| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
DOBAVA "JUST IN TIME" PROIZVAJALCU AVTOMOBILOV RENAULT
Marjana Nemanič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz uvoda, teoretičnega in praktičnega dela. V uvodu je opredeljeno področje, ki je predmet raziskave, namen in cilji, osnovne trditve, predpostavke, omejitve raziskave in predvidene metode raziskovanja. Teoretični del opisuje logistične procese, dobavo »just in time«, elektronsko izmenjavo podatkov (EDI), logistične procese v SAP. V ožjem pomenu pomeni dobava »just in time« dobavo ravno ob pravem času. Širše pa pomeni obvladovanje poslovnih procesov v vsakem trenutku z namenom obvladovanja stroškov in zagotavljanja dobička. To pa je možno ob dobri informacijski podpori in dobri izobraženosti končnih uporabnikov ter njihovem zavedanju o pomenu pravočasnosti in pravilnosti vnosa podatkov v informacijski sistem. V praktičnem delu je za izdelek Nosilec armaturne plošče prikazan celoten postopek dobave »just in time« proizvajalcu avtomobilov Revoz skozi sistem SAP. Od obdelave elektronskega sporočila (Idoc), do pregleda odpoklicev preko terminskih sporazumov, do medobratnega poslovanja med tremi proizvodnimi lokacijam in do izdelave končnega izdelka ter njegove odpreme z elektronsko dobavnico. Praktično je prikazan tudi primer sledljivosti, ki je v avtomobilski industriji izrednega pomena.
Ključne besede: Proizvajalec avtomobilov (OEM), konkurenčna prednost, podjetje TPV, poslovni procesi, SAP R3P – paket za avtomobilsko industrijo, logistični procesi, notranja logistika, medobratna logistika, MPR planiranje, dobava »justi in time«, EDI povezovanje, EDIFACT, DELFOR, DELJIT, elektronsko sporočilo (Idoc), medpodjetno poslovanje, KTL zaščita, sledljivost, šarža, terminski sporazum.
Objavljeno: 23.11.2010; Ogledov: 2905; Prenosov: 589
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

2.
VARNO POŠILJANJE ELEKTRONSKIH SPOROČIL
Tilen Marko, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu obravnavamo elektronska sporočila, digitalna potrdila, šifriranje in elektronsko podpisovanje. Osredotočili smo se na zavarovanje elektronskih sporočil s pomočjo šifriranja in elektronskega podpisovanja. Prvo zagotavlja zaupnost elektronskega sporočila, slednje pa overjanje, celovitost in zmožnost ne-zanikanja. V sklopu diplomskega dela smo razvili aplikacijo za varno pošiljanje elektronskih sporočil. Pri razvoju smo ugotovili, da je potrebno ustrezno predznanje tako s področja elektronskih sporočil, kakor tudi s področja informacijske varnosti.
Ključne besede: elektronsko sporočilo, elektronski podpis, kriptografija, varnost elektronskih sporočil, digitalna potrdila, infrastruktura javnih ključev
Objavljeno: 27.09.2011; Ogledov: 1831; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

3.
ZAGOTAVLJANJE ZAUPNOSTI ELEKTRONSKIH SPOROČIL
Tadej Makari, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili osnove elektronske pošte, pojme kriptografije in protokole, ki se uporabljajo pri zaščiti komunikacijskih kanalov in zagotavljanju zaupnosti elektronskega sporočila. Namen diplomskega dela je bil predstaviti pomen varnosti pri vsakdanjem brskanju po spletu in ustrezni izbiri zaščite za elektronska sporočila. V sklopu diplomskega dela smo z uporabo brezplačnega orodja DEXi izdelali tudi odločitveni model za ustrezno izbiro zaščite elektronskega sporočila. Ker se potrebe med uporabniki razlikujejo, smo izdelali odločitveni analizi za poslovne in zasebne uporabnike elektronske pošte. Rezultate smo med sabo primerjali in jih tudi analizirali.
Ključne besede: elektronsko sporočilo, TLS/SLL, SSH, S/MIME, PGP
Objavljeno: 12.09.2013; Ogledov: 1398; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (3,38 MB)

4.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE PREKO SPLETA V TRGOVINSKEM PODJETJU
Štefan Sobočan, 2016, diplomsko delo

Opis: Spletna marketinško komuniciranje-priložnost na trgu.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, elektronsko sporočilo.
Objavljeno: 04.08.2016; Ogledov: 248; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (520,56 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici