| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 29
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
VMESNIK VGA ZA IGRALNO KONZOLO NINTENDO GAMEBOY
Žiga Stegu, 2014, magistrsko delo

Opis: Ročna igralna konzola Game Boy je bila, po izdaji leta 1989, izjemno dobro sprejeta, predvsem zaradi velikega števila iger. Veliko konzol se je ohranilo v delujočem stanju. Presenetljivo je, da so sedaj, poleg osnovne uporabe, dosti v uporabi predvsem za ustvarjanje 8-bitne glasbe. Konzola ima enostaven enobarven zaslon. Zaradi zanimanja obstajajo poizkusi izdelave video vmesnika, ki pa so ostali kot prototipi na razvojnih ploščah. Namen in cilj magistrske naloge je na osnovi mikrokrmilnika izdelati pretvornik video signala, ki bo omogočil priključitev zunanjega zaslona, televizije ali projektorja. Izdelati je potrebno vmesnik, ki bo skladen z analognim kodiranjem signala, VGA.
Ključne besede: igralna konzola, Game Boy, video vmesnik, VGA, zaslon
Objavljeno: 06.03.2015; Ogledov: 989; Prenosov: 163
.pdf Celotno besedilo (8,59 MB)

2.
Heterogeneous aspirations promote cooperation in the prisoner's dilemma game
Matjaž Perc, Zhen Wang, 2010, izvirni znanstveni članek

Opis: To be the fittest is central to proliferation in evolutionary games. Individuals thus adopt the strategies of better performing players in the hopeof successful reproduction. In structured populations the array of those that are eligible to act as strategy sources is bounded to the immediate neighbors of each individual. But which one of these strategy sources should potentially be copied? Previous research dealt with this question either by selecting the fittest or by selecting one player uniformly at random. Here we introduce a parameter that interpolates between these two extreme options. Setting equal to zero returns the random selection of the opponent, while positive favor the fitter players. In addition, we divide the population intotwo groups. Players from group select their opponents as dictated by the parameter , while players from group do so randomly irrespective of . We denote the fraction of players contained in groups and by and , respectively. The two parameters and allow us to analyze in detail how aspirations in the context of the prisoner's dilemma game influence the evolution of cooperation. We find that for sufficiently positive values of there exist a robust intermediate for which cooperation thrives best. The robustness of this observation is tested against different levels of uncertainty in the strategy adoption process and for different interaction networks. We also provide complete phase diagrams depicting the dependence of the impact of and for different values of , and contrast the validity of ourconclusions by means of an alternative model where individual aspiration levels are subject to evolution as well. Our study indicates that heterogeneity in aspirations may be key for the sustainability of cooperation in structured populations.
Ključne besede: evolutionary game theory, prisoner's dilemma, spatial games, aspirations, social systems, physics and society
Objavljeno: 19.06.2017; Ogledov: 471; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (822,95 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
PRIKAZ DINAMIČNEGA VEDENJA V OSKRBNI VERIGI TRGOVSKEGA PODJETJA
Matjaž Vrtič, 2011, diplomsko delo

Opis: Konkurenčna prednost podjetij je v veliki meri odvisna od razvitosti njihovih oskrbnih verig in njihovega managementa. K temu pripomore dobro poznavanje procesov, ki potekajo v oskrbnih verigah, saj management oskrbnih verig povezuje različne funkcije, ki pripomorejo k racionalizaciji stroškov in boljšemu pretoku blaga ter informacij. V diplomskem delu smo predstavili te procese na primeru distribucijske igre »Beer Game«, ki simulira osnovno oskrbno verigo, v katero so vpeti proizvodnja, distributer, grosist in trgovec. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. V prvem delu smo podali teoretične osnove tematike oskrbnih verig, ki temeljijo na spoznanjih drugih avtorjev. Drugi del pa obsega predstavitev distribucijske igre »Beer Game« in prikaz poteka igranja. V zaključnem delu smo še analizirali rezultate in predlagali boljše ravnanje posameznih igralcev v določenih situacijah.
Ključne besede: oskrbna veriga, simulacija, distribucijska igra »Beer Game«, trgovsko podjetje, učinek biča.
Objavljeno: 22.10.2011; Ogledov: 1418; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (943,47 KB)

4.
SPIELEND DEUTSCH LERNEN MITHILFE VON ONLINE-LERNSPIELEN
Denis Pratnemer-Spahić, 2012, diplomsko delo

Opis: Das Thema der Diplomarbeit ist Spielend Deutsch lernen mithilfe von Online-Lernspielen. Der Autor beschrieben und erklärt im theoretischen Teil Begriffe, wie: die Medien, das Spiel, die Online-Lernspiele und den Begriff »Digital Game Based Learning«. Er hat die gesetzten Ziele erreicht und herausgefunden, wie wichtig das Lernen mithilfe von Online-Lernspielen für das Lernen der Zukunft ist. In dem empirischen Teil hat er Beispiele von Online-Lernspielen gefunden und sie dann mithilfe von Analysebögen analysiert. Den Analysebogen hat er für Lehrer erstellt, damit sie leichter die Online-Lernspiele beurteilen. Mit der Hilfe von Aufbaukriterien für die Online-Lernspiele und den theoretischen Wissen, hat er das am besten geeignete, fiktive Online-Lernspiel für das Lernen des Deutschen als Fremdsprache beschrieben. Mit diesem Online-Lernspiel würden die Schuler besser und effizienter Deutsch als Fremdsprache lernen.
Ključne besede: E-Learning, Digital Game Based Learning, Online-Lernspiele
Objavljeno: 10.04.2012; Ogledov: 1574; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (828,28 KB)

5.
Uncertainties facilitate aggressive behavior in a spatial hawk-dove game
Matjaž Perc, 2007, izvirni znanstveni članek

Opis: We study effects of additive spatiotemporal random variations, introduced to the payoffs of a spatial hawk-dove game, on the evolution of the reconciliatory and the aggressive strategy. We show that uncertainties facilitate aggressive behavior for a broad range of resource values. In particular, aggressors thrive best if stochastic influences are of the order of magnitude of deterministic payoff values. We argue that random payoff variations are potent and plausible promoters of aggressive behavior in human as well as animal societies if only the hawk-dove game payoff ranking applies.
Ključne besede: evolutionary game theory, hawk-dove game, noise, spatial games
Objavljeno: 31.05.2012; Ogledov: 895; Prenosov: 24
URL Povezava na celotno besedilo

6.
Encyclopedia of complexity and systems science
slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid

Opis: Encyclopedia of Complexity and Systems Science provides an authoritative single source for understanding and applying the concepts of complexity theory together with the tools and measures for analyzing complex systems in all fields of science and engineering. The science and tools of complexity and systems science include theories of self-organization, complex systems, synergetics, dynamical systems, turbulence, catastrophes, instabilities, nonlinearity, stochastic processes, chaos, neural networks, cellular automata, adaptive systems, and genetic algorithms. Examples of near-term problems and major unknowns that can be approached through complexity and systems science include: The structure, history and future of the universe; the biological basis of consciousness; the integration of genomics, proteomics and bioinformatics as systems biology; human longevity limits; the limits of computing; sustainability of life on earth; predictability, dynamics and extent of earthquakes, hurricanes, tsunamis, and other natural disasters; the dynamics of turbulent flows; lasers or fluids in physics, microprocessor design; macromolecular assembly in chemistry and biophysics; brain functions in cognitive neuroscience; climate change; ecosystem management; traffic management; and business cycles. All these seemingly quite different kinds of structure formation have a number of important features and underlying structures in common. These deep structural similarities can be exploited to transfer analytical methods and understanding from one field to another. This unique work will extend the influence of complexity and system science to a much wider audience than has been possible to date.
Ključne besede: cellular automata, complex networks, computational nanoscience, ecological complexity, ergodic theory, fractals, game theory, granular computing, graph theory, intelligent systems, perturbation theory, quantum information science, system dynamics, traffic management, chaos, climate modelling, complex systems, dynamical sistems, fuzzy theory systems, nonlinear systems, soft computing, stochastic processes, synergetics, self-organization, systems biology, systems science
Objavljeno: 01.06.2012; Ogledov: 1490; Prenosov: 70
URL Povezava na celotno besedilo

7.
8.
Flights towards defection in economic transactions
Matjaž Perc, 2007, izvirni znanstveni članek

Opis: We show that Lévy distributed variations of payoffs in the prisoner's dilemma game impede cooperation as the frequency of rare events increases. Lévy flights thus facilitate defection, but also uphold the evolutionary process, arguably maintaining a healthy level of competitiveness amongst the agents.
Ključne besede: chaotic systems, game theory, Lévy process, cooperation, social welfare
Objavljeno: 07.06.2012; Ogledov: 1024; Prenosov: 48
URL Povezava na celotno besedilo

9.
Microeconomic uncertainties facilitate cooperative alliances and social welfare
Matjaž Perc, 2007, izvirni znanstveni članek

Opis: We show that microeconomic chaotic variations of payoffs in the prisoner's dilemma game maintain cooperation over a broad range of defection temptation values where otherwise economic stalemate reigns. Thus, unpredictability at micro scales impedes mutual defection that inflicts social poverty.
Ključne besede: chaotic systems, game theory, microeconomic chaos, cooperation, social welfare
Objavljeno: 07.06.2012; Ogledov: 1034; Prenosov: 55
URL Povezava na celotno besedilo

10.
TANKA MEJA MED RESNICO IN FANTAZIJO: PREVAJANJE ZEMLJEPISNIH IMEN V SVETOVIH GEORGEA R. R. MARTINA J. K. ROWLING
Maruša Bračič, 2015, magistrsko delo

Opis: Prevajanje izmišljenih zemljepisnih imen predstavlja velik izziv za prevajalce, ki se trudijo ostati zvesti avtorjevi predstavi fantazijskega sveta. Takšna imena so aptonimi, ki so lahko preprosti samostalniki ali zapletene besedne igre, ki kažejo na značilnost in zgodovino določenega fantazijskega kraja. V magistrskem delu je predstavljena fantazijska literatura s poudarkom na zemljepisnih imenih, ki se pojavljajo v delih A Game of Thrones in Harry Potter and the Half-Blood Prince ter Harry Potter and the Philosopher's Stone in Harry Potter and the Prisoner of Azkaban. Teoretični del zajema še obravnavo motivacije in ekvivalence ter prevajalskih strategij, ki se pojavljajo v prevodih navedenih knjig. V empiričnem delu je predstavljena analiza prevodov prevajalcev Boštjana Gorenca (A Game of Thrones), Branka Gradišnika (Hary Potter and the Half-Blood Prince) in Jakoba J. Kende (Harry Potter and the Philosopher's Stone; Harry Potter and the Prisoner of Azkaban), kjer je prikazano, v kolikšni meri se v prevodih ohranijo stilistična in pomenska motivacija, besedotvorna oblika imen in nenazadnje, ali se ohranijo tudi aptonimi. Razkrilo se je, da se pomenska motivacija ohrani, medtem ko se stilistična v prevodu pogosto spremeni v pomensko. Prav tako je bilo ugotovljeno, da se zaradi dinamične ekvivalence besedotvorni načini ne ohranjajo, nasprotno pa se ohranjajo aptonimi, ki prevajalcu dovoljujejo več svobode pri izbiri imena v ciljnem jeziku. Analiza tudi pojasnjuje, da je zaradi angliciranja zemljepisnih imen svet Harryja Potterja v prevodu bolj oddaljen od resničnosti kot svet Igre prestolov, čeprav se slednja dogaja v vzporednem svetu, medtem ko se Harryjeve dogodivščine odvijajo v Veliki Britaniji.
Ključne besede: fantazijska literatura, motivacija, aptonim, ekvivalenca, prevajalske strategije, A Game of Thrones, Harry Potter and the Half-Blood Prince, Igra prestolov, Polkrvni princ
Objavljeno: 05.03.2015; Ogledov: 1024; Prenosov: 236
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici