| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA V GRADBENI DEJAVNOSTI V KRIZNIH RAZMERAH
Rok Stegne, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrski raziskavi smo teoretična spoznanja uporabili za razvojno proučitev izbranega podjetja. Seznanili smo se s temeljnimi podatki o podjetju, pojasnili nastanek podjetja, opisali ključne spremembe v razvoju in rasti podjetja ter predstavili podjetje danes. Analizirali smo razvojne vizije, politike, strategije in strukture obravnavanega podjetja. Sledila je sinteza raziskovalnih spoznanj o proučevanem podjetju s predlogom ukrepov za vzpostavitev in ohranitev optimalne razvojne pripravljenosti podjetja. Preverili smo skladnost razvojnih ciljev vizije, politike, strategije in struktur podjetja. Na to smo nadaljevali z dinamizacijo obravnavanega podjetja in naredili oceno razvojnih možnosti obravnavanega podjetja. Nato smo analizirali gradbeno panogo v Sloveniji. Na tem mestu smo si pomagali s spletom in na koncu podali svoje ugotovitve. Za našo raziskavo je bilo pomembno, da smo proučili okoljske razvojne možnosti obravnavanega podjetja. Ocenili smo predviden razvoj okolja, analizirali okoljske priložnosti, nevarnosti in razvojna tveganja za obravnavano podjetje. Seznanili smo se tudi z razvojnimi prednostmi in pomanjkljivostmi proučevanega podjetja primerjalno z drugimi zato je bila potrebna tudi ta analiza. Izdelali smo predlog razvojne vizije, politike in strategij. Temu je sledila izdelava uresničitvenega programa planiranega razvoja proučevanega podjetja za tri letno plansko obdobje. Na osnovi teoretičnih spoznanj smo prikazali pomen planiranja razvoja za obravnavano podjetje v gradbeni dejavnosti v kriznih razmerah.
Ključne besede: planiranje, razvoj, vizija podjetja, politika podjetja, vrednote udeležencev, prednosti, slabosti, okolje podjetja, možnosti, nevarnosti, strategija, temeljna strategija, splošna strategija, poslovna strategija, programsko-tržna področja, strateške možnosti, ekonomsko vrednotenje, strukture.
Objavljeno v DKUM: 19.06.2013; Ogledov: 2041; Prenosov: 639
.pdf Celotno besedilo (2,37 MB)

2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
VPLIV OKOLJA NA MOŽNOSTI POSLOVANJA KMETIJSKO GOZDARSKEGA ZAVODA PTUJ
Uroš Sitar, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Kmetijsko gozdarski zavod Ptuj ščiti interese kmetijstva, gozdarstva in ribištva. S svojim delovanjem največ pomaga na področju kmetijstva, ki je na tem območju najbolj razširjeno. Kmetijstvo se v Sloveniji, kot tudi širše, srečuje z vse večjimi težavami, ki se najbolj odražajo z opuščanjem kmetovanja, s pospešenim procesom urbanizacije ter z zaraščanjem kmetijskih površin. Tako se pomen zavoda za ohranitev in ponovno uveljavitev le-tega samo še povečuje. Ob slabšem položaju panoge pa je izredno pomembno tudi razvojno načrtovanje. To pa ni pomembno samo v zasebnem sektorju, kot vse pomembnejši dejavnik uspeha je tudi v javnih zavodih. Tako smo analizirali vpliv okolja na delovanje zavoda in iz tega izhajajoče možnosti in nevarnosti za njegovo poslovanje. Ugotovili smo, da ima zavod ključno vlogo v proučevanem lokalnem območju in si mora še najprej prizadevati za pomoč in razvoj kmetijstva, za dvig privlačnosti te panoge, večjo ozaveščenost potrošnikov in navsezadnje za povečan obseg svojih storitev. Predlagamo, da izkoristijo predvsem znanje in izkušnje zaposlenih za svetovanje pri novih oblikah kmetovanja. Prenesti je treba tudi znanje in pozitivne izkušnje iz tujine. S svojimi storitvami morajo izkoristiti vse možnosti, s pomočjo katerih bo kmetijstvo znova postalo bolj cenjena dejavnost.
Ključne besede: javni zavod, strukture organizacije, ekološko okolje, družbeno-politično in drugo socialno okolje, tehnično-tehnološko okolje, ekonomsko okolje, trgi.
Objavljeno v DKUM: 10.01.2011; Ogledov: 2130; Prenosov: 186
.pdf Celotno besedilo (746,93 KB)

9.
OCENA PODPORNEGA OKOLJA IN INOVATIVNOSTI PODJETIJ NA KOROŠKEM
Saša Podrzavnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Inovativnost je pogoj za uspešno poslovanje podjetja na sodobnem trgu nepopolne konkurence. Pomembno je spodbuditi večje zanimanje za podjetništvo in inoviranje tudi v takšnih regijah, kot je Koroška. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti povezavo v opredelitvi inovativnosti pri podjetjih in podpornih institucijah ter proučiti, kako posamezne podporne institucije podpirajo podjetja na Koroškem. Raziskava je bila izvedena s pomočjo anketnih vprašalnikov za podjetja in posebej za podporno infrastrukturo. Ugotovljeno je bilo, da se podjetja na Koroškem zavedajo pomena inovativnosti, čeprav menijo, da je slabo razvita. Podjetja premalo spodbujajo svojo inovativnost v sodelovanju s podpornim okoljem, kar je posledica slabe prilagojenosti podpornih institucij podjetjem, nepoznavanja njihovih potreb in vizij glede razvoja. Predstavniki koroške ekonomske infrastrukture se zavedajo svojih pomanjkljivosti, čeprav rešitve za boljšo inovativnost ne vidijo v večji prisotnosti tovrstnih organizacij.
Ključne besede: Invencija, inovacija, invencijsko-inovacijski proces, inovacijski management, podporno ekonomsko okolje, raziskava inovativnosti.
Objavljeno v DKUM: 26.02.2010; Ogledov: 2940; Prenosov: 370
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

10.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA MARJETICA D.D. NA RAVNI POLITIKE PODJETJA IN STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Rok Stegne, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo proučevali podjetje Marjetica, d.d. ki dejansko nastopa na trgu, vendar smo ga zaradi varovanja poslovnih informacij poimenovali z izmišljenim imenom. Marjetica, d.d. je trgovina, ki se ukvarja s prodajo gradbenega materiala tako na drobno kot na debelo. Spada med majhna podjetja. Planirali smo razvoj na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Najprej smo se spoznali s podjetjem, z obstoječo politiko podjetja, strategijami in strukturami, da smo kasneje lahko planirali razvoj na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Na ravni politike podjetja smo proučili vrednote direktorja podjetja. Proučili smo prednosti in slabosti, z okoljem povezane možnosti in nevarnosti za podjetje ter opredelili prihodnjo politiko podjetja. Pri proučevanju okolja smo predvsem na nabavnem trgu za obravnavano podjetje videli veliko priložnost. Planiranje na ravni politike podjetja je osnova za nadaljnje planiranje na ravni strateškega managementa. Podjetju smo opredelili dva programsko-tržna področja, in sicer maloprodaja (MB) in veleprodaja (SV Slo) ter prišli do zaključka, da bi bilo smiselno, da podjetje obdrži obe programsko-tržni področji. Iskali smo tudi strateške možnosti in strategije ter vrednotili razvojno uspešnost obravnavanega podjetja v obdobju od 1.1.2009 do 31.12.2013, pri čemer smo si pomagali s statičnimi in dinamičnimi kazalniki. Na podlagi teh rezultatov smo podjetju predstavili priporočene razvojne strategije. Zaključili smo s planiranjem razvojnih struktur in s programiranjem razvoja, ki je zaključna faza v obravnavanem procesu planiranja.
Ključne besede: Ključne besede: planiranje, razvoj, vizija podjetja, politika podjetja, vrednote udeležencev, prednosti, slabosti, okolje podjetja, možnosti, nevarnosti, programsko-tržna področja, strateški management, strategija, strateške možnosti, ekonomsko vrednotenje, strukture, program razvoja.
Objavljeno v DKUM: 14.12.2009; Ogledov: 3884; Prenosov: 801
.pdf Celotno besedilo (904,06 KB)

Iskanje izvedeno v 0.38 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici