| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 32
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
DRUŽBENI AKTIVIZEM NA INTERNETU
Mihela Zemljič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V sodobnem času se je velik del človekovega delovanja preselil na internet. V pričujočem diplomskem delu smo zato internet namesto sistema računalniških omrežij prepoznali kot družbeno komponento, preko katere je mogoča celo mobilizacija družbenih gibanj. Tako smo raziskovali možnost in pomen novih tehnologij za organizacijo in izvedbo družbenega aktivizma ter skušali ugotoviti, kakšne so dejanske zmožnosti tovrstnega aktivizma. Pri tem smo podrobneje analizirali protivladne proteste v Egiptu januarja in februarja 2011, ki so bili organizirani preko spleta in zaradi katerih se vse bolj poudarja pomen spletnih družbenih omrežij.
Keywords: internet, družbena gibanja, protest, aktivizem, družbeni mediji
Published: 17.05.2011; Views: 10206; Downloads: 282
.pdf Full text (900,28 KB)

2.
IZDELAVA FACEBOOK FAN STRANI ZA PODJETJE SAFE INVEST- MREŽA D.O.O.
Domen Zavec, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Družbena omrežja postajajo vse pomembnejši del nastopa in predstavitve podjetij na internetu. S pojavom družbenih omrežij se je organizacijam in njihovim blagovnim znamkam ponudila priložnost, da uberejo nov kanal komuniciranja z obstoječimi in potencialnimi kupci / strankami. Danes si skorajda več ne predstavljamo, da ne bi imeli interneta in bili del družbenih omrežij. Tako so družbena omrežja postala nekaj vsakdanjega v našem življenju. Prav to so začela izkoriščati podjetja, saj lahko pridejo na zelo enostaven način do komunikacije z svojimi strankami. Danes poznamo zelo različna družbena omrežja, ki se pojavljajo na internetu. Skozi diplomsko nalogo sem opisal in razložil kaj so družbeni mediji in katera družbena omrežja se pojavljajo na njih. Zelo podrobno sem se posvetil družbenemu omrežju Facebook, saj je najbolj razširjen v Sloveniji in prav tako v svetu. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnih in praktičnih ciljev. Najprej sem se posvetil teoretičnemu delu diplomskega dela, v katerem opisujem nastanek spleta 2.0. Prav tako sem predstavil družbene medije in družbena omrežja,ki so del nastanka spleta 2.0. Preučil sem katere so glavne prednosti in slabosti družbenih omrežij za podjetja, ki se pojavljajo na njih. V praktičnem delu diplomskega dela sem se posvetil družbenemu omrežju Facebook. Razložil sem kako se naredi Fan stran za podjetje, ki se hoče predstaviti na Facebooku. Prav tako praktični del temelji na analizo marketinškega komuniciranja podjetja Safe Invest Mreže na družbenih omrežjih. Izdelal sem lastno Fan stran in naredil strategijo oglaševanja in komuniciranja za podjetje. Na koncu diplomskega dela sem naredil analizo pet mesečnega delovanja Fan strani in opisal prednosti, ki jih je podjetje pridobilo.
Keywords: Ključne besede: splet 2.0, družbeni mediji, zavarovalniški produkti, Fan stran, Safe Invest Mreža.
Published: 09.09.2011; Views: 2211; Downloads: 185
.pdf Full text (1,02 MB)

3.
DRUŽBENI AKTIVIZEM NA SPLETNIH OMREŽJIH V DRŽAVAH ARABSKEGA SVETA
Alen Cvišić, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: Uporabo spletnih socialnih omrežij v namene družbenega aktivizma dajejo ljudem nov kanal za komunikacijo, medtem, ko pa so vprašljive uporabnosti teh v namene mobilizacije in organizacije, predvsem zaradi svojih strukturnih omejenosti. Preden prehitro sklepamo, da se spletna socialna omrežja uporabljajo le kot idealno orodje za širjenje demokracije, pa je potrebno predstaviti tudi drugo plat, in sicer uporabo teh v namene, ki niso nujno družbeno koristni.
Keywords: internet, družbeni aktivizem, spletna socialna omrežja, Facebook, Twitter, revolucija, novi mediji, Iran
Published: 10.10.2011; Views: 10571; Downloads: 191
.pdf Full text (1,87 MB)

4.
ŠTUDIJA PRIMERA DRUŽABNIH OMREŽIJ ZA IZVAJANJE MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI
Jaka Jauh, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo se osredotočili na pregled družabnih omrežij (iSlovar) in možnosti, ki jih ta ponujajo na področju marketinga podjetij. Sprehodili smo se skozi razvoj spleta ter pripravili kratek pregled trenutno najbolj aktualnih družabnih omrežij. Naš cilj je bil, da čim bolje izkoristimo potencial, ki ga za izvajanje trženjskih aktivnosti ponujajo družabna omrežja. Tako smo zasnovali marketinško kampanjo v kateri smo uporabili tudi družabna omrežja kot enega od komunikacijskih kanalov. Na praktičnem primeru smo se lotili priprave marketinške kampanje za spletni portal Planet.Siol.net, ki vključuje uporabo družabnih omrežij, izbranih s pomočjo analiz,opravljenih v sklopu diplomske naloge. Zasnovali smo celotno kampanjo, od stroškovne ocene do strategije, priprave media plana in merjenja učinkov kampanje. Problem, ki ga obravnavamo v sklopu diplomske naloge je, kako v današnji poplavi medijev in oglasov, ki na človeka prežijo na vsakem koraku, najti najboljše možnosti oglaševanja. Oglaševanje mora namreč doseči predvsem ciljno publiko, ki bi jo naš produkt utegnil zanimati. Hkrati pa smo se trudili, da bo oglaševanje cenovno ugodno in imelo vseeno čim večji učinek. Tako smo se osredotočili na oglaševanje na svetovnem spletu, natančneje, s pomočjo družabnih omrežij. Ta že igrajo pomembno vlogo v evoluciji spleta, ne igrajo pa še tako ključne vloge v oglaševanju samem. Kot zelo močan spletni medij še niso dovolj dobro izkoriščeni, kljub temu, da nudijo tudi vse prednosti oglaševanja na spletu kot so: možnost ciljanega oglaševanja, merjenja rezultatov itd. Poleg tega pa omogočajo še grajenje skupnosti in dvig ugleda blagovnih znamk, če se z njimi ustrezno ukvarjamo. Na ta del uporabe družabnih omrežij smo se še posebej osredotočili in tako smo pripravili tudi strategijo nastopa podjetja in njegovih produktov v sklopu družabnih omrežij. Skozi kampanjo smo rezultate sproti spremljali in tako merili učinkovitost izvedbe. Pričakovali smo, da bomo s komunikacijo in izvedbo trženjskih aktivnosti povišali prepoznavnost in ugled blagovne znamke Planet.Siol.net. Krepili smo pripadnost obstoječih uporabnikov in pridobivali nove uporabnike, kar smo dosegli z ustrezno komunikacijo. Glede na rezultate,ki smo jih sproti spremljali pa smo lahko kontrolirali učinkovitost posameznih akcij v sklopu kampanje in uspešne akcije uporabljali pogosteje ter jih nadgrajevali.
Keywords: Svetovni splet, Družabno omrežje, Družbeni mediji, Spletno komuniciranje, Tržno komuniciranje
Published: 12.11.2012; Views: 1516; Downloads: 248
.pdf Full text (1,85 MB)

5.
RAZVOJ SOCIALNIH OMREŽIJ - PRIHODNOST STRATEŠKEGA MARKETINGA
Suna Bizjak, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava vzpon socialnih omrežij, ki so del novih, tako imenovanih družbenih medijev. Trženjska komunikacija se je z razvojem tehnologije spleta 2.0 že v veliki meri usmerila na spletne in mobilne komunikacijske in družbene medije. Tržnikom pa je merjenje učinkovitosti pojavljanja na socialnih omrežjih, pridobivanja oboževalcev in komunikacije s potrošniki, v povezavi s finančnim vložkom v kampanje na socialnih omrežjih in lastnimi poslovnimi cilji, še vedno težko opredeliti. V raziskovalnem delu diplomske naloge ugotavljamo potencial trženja, večanja prodaje in ugleda blagovnih znamk, ki so prisotne na socialnih omrežjih. Raziskava obravnava nov način dvosmernega komuniciranja blagovnih znamk in poslovnih subjektov s svojimi potrošniki, ki pred pojavom družbenih medijev s klasičnim oglaševanjem in trženjem ni bilo mogoče. Podrobnejše opredeljuje mnenja uporabnikov (potencialnih kupcev), ki so prisotni na socialnih omrežjih, njihove nakupne navade in odnose do komunikacije z blagovnimi znamkami in podjetji.
Keywords: socialna omrežja, trženje, marketing, družbeni mediji, komunikacija
Published: 24.01.2013; Views: 1301; Downloads: 554
.pdf Full text (779,45 KB)

6.
UPORABA MULTIMEDIJSKIH VSEBIN IN DRUŽBENIH MEDIJEV ZA VEČJO PREPOZNAVNOST PODJETJA
Tine Verbole, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Klasično oglaševanje v vedno večji meri ne dosega več potrošnikov. Ti postajajo imuni na tradicionalne oglase na televiziji, radiu in v časopisih, zato se tržniki obračajo k alternativnim komunikacijskim kanalom. V zadnjem času predvsem izredno priljubljenim družbenim medijem. Za podjetja to pomeni, da se morajo kar se da hitro prilagoditi zakonitostim teh novih okolij. Hipertekst, interaktivnost, multimedija, recipročnost, te osnovne lastnosti spleta so prinesle nove možnosti, izkušnje in izzive tako za uporabnike, kot za ustvarjalce. Produkcijska sredstva in kanali promocije, ki so bili prej izključno v domeni velikih medijskih organizacij in oglaševalskih agencij so sedaj na voljo vsakemu posamezniku ali podjetju. Usmerjeni virusni marketing ni realistična strategija za večino organizacij, poleg tega pa kljub velikim vložkom uspeh ni zagotovljen. Podjetja morajo raje poiskati način, kako izkoristiti potencial vzajemnosti in razvoja osebnih odnosov, ki jih omogočajo družabna omrežja in podobne strani. Zbujanje pozornosti z atraktivnimi vsebinami je šele začetek. Enako pomemben, morda še pomembnejši faktor pri vzpostavljanju trajne in uspešne spletne strategije, je pristna vsakodnevna komunikacija z obstoječimi uporabniki. Skupnost ki nastane, ima moč podjetje predstaviti novim potencialnim kupcem bolje kot katerikoli prodajni strokovnjak. To je tisti resnični odmik od tradicionalne oglaševalske forme, ki že desetletja velja v množičnih medijih.
Keywords: multimediji, družbeni mediji, družabna omrežja, Facebook, Facebook vpogledi, blog, spletni dnevnik, Youtube, spletni video, virusni marketing, podcast, poddaja, kodek, interaktivnost, spletni marketing, digitalni marketing, spletno oglaševanje
Published: 14.05.2013; Views: 1237; Downloads: 210
.pdf Full text (1,50 MB)

7.
POVEZOVANJE DRUŽBENIH OMREŽIJ IN REŠITEV ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI (CRM)
Marko Bauman, 2013, master's thesis

Abstract: Izjemen razvoj družbenih omrežij na svetovnem spletu je spremenil upravljanje odnosov s strankami. Podjetja so hitro ugotovila, da ogromno število uporabnikov družbenih omrežij ne predstavlja priložnosti samo za krepitev njihovih blagovnih znamk, pač pa prispeva tudi k boljši komunikaciji s strankami, poslušanju želja in predlogov, odzivu v primeru nezadovoljstva itd. Vse to pa vpliva na boljše medsebojne odnose s stranko, večje zaupanje ter posledično dolgoročne odnose. V magistrskem delu smo podrobneje raziskali vpliv družbenih omrežij na odnose podjetja s svojimi strankami. Najprej smo definirali tradicionalni sistem, CRM v oblaku, nato smo se posvetili še analizi posameznih družbenih omrežij ter koristim njihove poslovne uporabe. Nato smo se podrobneje posvetili povezavi tradicionalnega CRM in družbenih omrežij ter definirali strategijo Social CRM. V zadnjem delu magistrskega dela pa smo analizirali posamezne primere uporabe in opisali postopek uvedbe informacijske rešitve za Social CRM. Podjetja so od nekdaj želela biti tam, kjer so njihove stranke. Zato ne preseneča dejstvo, da se trudijo s strankami vzpostaviti čim bolj pristen odnos tudi v družbenih omrežjih. Danes imamo na voljo precej programskih rešitev, ki s pomočjo družbenih omrežij podjetjem na različne načine pomagajo bolje upravljati odnose s svojimi strankami.
Keywords: CRM, družbena omrežja, Social CRM, družbeni mediji
Published: 14.06.2013; Views: 1307; Downloads: 214
.pdf Full text (3,10 MB)

8.
SLOVENSKA PODJETJA NA FACEBOOK-U
Milan Majkić, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Uporaba interneta raste iz dneva v dan. Mobilne naprave, kot so mobilni telefoni in tablice, nam omogočajo dostop do svetovnega spleta skoraj na vsakem koraku. Ljudje kot socialna bitja nagonsko stremimo k povezovanju z drugimi ljudmi, zato razcvet družbenih medijev v zadnjih letih ne preseneča. Ker je čas, ki ga preživimo na raznih družabnih omrežjih, vsak dan večji, je prav to ustvarilo novo priložnost za marketing. V tem diplomskem delu nas zanimajo predvsem slovenska podjetja in njihova prisotnost na največjem družbenem omrežju – Facebook-u. V prvem delu smo se dotaknili teoretičnega dela marketinga, v nadaljevanju pa predstavili dobre prakse ter izvedli anketo. Ugotovili smo, da večina podjetij nima točno definiranih ciljev in zastavljene strategije za nastop na Facebook-u. Na podlagi podatkov, ki smo jih pridobili z analizo dobrih praks in anketo, smo sestavili postopkovnik, s pomočjo katerega lahko podjetja zastavijo strategijo za uspešen nastop na Facebook-u.
Keywords: Facebook, družbeni mediji, družabna omrežja, marketing
Published: 02.10.2013; Views: 952; Downloads: 110
.pdf Full text (1,41 MB)

9.
UPORABA DRUŽBENIH MEDIJEV NA PODROČJU MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA MED ORGANIZACIJAMI (B2B)
Damjana Krivec, 2013, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo obravnavali uporabo družbenih medijev na področju marketinškega komuniciranja B2B-podjetij. Najprej smo proučili definicije in tehnične podlage za uporabo družbenih medijev, saj so ti na področju komuniciranja med podjetji še dokaj mlado področje. V nadaljevanju smo podrobneje proučili možnosti uporabe družbenih medijev v podjetjih ter pozitivne in negativne učinke, ki jih družbeni mediji lahko prinašajo podjetjem, ki se odločijo za njihovo uporabo. Zanimalo nas je, ali drži, da naj bi bili družbeni mediji primerni predvsem za B2C-podjetja, ali pa so vendarle primerni tudi za B2B-podjetja. Raziskali smo tudi, kako naj se B2B-podjetja lotijo uvedbe družbenih medijev v podjetje in katerih pravil se morajo pri komuniciranju prek njih držati, da bi bila pri svojem delu uspešna. V raziskavi smo ugotovili, da lahko načrtovana in premišljena komunikacija prek družbenih medijev podjetjem prinese številne pozitivne vplive. Prav tako se je izkazalo, da so lahko B2B-podjetja pri svoji komunikaciji prek družbenih medijev vsaj tako uspešna kot B2C-podjetja. Za uspeh so ključnega pomena jasno zastavljeni cilji, strategije in izvedba marketinškega komuniciranja prek družbenih medijev v skladu z zastavljenimi strategijami.
Keywords: družbeni mediji, marketinško komuniciranje, splet 2.0, družbene mreže
Published: 21.10.2013; Views: 1069; Downloads: 107
.pdf Full text (1,30 MB)

10.
VKLJUČEVANJE PODJETIJ V SPLETNA SOCIALNA OMREŽJA
Petra Puklavec, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Spletna socialna omrežja zagotovo veljajo za najbolj popularni spletni trend v zadnjem desetletju. Že leta 2003 se je pričela revolucija na področju spletnih socialnih omrežij, ki traja še danes. V tem obdobju se je pojavilo ogromno različnih spletnih socialnih omrežij, namenjenih različnim ciljnim skupinam, nekatera so še danes med najbolj priljubljenimi. Spletna socialna omrežja uporabnikom ponujajo način za ohranjanje stikov s prijatelji ali sodelavci, obenem pa ponujajo tudi način za strokovno povezovanje. Podjetjem z manjšimi oglaševalskimi proračuni predstavljajo spletna socialna omrežja priložnost imeti svoj glas v oglaševalskem prostoru. To jim ponuja nove načine strateške komunikacije s ciljno publiko. V diplomskem seminarju smo opisali in pojasnili najpomembnejša spletna socialna omrežja, ki zasedajo vrh spletnih socialnih omrežij glede na popularnost. Opisali smo pomen vključevanja podjetij na spletna socialna omrežja, ovrednotili prepoznavnost podjetij z vključevanjem v spletna socialna omrežja in predstavili načine oglaševanja podjetij preko spletnih socialnih omrežij. Omenili smo nekaj najpomembnejših socialnih omrežij in izpostavili Twitter, Facebook in LinkedIn. Ugotovili smo, da spletna socialna omrežja prinašajo več prednosti kakor slabosti. Kljub temu moramo neprestano paziti na slabosti: ena napaka namreč lahko uniči vso dosedanje delo.
Keywords: Družbeni mediji, spletna socialna omrežja, spletno trženje, spletno oglaševanje, Facebook, Twitter, LinkedIn
Published: 19.11.2013; Views: 1124; Downloads: 244
.pdf Full text (1,14 MB)

Search done in 0.18 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica