1. Napredni spletni sistem za preverjanje znanja pri pouku Tehnike in tehnologijeAnže Boh, 2016, diplomsko delo Opis: Preverjanje znanja je del vrednotenja, na podlagi katerega sprejemamo odločitve, ki nas usmerjajo k neprestanim izboljšavam v učnem procesu. Koristnih informacij o znanju sta deležna tako učitelj kot učenec. Poleg informativne vloge ima preverjanje znanja še eno pomembno lastnost – motiviranje učenca in potrjevanje njegovih sposobnosti.
Diplomsko delo Napredni spletni sistem za preverjanje znanja pri pouku tehnike in tehnologije je razdeljeno na dva dela. Prvi del obsega teoretični pregled področja preverjanja znanja – dotaknemo se preverjanja in ocenjevanja znanja, Bloomove taksonomije, oblik preverjanja znanja, različnih tipov vprašanj, uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v šoli … Drugi del obsega praktično zasnovo naprednega spletnega sistema za preverjanje znanja. Poleg zasnove sistema in opisa delovanja aplikacije navajamo tudi primere nivojsko razdelanih nalog, ki bi bile praktično uporabne pri preverjanju znanja s tovrstnim sistemom. Ključne besede: znanje, preverjanje znanja, elektronsko preverjanje znanja, Bloomova taksonomija, informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), Tehnika in tehnologija Objavljeno v DKUM: 11.11.2016; Ogledov: 1708; Prenosov: 129 Celotno besedilo (1,46 MB) |
2. PRIMER MULTIMEDIJSKEGA UČNEGA GRADIVA IN ELEKTRONSKO PREVERJANJE ZNANJA PRI PREDMETU GRADIVALucija Turnšek, 2016, diplomsko delo Opis: Živimo v času, ko brez računalnika ne gre, zato je primerno začeti uporabljati elektronska orodja in izdelovati študijska učna gradiva v elektronski obliki. V našem primeru smo se osredotočili na elektronsko učno-poučevalno okolje Moodle, ki je na voljo vsem študentom in delavcem Univerze v Mariboru. Podrobneje bomo raziskovali modula Knjiga in Kviz.
Rezultat našega dela je izdelana multimedijska e-knjiga, ki smo jo izdelali na podlagi učbenika Gradiva (4. Poglavje), ki so ga do zdaj študentje uporabljali v tiskani obliki. E-knjigo bodo študentje uporabljali v naslednjih študijskih letih kot učni pripomoček, v katerem je snov prikazana širše, saj so v njej na voljo povezave do spletnih strani in filmov. Predstavljen je tudi elektronski kviz oziroma test, ki bo služil študentom za preverjanje znanja. Uporabili smo različne tipe vprašanj: Drži/Ne drži, Esej, Več izbir, Številčno, Ujemanje in Kratek odgovor. Predstavljen je potek kreiranja e-knjige in e-testa po korakih, s čimer je omogočena boljša predstava uporabe obeh modulov Knjiga in Kviz. Ključne besede: Moodle, multimedijsko učno gradivo, elektronsko preverjanje znanja, modul Knjiga, modul Kviz Objavljeno v DKUM: 30.09.2016; Ogledov: 1363; Prenosov: 110 Celotno besedilo (4,49 MB) |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |