1. |
2. |
3. |
4. Ocena funkcionalnosti obešenih stropov in temeljni vidiki tržne analize - primer podjetja Lesna inženiring : diplomsko deloSamo Pikl, 2000, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, raziskave, tržne raziskave, gradiva, konkurenčnost, gradbeništvo, proizvodi, prodaja, povpraševanje, tržna analiza, predvidevanje, nakup, lesna industrija, trg Objavljeno: 26.07.2007; Ogledov: 2476; Prenosov: 0 |
5. |
6. Recikliranje nekovinskih gradiv - recikliranje polimernih materialov : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijaJanez Vogrinec, 1998, diplomsko delo Ključne besede: recikliranje, odpadki, odstranjevanje, sekundarne surovine, nekovinska gradiva, polimerni materiali, umetne mase, steklo, keramika, papir, guma, ekologija, onesnaževanje, predelava Objavljeno: 26.07.2007; Ogledov: 2702; Prenosov: 0 |
7. |
8. |
9. E-učna gradiva pri pouku matematike : magistrsko deloSamo Repolusk, 2009, magistrsko delo Ključne besede: matematika, didaktika, pouk, e-učna gradiva, e-izobraževanje, kombinirano izobraževanje, E-um, digitalni učni mediji, magistrska dela Objavljeno: 17.02.2009; Ogledov: 7202; Prenosov: 1372
Celotno besedilo (6,88 MB) |
10. UPORABA E-GRADIV PRI PREDMETU SPOZNAVANJE OKOLJAAdrijana Tertinek, 2009, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi z naslovom Uporaba e-gradiv pri predmetu Spoznavanje okolja je predstavljen računalnik kot sodobni pripomoček za poučevanje in učenje ter z njim povezana učna načela, oblike in metode dela. V nalogi je omenjena vloga e-gradiv v izobraževanju, izbrana e-gradiva so predstavljena in vrednotena z zastavljenimi kriteriji. Temu je dodan tudi pregled dejavnosti, ki se pojavljajo v Modrijanovih učbeniških kompletih za predmet Spoznavanje okolja v prvi triadi devetletne osnovne šole.
V praktičnem delu je prikazan postopek uporabe izbranega e-gradiva pri učni uri, izvedeni v 3. razredu, na eni izmed osnovnih šol v severovzhodni Sloveniji. S pomočjo anketnega vprašalnika, ki je vseboval pet vprašanj, je bilo ugotovljeno, kaj mislijo o tovrstnem načinu poučevanja in učenja učenci in razredna učiteljica. Analiza anketnih vprašalnikov je pokazala, da imajo učenci takšen način poučevanja in učenja radi ter si slednjega želijo še več. Razredna učiteljica pa je predlagala posodobitve, saj pouk z računalnikom od učitelja zahteva veliko več priprave in časa kot običajen pouk.
V nadaljevanju naloge je dodan še predlog scenarija e gradiva, sestavljenega po predlogu posodobljenega učnega načrta za spoznavanje okolja, na temo Odnosi, s tem se bo morda nabor e-gradiv še povečal.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: računalnik v razredu, IKT, e-gradiva, spoznavanje okolja, interaktivnost, elektronske prosojnice. Objavljeno: 15.04.2009; Ogledov: 3995; Prenosov: 578
Celotno besedilo (28,97 MB) |