1. Vpliv kulture na marketinško komuniciranje : diplomsko deloNataša Mitrovič, 2004, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, kultura, razlike, marketing, trženje, strategija trženja, etika, poslovna etika, marketing mix, marketinški splet, mednarodno poslovanje, ZDA, svet, medkulturna komunikacija, poslovno okolje, uspešnost poslovanja, tržne raziskave, elektronska pošta, islam, dežele, prilagajanje, metode, sociologija kulture, etnične karakteristike, kultura podjetja, poslovno sodelovanje, poslovanje, komunikacije, navodila Objavljeno: 12.09.2007; Ogledov: 4907; Prenosov: 726
Celotno besedilo (549,41 KB) |
2. Koncept družbene odgovornosti in etike v podjetju Saubermacher & Komunala d.o.o. : diplomsko deloDavor Ercegovac, 2004, diplomsko delo Ključne besede: odgovornost, etika, poslovna etika, certifikati, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, komunala, odpadki, predelava, recikliranje, podjetje, ISO, mednarodni standardi, uspešnost poslovanja, gospodarjenje, kultura podjetja, promocija, predstava, komuniciranje, humanizacija dela, družbena odgovornost, povezanost, potrebe, teorija, delovanje, izboljšave, strategija, programi, Slovenija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2969; Prenosov: 677
Celotno besedilo (408,43 KB) |
3. Vpliv konfliktov na delo v podjetju : diplomsko deloMarko Kac, 2004, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, konflikti, metode, reševanje problemov, konstruktivizem, medosebni odnosi, psihologija osebnosti, lastnosti, hierarhija, zaposlenost, organizacijska kultura, komuniciranje, poslovna psihologija, poslovna etika, organizacija podjetja, pogovori, predstava, aktivnosti, delovanje, sposobnosti, organiziranost Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2856; Prenosov: 442
Celotno besedilo (586,55 KB) |
4. Obvladovanje kulturnih razlik za učinkovitejše poslovanje tržnika na izbranih evropskih trgih : diplomsko deloHermina Ternovšek, 2005, diplomsko delo Ključne besede: mednarodno poslovanje, medkulturna komunikacija, mednarodno trženje, tržniki, marketer, država, dežele, zahodna Evropa, sociologija kulture, kultura, definicija, sistemi, vedenje, modeli, kultura podjetja, etnične karakteristike, razlike, jezikovna antropologija, normativi, mednarodna menjava, poslovna etika, poslovna pogajanja, teorija, praksa, mednarodna kooperacija, mednarodno ekonomsko sodelovanje, socialna antropologija, antropologija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3096; Prenosov: 751
Celotno besedilo (911,47 KB) |
5. Vpliv kulturnih razlik na tržno komuniciranje v podjetju Avtera d.o.o. : diplomsko deloAleksander Djoković, 2005, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, kultura, razlike, tržni mehanizem, tržne raziskave, mednarodno poslovanje, računalništvo, strategija trženja, etika, poslovna etika, računalniški sistemi, programska oprema, strojna oprema, mednarodno poslovanje, Slovenija, Danska, Kitajska, Južna Koreja, Nemčija, Velika Britanija, distribucija, medkulturna komunikacija, poslovno okolje, uspešnost poslovanja, dežele, prilagajanje, metode, sociologija kulture, etnične karakteristike, kultura podjetja, poslovno sodelovanje, poslovan Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3040; Prenosov: 368
Celotno besedilo (415,46 KB) |
6. Vpliv kulture na poslovno komuniciranje : diplomsko deloJure Vrhunec, 2006, diplomsko delo Ključne besede: poslovno komuniciranje, mednarodno poslovanje, medkulturna komunikacija, sociologija kulture, poslovna etika, kultura, definicija, kultura podjetja, sistemi, modeli, razlike, etnične karakteristike, dežele, država, svet, poslovna pogajanja, pogajanje, poslovni razgovori, jezikovna antropologija, poslovanje podjetja, poslovna morala, elektronsko poslovanje, pismenost, stilistika, praksa, mednarodna kooperacija, mednarodno ekonomsko sodelovanje, socialna antropologija, Amerika, Azija, Evropa, ZDA, Brazilij Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 4527; Prenosov: 1255
Celotno besedilo (432,11 KB) |
7. PROJEKTIRANJE ORGANIZACIJE ˝INŽENIRKO, D. O. O.˝Jernej Žajdela, 2009, diplomsko delo Opis: V današnjem tržnem okolju, kjer so pomembni inovativnost, drznost, prodornost in vztrajnost podjetnikov, smo se odločili ustanoviti podjetje, ki se bo ukvarjalo z gradbenim inženiringom in upravljanjem nepremičnin.
V diplomskem delu smo se posvetili predvsem predustanovitvenim analizam in politiki planiranja ustanovitve, saj se zavedamo pomembnosti letega. Pri tem smo se osredotočili na tržne raziskave, analizo konkurence in naših potencialnih naročnikov. Poiskali smo naše prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti, ki podjetje čakajo na trgu. Pri planiranju poslovanja podjetja smo se odločili za časovno obdobje petih let.
Za sedež podjetja smo se odločili za obstoječe prostore ustanovitelja, ki imajo ugodno lego in ustrezne prometne povezave. V planiranem obdobju petih let bo imelo podjetje tri zaposlene, ki bodo s svojimi znanji dograjevali celotno delovanje podjetja na trgu. Ustanovitveni kapital v višini 10.000 € bo zagotovljen s strani ustanovitelja in bo namenjen prvotno za nakup tehnično-tehnološke opreme in opreme pisarniških prostorov, kjer bo podjetje delovalo.
Zaradi trenutnih razmer na trgu, ki so za ustanovitev podjetja neugodne in preveč nepredvidljive, smo ustanovitev podjetja prestavili na september naslednjega leta, ko pričakujemo, da se bodo razmere stabilizirale in se bo pokazalo dejansko stanje na trgu.
Nastajanje in obstajanje podjetja, njegova uspešnost, razvoj in rast morajo služiti večanju blagostanja vseh njegovih udeležencev.
Ključne besede: podjetniška ideja, dejavniki uspešnosti, etika podjetja, ustanovitvene aktivnosti, vizija podjetja, vrednote, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, politika podjetja, poslanstvo podjetja, smotri podjetja, temeljni cilji podjetja, splošne strategije, temeljne strategije, poslovne strategije, razvojne strukture, poslovni izid, bilanca stanja. Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 3239; Prenosov: 644
Celotno besedilo (212,11 KB) |
8. ANALIZA VREDNOT, KULTURE, KLIME IN ETIKE V PODJETJU GRADBENIŠTVO IN PREVOZNIŠTVO JAMNIKER MARJAN, S.P.Andreja Jamniker, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga Opis: Za vsako kakovost, učinkovitost in uspešnost je pomembno, da so cilji podjetja usklajeni z njegovimi organizacijskimi vrednotami in z vrednotami njegovih ljudi. Te pa z vrednotami podjetja. Zato je razjasnjevanje vrednot pomemben korak na poti k izboljšanim dosežkom in uspešnosti.
Zaposleni v organizaciji predstavljajo pomemben dejavnik za uspešnost delovanja. Vendar ni dovolj, da samo opravljajo svoje delo, biti morajo tudi učinkoviti. Na to pa vpliva veliko dejavnikov, ki predstavljajo kulturo in klimo, ki vladata v podjetju.
V diplomskem seminarju smo podrobneje preučevali organizacijsko kulturo in klimo, opredelili njene definicije različnih avtorjev, obrazložili njune dimenzije ter predstavili način merjenja in pomen njunega merjenja in proučevanja. Prav tako smo praktično izvedli meritev organizacijske kulture in klime v izbranem podjetju z metodologijo avtorice Mihalič. Namen merjenja kulture in klime v podjetju Gradbeništvo in prevozništvo Jamniker Marjan, s. p. je bil spoznati aktualno organizacijsko kulturo in klimo, jo analizirati in poiskati možnosti za njeno izboljšanje.
Z našo raziskav smo ugotovili, da v podjetju Gradbeništvo in prevozništvo Jamniker Marjan, s. p., vladata ustrezna in zadovoljiva organizacijska kultura in klima. Do teh ugotovitev smo prišli s statističnimi podatki, ki smo jih pridobili z analizo odgovorov na vprašalnik namenjen ugotavljanju kulture in klime v podjetju.
Ker današnja podjetja stremijo za dolgoročnim uspešnim poslovanjem in pridobivanjem dobička, je etika podjetja pri tem odlučojočega pomena. Podjetje, ki želi dolgoročno rasti in se razvijati mora pri svojem delovanju posebno pozornost posvetiti upravljanju z etiko podjetja. Uspešno upravljanje z etiko podjetja na vseh področjih delovanja podjetja podjetju zagotovi, ne samo obstoj, ampak tudi dolgoročno rast in razvoj. Ključne besede: vrednote podjetja, kultura in klima podjetja, etika podjetja Objavljeno: 13.01.2012; Ogledov: 2191; Prenosov: 249
Celotno besedilo (513,51 KB) |
9. Vpliv kulture na marketinško komuniciranje : diplomsko deloAnja Kermc, 2008, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, kultura, razlike, marketing, trženje, strategija trženja, etika, poslovna etika, marketing mix, marketinški splet, prostor, čas, poslovna psihologija, psihologija osebnosti, simboli, medkulturna komunikacija, poslovno okolje, prodaja, pospeševanje prodaje, uspešnost poslovanja, tržne raziskave, prilagajanje, metode, sociologija kulture, etnične karakteristike, kultura podjetja, poslovno sodelovanje, poslovanje, komunikacije, modeli Objavljeno: 28.05.2012; Ogledov: 1188; Prenosov: 84
Celotno besedilo (713,12 KB) |
10. Vpliv kulture na mednarodno komuniciranje : diplomsko deloAleksandra Sabo, 2008, diplomsko delo Ključne besede: poslovno komuniciranje, mednarodno poslovanje, medkulturna komunikacija, sociologija kulture, poslovna etika, spol, čas, prostor, gospodarske pogodbe, kultura, definicija, kultura podjetja, sistemi, modeli, razlike, etnične karakteristike, dežele, država, svet, poslovna pogajanja, pogajanje, poslovni razgovori, telekomunikacije, predstava, religija, elektronsko poslovanje, pismenost, stilistika, praksa, mednarodna kooperacija, mednarodno ekonomsko sodelovanje, vrednotenje, Amerika, Azija, Evropa, ZDA, B Objavljeno: 28.05.2012; Ogledov: 1896; Prenosov: 123
Celotno besedilo (487,36 KB) |