operacijski sistem, programski jezik in ogrodja. Raziskani so distribucijski kanali, njihove specifike in omejitve ter najpogostejši poslovni modeli. Izvedena je tudi neposredna primerjava s konkurenčnimi mobilnimi platformami, delo pa zaključuje praktični prikaz izdelave mobilne aplikacije za platformo iOS. Keywords: iPhone, iPhone OS, iOS, iPhone SDK, mobilna aplikacija Published in DKUM: 04.05.2011; Views: 3018; Downloads: 411
Full text (6,44 MB) |
8. RAZVOJ IGER ZA IOSRok Povše, 2011, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo predstavlja ključne značilnosti in omejitve platforme iOS ter navaja različne poslovne modele za trženje mobilnih aplikacij. Predstavljene so ključne tehnologije za delo z zvokom in grafičnim vmesnikom, pri čemer je podrobneje predstavljen odprtokodni pogon za igre, cocos2d za iPhone. Navedene so najboljše prakse in načini za optimizacijo pri razvoju iger za platformo iOS. Zadnji del diplomskega dela obsega implementacijo praktične rešitve, igre Traffic Master. Igra je implementirana v skladu s stopnjami, katerim moramo slediti pri razvoju iger in izkorišča tehnologije predstavljene v diplomskem delu. Keywords: iOS, iPhone, iPod Touch, iPad, razvoj iger, OpenGL, UIKit, Core Graphics, Core Animation, cocos2d, zasnova iger Published in DKUM: 05.04.2011; Views: 3414; Downloads: 305
Full text (5,55 MB) |
9. RAZVOJ PREDVAJALNIKA PRETOČNIH VIDEO VSEBIN ZA iPHONE OSMiha Majcen, 2010, undergraduate thesis Abstract: Cilj diplomske naloge je razviti aplikacijo za operacijski sistem iPhone OS, ki bo predvajala pretočne video vsebine. Najprej se bomo spoznali s samim operacijskim sistemom iPhone OS, nato bomo raziskali orodje iPhone SDK, kjer se bomo podrobneje osredotočili na razrede, ki jih bomo potrebovali pri implementaciji aplikacije. Na hitro bomo spoznali koristna orodja, ki ji potrebujemo za razvoj aplikacije. Pri praktičnem delu bomo najprej pregledali delovanje obstoječega sistema za pretočne video vsebine, spoznali formate video vsebin, ki jih predvajajo naprave z iPhone OS, ter prekodirali obstoječe video posnetke v ustrezen format. Diplomsko delo bomo zaključili z implementacijo aplikacije, ki bo dostopala do pretočnih video vsebin prek spletnih storitev in jih predvajala z vgrajenim video predvajalnikom. Keywords: iPhone, pretočne video vsebine, prekodiranje video vsebin, iPhone SDK, Xcode, iPhone OS Published in DKUM: 07.07.2010; Views: 2392; Downloads: 258
Full text (3,07 MB) |
10. RAZVOJ APLIKACIJE RAČUNALNIŠKEGA VIDA ZA MOBILNI TELEFON IPHONEMiha Gaberšek, 2010, undergraduate thesis Abstract: Cilj diplomskega dela je razviti zabavno aplikacijo na osnovi metod računalniškega vida, ki se bo izvajala na mobilnem telefonu (tj. mobilnik) Apple iPhone. Zastavimo si temeljno vprašanje, ali lahko s pomočjo aplikacije, ki se izvaja na mobilniku, v skoraj realnem času razpoznamo dele človeškega telesa. Razvijemo aplikacijo iDelude, ki opravi obdelovanje po naslednjem postopku. S fotoaparatom mobilnika najprej posnamemo sliko osebe. Z metodami računalniškega vida in digitalne obdelave slik nato razpoznamo telo, ga obarvamo v prevladujočo kožno barvo osebe, intimne dele pa prekrijemo z nadomestnimi oblačili. Položaje telesa in telesnih struktur določimo na osnovi razpoznanega obraza. Obraz razpoznavamo s funkcijami iz odprto kodne knjižnice za računalniški vid, in sicer knjižnice OpenCV. Te funkcije v določenih delih ustrezno prilagodimo oz. včasih tudi nadgradimo. Velikost razpoznanega obraza služi za umestitev dodatnih oblačil na sliko, razpoznana prevladujoča barva obraza pa je barva, s katero nadomestimo obstoječa oblačila osebe. V diplomskem delu tudi opišemo vsa razvojna okolja, orodja in druga potrebna znanja, ki so nujna za razvoj mobilne aplikacije za mobilnik iPhone. Na osnovi rezultatov ugotovimo, da je implementacija takšne aplikacije možna, hkrati pa pokažemo, da so današnji mobilniki že dovolj zmogljivi, da lahko z njimi v doslednem času opravimo kombinacijo zahtevnejših operacij iz področja računalniškega vida. Keywords: obdelava slik, razpoznavanje obrazov, mobilna aplikacija, multimedija, knjižnica OpenCV, mobilni telefon iPhone Published in DKUM: 27.05.2010; Views: 3157; Downloads: 368
Full text (3,00 MB) |