| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
KONVERGENCA MEDIJEV IN TRANSFORMACIJA OBČINSTVA
Denis Kalamar, 2014, magistrsko delo

Opis: Razvoj informacijsko-komunikacijske tehnologije pomeni oblikovanje nove tehnološko-ekonomske paradigme in posledično niz globokih strukturnih rezov v vsa področja družbenega življenja. Magistrsko delo predstavlja spremenjeno logiko medijskega delovanja kot odraz tehnološkega razvoja in popularizacije spleta. Rezultat nastalih sprememb je konvergenca, ki je v najosnovnejši opredelitvi kategorizirana kot tehnološka in medijska. Združeni ali konvergirani komunikacijski kanali, ki so osnovani na gigantskih medijskih monopolnih konglomeratih, vplivajo na percepcijo prejemnikov, konzumentov, uporabnikov, ki jih poznamo pod pojmom občinstvo. Slednjo zadeva proces transformacije in spreminja njegovo prvotno naravo delovanja. Posameznik iz množice občinstva, ki zdavnaj ni več subjekt javnosti, temveč objekt potrošnika, postaja proizvajalec vsebin in hkrati uporabnik, kljub aktivni vlogi v interaktivnem okolju, pa ga transformacija dela pasivnega, individualiziranega in nekritičnega.
Ključne besede: konvergenca, občinstvo, transformacija, digitalizacija, novi mediji, nova občinstva, tehnološke in družbene spremembe, pasivizacija
Objavljeno: 06.03.2015; Ogledov: 944; Prenosov: 257
.pdf Celotno besedilo (2,65 MB)

5.
Vpliv pojmovanja znanja na značilnosti vzgojno-izobraževalnega procesa v osnovni šoli
Irena Špelič, 2016, diplomsko delo

Opis: Na organizacijo in potek vzgojno-izobraževalnega procesa vpliva celotni družbeni razvoj, pri čemer pa so še posebej pomembna pojmovanja znanja v različnih zgodovinskih obdobjih in v okviru posameznih znanstvenih disciplin, zlasti tistih, ki obravnavajo razvoj človeka, učenje ter vzgojno-izobraževalni proces. Didaktične značilnosti pouka so tako odvisne predvsem od veljavnih znanstvenih, kot tudi od učiteljevih pojmovanj znanja. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, kako sodobno pojmovanje znanja vpliva na značilnosti vzgojno-izobraževalnega procesa v osnovni šoli, in sicer skozi ravnanja učiteljev in učencev. Osnova empiričnega raziskovanja je bilo anketiranje osnovnošolcev, preko katerih smo pridobili informacije o aktivnosti učiteljev in učencev pri pouku. Z vprašalnikom za učitelje pa smo pridobili osnovne informacije o tem, kako učitelji pojmujejo oziroma razumejo znanje. Rezultati empiričnega raziskovanja so pokazali, da so aktivnosti učiteljev pri pouku usmerjene v aktivno vključevanje učencev k pouku, kar kaže tudi na značilnosti konstruktivističnega pojmovanja znanja.
Ključne besede: pojmovanje znanja, družbene spremembe, spoznavna teorija, kognitivna psihologija, didaktične teorije, konstruktivizem
Objavljeno: 23.03.2016; Ogledov: 535; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

6.
Turizem v obdobju aktualnih političnih, gospodarskih in družbenih sprememb v svetu
Špela Vodišek, 2017, diplomsko delo

Opis: Svet so zaznamovale raznovrstne politične, gospodarske in družbene spremembe, ki so neposredno vplivale tudi na turizem. Spremembe so bile ključne za razvoj transporta, informacijsko-komunikacijske tehnologije in vključevanje novih, hitro rastočih gospodarstev v turistično ponudbo. To je pustilo posledice, ki so vodile v razcvet turizma. V diplomskem projektu obravnavamo aktualne politične, gospodarske in družbene spremembe v svetu ter njihove posledice za turizem. V empiričnem delu med drugim analiziramo strateške usmeritve slovenskega turizma in njihovo prilagajanje razvojnim trendom na področju turizma v svetu.
Ključne besede: politične spremembe, gospodarske spremembe, družbene spremembe, turizem, Slovenija
Objavljeno: 04.12.2017; Ogledov: 257; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

7.
Novi mediji in družbeni aktivizem
Oliver Ruškovič, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu so predstavljeni novi mediji kot tudi virtualni prostor – novi mediji so primerjani s tradicionalnimi kot tudi virtualni prostor z realnim. Opisane so spletne skupnosti in t. i. protrošnja, ki opisuje sodelovanje občinstva pri oblikovanju vsebin. Poudarek je predvsem na družbenem aktivizmu in na vsebinah, ki se zavzemajo za družbene spremembe. V zadnjem delu magistrskega dela je predstavljena študija primera, ki zadeva dogodke v Sloveniji, ki so nastali s pomočjo novih medijev in so prispevali k družbenim spremembam.
Ključne besede: novi mediji, demokracija, družbeni aktivizem, virtualni prostor, družbene spremembe
Objavljeno: 04.09.2018; Ogledov: 529; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (2,38 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici