SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 66
First pagePrevious page1234567Next pageLast page
1.
PRIMERJALNA ANALIZA POSLOVNIH DRUŽBENIH OMREŽIJ
Gregor Glažar, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavlja odločitveni model pri izbiri poslovnih družbenih omrežij. Prvi del se osredotoča na sámo področje družbenih omrežij. V drugem delu smo podrobno predstavili poslovna družbena omrežja. Omejili smo se na pregled le nekaterih poslovnih družbenih omrežij. V tem delu smo določili ter opisali tudi kriterije, po katerih smo izvedli primerjalno analizo. V tretjem delu smo predstavili uporabo teorije odločanja. Na koncu tega poglavja smo vsako poslovno družbeno omrežje primerjali po kriterijih ter tako ugotavljali prednosti in slabosti. Na koncu smo povzeli rezultate raziskave in sprejeli oziroma zavrnili hipoteze, postavljene na začetku.
Keywords: družbena omrežja, poslovna družbena omrežja, poslovno mreženje, primerjalna analiza, teorija odločanja, odločitveni model.
Published: 26.05.2011; Views: 1903; Downloads: 268
.pdf Full text (2,98 MB)

2.
VLOGA DRUŽBENIH MEDIJEV KOT ORODJE ZA ODNOSE Z JAVNOSTMI
Jure Karpač, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Družbeni mediji spreminjajo način, kako ljudje med seboj komuniciramo. V diplomski nalogi obravnavamo družbene medije in vpliv, ki ga imajo na množično komuniciranje in delovanje stroke odnosov z javnostmi. Zanima nas, ali strokovnjaki za odnose z javnostmi menijo, da družbeni mediji spreminjajo način delovanja odnosov z javnostmi in v kolikšni meri jih v svojem delovanju že uporabljajo. Skozi teoretično analizo spoznamo, kaj družbeni mediji sploh so in kakšen vpliv imajo na že obstoječe komunikacijske modele, na tradicionalne medije in na delovanje v stroki odnosov z javnostmi. V diplomski nalogi izvedemo studi empirično raziskavo s pomočjo vprašalnika za slovenske strokovnjake za odnose z javnostmi in s študijo primera. Ugotovimo, da se slovenski strokovnjaki za odnose z javnostmi strinjajo, da družbeni mediji spreminjajo način, kako njihove organizacije komunicirajo. Prav tako ugotovimo, da jih v svojih kampanjah tudi že uporabljajo in menijo, da bi jih morali uporabljati še bolj pogosto.
Keywords: množični mediji, družbena omrežja, odnosi z javnostmi
Published: 16.06.2011; Views: 10174; Downloads: 250
.pdf Full text (1,71 MB)

3.
OGLAŠEVANJE NA DRUŽBENIH OMREŽJIH NA PRIMERU FACEBOOKA
Martina Novak, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu obravnavamo družbene medije kot novo priložnost za promocijo in oglaševanje podjetij. Spoznali smo družbena omrežja na splošno in nekaj teh, ki jih uporabljamo tudi v Sloveniji na kratko predstavili. Podrobneje smo se osredotočili na družbeno omrežje Facebook, predvsem na samo spletno stran, njen izgled in storitve, ki jih ponuja uporabnikom. V nalogi je podrobneje opisan Facebook kot orodje za uporabo oglaševanja. Spoznali smo brezplačne in plačljive načine promocije in oglaševanja na tem družbenem omrežju, pozitivne in negativne lastnosti takšnega načina oglaševanja in njegovo učinkovitost. Raziskovalni del diplomske naloge zajema analizo prikazovanja plačljivih oglasov uporabnikom in sicer glede na demografsko segmentiranje.
Keywords: družbena omrežja, Facebook, promocija, ciljano oglaševanje, internet
Published: 17.01.2012; Views: 2032; Downloads: 490
.pdf Full text (8,42 MB)

