| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza dejavnikov zadovoljstva zaposlenih v butičnem hotelu
Jure Bonča, 2019, diplomsko delo

Opis: Podjetje, ki pomena zadovoljstva zaposlenih kot takega ne priznava, v današnjem času ne more več pričakovati dobrih poslovnih rezultatov. Zadovoljstvo zaposlenih se odraža na vsakem koraku v podjetju, ne nazadnje tudi in predvsem pri gostih oziroma strankah. V turizmu možnosti po »popravnem izpitu« pri gostih ni kaj dosti. Nezadovoljna stranka se verjetno nikoli več ne bo vrnila, bo pa poskrbela, da za njeno nezadovoljstvo izve čim več ljudi. Merjenje zadovoljstva zaposlenih nam preko povratnih informacij razkriva, katera so tista področja, ki jih je treba spremeniti in kjer je treba uvesti nove ali dodatne ukrepe, da se poveča ali okrepi zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji. V empiričnem delu smo anketirali zaposlene v butičnem hotelu X. Ugotovili smo, da so sodelujoči v raziskavi najbolj zadovoljni z možnostjo napredovanja, dobrim plačilom za delo in kompetencami, dobrimi medsebojnimi odnosi, prijateljsko komunikacijo v podjetju ter z dobrimi možnostmi strokovnega in osebnega razvoja. V raziskavi smo odkrili nadpovprečno zadovoljstvo zaposlenih, kljub temu smo pri nekaterih dejavnikih podali predloge, ki so za podjetje vsekakor sprejemljivi, saj s seboj ne prinašajo nobenih finančnih bremen.
Ključne besede: zadovoljstvo, zaposleni, gosti, merjenje, dejavniki
Objavljeno v DKUM: 26.09.2019; Ogledov: 1508; Prenosov: 190
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

2.
VPLIV BARVE EMBALAŽE NA ZAZNAVANJE OKUSA GOSTEGA SOKA
Daša Prevolšek, 2015, magistrsko delo

Opis: Z barvami se srečujemo na vsakem koraku. Mogoče se njihovega vpliva ne zavedamo povsem, vendar nam lahko že pogled na določeno barvo dvigne ali pokvari razpoloženje. Barve imajo zelo velik vpliv na človeka in v nas prebujajo različna čustva. Nekatere barve so pozitivne in nas osrečujejo, druge pa na nas delujejo negativno. Ravno zaradi tega je tudi za oblikovalce embalaže zelo pomembno, da vnaprej predvidijo, kako se bodo potencialni porabniki njihovega izdelka odzivali na njihovo embalažo. Porabniku mora podoba izdelka ugajati, mora ga zapeljati in v njem zbuditi zanimanje, saj bo le tako opazil določen izdelek. Proizvajalci želijo porabnike prepričati, da je ravno njihov izdelek tisti pravi, ki ga kupec potrebuje. To pa lahko dosežejo tudi s skrbno izbranimi barvami svoje embalaže. V magistrskem delu smo proučevali vpliv barve embalaže na zaznavanje okusa gostega soka. Ta problem je redko obravnavan, uvrščamo pa ga v področje marketinga, natančneje v področje vedenja odjemalcev. V teoretičnem delu magistrskega dela se osredotočamo na tri ključne pojme, to so zaznavanje, barve in embalaža. Predstavljena je definicija zaznavanja, opisan je proces zaznavanja ter njegovi elementi. Sledi opredelitev barv, opis zaznavanja barv in predstavitev simbolike barv. Prikazana pa je tudi povezava med barvami in živili. V četrtem poglavju obravnavamo embalažo, ki jo definiramo kot sestavni del izdelka in pomeni vse tisto, v kar zavijamo, polnimo oziroma vstavimo določeno vrsto blaga. V poglavju o embalaži opisujemo tudi njene funkcije ter vrste embalaže. V nadaljevanju sledi drugi del magistrskega dela, in sicer empirična raziskava. V tem delu smo za metodo raziskovanja uporabili eksperiment, v katerem je sodelovalo 30 študentov Univerze v Mariboru. S pomočjo eksperimenta smo želeli ugotoviti, ali obstajajo razlike v zaznavanju gostote soka, v zaznavanju vsebnosti sladkorja v gostem soku in v zaznavanju všečnosti okusa gostega soka, postreženega v plastičnih kozarcih štirih različnih barv. S pomočjo programa IBM SPSS 22.0 smo prikazali opisno statistiko, opravili ANOVA test ter t-test za neodvisne vzorce. Rezultati kažejo, da barva embalaže vpliva na zaznavanje okusa gostega soka, saj so testne osebe isti gosti sok, postrežen v štirih različnih barvah embalaže, zaznale različno. Ugotovili smo tudi, da obstajajo statistično značilne razlike med ocenami zaznavanja pri vsaki od spremenljivk, saj je pomembnost razlik pri vseh treh spremenljivkah (gostoti soka, vsebnosti sladkorja v soku in všečnosti okusa soka) manjša od 0,05. Rezultati t-testa pa so pokazali, da obstajajo razlike le pri zaznavanju vsebnosti sladkorja v gostem soku postreženem v zeleni barvi embalaže.
Ključne besede: barva, embalaža, zaznavanje, okus, gosti sok
Objavljeno v DKUM: 07.01.2016; Ogledov: 1815; Prenosov: 346
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

3.
POVEZAVA MED KOMUNICIRANJEM NATAKARJEV IN ZADOVOLJSTVOM GOSTOV V HOTELU ŽONTA
Tina Erjavec, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskali povezavo med komuniciranjem natakarjev in zadovoljstvom gostov v hotelu Žonta v Šentjurju. Pred raziskavo smo proučili ustrezno literaturo in vire ter s pomočjo različnih avtorjev spoznali pojem in vrste komuniciranja, pomen povratne informacije ter motnje in ovire v komuniciranju. Podrobneje smo prikazali konflikt in način, kako ga čim uspešneje reševati. Opredelili smo tudi zadovoljstvo gostov ter poskusili poudariti njegov pomen in vir konkurenčne prednosti. Zastavili smo si tudi cilje in hipoteze, ki smo jih preverjali z raziskavo, ki smo jo izvedli s pomočjo anonimnega anketnega vprašalnika. Večina teoretičnih izhodišč se je potrdila tudi v rezultatih empirične raziskave. Natakarji hotela Žonta pri svojem delu z gosti uporabljajo besedno in nebesedno komuniciranje, formalno in neformalno komuniciranje ter interno in eksterno komuniciranje. Za goste so najpomembnejše vrednote prijaznost in ustrežljivost natakarjev, ustrezna komunikacija, skratka profesionalnost in gostoljubnost. Moti pa jih nepozorno poslušanje naročila in natakarjevo drugačno (napačno) razumevanje naročila gosta.
Ključne besede: Ključne besede: komuniciranje, zadovoljstvo, gosti, natakarji, konflikt, izboljšave.
Objavljeno v DKUM: 02.07.2015; Ogledov: 1373; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici