| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
RAZVOJ ASINHRONEGA APLIKACIJSKEGA STREŽNIKA IN ODJEMALCA ZA VEČIGRALSKE IGRE Z UPORABO .NET PROGRAMSKEGA ORODJA
Tine Tepeh, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo asinhroni aplikacijski strežnik za večigralske igre. Natančneje bomo spoznali aplikacijski strežnik in komunikacijo med sistemi z uporabo vtičnic. Primerjali bomo več načinov serializacije podatkov ter definirali protokol izmenjave podatkov, v katerem bomo uporabili najprimernejšo serializacijo. Za varnost podatkov bomo uporabili AES enkripcijo. V praktičnem delu bomo razvili aplikacijski strežnik za večigralske igre glede na opisane komponente, ter poskusili njegovo delovanje s testnim odjemalcem, ki ga bomo razvili z uporabo tehnologije Microsoft Silverlight.
Ključne besede: Asinhroni aplikacijski strežnik, odjemalec, večigralske igre, .NET programsko ogrodje, C#, protokol, serializacija, enkripcija, Silverlight
Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 1344; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

5.
PRIMERJAVA SIMETRIČNIH KODIRNIKOV V PROGRAMSKEM OKOLJU C#
David Tacer, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo študijo simetričnih kodirnikov, ki so implementirani v knjižici Bouncy Castle in primerjamo njihovo učinkovitost kodiranja v programskem jeziku c#. V teoretičnem delu je opisana kratka zgodovina enkripcije, sledi pa ji razlaga modernih kodirnikov. Praktični del naloge obsega predstavitev testnega okolja za testiranje kodirnikov, ki smo ga implementirali v okolju .NET in analizo testiranih kodirnikov. Omejili smo se na bločne kodirnike AES, BlowFish, DES, Camellia, RC2 in Serpent ter na pretočni kodirnik HC128. Opravili smo študijo števila ciklov inicializacije, ciklov kodiranja/dekodiranja, časa kodiranja in porabe procesorja. Za vse meritve smo opravili 1000 ponovitev ter se omejili na datoteke velikosti 1 kB, 100 kB in 1000 kB. Za bločne kodirnike smo se omejili na dopolnilne načine CBC, CFB in OFB ter na 128 in 256-bitna ključa. Meritve so pokazale, da se med različnimi velikostmi datotek cikli inicializacije kodirnikov ne razlikujejo preveč, ker velikost datotek ne vpliva na inicializacijo. Cikli kodiranja pa se večajo glede na velikost datoteke. Ugotovili smo tudi, da pretočni kodirnik HC128 porabi manj procesorja v primerjavi z bločnimi kodirniki. Čas kodiranja se spreminja glede na velikost datoteke, vrste dopolnilnega načina in vrste kodirnika.
Ključne besede: bločni kodirniki, pretočni kodirniki, simetrični algoritmi, kriptirni algoritmi, kriptografija, kriptoanaliza, knjižnica Bouncy Castle, enkripcija
Objavljeno: 07.11.2013; Ogledov: 924; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

6.
BELEŽENJE IN SPREMLJANJE PRENOSNIKA NA DALJAVO
Tinček Benko, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo beleženje in spremljanje prenosnika na daljavo. Predstavljamo problem varnosti prenosnih računalnikov in najpogostejše načine zaščite pred krajo računalnikov. Osredotočamo se na programsko opremo za sledenje računalnikov v primeru kraje. Izvedemo tudi primerjavo med izbranimi programi, ki so na voljo na tržišču. V praktičnem delu predstavimo programsko rešitev za beleženje in spremljanje prenosnika. Opisujemo načrtovanje in implementacijo Windows storitve, ki predstavlja odjemalski del rešitve in strežniški del. Na koncu dela predstavljamo primer poročila ukradenega računalnika ter prikazujemo, kako nam lahko tako pridobljeni podatki pomagajo pri iskanju ukradenega računalnika.
Ključne besede: prenosnik, varnost, kraja, sledenje, Windows storitve, C#, enkripcija
Objavljeno: 18.03.2014; Ogledov: 741; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (8,04 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici