| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ANALIZA INOVATIVNOSTI PODJETJA: PRIMER EBAY
Tamara Majcenić, 2011, final seminar paper

Abstract: V delu diplomskega seminarja smo najprej proučili osnovne koncepte inovativnosti in inovacij, ki smo jih nato proučevali v empiričnem delu. V ta namen smo podrobneje opredelili inovacije, pojasnili kako jih delimo po vrstah in lastnostih, kdaj govorimo o inovacijski dejavnosti v podjetju ter na kratko predstavili še strategije inovacij in vidike inovacijskih procesov. V empiričnem delu smo želeli teorijo predstaviti na realnem primeru podjetja eBay. Podjetje smo najprej opisali, predstavili njegov način delovanja ter na koncu analizirali inovacijske dejavnosti v podjetju in podali sklepe, kako se teorija sklada z izbranim podjetjem.
Keywords: notranje podjetništvo, inoviranje, inovacije, eBay, Paypal, spletne dražbe
Published: 29.11.2011; Views: 2099; Downloads: 133
.pdf Full text (1,49 MB)

2.
SPLETNE DRAŽBE
Mia Novak, 2011, final seminar paper

Abstract: Tema diplomskega seminarja se nanaša na spletne dražbe. Spletne dražbe so danes ena izmed podskupin elektronskih dražb, kjer prodaja in nakup dražbenih predmetov, potekata preko svetovnega spleta. Ene izmed najpopularnejših in najprepoznavnejših spletnih dražb so posredniške spletne dražbe, kjer se transakcije pojavljajo med posamezniki.
Keywords: spletne dražbe, e-poslovanje, varnost na spletnih dražbah, Bolha.com, eBay, tipi prevar na spletnih dražbah, poslovni modeli spletnih dražb
Published: 28.11.2011; Views: 2284; Downloads: 158
.pdf Full text (766,50 KB)

3.
ELEKTRONSKE TRŽNICE ZA POTROŠNIKE
Matjaž Petek, 2014, master's thesis

Abstract: V času gospodarske krize in vse večje konkurence so se tudi podjetja začela boriti za svoje kupce, zato se jih čedalje več odloča ponujati svoje proizvode in storitve prek elektronske trgovine. Elektronsko trgovanje je del elektronskega poslovanja, ki nam prinaša veliko prednosti v primerjavi s fizičnim nakupovanjem. Elektronske trgovine so odprte 24 ur na dan, pred nakupom se lahko prek spleta pozanimamo o samem izdelku in ceni pri konkurentih, nakup lahko opravimo z nekaj kliki iz domačega naslonjača itd. Seveda pa lahko skupaj z vsemi ugodnostmi prihaja tudi do nekaterih nevšečnosti oz. se lahko srečujemo s tveganji, kot so na primer kraja oziroma zloraba plačilnih kartic, zloraba osebnih podatkov, hkrati pa nikoli ne vemo, kaj bomo dobili na naš naslov. Za slovenske elektronske tržnice bi lahko rekli, da še niso tako razvite kot tuje. To bi lahko pripisali predvsem zadržanosti Slovencev do spletnega nakupovanja. Najbolj skeptični smo glede varnosti. Tudi podjetja imajo zadržke do tega načina poslovanja, predvsem zaradi nepoznavanja načina dela in prednosti, ki jih le-to prinaša. Seveda pa obstaja kar nekaj izjem, ki so zelo uspešne v slovenskem elektronskem prostoru. Tri izmed njih (Bolha.com, Slovenia-online.si, EnaA.com) smo tudi sami podrobno preučili v naši magistrski nalogi in opravili spletni nakup prek njih ter tako spoznali postopek nakupa. Kar se tiče tujih elektronskih tržnic, lahko rečemo, da so nekoliko naprednejše. Od slovenskih se razlikujejo predvsem po količini ponujenih izdelkov, številu prodajalcev, veliko večjem trgu, varnosti na visokem nivoju itd. Skoraj vse elektronske tržnice namreč zahtevajo povratne informacije glede zadovoljstva nakupa in tako bolj zaščitijo kupce pred raznimi goljufijami. Tudi za analizo tujih elektronskih tržnic smo izbrali tri, ki so v samem vrhu, in sicer: Ebay.com, Alibaba.com ter Amazon.com.
Keywords: Elektronsko poslovanje, elektronske tržnice, prednosti in težave pri poslovanju na elektronskih tržnicah, uvajanje elektronske tržnice v podjetje, Bolha.com, Slovenia-online.si, EnaA.com, Ebay.com, Alibaba.com, Amazon.com.
Published: 21.05.2014; Views: 1232; Downloads: 96
.pdf Full text (2,43 MB)

Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica