1. Aplikacija za geolokacijsko tekmovalno kartanje : diplomsko deloDomen Bencak, 2025, diplomsko delo Opis: V zaključnem delu smo razvili mobilno aplikacijo za geolokacijsko kartanje, ki omogoča izzivanje prijateljev na dvoboje in beleženje rezultatov. Pri razvoju smo uporabili ogrodje React Native ter platformo Firebase za zaledni sistem. Implementirali smo funkcionalnosti, kot so dodajanje lokacij, upravljanje uporabniških profilov ter sinhronizacija v realnem času. Poseben poudarek smo namenili dobri uporabniški izkušnji in prilagoditvi aplikacije za operacijska sistema iOS in Android. Ključne besede: React Native, mobilne aplikacije, Firebase, iOS, Android Objavljeno v DKUM: 30.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 15
Celotno besedilo (6,93 MB) |
2. Mobilna aplikacija za dostop do prometnih informacij ter komuniciranje in obveščanje uporabnikov o aktualnih dogodkih v prometuKarlo Horvat, 2025, diplomsko delo Opis: Diplomska naloga opisuje razvoj mobilne aplikacije Traffyco, ki je namenjena zagotavljanju ažurnih prometnih informacij, komunikaciji med uporabniki in izboljšanju varnosti na cestah. V teoretičnem delu so predstavljena ključna orodja in tehnologije, kot sta SwiftUI in Firebase, ki so bila uporabljena pri razvoju aplikacije. Praktični del diplomske naloge predstavlja razvoj in uporabo teh tehnologij za izdelavo stabilne, odzivne in uporabniku prijazne aplikacije. Cilj diplomske naloge je bil ustvariti funkcionalno rešitev, ki bi voznikom omogočila lažjo organizacijo poti, hitrejši dostop do pomembnih informacij ter zmanjšanje tveganj v prometu. Ključne besede: iOS, mobilna aplikacija, promet, Firebase Objavljeno v DKUM: 08.07.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 59
Celotno besedilo (2,98 MB) |
3. A product quality impacts of a mobile software product line : an empirical studyLuka Pavlič, Tina Beranič, Marjan Heričko, 2021, izvirni znanstveni članek Opis: Background: The software product lines (SPL) enable development teams to fully address a systematic reuse of shared assets to deliver a family of similar software products. Mobile applications are an obvious candidate for employing an SPL approach. This paper presents our research outcomes, based on empirical data from an industry-level development project. Two development teams were confronted with the same functionalities set to be delivered through a family of native mobile applications for Android and iOS.
Methods: Empirical data was gathered before, during and after a year of full-time development. The data demonstrate the impact of a SPL approach by comparing the SPL and non-SPL multiple edition development. One family of products (Android apps) was developed using an SPL approach, while another (iOS apps), functionally the same, was developed without employing an SPL approach. The project generated a volume of raw and aggregated empirical data to support our research questions.
Results: The paper reports a positive impact of an SPL approach on product quality (internal and external) and feature output per week. As data shows, it also increases the delivery of functionalities (240% in 6 more editions), while investing the same amount of effort needed for a single-edition development. As a result of system-supported separation of development and production code, developers had a high confidence in further development. On the other hand, the second team delivered less new functionalities, only two new application editions, and lower software quality than the team that manages multi-edition development by employing an SPL approach. Ključne besede: software product line, Android, simultaneous development, iOS, Software quality, software product editions Objavljeno v DKUM: 17.04.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 6
Celotno besedilo (2,46 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
4. Razvoj mobilne aplikacije SafariSurprise za mobilno platformo iOSŽiga Adam, 2024, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo obravnava področje razvoja iOS aplikacije, razvite s sodobnim okvirjem za izdelavo uporabniških vmesnikov SwiftUI in arhitekturnim vzorcem sestavljive arhitekture TCA (angl. The Composable Architecture). Namen dela je razviti moderno aplikacijo s sodobnimi pristopi in metodami ter analizirati, kako lahko arhitektura prispeva k izboljšanju modularnosti, vzdrževanja in testiranja aplikacije. Delo opisuje metode, uporabljene pri razvoju aplikacije, ter predstavi prednosti, slabosti in tehnične ovire, skupaj s praktičnim primerom aplikacije. Ključne besede: Aplikacija, iOS, SwiftUI, TCA Objavljeno v DKUM: 22.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 53
Celotno besedilo (3,42 MB) |
5. Razvoj aplikacije ios za igrifikacijo treninga z boksarsko vrečo : zaključno deloFilip Božić, 2024, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo predstavili razvoj mobilne aplikacije za igrifikacijo treninga z boksarsko vrečo na operacijskem sistemu iOS. Raziskali smo pomen in načela koncepta igrifikacije ter kako jih aplikacija uporablja za spodbujanje uporabnikov. Iz tehničnega vidika smo preučili in opisali nativni razvoj iOS aplikacij, Swift programski jezik kot sedanjost in prihodnost razvoja iOS aplikacij ter SwiftUI razvojno ogrodje za razvoj uporabniškega vmesnika. Rezultat diplomske naloge je mobilna aplikacija, ki spodbuja uporabnike in omogoča spremljanje uspešnosti treniranja z boksarsko vrečo. Ključne besede: iOS, Swift, SwiftUI, mobilna aplikacija, igrifikacija, trening boksa Objavljeno v DKUM: 14.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 28
Celotno besedilo (4,16 MB) |
6. |
7. Sodoben razvoj domorodnih aplikacij za iOS : diplomsko deloIvan Jovanović, 2022, diplomsko delo Opis: Za potrebe diplomskega dela smo razvili aplikacijo Philitas (slovenski slovar), ki trenutno uporablja lokalni strežnik napisan v NodeJS ter domorodno iOS aplikacijo z uporabo najnovejšega SDK z različico iOS 15, pri čemer smo izbrali SwiftUI za razvoj samega uporabniškega vmesnika. V diplomskem delu sta opisana programska jezika Objective-C in Swift, kjer smo se bolj osredotočili na Swift, saj le-ta predstavlja sedanjost in prihodnost razvoja aplikacij za iOS. Opisana sta imperativen način ustvarjanja pogledov v ogrodju UIKit ter deklerativen način ustvarjanja pogledov v ogrodju SwiftUI ter njuna integracija z življenjskim ciklom iOS aplikacije. Izbrali smo tudi primerne arhitekturne vzorce za obe ogrodji. Ključne besede: ios domorodna aplikacija, deklarativno programiranje, swift, swiftui, uikit, arhitekturni vzorci Objavljeno v DKUM: 28.10.2022; Ogledov: 809; Prenosov: 89
Celotno besedilo (2,53 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
8. Razvoj mobilne aplikacije cene goriv : diplomsko deloJaša Filip, 2022, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi se bomo sprehodili skozi zgodovino operacijskega sistema iOS ter si pogledali njegovo arhitekturo. Preučili bomo programski jezik Swift in razvojno okolje Xcode, v ta namen pa bomo implementirali aplikacijo Cene goriv. Aplikacija bo uporabnikom omogoča vpogled v cene goriv za posamezne bencinske črpalke v Sloveniji. Poleg programskega jezika Swift bomo uporabili tudi različne knjižnice, kot so MapKit, CoreLocation, WidgetKit in SwiftUICharts. Ker Xcode deluje samo na operacijskem sistemu macOS in bo aplikacija namenjena za vse naprave z operacijskim sistemom iOS, bomo omejeni večinoma omejeni na Applove tehnologije. Ključne besede: razvoj mobilne aplikacije, iOS, MapsKit, CoreLocation, SwiftUICharts Objavljeno v DKUM: 24.10.2022; Ogledov: 595; Prenosov: 86
Celotno besedilo (3,79 MB) |
9. Mobilna aplikacija za spremljanje uživanja alkoholnih pijač pri mladostnikih : diplomsko deloNik Jeromel, 2022, diplomsko delo Opis: Velik del nezdravega načina življenja pri mladostnikih je čezmerno uživanje alkoholnih pijač. Iz tega razloga je bila izdelana mobilna aplikacija PlanBooze na operacijskem sistemu iOS za spremljanje količine zaužitega alkohola, s pomočjo katere lahko uporabnik na podlagi lastnih vnosov preveri svoje stanje vinjenosti ter čas, ki mora preteči, preden bo ponovno sposoben varne vožnje. Ena izmed funkcij je tudi koledar, na katerem so označeni dnevi, ko je uporabnik vnesel pijačo, ter štetje zaporednih treznih dni. Hkrati mu omogoča hiter pregled škodljivih posledic alkoholnih pijač, s katerimi želimo uporabnika odvrniti od čezmerne rabe alkohola in mu nuditi pomoč v primeru odvisnosti. Ključne besede: mobilna aplikacija, iOS, alkohol, nezdravi način življenja pri mladostnikih Objavljeno v DKUM: 24.10.2022; Ogledov: 494; Prenosov: 84
Celotno besedilo (1,32 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
10. |