| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalno pripovedovanje zgodb spletnih vplivnežev na Instagramu
Anja Hauptman, 2018, magistrsko delo

Opis: Življenje naše generacije se odvija v digitalni dobi, pri čemer je svetovni splet glavni vir širjenja informacij. Te se širijo skupaj z uporabo hitro rastočih družbenih omrežij, ki uporabnikom omogočajo različne interakcije. V danem trenutku nam omogočajo pregled informacij, ki jih z nami delijo ostali uporabniki družbenih omrežjih na svojih profilih. Spremljamo lahko vsakodnevno življenje in navade ljudi, ki jim na družbenih omrežjih sledimo, četudi jih osebno sploh ne poznamo. Najbolj rastoče družbeno omrežje zadnjih let je zagotovo Instagram. Od njegove ustanovitve leta 2010 je na njem aktivnih že kar bilijon uporabnikov. Vedno več uporabnikov je tudi podjetij in posledično spletnih vplivnežev – vplivnih posameznikov, ki ustvarjajo vsebino z namenom oglaševanja komercialnih izdelkov in storitev raznih podjetij. Takšne poteze oglaševanja igrajo pri odločitvah potrošnikov veliko vlogo. Tako postaja oglaševanje preko vplivnih posameznikov na družbenih omrežjih vse pogosteje uporabljen vzorec snovanja oglaševalskih kampanj, pripovedovanja zgodb in tržnih politik. Digitalno pripovedovanje zgodb preko družbenih omrežij je postalo eno izmed močnejših orodij sodobnega spleta. Uporabniki so postali kreativni pripovedovalci zgodb, s tradicionalno zgodbo, vendar podano preko novih medijev in v nove namene.
Ključne besede: družbena omrežja, Instagram, spletni vplivnež, spletno oglaševanje, zgodbe, digitalno pripovedovanje
Objavljeno v DKUM: 20.11.2018; Ogledov: 1644; Prenosov: 343
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

2.
PROMOCIJSKI VIDEO
Špela Pavlič Kos, 2015, magistrsko delo

Opis: Promocijski video želimo definirati kot učinkovito tržno orodje prihodnosti. Cilj je poudariti pomembnost vsebinske zgradbe promocijskega videa, ki mora v pripovedi zgodbe vsebovati elemente interesiranja, informiranja, spodbujanja in zabavanja. Hkrati želimo poiskati najučinkovitejši vizualno in slušno nalezljiv koncept, o katerem bodo ljudje prostovoljno govorili, ga delili in širili. V magistrski nalogi se bomo osredotočili na digitalno pripovedovanje zgodb, začenši z govoricami in sejanjem – ciljno distribucijo. Skozi viralni in video marketing bomo video preučili kot element tržnega komuniciranja, definirali promocijski in viralni video ter predstavili načine uporabe v praksi. Glavna prednost te naloge bodo viralni mehanizmi širjenja in deljenja, ki jih lahko reflektiramo v variacije vseh novih medijev. Za konec bomo analizirali najuspešnejše viralne promocijske videe, s pomočjo katerih bomo orisali svetovne trende, raziskali razvoj viralnega videa ter dokazali bistvenost vsebinskih temeljev.
Ključne besede: promocijski video, viralni video, digitalno pripovedovanje zgodb, viralni marketing, viralni mehanizmi širjenja
Objavljeno v DKUM: 27.05.2015; Ogledov: 2437; Prenosov: 297
.pdf Celotno besedilo (2,50 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici