| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga in pomen celovitih odjemalčevih izkušenj v digitalnem okolju
Tjaša Hameršak, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi predstavljamo celovite izkušnje odjemalcev v digitalnem okolju, na katere vplivajo izkušnje z izdelkom, izkušnje z nakupnim procesom (z nakupnim procesom in kontaktnim oz. prodajnim osebjem), izkušnje s tehnološkimi storitvami (delovanjem aplikacij in spletnih mest), starost, zvestoba, stopnja zaupanja in zadovoljstvo odjemalcev. Celovite odjemalčeve izkušnje bomo preverili na izbranem digitalnem izdelku – digitalni ročni uri. Zanima nas torej, kako so celovite odjemalčeve izkušnje oblikovane in kako pridobljene izkušnje vplivajo na odjemalčevo zadovoljstvo, zaupanje in zvestobo digitalnemu izdelku. Zaradi digitalizacije in nenehnih globalnih sprememb in trendov v digitalnem svetu se odjemalci in podjetja soočamo s številnimi izzivi. Napredujoči trendi od podjetij zahtevajo vedno večjo fleksibilnost in prilagodljivost izdelkov in storitev, zlasti danes, ko je spletna ponudba izdelkov in storitev postala naša rutina. Posledice novih trendov se kažejo v vse zahtevnejših odjemalcih in v vse ostrejši konkurenci podjetij. Ponujanje kvalitetnih celovitih odjemalčevih izkušenj preko spleta zato ni enostavna naloga. Klasični nakupi v trgovinah, fizično pošiljanje pisem preko pošte, plačevanje prejetih računov na banki … Vse izmed naštetih dejavnosti so pridobile spletno obliko. Izkušnje z izdelkom so se iz fizične oblike pridobivanja izkušenj prelevile v spletno. Namesto fizičnih obiskov trgovin sedemo za računalnik ali vzamemo v roke mobilni telefon, morda tudi pametno tablico, ter raziskujemo izdelke na spletnih portalih preko aplikacij in spletnih strani. Enako velja za nakupni proces. Nakup izdelkov ali storitev se v večini primerov več ne izvaja s fizično prisotnostjo, ampak ga opravimo preko spleta z virtualno podprtimi portali. Čeprav nakup poteka virtualno, so nam na voljo spletni prodajni svetovalci oz. e-svetovalci, ki nam nudijo podporo in pomoč ob morebitnih vprašanjih in težavah.   Izkušnje s tehnološkimi storitvami (delovanje aplikacij in spletnih mest) se nanašajo na uporabo spletnih strani, aplikacij in portalov. Ob izvedbi spletnega nakupa je zelo pomembno, da so tovrstne spletne strani in aplikacije ustrezno zasnovane z dovolj informacijami, ki nas zanimajo. Priporočljivo je, da imajo slikovni prikaz izdelkov in storitev, ki jih ponujajo. Kadar se odločimo nakup in plačilo preko spleta, je zelo pomemben občutek varnosti in zanesljivosti. Zaradi vedno večje raznolikosti populacije je pomembno omeniti tudi starost odjemalcev, ki se odločijo za spletni nakup. Večina odjemalcev se zanj odloči, ker to od nas zahtevajo napredujoči trendi v svetovnem gospodarstvu. Odjemalci starejše populacije imajo bolj inovativen in svež pregled nad dogajanjem v svetu. Zadovoljstvo, zaupanje in zvestoba odjemalcev so tri ključne posledice, od katerih je odvisno spletno nakupovanje. Če bodo odjemalci zadovoljni, nam bodo zaupali in nam bodo zvesti. V omenjene tri dejavnike morajo podjetja vložiti ogromno truda in dela. Trdimo lahko, da je to dolgotrajen proces, ki lahko prinese veliko pozitivnih učinkov in dolgoročnih uspehov podjetjem. Lahko imajo tudi obratne učinke, ki si jih podjetja ne želijo. Ponujanje dobrih izkušenj preko spleta še zdaleč ni enostavna naloga. Da bi ponujali dobre izkušnje vsakemu odjemalcu posebej, morajo podjetja nenehno iskati in raziskovati najnovejše metode ponujanja izkušenj. Spletno ponujanje dobrih izkušenj predstavlja podjetjem izziv in soočanje z najrazličnejšimi situacijami v sedanjem digitalnem okolju.
Ključne besede: digitalno okolje, izkušnje odjemalcev, trendi digitalnega marketinga, digitalna ročna ura
Objavljeno: 02.09.2021; Ogledov: 187; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

2.
Marketing – Temeljni koncepti in njihova uporaba v digitalnem okolju
Matjaž Iršič, Domen Malc, Borut Milfelner, Aleksandra Selinšek, 2021

Opis: Praktikum je namenjen študentom prvega letnika dodiplomskega študija na Ekonomsko-poslovni fakulteti za delo pri vajah predmeta Osnove marketinga in se uporablja kot dopolnilo k drugi izdaji monografije Marketing – Temeljni koncepti in njihova uporaba v digitalnem okolju. Praktikum zajema 10 poglavij in zajema naslednja osnovna področja marketinga: opredelitev marketinga, marketinško okolje, temeljni marketinški koncepti, spoznavanje odjemalcev, raziskave za potrebe marketinga, načrtovanje strategij marketinga, izdelek, cena, marketinške poti in marketinško komuniciranje. Vsako poglavje sledi enaki strukturi: študijski primer, vprašanja iz primera, vprašanja za utrjevanje in vaje za utrjevanje, ki so namenjene poglobljenemu razmisleku o obravnavni temi.
Ključne besede: osnove marketinga, temeljni koncepti, marketinški splet, digitalno okolje, marketinške strategije
Objavljeno: 22.03.2021; Ogledov: 237; Prenosov: 40
URL Povezava na datoteko

3.
Vloga digitalne kompetence za učitelje in pedagoge
Lea Špende, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava področje digitalne kompetentnosti. V teoretičnem delu so na osnovi pregleda različnih terminoloških definicij predstavljene glavne značilnosti digitalne kompetence, s poudarkom na področju šolstva. Predstavljena je delitev digitalne kompetence, njen razvoj, kako se jo ocenjuje in preverja, katero stopnjo znanja morata imeti pedagog in učitelj ter kakšna je podpora šole pri uvajanju informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževalni sistem. Dotaknili smo se primerjave uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v šolstvu v drugih državah. In preverili smo, ali se digitalna kompetenca študentov na podiplomski stopnji študija izboljša. V empiričnem delu smo raziskovali digitalno kompetentnost pri študentih podiplomskega študija pedagogike. Interpretirali smo rezultate, ki smo jih pridobili s spletno anketo. Evropski kompetenčni okvir za razvijanje in razumevanje digitalne kompetence DIGICOMP 2.1 opredeljuje ključne komponente digitalne kompetence, s pomočjo katerega smo ugotavljali znanje študentov. Želeli smo izvedeti, kakšno mnenje imajo o predmetu Informacijska podpora didaktičnim strategijam, ter pridobiti njihovo povratno informacijo o pridobivanju novih kompetenc. V sklepu so povzete glavne ugotovitve magistrske naloge, kjer izpostavljamo ključno ugotovitev, in sicer, da ima digitalna kompetenca v šolstvu veliko vlogo. Potrebno ji je posvečati pozornost in pedagoški kader ustrezno spodbujati k optimalnemu razvoju njihovih potencialov.
Ključne besede: digitalna kompetenca, didaktične strategije, informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), digitalno okolje
Objavljeno: 02.03.2021; Ogledov: 498; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

4.
Načrtovanje prodaje izdelka x organizacije a v digitalnem okolju
Tom Polšak, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na načrtovanje prodaje v digitalnem okolju. V prvem delu pobližje predstavi teoretično podlago digitalne prodaje s posebnim poudarkom na korakih načrtovanja prodaje, nato pa se osredotoči na analizo uspešnosti prodaje v podjetju glede na različne faktorje (obseg prodaje, dobičkonosnost, zadovoljstvo strank…). V praktičnem delu delo najprej predstavi izbrano podjetje ter izdelek, za katerega kasneje ustvari celoten načrt prodaje s poudarkom na vključenosti na socialnih omrežjih podjetja, vključno z analizo predvidenih rezultatov ustvarjenega načrta. Analiza vključuje tudi uspešnost tako izdelka kot podjetja, ter predvideno uspešnost po implementaciji novega prodajnega načrta.
Ključne besede: načrtovanje prodaje, digitalno okolje, analiza uspešnosti, socialna omrežja
Objavljeno: 17.11.2020; Ogledov: 222; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

5.
VPLIV NOVE GENERACIJE DIGITALNIH UČNIH OKOLIJ NA UČNI PROCES
Tanita Jošt, 2016, diplomsko delo

Opis: S pojavom in razvojem interneta in IKT, so se pojavile možnosti za razvoj in napredek na nešteto področjih. Tehnologija je velike spremembe prinesla tudi za pedagoge in študente, učne metode in cilje ter začela spreminjati namen univerz. V diplomski nalogi bomo predstavili izobraževalno tehnologijo, koncept e-učenja, virtualna učna okolja in lestvice za merjenje uporabniške izkušnje. Največjo pozornost bomo namenili LMS učnim platformam. Raziskali bomo, kakšne so trenutne izkušnje visokošolskih institucij in študentov z LMS-i ter iskali pomanjkljivosti med trenutnimi LMS-i in spremembami, ki so potrebne za preboj nove generacije digitalnih učnih okolij.
Ključne besede: izobraževalna tehnologija, e-učenje, virtualna učna okolja, sistem za upravljanje učenja, digitalno učno okolje nove generacije
Objavljeno: 06.09.2016; Ogledov: 850; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici