| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv šolanja na daljavo na gibalno aktivnost učencev v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole v obdobju epidemije COVID-19 : magistrsko delo
Samantha Sever, 2022, magistrsko delo

Opis: Teoretična izhodišča: Gibalna aktivnost učencev drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja pripomore k telesnemu in duševnemu zdravju ter pozitivno vpliva na učno uspešnost otrok. Cilj: Poučiti, kakšno je stanje gibalne aktivnosti otrok v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju v času epidemije v Sloveniji, kakšna so njihova stališča do gibalne aktivnosti ter koliko je epidemija in posledično šola na daljavo prispevala h gibalni aktivnosti učencev. Metode: Delo temelji na empirični raziskavi kvantitativne anketne metodologije, z naključno metodo vzorčenja. Raziskava je zajela 198 učencev drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja. Podatke smo zbirali s strukturiranim vprašalnikom. Analiza podatkov je bila opravljena s hi-kvadrat testom, t-testom za neodvisne vzorce, kontingenčnimi tabelami in multiplo linearno regresijo. Rezultati: Večina učencev (74,1 %) drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja se je z gibalno aktivnostjo v času epidemije, ko je šolanje potekalo na daljavo ukvarjala 5- do 7-krat na teden. Učenci, ki so se z gibalno aktivnostjo ukvarjali zelo pogosto, so dosegali tudi boljši učni uspeh. Razprava: Raziskava je pokazala, da se velika večina učencev drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja redno giblje in izpolnjuje priporočila WHO glede izvajanja gibalne aktivnosti. Epidemija ni bistveno posegla v rednost gibalne aktivnosti glede na priporočila. Pomanjkljivosti so bile opažene pri organizirani gibalni dejavnosti, saj se jih večina učencev ni udeleževala. 
Ključne besede: telesna aktivnost, druga triada, osnovnošolsko izobraževanje, epidemija, COVID-19
Objavljeno v DKUM: 03.08.2022; Ogledov: 99; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

2.
RAZISKOVANJE POMENA MATEMATIKE PRI UČENCIH DRUGE TRIADE
Anja Ozmec, 2016, magistrsko delo

Opis: Matematika je eden izmed ključnih predmetov v osnovni šoli in pomembna veda za življenje. Nekateri jo imajo radi in se jim zdi pomembna, uporabna, drugim pa vzbuja neprijetne občutke in polno nerazumljivih pojmov, računov, enačb. V teoretičnem delu magistrske naloge so predstavljeni vloga in pomen matematike v družbi, afektivni vidiki učenja matematike, pomen prepričanj in odnosa učencev do matematike, izsledki dosedanjih raziskav s tega področja ter možnosti raziskovanja afektivnih vidikov skozi risbo. V empiričnem delu je predstavljena raziskava, ki je bila zasnovana kot kombinacija kvalitativne in kvantitativne metodologije. Namen raziskave je bil preko risbe ugotoviti, kakšen je pomen matematike za učence druge triade osnovne šole, obenem pa raziskati razlike v njihovih predstavah o matematiki tudi glede na spol, razred in odnos učencev. Raziskava je temeljila na neslučajnostnem vzorcu učencev četrtih, petih in šestih razredov treh devetletnih osnovnih šol. V raziskavi je sodelovalo 265 učencev. V procesu sistematične analize risb se je pojavilo 16 kategorij. Rezultati so pokazali, da učencem matematika v največji meri pomeni oz. predstavlja številske izraze, ki vključujejo osnovne računske operacije. Številski izrazom po pogostosti pojavljanja v risbah sledijo števila in matematični pripomočki. Več kot polovica učencev je v svojih risbah upodobila sebe v povezavi z matematiko in pri večini teh učencev se je pokazalo, da imajo negativen odnos do matematike. V risbah učencev je bilo zaznati tudi povezavo med vključevanjem šolskega prostora v risbo in odnosom učencev do matematike, in sicer so šolski prostor v večji meri uporabljali učenci z negativnim odnosom. Nekaj kategorij se je pojavilo pri manj kot desetini učencev, to so dolgčas, ocena iz matematike, uporabnost matematike in elementi vezani na naravo.
Ključne besede: matematika, učenci, druga triada, pomen, risba
Objavljeno v DKUM: 13.09.2016; Ogledov: 1600; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici