Opis: Znotraj področja računalniške grafike je modeliranje las eden izmed temeljnih del za ustvarjanje virtualnih ljudi. Te lahko ustvarimo s pomočjo programske opreme, kot je npr. Blender. Namen diplomskega dela v teoretičnem delu je s pomočjo deskriptivne in kompilacijske metode predstaviti računalniško grafiko, modeliranje ter animiranje las. Prav tako smo predstavili sistem delcev in programsko opremo Blender. V praktičnem delu smo z eksperimentalno metodo preizkusili način modeliranja las s pomočjo sistema delcev znotraj Blenderja. Izdelali smo animacijo, pri kateri lasje plapolajo v vetru.Ključne besede: računalniška grafika, lasje, Blender, sistem delcevObjavljeno v DKUM: 21.10.2022; Ogledov: 606; Prenosov: 116 Celotno besedilo (1,63 MB)
Opis: Osnovni namen diplomskega dela je izdelati 3D simulacije ognja, tekočine in tkanine v programa za izdelavo 3D animacij in simulacij Blender in Maya. Pri izdelavi smo uporabili orodja za izdelavo scene, v katero smo kasneje s pomočjo orodji in vgrajenih vtičnikov umestili simulacije. Postopke izdelave scene in simulacij smo podrobno opisali. Na koncu smo primerjali orodja, ki jih ponujata programa Blender in Maya za izdelavo simulacij, izglede simulacij ter časa potrebna za upodabljanje.Ključne besede: Blender, Maya, simulacija, računalna grafikaObjavljeno v DKUM: 17.10.2022; Ogledov: 833; Prenosov: 92 Celotno besedilo (3,24 MB)