4.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENEM OMREŽJU FACEBOOK S PRIMEROM KAMPANJE BLAGOVNE ZNAMKE ACTIVIA
Mojca Kavaš, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Ljudje pogosto povezujejo družbena omrežja z druženjem in medsebojnim povezovanjem skupine ljudi, ki imajo podobne interese. Družbena omrežja postajajo na področju komuniciranja neizogiben del življenja in dela. Predstavljajo komunikacijski kanal za aktivno komuniciranje s kupci, preko katerega lahko sledimo novim trendom. Spletna družbena omrežja so še posebej primerna za povečanje zavedanja o blagovni znamki, povečanje prepoznavnosti podjetja, izboljšanje odnosa s strankami, povečanje prepoznavnosti ponudbe ter ustvarjanje novih skupin kupcev. Za dosego teh ciljev pa je najprej potrebno analizirat trenutno stanje in oblikovat strategijo komuniciranja. Podjetje mora pazljivo združevati in usklajevati različne strategije, taktike, sporočila in komunikacijske kanale, da lahko uporabniki dobijo jasna in prepričljiva sporočila. In kar je najpomembneje, da jih bodo »delili« oziroma priporočili svojim prijateljem in znancem. V diplomski nalogi sem na kratko opisala različna družbena omrežja in se osredotočila na najbolj razširjeno družbeno omrežje Facebook. Prikazala sem načine pridobivanja novih uporabnikov. Na primeru blagovne znamke Activia sem prikazala uspešno komunikacijsko kampanjo »Activiraj se!«, katere problem je bil neprepoznavnost blagovne znamke v Sloveniji. Z jasno postavljeno strategijo koga vključiti in kateri je najboljši način da to izvedejo, je podjetju Red Orbit uspelo spremeniti podobo blagovne znamke Activia ter jo vključiti med uporabnike.
Keywords: družbena omrežja, komunikacijske kampanje, Facebook, Activia
Published: 20.01.2012; Views: 1734; Downloads: 205
.pdf Full text (1,41 MB)

5.
ANALIZA PROGRAMSKEGA DOSTOPA DO POSLOVNIH DRUŽBENIH OMREŽIJ
Matej Mrakič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo analizirali programski dostop do poslovnih družbenih omrežij. V prvem delu predstavimo tehnologije, povezane s programskim dostopom, kjer opišemo tudi karakteristike ter predlagani model za ocenitev kakovosti programskega dostopa. V jedru diplomske naloge vsakega izbranega predstavnika poslovnih družbenih omrežij na kratko predstavimo ter napravimo analizo podpore tehnologijam, vključenih v to raziskavo. Za vsako podprto tehnologijo podamo tudi opis njenih funkcionalnosti. Na podlagi predlaganega modela ovrednotimo kakovost programskega dostopa posameznega predstavnika. V zadnjem delu se osredotočimo na izdelavo prototipne rešitve, delujočo tudi znotraj omrežja Facebook, namenjeno iskanju zaposlitvenih ponudb ter podjetij iz več različnih omrežij hkrati.
Keywords: poslovna družbena omrežja, programski dostop, model kakovosti, ISO 9126
Published: 13.07.2012; Views: 1115; Downloads: 99
.pdf Full text (3,45 MB)

6.
INOVATIVNI PRISTOPI KOMUNICIRANJA PRI RAZVOJU PROGRAMSKE OPREME
Boštjan Lubej, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi so predstavljene sodobne tehnologije v današnjem času, vplivi, ki jih prinašajo le-te, podjetje 2.0, razvoj programske opreme, komunikacija in poslovni načrt pri razvoju programske opreme. V okviru diplomske naloge smo na podlagi empiričnih podatkov, pridobljenih s pomočjo ankete, ugotovili, da uporaba sodobnih tehnologij komuniciranja pripomore k večji uspešnosti projektov. V zaključku diplomske naloge so navedene končne ugotovitve raziskave ankete ter pogled v prihodnost.
Keywords: WEB 2.0, IT, družbena omrežja, komunikacija, poslovni načrt
Published: 04.09.2012; Views: 1072; Downloads: 77
.pdf Full text (1,40 MB)

7.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE NA SPLETU PRIMER BLAGOVNE ZNAMKE ARGETA
Mateja Bezamovski, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi vse večje ponudbe izdelkov in storitev je nujno potrebno, da podjetja opravljajo dobro marketinško komuniciranje tudi na spletu. V prvem delu dela diplomskega seminarja sem se osredotočila predvsem na teorijo glede marketinškega komuniciranja, medijev preko katerih se izvaja marketinško komuniciranje in podobno. Opisala sem tudi splet, saj mnogi zamenjujejo izraza splet in internet ter družbena omrežja. V nadaljevanju sem opisovala marketinško komuniciranje na spletu po elementih marketinškega komuniciranja, opisovala sem na kakšne načine podjetja oglašujejo na spletu, pospešujejo prodajo, izvajajo stike z javnostjo, osebno prodajo ter direktni marketing. Drugi del diplomskega seminarja je namenjen primeru marketinškega komuniciranja na spletu. Uporabila sem blagovno znamko Argeta, saj velik delež marketinškega komuniciranja izvaja na spletu in to na zanimiv in neobičajen način.
Keywords: Marketinško komuniciranje, Splet, Marketinško komuniciranje na spletu, Družbena omrežja, Facebook, Blagovna znamka Argeta.
Published: 12.12.2012; Views: 1726; Downloads: 219
.pdf Full text (1,31 MB)

