| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Napredni spletni sistem za preverjanje znanja pri pouku Tehnike in tehnologije
Anže Boh, 2016, diplomsko delo

Opis: Preverjanje znanja je del vrednotenja, na podlagi katerega sprejemamo odločitve, ki nas usmerjajo k neprestanim izboljšavam v učnem procesu. Koristnih informacij o znanju sta deležna tako učitelj kot učenec. Poleg informativne vloge ima preverjanje znanja še eno pomembno lastnost – motiviranje učenca in potrjevanje njegovih sposobnosti. Diplomsko delo Napredni spletni sistem za preverjanje znanja pri pouku tehnike in tehnologije je razdeljeno na dva dela. Prvi del obsega teoretični pregled področja preverjanja znanja – dotaknemo se preverjanja in ocenjevanja znanja, Bloomove taksonomije, oblik preverjanja znanja, različnih tipov vprašanj, uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v šoli … Drugi del obsega praktično zasnovo naprednega spletnega sistema za preverjanje znanja. Poleg zasnove sistema in opisa delovanja aplikacije navajamo tudi primere nivojsko razdelanih nalog, ki bi bile praktično uporabne pri preverjanju znanja s tovrstnim sistemom.
Ključne besede: znanje, preverjanje znanja, elektronsko preverjanje znanja, Bloomova taksonomija, informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), Tehnika in tehnologija
Objavljeno v DKUM: 11.11.2016; Ogledov: 1708; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

2.
PRIMER MULTIMEDIJSKEGA UČNEGA GRADIVA IN ELEKTRONSKO PREVERJANJE ZNANJA PRI PREDMETU GRADIVA
Lucija Turnšek, 2016, diplomsko delo

Opis: Živimo v času, ko brez računalnika ne gre, zato je primerno začeti uporabljati elektronska orodja in izdelovati študijska učna gradiva v elektronski obliki. V našem primeru smo se osredotočili na elektronsko učno-poučevalno okolje Moodle, ki je na voljo vsem študentom in delavcem Univerze v Mariboru. Podrobneje bomo raziskovali modula Knjiga in Kviz. Rezultat našega dela je izdelana multimedijska e-knjiga, ki smo jo izdelali na podlagi učbenika Gradiva (4. Poglavje), ki so ga do zdaj študentje uporabljali v tiskani obliki. E-knjigo bodo študentje uporabljali v naslednjih študijskih letih kot učni pripomoček, v katerem je snov prikazana širše, saj so v njej na voljo povezave do spletnih strani in filmov. Predstavljen je tudi elektronski kviz oziroma test, ki bo služil študentom za preverjanje znanja. Uporabili smo različne tipe vprašanj: Drži/Ne drži, Esej, Več izbir, Številčno, Ujemanje in Kratek odgovor. Predstavljen je potek kreiranja e-knjige in e-testa po korakih, s čimer je omogočena boljša predstava uporabe obeh modulov Knjiga in Kviz.
Ključne besede: Moodle, multimedijsko učno gradivo, elektronsko preverjanje znanja, modul Knjiga, modul Kviz
Objavljeno v DKUM: 30.09.2016; Ogledov: 1363; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (4,49 MB)

3.
UPORABA SILVERLIGHT 4 ZA PODPORO ELEKTRONSKEMU PREVERJANJU ZNANJA
Matjaž Reberc, 2011, diplomsko delo

Opis: Preučili in opisali smo tehnologijo Microsoft Silverlight 4, ki je ena izmed tehnologij za gradnjo uporabniško bogatih spletnih aplikacij. V praktičnem delu diplomskega dela pa smo v tej tehnologiji razvili spletno aplikacijo, ki omogoča elektronsko preverjanje znanja. Omogoča nam ustvarjanje različnih vrst vprašanj, generiranje in reševanje e-testov ter pregled rezultatov njihovega reševanja.
Ključne besede: uporabniško bogate spletne aplikacije, Silverlight, WCF, elektronsko preverjanje znanja
Objavljeno v DKUM: 10.06.2011; Ogledov: 2328; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (3,53 MB)

4.
5.
6.
7.
Iskanje izvedeno v 4.56 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici