1. Analiza Googlovega sistema za prijavo : diplomsko deloGregor Škrinjar, 2020, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu preučujemo, analiziramo in opisujemo delovanje, varnost in prednosti Google prijave z vidika uporabnika. Na kratko predstavimo enotno prijavo, overitveni in avtorizacijski protokol OAuth 2.0 in protokole, zgrajene na OAuth 2.0. Slednji je pomemben del Google prijave. Prav tako analiziramo razširjenost Googlove prijave in predstavimo primer njene implementacije, zasnovane v razvojnem okolju PHPStorm. Ključne besede: OAuth 2.0, Google prijava, PHP, enotna prijava, OpenID Connect Objavljeno v DKUM: 16.11.2020; Ogledov: 509; Prenosov: 79
Celotno besedilo (1,51 MB) |
2. Vzpostavitev e-dokumentnega sistema z enotno prijavo v izobraževalni ustanoviDuško Knežević, 2017, magistrsko delo/naloga Opis: V magistrski nalogi bomo obravnavali področje skupinskega dela v računalniškem omrežju. Osnovni namen naloge bo v okolju, ki se ukvarja z izobraževalno dejavnostjo in izvaja aktivnosti na področju dokumentnega gradiva, vzpostaviti EDMS (elektronski dokumentni sistem) ter prikazati širino vidikov, ki jih je potrebno pri tem upoštevati. V obliki metodologije bodo predstavljeni kot navodila, kako se takšnega posega lotiti in kaj pri tem upoštevati. Za skupinsko delo z dokumenti poznamo najrazličnejša orodja, ki nam ponujajo medsebojno sodelovanje. Ker pa so ta orodja v večini primerov velik finančni zalogaj, se v organizacijah poslužujejo odprtokodne programske opreme. V magistrskem delu bomo predstavili brezplačno platformo Alfresco Comumunity, ki služi za upravljanje z vsebinami in skupinsko delo. Ključne besede: virtualizacija, elektronski dokumentni sistem, Alfresco, enotna prijava Objavljeno v DKUM: 14.09.2017; Ogledov: 715; Prenosov: 77
Celotno besedilo (2,19 MB) |
3. |
4. MEDORGANIZACIJSKO UPRAVLJANJE Z IDENTITETAMI IN ENOTNA PRIJAVAAleksander Mihičinac, 2011, diplomsko delo Opis: V današnji informacijski družbi se vsi vsakodnevno srečujemo z množico uporabniških imen in gesel. Storitve nas morajo znati identificirati na podlagi lastne baze uporabnikov. Konvencionalno kreiranje uporabniškega imena za vsakega uporabnika, za vsako storitev posebej je za upravljavca storitve časovno intenzivno opravilo, uporabniška izkušnja pa je kljub vloženemu trudu slaba. Na koncu običajno pripelje do nevzdrževanih uporabniških imen, ki predstavljajo nesluteno varnostno grožnjo. Z vpeljavo organizacijskega in predvsem medorganizacijskega upravljanja z identitetami, enotne prijave ter povezovanjem v federacijo uvedemo princip univerzalne identitete. Le-to uporabniku izda domača organizacija, uporabna pa je tako za prijavo v vse storitve znotraj organizacije kot tudi v storitve, pridružene federaciji. V okviru diplomskega dela smo preučili tehnologije in koncepte, razvili povezovalne in prilagoditvene elemente medorganizacijskega upravljanja identitet ter na praktičnem primeru federacije ArnesAAI predstavili rešitev. Ključne besede: porazdeljen sistem za upravljanje z identitetami, avtentikacijska in avtorizacijska infrastruktura, izobraževalno raziskovalna federacija ArnesAAI, enotna prijava, IKT Objavljeno v DKUM: 06.01.2012; Ogledov: 1430; Prenosov: 110
Celotno besedilo (2,80 MB) |
5. SISTEM ENOTNE PRIJAVEMarjan Zadražnik, 2009, diplomsko delo Opis: Naloga obravnava vpeljavo sistema enotne prijave v konkretno organizacijo. Zaradi velikega števila uporabnikov in aplikacij je upravljanje z gesli zapleteno tako za uporabnike kot tudi za upravljavce sistema. Varnost informacijskih sistemov v konkretnem primeru temelji na kakovosti gesel, zato jih je potrebno v nekaterih aplikacijah periodično menjati. Uporabniki najpogosteje določijo enostavna gesla, ki pa z varnostnega vidika predstavljajo grožnjo za informacijske dobrine organizacije. Kadar jih aplikacija ne prisili v določitev različnih gesel, uporabniki najpogosteje obdržijo obstoječe. Če uporabniki ne zamenjajo pravočasno gesla, mora to namesto njih izvesti upravljavec sistema. Izboljšavo varnosti, racionalizacijo porabe časa in nižje stroške delovanja informacijskih sistemov omogoča vpeljava sistema enotne prijave. V nalogi je analizirano obstoječe stanje, definirane pa so tudi funkcionalne zahteve za sistem enotne prijave. Kratko so opisani različni produkti, ki omogočajo enotno prijavo. Koncipiran je projekt uvedbe sistema enotne prijave ob predpostavki, da je izbrani produkt IBM Tivoli Access Manager for Enterprise Single Sign-On. Konceptualno so razviti procesi in modeli upravljanja z gesli. Ključne besede: enotna prijava, upravljanje dostopov, avtentikacija, upravljanje z gesli, IBM Tivoli Access Manager for Enterprise Single Sign-On Objavljeno v DKUM: 04.06.2009; Ogledov: 2305; Prenosov: 149
Celotno besedilo (3,15 MB) |