8.
POSLOVNA UPORABA DRUŽBENIH OMREŽIJ
Oliver Ruškovič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu so predstavljena spletna družbena omrežja ter zgodovina le-teh. Opisanih je nekaj najbolj priljubljenih spletnih družbenih omrežij kot tudi različni primeri uporabe obravnavanih družbenih omrežij, kjer je poudarek predvsem na poslovni uporabi. Izpostavljene so nekatere najbolj pogoste nevarnosti, ki se lahko pojavijo pri uporabi spletnih družbenih omrežij. V zadnjem delu diplomskega dela je opredeljena smiselnost poslovne uporabe spletnih družbenih omrežij.
Keywords: družbena omrežja, oglaševanje, marketing, facebook
Published: 20.12.2012; Views: 1093; Downloads: 171
.pdf Full text (3,83 MB)

9.
POVEZOVANJE DRUŽBENIH OMREŽIJ IN REŠITEV ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI (CRM)
Marko Bauman, 2013, master's thesis

Abstract: Izjemen razvoj družbenih omrežij na svetovnem spletu je spremenil upravljanje odnosov s strankami. Podjetja so hitro ugotovila, da ogromno število uporabnikov družbenih omrežij ne predstavlja priložnosti samo za krepitev njihovih blagovnih znamk, pač pa prispeva tudi k boljši komunikaciji s strankami, poslušanju želja in predlogov, odzivu v primeru nezadovoljstva itd. Vse to pa vpliva na boljše medsebojne odnose s stranko, večje zaupanje ter posledično dolgoročne odnose. V magistrskem delu smo podrobneje raziskali vpliv družbenih omrežij na odnose podjetja s svojimi strankami. Najprej smo definirali tradicionalni sistem, CRM v oblaku, nato smo se posvetili še analizi posameznih družbenih omrežij ter koristim njihove poslovne uporabe. Nato smo se podrobneje posvetili povezavi tradicionalnega CRM in družbenih omrežij ter definirali strategijo Social CRM. V zadnjem delu magistrskega dela pa smo analizirali posamezne primere uporabe in opisali postopek uvedbe informacijske rešitve za Social CRM. Podjetja so od nekdaj želela biti tam, kjer so njihove stranke. Zato ne preseneča dejstvo, da se trudijo s strankami vzpostaviti čim bolj pristen odnos tudi v družbenih omrežjih. Danes imamo na voljo precej programskih rešitev, ki s pomočjo družbenih omrežij podjetjem na različne načine pomagajo bolje upravljati odnose s svojimi strankami.
Keywords: CRM, družbena omrežja, Social CRM, družbeni mediji
Published: 14.06.2013; Views: 1263; Downloads: 213
.pdf Full text (3,10 MB)

10.
DRUŽBENA OMREŽJA NA INTERNETU
Alen Ploj, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Družbena omrežja na spletu so zadnje čase zelo popularen način posredne komunikacije in predstavljajo naš vsakdan. Uporaba je enostavna in hitra, učinkovitost pa neverjetna. Zaradi priljubljenosti družbenih omrežij se njihove uporabe poslužujejo tudi različne organizacije, ki z njihovo pomočjo širijo obseg svojega delovanja ter obveščanja uporabnikov o svojih izdelkih/storitvah (marketing). Kot vsako donosno tržišče je tudi internetno tržišče nasičeno z družbenimi omrežji, ki ponujajo najrazličnejše storitve in načine uporabe. Nameni uporabe so številni, od tistih, ki so specializirani za fotografije, videoposnetke in bloge, do takšnih, ki te funkcije kombinirajo in imajo zato večjo dodano vrednost. Večini uporabnikov so zanimiva tista omrežja, katera že imajo veliko uporabnikov, saj se tako veliko lažje povežejo s svojimi prijatelji in znanci, hkrati pa se vedno kaj zanimivega dogaja. Daleč najbolj priljubljeno družbeno omrežje na spletu je Facebook, katerega uporablja skoraj sedmina celotne svetovne populacije. Številka bi bila verjetno še večja, če bi bila določena območja na svetu bolj razvita, kot so sicer. Z velikostjo in popularnostjo družbenih omrežij pa se pojavijo tudi nevarnosti, ki prežijo na naivne in nevedne uporabnike. Med nevarnosti spadajo predvsem kraje osebnih in bančnih podatkov, vsiljena elektronska sporočila in sovražni govor.
Keywords: družbena omrežja, tržišče, Facebook, marketing, komunikacija, posredno komuniciranje, internet, proces komunikacije
Published: 21.11.2013; Views: 1015; Downloads: 178
.pdf Full text (1,14 MB)

Search done in 0.24 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica